Hyundai Ioniq
Moderátoři: frawd, Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai Ioniq
Tak nějak jsem to tušil
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hyundai Ioniq
Já to i věděl, ale je zajímavé, že se k těm, jeho slovy, stále stejným stupidním argumentům, nevyjadřuje Turbo ...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai Ioniq
Komentáře nečtu, pořád se to zvrhne na to, jak je koncern nejlepší
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai Ioniq
Sice to o Ioniqovi není, ale navazuje to na dané téma:
http://www.auto.cz/proc-stale-potrebuje ... ftu-122356
Dobrý je poslední odstavec, paní eurokomisařka drží zřejmě akcie Tesly
http://www.auto.cz/proc-stale-potrebuje ... ftu-122356
Dobrý je poslední odstavec, paní eurokomisařka drží zřejmě akcie Tesly
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Hyundai Ioniq
Tak konečně už mám s Ioniqem něco najezděno. Byl to celkem nekonečný příběh - nejdřív nebyly k dispozici některé díly, pak dovolená v lakovně a nakonec jsem ještě 14dní čekal na COC list...
Nikdy jsem si nemyslel, že to o autě této značky napíšu, ale je to pecka
Přesedlal jsem z BMW i3, což je proti Ioniqu splašená bugina. Ioniq nemá zdaleka takovou dravost jako i3, ale je to pohodovější a pohodlnější auto, což mi docela vyhovuje, protože ten podvozek i3 byl na našich silnicích někdy utrpení. Měl jsem velkou obavu jak se promítne umístění těžkých baterií u zadní nápravy a pohon té přední, ale v reálu je to ok, do zatáček auto funguje slušně a trakce také není problém. Auto má několik vychytávek, ze kterých je poznat, že u toho při návrhu někdo přemýšlel.
Velmi příjemným překvapením je spotřeba, to jsem opravdu nečekal. Je to plnohodnotné rodinné auto, do kterého se naskládá 5 lidí i s nákupem (i když zav. prostor nijak extra velkorysý není) a je schopné i plně obsazené jezdit do 11kWh (mimo dálnice), to je pecka, při nabíjení doma 23Kč/100km. S o 100kg lehčí i3 jsem jezdil o 1kWh víc, ale z křižovatek jsem byl pryč o poznání rychleji.
Jedinou výtku bych měl k odhlučnění, hlavně od zadní nápravy, úplně zbytečně to ruší tu famózní pohodu na palubě EV. Na tom mohli ještě trochu zapracovat.
Nikdy jsem si nemyslel, že to o autě této značky napíšu, ale je to pecka
Přesedlal jsem z BMW i3, což je proti Ioniqu splašená bugina. Ioniq nemá zdaleka takovou dravost jako i3, ale je to pohodovější a pohodlnější auto, což mi docela vyhovuje, protože ten podvozek i3 byl na našich silnicích někdy utrpení. Měl jsem velkou obavu jak se promítne umístění těžkých baterií u zadní nápravy a pohon té přední, ale v reálu je to ok, do zatáček auto funguje slušně a trakce také není problém. Auto má několik vychytávek, ze kterých je poznat, že u toho při návrhu někdo přemýšlel.
Velmi příjemným překvapením je spotřeba, to jsem opravdu nečekal. Je to plnohodnotné rodinné auto, do kterého se naskládá 5 lidí i s nákupem (i když zav. prostor nijak extra velkorysý není) a je schopné i plně obsazené jezdit do 11kWh (mimo dálnice), to je pecka, při nabíjení doma 23Kč/100km. S o 100kg lehčí i3 jsem jezdil o 1kWh víc, ale z křižovatek jsem byl pryč o poznání rychleji.
Jedinou výtku bych měl k odhlučnění, hlavně od zadní nápravy, úplně zbytečně to ruší tu famózní pohodu na palubě EV. Na tom mohli ještě trochu zapracovat.
- Přílohy
-
- 20180909_175008-2.jpg (120.1 KiB) Zobrazeno 2204 x
Re: Hyundai Ioniq
Jo, takhle z profilu vypadá šmrncovně, tak ať ti to jezdí
V minulých příspěvcích jsi uváděl, že se to dá nabíjet i z 1F zásuvky. Znáš proudový odběr? V létě je mi to celkem šumák, ale pokud v zimě zapnu topnou patronu v akunádrži, tak potom počítám každá ampér...
Auto máš na RČ nebo na IČO: jde mi o případné daňové řešení domácího dobíjení.
V ceně máš 3F i 1F nabíječku nebo jsi něco dokupoval? Jde to do našich zástrček normálně napasovat nebo se pořizují nějaké redukce? Dají se sehnat?
Chápu, spousta otázek, ale jseš tady tuším první, kdo to auto vlastní (několik lidí před tebou už se s tím projelo, ale víc nic), takže můžeš být zdrojem praktických informací.
V minulých příspěvcích jsi uváděl, že se to dá nabíjet i z 1F zásuvky. Znáš proudový odběr? V létě je mi to celkem šumák, ale pokud v zimě zapnu topnou patronu v akunádrži, tak potom počítám každá ampér...
Auto máš na RČ nebo na IČO: jde mi o případné daňové řešení domácího dobíjení.
V ceně máš 3F i 1F nabíječku nebo jsi něco dokupoval? Jde to do našich zástrček normálně napasovat nebo se pořizují nějaké redukce? Dají se sehnat?
Chápu, spousta otázek, ale jseš tady tuším první, kdo to auto vlastní (několik lidí před tebou už se s tím projelo, ale víc nic), takže můžeš být zdrojem praktických informací.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Hyundai Ioniq
Přiznám se k tomu, že jsem začal pokukovat po nějakém el. přibližovadlu, ale jen na cesty po Praze místo skůtra. Uvažoval jsem o Smartu For Two Elektric drive, v Německu se dá sehnat od cca 8-9 tis. Eur, ale bohužel je to bez baterky. Baterie se pronajímá zvlášť a to za 65Eur /měs. to by taky moc nevadilo, ale co vadí, že tady to nefunguje vůbec. Klidně bych tu baterku zaplatil, kvůli parkování , ale v ČR to prostě nejde ptal jsem se i u Renaulta např. Zoe taky bez baterek a nedají se u nás pronajmout
Má někdo nějaké zkušenosti nebo nápady jak tady sehnat baterku ?
Má někdo nějaké zkušenosti nebo nápady jak tady sehnat baterku ?
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Hyundai Ioniq
Richarde, a jak je ten Smart starý a jak rychle jde z ceny dolů? Máš předpoklad, jaká by byla třeba jeho hodnota po dalších 2 letech?
V Praze je k pronájmu Smart Electric za 5800 měsíčně bez DPH (doufám, že i s baterií) při pronájmu na 2 roky. Při porovnání s pořízením vlastního / pronájmu je právě ta předpokládaná budoucí hodnota potřebná pro výpočet, jaký je mezi těmi variantami rozdíl.
Pronájem bude určitě dražší, ale možná nebude rozdíl tak velký, aby si stál za ty starosti se sháněním baterky.
Jinak ZOE s baterkou je na Tipcarsu, ale za 349 klacků, to je dost jinde než ty Smarty
V Praze je k pronájmu Smart Electric za 5800 měsíčně bez DPH (doufám, že i s baterií) při pronájmu na 2 roky. Při porovnání s pořízením vlastního / pronájmu je právě ta předpokládaná budoucí hodnota potřebná pro výpočet, jaký je mezi těmi variantami rozdíl.
Pronájem bude určitě dražší, ale možná nebude rozdíl tak velký, aby si stál za ty starosti se sháněním baterky.
Jinak ZOE s baterkou je na Tipcarsu, ale za 349 klacků, to je dost jinde než ty Smarty
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai Ioniq
Jeden ZOE jezdí po Olomouci, ale za jakých podmínek
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Hyundai Ioniq
Trochu jsem hledal a našel Citroen C-Zero za 219 tis. i s baterkama, dojezd v létě cca 150 v zimě cca 90km, ale to už je auto aspoň pro 4 osoby a i s nějakým kufrem.....
našel jsem i Renault Zoe za 169000 + baterky za cca 300000,- bez DPH nové - silnější 44Kwh od Renaultu, ale to už je přes 0,5 mega ...... no budu to sledovat
našel jsem i Renault Zoe za 169000 + baterky za cca 300000,- bez DPH nové - silnější 44Kwh od Renaultu, ale to už je přes 0,5 mega ...... no budu to sledovat
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Hyundai Ioniq
tvl to je strašný, když ty baterky stojí skoro 2x tolik, co to vozítko !!
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Hyundai Ioniq
no ještě je možnost třít ebenovou tyč o liščí ohon
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai Ioniq
To se ti povedlo
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai Ioniq
Richard: a co si trošku pučit z tramvajové troleje ?
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)