Aktuálně regeneruji někde kolem 200 - 250 km.Chasnik píše: AXELI, jak jseš na tom? Potvrdily se zkrácené intervaly regenerací?
Intenzita regeneracia DPF filtra
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Prošel jsem si poslední záznamy regenerací a vidím mírné zlepšení čísel. Poslední intervaly jsou: 408, 384, 373, 332. Ta poslední dokončená doma na volnoběh, při jízdě by byla cca o 15 - 20 km delší. Před odjezdem do Chorvatska byl interval taky přes 400, konkrétně 415.
Původně jsem si myslel, že jsem natankoval naftu z nevyčištěné nádrže s mírnou příměsí benzínu, což by mělo za následek nižší teploty vypalování a vyšší podíl pasivních regenerací (z toho by šla taky vyvodit snížená spotřeba, kterou jsem ukazoval na svém vlákně). Ale po důkladnějším prostudování dat jsem zjistil, že už je to takhle pár týdnů, takže tuto variantu zamítám.
Vysvětlení první je v v tom, že už se mi zasral EGR tak silně, že propouští málo bordelu do sání, ale to beru hooodně s rezervou, pravděpodobnost minimální
Vysvětlení druhé je pravděpodobnější, posledních několik týdnů téměř výhradně tankuju naftu bez BIO (Eurooil) a změnil jsem aditivum z VIF na Millers. Zkusím ještě tu prémiovou naftu od KM Prona, jestli budou příznivá čísla pokračovat.
Není to každopádně vyřešení problému, ale pokud jsem z původních cca 250 km na regeneraci zvednul interval o cca 40%, tak je to dlouhodobě pozitivní zpráva, alespoň částečně.
Naopak - pro porovnání, při jízdě do Chorvatska jsme udržovali rychlost na cca 105% zákonných limitů a při této jízdě byl interval mezi 180 - 250 km.
Původně jsem si myslel, že jsem natankoval naftu z nevyčištěné nádrže s mírnou příměsí benzínu, což by mělo za následek nižší teploty vypalování a vyšší podíl pasivních regenerací (z toho by šla taky vyvodit snížená spotřeba, kterou jsem ukazoval na svém vlákně). Ale po důkladnějším prostudování dat jsem zjistil, že už je to takhle pár týdnů, takže tuto variantu zamítám.
Vysvětlení první je v v tom, že už se mi zasral EGR tak silně, že propouští málo bordelu do sání, ale to beru hooodně s rezervou, pravděpodobnost minimální
Vysvětlení druhé je pravděpodobnější, posledních několik týdnů téměř výhradně tankuju naftu bez BIO (Eurooil) a změnil jsem aditivum z VIF na Millers. Zkusím ještě tu prémiovou naftu od KM Prona, jestli budou příznivá čísla pokračovat.
Není to každopádně vyřešení problému, ale pokud jsem z původních cca 250 km na regeneraci zvednul interval o cca 40%, tak je to dlouhodobě pozitivní zpráva, alespoň částečně.
Naopak - pro porovnání, při jízdě do Chorvatska jsme udržovali rychlost na cca 105% zákonných limitů a při této jízdě byl interval mezi 180 - 250 km.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
-
- *
- Příspěvky: 90
- Registrován: 14 led 2014, 22:36
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
směrnici tam mám zmíněnou 136/2014w, což je směrnice pro euro 5 a 6, ale pokud teda píšete, že od roku 2014 už musela být 6, tak bohužel to už teda asi budu mít taky euro 6
jinak torque už mám připravený, alarm na teplotu nastavený, tak uvidím, jak budou vypadat regenerace, ale aktuálně jsem autem skoro přestal jezdit, tak to budu mít na delší dobu vysledovat
jinak torque už mám připravený, alarm na teplotu nastavený, tak uvidím, jak budou vypadat regenerace, ale aktuálně jsem autem skoro přestal jezdit, tak to budu mít na delší dobu vysledovat
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Chasnik, to sú slušné čísla, jazdíš teda so stále zapnutým torque?
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Ne, trvale zapnutý ho nemám. Vzhledem k tomu, že ve studeném motoru rege neprobíhá a samotná trvá cca 30 km, tak není nutno na to koukat pořád. Takže cestou do práce (cca 80 km) to v polovině trasy zapnu, podívám se na volnoběhový dif. tlak a podle toho odhadnu, jestli už "to" mám čekat nebo je ještě čas. Dobrým vodítkem je také okamžiková spotřeba při deceleraci i volnoběhu.
Podle Torque poznám ty pasivní částečné regenerace. Občas už mám DT přes 8 mbar, potom na Torque vidím teploty před DPF okolo 420 - 450 (provozně toho těžko dosáhneš, na rege je to ještě málo). Vyskočí to takto občas ve stoupání nebo při rychlejší jízdě. EGR ovšem v tomto stavu otevírá, takže se nejedná o nástup rege. Navíc při dojezdu na křižovatku zkusím S&S a pokud motor vypne, je to také důkaz, že motor není ve stavu aktivní regenerace. No a potom vidím, že tlak spadnul třeba na 5,5, tedy že neproběhla kompletní regenerace, ale částečně se snížil obsah sazí, čímž se prodlužuje interval mezi aktivními regeneracemi.
Princip přesně neznám, ale vysvětluji si to tak, že kombinace paliva a aditiva snižuje teplotu pro samovznícení sazí ve filtru, což pomáhá těm pasivním regeneracím. Velmi zjednodušeně řečeno, funkčně je to obdoba AdBlue, která taky snižuje zápalnou teplotu sazí - u filtrů s močovinou prý probíhají regenerace právě okolo 450 stupňů...
Regeneraci pravidelně kontroluju při dojezdu do práce a domů, zrovna včera jsem zjistil 8 km před barákem, že to sepnulo, takže jsem zaklel (nemám rád přerušené vypalování), ale neprodloužil jsem trasu, nechtělo se mi najíždět zbytečně 20 km navíc. Nechal jsem to doblafat před barákem na volnoběh a kontroloval teploty. Běželo to asi 10 minut, teplota DPF 520 - 550, volnoběhový DF na konci 0,7, takže R asi dokončená. Teď to nepoznám, uvidím, kdy přijde další.
Podle Torque poznám ty pasivní částečné regenerace. Občas už mám DT přes 8 mbar, potom na Torque vidím teploty před DPF okolo 420 - 450 (provozně toho těžko dosáhneš, na rege je to ještě málo). Vyskočí to takto občas ve stoupání nebo při rychlejší jízdě. EGR ovšem v tomto stavu otevírá, takže se nejedná o nástup rege. Navíc při dojezdu na křižovatku zkusím S&S a pokud motor vypne, je to také důkaz, že motor není ve stavu aktivní regenerace. No a potom vidím, že tlak spadnul třeba na 5,5, tedy že neproběhla kompletní regenerace, ale částečně se snížil obsah sazí, čímž se prodlužuje interval mezi aktivními regeneracemi.
Princip přesně neznám, ale vysvětluji si to tak, že kombinace paliva a aditiva snižuje teplotu pro samovznícení sazí ve filtru, což pomáhá těm pasivním regeneracím. Velmi zjednodušeně řečeno, funkčně je to obdoba AdBlue, která taky snižuje zápalnou teplotu sazí - u filtrů s močovinou prý probíhají regenerace právě okolo 450 stupňů...
Regeneraci pravidelně kontroluju při dojezdu do práce a domů, zrovna včera jsem zjistil 8 km před barákem, že to sepnulo, takže jsem zaklel (nemám rád přerušené vypalování), ale neprodloužil jsem trasu, nechtělo se mi najíždět zbytečně 20 km navíc. Nechal jsem to doblafat před barákem na volnoběh a kontroloval teploty. Běželo to asi 10 minut, teplota DPF 520 - 550, volnoběhový DF na konci 0,7, takže R asi dokončená. Teď to nepoznám, uvidím, kdy přijde další.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Takže trochu opravím Chasnika,
začína sa to hemžiť nie len od teba nepresnými info mieša sa adblue kde by sa nemalo....
1/ Adblue (roztok syntetickej močoviny) nemá z dpf vôbec nič spoločné. Je to aditívum (chemické činidlo) používané v katalyzátore NOx na tzv selektívnu katalytickú redukciu (SCR) ktorá zabezpečí redukciu škodlivých oxidov dusíka samozrejme aj za prispenia EGR. to začal používať od normy euro6d teda MY2019. Do MY2018 (pôvodná Euro6) používal len tzv. zásobníkový katalyzátor LNT na redukciu NOx. - riešenie lacnejšie, menej účinné, zvyšujúce spotrebu nafty.
2/ Tebou spomínaný "Mokrý" systém DPF používa (používal)? hlavne koncern PSA. Tam sa jedná o systém jednorazovej aditivácie nafty aditívom EOLYS. To je aditívum dopĺňané do zásobníka počas servisných prehliadok, toto aditívum ja automatiky doplnené do palivovej nádrže po natankovaní podľa množstva natankovaného paliva. Úlohou aditíva je znížiť zápalnú teplotu sadzí a tým umožniť jednoduchšie vypálenie pri nižšej teplote. Nevýhoda je rýchlejšie zanášanie DPF a nutnosť výmeny po cca. 80- 100tkm. PSA na toto myslel a od začiatku dodáva filtre výmenným spôsobom za dostupné peniaze.
3/ vždy používal a používa "doživotný" uzavretý ("suchý") systém bez aditíva, ktorý vyžaduje vyššiu teplotu na regeneráciu DPF a aj drahšie DPF. Toto zostáva určite aj pri MY2019.
4/ To čo si sledoval pri dlhších jazdách (zvýšená teplota DPF a pokles spätného tlaku) je proces prirodzenej(samovoľnej regenerácie. Nastáva za predpokladu, že vo výfukových plynoch je dosť zostatkového kyslíka a teplota výfukových plynov dostatočne rozohreje oxidačný katalyzátor aby začal proces postupného spaľovania sadzí. Tento proces nastáva pri čiastočnej a rovnomernej záťaži (pohodová jazda po diaľnici - nie na plný plyn).
začína sa to hemžiť nie len od teba nepresnými info mieša sa adblue kde by sa nemalo....
1/ Adblue (roztok syntetickej močoviny) nemá z dpf vôbec nič spoločné. Je to aditívum (chemické činidlo) používané v katalyzátore NOx na tzv selektívnu katalytickú redukciu (SCR) ktorá zabezpečí redukciu škodlivých oxidov dusíka samozrejme aj za prispenia EGR. to začal používať od normy euro6d teda MY2019. Do MY2018 (pôvodná Euro6) používal len tzv. zásobníkový katalyzátor LNT na redukciu NOx. - riešenie lacnejšie, menej účinné, zvyšujúce spotrebu nafty.
2/ Tebou spomínaný "Mokrý" systém DPF používa (používal)? hlavne koncern PSA. Tam sa jedná o systém jednorazovej aditivácie nafty aditívom EOLYS. To je aditívum dopĺňané do zásobníka počas servisných prehliadok, toto aditívum ja automatiky doplnené do palivovej nádrže po natankovaní podľa množstva natankovaného paliva. Úlohou aditíva je znížiť zápalnú teplotu sadzí a tým umožniť jednoduchšie vypálenie pri nižšej teplote. Nevýhoda je rýchlejšie zanášanie DPF a nutnosť výmeny po cca. 80- 100tkm. PSA na toto myslel a od začiatku dodáva filtre výmenným spôsobom za dostupné peniaze.
3/ vždy používal a používa "doživotný" uzavretý ("suchý") systém bez aditíva, ktorý vyžaduje vyššiu teplotu na regeneráciu DPF a aj drahšie DPF. Toto zostáva určite aj pri MY2019.
4/ To čo si sledoval pri dlhších jazdách (zvýšená teplota DPF a pokles spätného tlaku) je proces prirodzenej(samovoľnej regenerácie. Nastáva za predpokladu, že vo výfukových plynoch je dosť zostatkového kyslíka a teplota výfukových plynov dostatočne rozohreje oxidačný katalyzátor aby začal proces postupného spaľovania sadzí. Tento proces nastáva pri čiastočnej a rovnomernej záťaži (pohodová jazda po diaľnici - nie na plný plyn).
Naposledy upravil(a) dibarbora dne 05 říj 2018, 16:15, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Díky za vysvětlení, smotal jsem dohromady Eolys a AdBlue, což není dobře.
Rozdíl je v tom, že při předchozích kombinacích palivo + aditivum, případně palivo neaditivované, neprobíhaly pasivní (přirozené) regenerace tak často, případně neprobíhaly vůbec. Nic dalšího se nezměnilo (typy tras, nastavení ŘJ, styl jízdy), takže prodloužení intervalu regenerace přičítám právě aktuální kombinaci palivo + aditivum.
Rozdíl je v tom, že při předchozích kombinacích palivo + aditivum, případně palivo neaditivované, neprobíhaly pasivní (přirozené) regenerace tak často, případně neprobíhaly vůbec. Nic dalšího se nezměnilo (typy tras, nastavení ŘJ, styl jízdy), takže prodloužení intervalu regenerace přičítám právě aktuální kombinaci palivo + aditivum.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Zmeny môžu nastať aj smerom k zime. Zimná nafta aj bez bio je iná ako letná "redšia - má menej parafínov". V prípade nafty z bio zložkou je to asi aj výraznejšie lebo aplikovaná biosložka sa počíta ako priemer na ročnej báze. V lete dajú viac aby v zime ubrali.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
O těch teplotních rozdílech jsem taky četl, ale asi to bude jenom v procentech. Zlepšení sleduju od konce srpna, přitom září bylo docela teplé. Zimní naftu budou na pumpy zavážet asi až teď, jestli se nemýlím, musí být v nabídce od půlky října (nebo půlky listopadu?) Každopádně jsem zvědvý na zimu, ale na 500 km to asi nedotáhnu
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Zimná nafta ešte nie je. O vplyve teploty na regen. viem svoje. Akurát nie na motoroch . Čisto teoreticky môže mať tebou používané aditívum vplyv na regenerácie.
Vyššie vložený obrázok a popis hovorí o tom čo tvrdím od začiatku. EGR dáva neúmerne veľa spalín späť do obehu. Otázka je ako dlho to DPF vydrží. Tebe sa bez čistenia zvýšil interval medzi reg. a only_one taký nedosiahol ani po čistení. Je dosť možné, že častejšie vypalovanie ten filter nezničí za predpokladu, že regenerácia prebehne korektne. Keďže máš kvalitné aditívum v nafte, spaluješ dokonalejšie a spalin sa vráti cez EGR menej. Takto to vidím ja, nemusela by to byť až taká tragédia. Zlepšenie parametrov tvojho filtra je toho dôkazom.
PS: odkedy nečítam fóra týkajúce sa môjho auta spím oveľa lepšie a odkedy nesledujem torque pri každej jazde to platí dvojnásobne.
Vyššie vložený obrázok a popis hovorí o tom čo tvrdím od začiatku. EGR dáva neúmerne veľa spalín späť do obehu. Otázka je ako dlho to DPF vydrží. Tebe sa bez čistenia zvýšil interval medzi reg. a only_one taký nedosiahol ani po čistení. Je dosť možné, že častejšie vypalovanie ten filter nezničí za predpokladu, že regenerácia prebehne korektne. Keďže máš kvalitné aditívum v nafte, spaluješ dokonalejšie a spalin sa vráti cez EGR menej. Takto to vidím ja, nemusela by to byť až taká tragédia. Zlepšenie parametrov tvojho filtra je toho dôkazom.
PS: odkedy nečítam fóra týkajúce sa môjho auta spím oveľa lepšie a odkedy nesledujem torque pri každej jazde to platí dvojnásobne.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Před chvílí tady byl pán, co si bral Wintersporty z iksa. Má Accorda 2012 2.2 CTDi, najeto 400 tkm. Při cca 350 tkm kaput DPF, ale oxidační katalyzátor v pohodě, takže vyčištění za 7000,- a zase jezdí. Intervaly regenerací 1200 - 1500 km.
Tak jenom pro představu, jak to může fungovat, když je systém odladěný.
Tak jenom pro představu, jak to může fungovat, když je systém odladěný.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
A pak že Japonci neumí diesly, teda neuměli .Konkrétně tenhle diesel od Hondy který uvádíš,je jeden z nejlepších dieslových motorů co kdy kdo zkonstruoval Měl jsem možnost s tím motorem v Civicu najezdit slušné kilometry a nic lepšího jsem v dieslové verzi nejezdil.
Kolega má Alfu 159 JTDM s 470tis. km s původním DPF a regenerace také po víc jak 1000km a to jezdí na naftu i z JZD a pak že to nejde
Bohužel u byly a jsou a budou výborné diesly do nástupu DPF, od té doby to vidím jako tragédii a těch problémů s touto motorizací bude sakra přibývat. Jde o to,jak se k tomu postaví,ale mám velké obavy v nějakou velkou korektnost. Leda že by se dala dohromady nějaká větší skupina majitelů těchto vozů a začala konat. Nezávislí soudní znalci, motoráři, média, atd.atd. Pak možná
Kolega má Alfu 159 JTDM s 470tis. km s původním DPF a regenerace také po víc jak 1000km a to jezdí na naftu i z JZD a pak že to nejde
Bohužel u byly a jsou a budou výborné diesly do nástupu DPF, od té doby to vidím jako tragédii a těch problémů s touto motorizací bude sakra přibývat. Jde o to,jak se k tomu postaví,ale mám velké obavy v nějakou velkou korektnost. Leda že by se dala dohromady nějaká větší skupina majitelů těchto vozů a začala konat. Nezávislí soudní znalci, motoráři, média, atd.atd. Pak možná
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
My jsme ten hondový diesel taky ve firmě měli, kolega se na něj moc těšil, protože v předchozí generaci ještě nebyl a v r. 2004 ho s velkým nadšením a očekáváním kupoval jako novinku. Takže tenkrát ještě bez DPF, ale fakt skvělej motor!
Co se postoje týče, to záleži na jiných trzích, nepředpokládám, že kvůli (i kdyby větší) skupině stěžovatelů v "nějaké" ČR budou plošně předělávat motory. V případě, že by se to toho obula odborná média v Německu, Francii apod., to by bylo jiné kafe.
Co se postoje týče, to záleži na jiných trzích, nepředpokládám, že kvůli (i kdyby větší) skupině stěžovatelů v "nějaké" ČR budou plošně předělávat motory. V případě, že by se to toho obula odborná média v Německu, Francii apod., to by bylo jiné kafe.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
No a co je lehce pošťouchnout
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Taky možnost
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek