Brzdy,kotouče....
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Brzdy,kotouče....
No že se málo brzdí, to bych čekal jako servisní vyjádření u rozbitého čumáku, ale u kotoučů..
jirikstbk: prosím vzali Ti to jako záruční opravu, nebo jsi musel platit?
Jinak děkuji za hezké přivítání do diskuze, nečekal jsem takové příjemné ohlasy (procházím hodné fór a moc často se to nevidí )
jirikstbk: prosím vzali Ti to jako záruční opravu, nebo jsi musel platit?
Jinak děkuji za hezké přivítání do diskuze, nečekal jsem takové příjemné ohlasy (procházím hodné fór a moc často se to nevidí )
Hyundai i20 1.2/57kW - malé, hbité, úsporné
Škoda Felicia Combi 1.3MPi - bordelkára
VW Polo 1.0 - hejbátko od přítelkyně - předáno švagrovi
Seat Alhambra 1.9TDi - věčně v servisu
Škoda Felicia Combi 1.3MPi - bordelkára
VW Polo 1.0 - hejbátko od přítelkyně - předáno švagrovi
Seat Alhambra 1.9TDi - věčně v servisu
- Reklama
Re: Brzdy,kotouče....
Bylo to opraveno v rámci servisní prohlídky. Neuplatňoval jsem to jako samostatný požadavek na záruční opravu.
Jinak posledních cca 200 m dojíždím ke garáži s lehkým přibrzďováním a do garáže sjíždím na plných brzdách. Takže před odstavením auta dělám v podstatě to, co bylo doporučeno výše. Jen za jízdy zbytečně nebrzdím a buď dojíždím bez kvaltu nebo poměrně často brzdím motorem.
Jinak posledních cca 200 m dojíždím ke garáži s lehkým přibrzďováním a do garáže sjíždím na plných brzdách. Takže před odstavením auta dělám v podstatě to, co bylo doporučeno výše. Jen za jízdy zbytečně nebrzdím a buď dojíždím bez kvaltu nebo poměrně často brzdím motorem.
Re: Brzdy,kotouče....
Taky jsem měl problém s kotouči. při nájezdu cca 15 000km ... V rámci záruky mi kotouče zabrousili nebo co s tím provedli. Ale zatím mám pokoj...jen teda mě překvapilo, že při nájezdu cca 36 000km jsem měnil destičky v předu. Nejezdím tolik brzda plyn jen když se chci projet. No Takže jsem měnil destičky "originál Hyundai mi nabízeli za 2000,-kč bez práce" to je trošku dost ne? Tak jsem si to nechal vyměnit u nás v servise za 1450 ,- kč výměna destiček (Ferodo) vč. práce. Což se mi líbilo. Jinak nevím proč mi to dělá, ale pokud stojím přes noc a je vlhko tak kolo za řidičem mi brzdí víc než ostatní chvíli... bylo to na kontrole a prý je to v poho. Tak nevím. Dělá to někomu?
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Brzdy,kotouče....
bartiik18
Jazdíš len mesto, keď to obloženie odišlo tak rýchlo?
Jazdíš len mesto, keď to obloženie odišlo tak rýchlo?
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Brzdy,kotouče....
Carusel no vice mene jo... Spis to bude stylem jizdy rad do někdy dopřeju a kdo ne ale většinou město a denně do práce mimo město ale to obložení moc nevydrží... Uvidím tyhle desticky jak na tom budou
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Brzdy,kotouče....
bartiik18
U mňa po necelých 80.000 km je obloženie asi v polovici životnosti, kotúče zatiaľ nemajú výraznejšie hrany, ale je pravda, že brzdím hlavne motorom
U mňa po necelých 80.000 km je obloženie asi v polovici životnosti, kotúče zatiaľ nemajú výraznejšie hrany, ale je pravda, že brzdím hlavne motorom
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Brzdy,kotouče....
caruser: podepisuju
bartiik: myslím že problém bude ve váznoucích tyčkách po kterých jezdí třmeny. Pravidelné mazání bylo nutné u Felicie, dělal jsem to na jaře a na podzim, když jsem přehazoval kola. První rok po koupi H jsem údržbu svěřil servisu, nevypadalo to s těmi tyčkami zle, ale to nemusela být jejich zásluha
Letos před zimou sundám kola a uvidím, co tam uvidím, zda to bude chycené povrchově nebo prorezlé do hloubky. MoS vazelína to jistí.
bartiik: myslím že problém bude ve váznoucích tyčkách po kterých jezdí třmeny. Pravidelné mazání bylo nutné u Felicie, dělal jsem to na jaře a na podzim, když jsem přehazoval kola. První rok po koupi H jsem údržbu svěřil servisu, nevypadalo to s těmi tyčkami zle, ale to nemusela být jejich zásluha
Letos před zimou sundám kola a uvidím, co tam uvidím, zda to bude chycené povrchově nebo prorezlé do hloubky. MoS vazelína to jistí.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: Brzdy,kotouče....
Tak nové zjištění - pravý kotouč má hranku sotva 0,5mm, a levý tak dva mm...
Že bych moc brzdil do zatáček?
Že bych moc brzdil do zatáček?
Hyundai i20 1.2/57kW - malé, hbité, úsporné
Škoda Felicia Combi 1.3MPi - bordelkára
VW Polo 1.0 - hejbátko od přítelkyně - předáno švagrovi
Seat Alhambra 1.9TDi - věčně v servisu
Škoda Felicia Combi 1.3MPi - bordelkára
VW Polo 1.0 - hejbátko od přítelkyně - předáno švagrovi
Seat Alhambra 1.9TDi - věčně v servisu
Re: Brzdy,kotouče....
Ahoj, pridam sve zkusenosti. S brzdami - brzdovymi trmeny presneji mam problem od zacatku. Stale dolehaji na pravou predni brzdu - horni cast celisti se proste nevraci a to od novoty, k vymene se servis stale nemel. Nekolikrat jsem to mel rozdelane a snazil se to nejak, cistit, rozhybat. Prachovka ktera tam je, je takova vetcha a za chvili se to zase zaneslo a brzdove desticky se tak stale dotykali a nerovnomerne se tak ojizdely
No Co uz, jeste rok a papa - ted jsem to po posledni garancce nekontroloval, ale opet jsme to urgovali, manzelka si na brzdeni nestezuje, tak to snad vypada ze to je OK.
No Co uz, jeste rok a papa - ted jsem to po posledni garancce nekontroloval, ale opet jsme to urgovali, manzelka si na brzdeni nestezuje, tak to snad vypada ze to je OK.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Brzdy,kotouče....
Zdar klubáci,
akú máte skúsenosť so zvlnením brzdových kotúčov? Minule som prvýkrát prudšie brzdil z vyššej rýchlosti, pri brzdení bolo cítiť zvlnenie kotúčov, ktoré sa prejavovalo pohybom volantu zo strany na stranu. Vie mi niekto vysvetliť, ako dochádza k zvlneniu kotúčov ak sa veľmi nebrzdí? Rovnaký problém som mal aj na predchádzajúcom aute
akú máte skúsenosť so zvlnením brzdových kotúčov? Minule som prvýkrát prudšie brzdil z vyššej rýchlosti, pri brzdení bolo cítiť zvlnenie kotúčov, ktoré sa prejavovalo pohybom volantu zo strany na stranu. Vie mi niekto vysvetliť, ako dochádza k zvlneniu kotúčov ak sa veľmi nebrzdí? Rovnaký problém som mal aj na predchádzajúcom aute
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Brzdy,kotouče....
Už jsem to tady psal. Důvodem chování, které popisuješ je údajně to, že se do kotoučů "zasekává" rez. Výsledkem je pak to, že povrch kotouče není rovný a způsobuje to vibrace při brzdění. Paradoxem je, že to postihuje zejména řidiče, kteří málo brzdí.
Re: Brzdy,kotouče....
ja mam problem s ručnou brzdou potrebujem vymenit zadny lavy strmen novy je dost drahy a repasovany nemozem nikde zohnat nevie niekto o niejakom repasovanom
Re: Brzdy,kotouče....
Nějak nevím co má společného brzdový třmen s ruční brzdou?
Na i20 je ruční brzda čelisťová!!!!! Se třmenem kotoučové brzdy nemá nic společné!!
Na i20 je ruční brzda čelisťová!!!!! Se třmenem kotoučové brzdy nemá nic společné!!
Re: Brzdy,kotouče....
To Dusan111:
Zkus https://www.automobilovedily24.cz/searc ... rd=BHP214E . Nenech se odradit nedokonalou češtinou na stránkách (je to německý prodejce ND) a platbou předem, v tomto obchodu jsem nakupoval několikrát, vše proběhlo v pořádku.
Výše uvedený odkaz jsou originální brzdové třmeny Hyundai po repasi (s manžetou a válečkem). Měnil jsem oba zadní třmeny, protože zůstávaly viset na orezlých vodících čepech brzdových třmenů a k tomu byly orezlé i brzdový válečky. Ověř si kompatibilitu vybraného dílu podle VIN svého auta dotazem přes kontaktní formulář - odpovídají obratem. Doručení prostřednictvím DPD cca do 10 dnů. Při objednávce nad 3.000,-Kč doprava zdarma.
Trochu komplikace je, že u repasovaných dílů (zrovna to jsou např. brzdové třmeny) fungují na výměnném principu a vratné kauce. Při objednávce tedy uhradíš s cenou zároveň i kauci, kterou ti vrátí poté, co jim zašleš své použité třmeny k repasi. Osobně si však myslím, že ta cena za to stojí. (U Hyundaie chtěli za nový třmen cca 6.000,-Kč. )
Pro doplnění uvádím, že vodící čepy brzdových třmenů v tomto obchodě neměli, pořídil jsem je u , kupodivu za relativně "normální" cenu cca 90,-Kč za kus.
Zkus https://www.automobilovedily24.cz/searc ... rd=BHP214E . Nenech se odradit nedokonalou češtinou na stránkách (je to německý prodejce ND) a platbou předem, v tomto obchodu jsem nakupoval několikrát, vše proběhlo v pořádku.
Výše uvedený odkaz jsou originální brzdové třmeny Hyundai po repasi (s manžetou a válečkem). Měnil jsem oba zadní třmeny, protože zůstávaly viset na orezlých vodících čepech brzdových třmenů a k tomu byly orezlé i brzdový válečky. Ověř si kompatibilitu vybraného dílu podle VIN svého auta dotazem přes kontaktní formulář - odpovídají obratem. Doručení prostřednictvím DPD cca do 10 dnů. Při objednávce nad 3.000,-Kč doprava zdarma.
Trochu komplikace je, že u repasovaných dílů (zrovna to jsou např. brzdové třmeny) fungují na výměnném principu a vratné kauce. Při objednávce tedy uhradíš s cenou zároveň i kauci, kterou ti vrátí poté, co jim zašleš své použité třmeny k repasi. Osobně si však myslím, že ta cena za to stojí. (U Hyundaie chtěli za nový třmen cca 6.000,-Kč. )
Pro doplnění uvádím, že vodící čepy brzdových třmenů v tomto obchodě neměli, pořídil jsem je u , kupodivu za relativně "normální" cenu cca 90,-Kč za kus.
† Škoda Felicia 1.3 BMM hatchback - červená romantická
* Hyundai i20 1.2 Kappa Comfort - SLEEK SILVER MET. ESP+TCS - Made in India
* Hyundai i20 1.2 Kappa Comfort - SLEEK SILVER MET. ESP+TCS - Made in India