Intenzita regeneracia DPF filtra
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Chasnik: Dnes rege po 170 km.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Vyšší zátěž, rychlejší jízda po dálnici? Příp. předchozí rege nedokončená...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Předchozí rege dokončená, žádná zvláštní zátěž ani dálnice.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Sleduj dál, možná dopadneš jako já, rozsvítí se ti kontrolka motoru a půjdeš na výměnu lambdy.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Podľa mňa je jediné lacné východisko čiastočné zaslepenie EGR. A neverím, že tak zblbnutý systém si to všimne. To som ale hovoril už na začiatku a "vraj" to nefunguje. Som zvedavý na Vaše postrehy, keď bude chladno (okolo nuly). Extra krátke regenerácie má aj koncern vw, isto sa niečo na nás chystá, inak by to automobilky potichu nerobili. "Výhodu" má ten, kto nechodí do autorizovaného servisu. Otázka je dokedy? Koncom mesiaca mám na skúšku tucson tgdi, popýtam sa na tento problém.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Tak pak dej vědět, jestli ti k tomu něco řeknou, podle mě budou mlžit a brblat, že o ničem neslyšeli a nic nepřehrávají.
K částečnému zaslepení EGR - i když nevím jistě, jestli to nevyhodí chybu, tuto variantu jsem nezavrhl, ale není to práce na hodinku, přístup k tomu EGRu je tam jako k penězům. Alfákům a Fiaťákům to občas pomůže, navíc ta částečná záslepka je tam i jako originální díl. Tedy aspoň u někoho to funguje.
K částečnému zaslepení EGR - i když nevím jistě, jestli to nevyhodí chybu, tuto variantu jsem nezavrhl, ale není to práce na hodinku, přístup k tomu EGRu je tam jako k penězům. Alfákům a Fiaťákům to občas pomůže, navíc ta částečná záslepka je tam i jako originální díl. Tedy aspoň u někoho to funguje.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
za 4 libry na pokusy
https://www.ebay.com/itm/EGR-valve-blan ... 1619747666
provrtat se to dá vždycky
https://www.ebay.com/itm/EGR-valve-blan ... 1619747666
provrtat se to dá vždycky
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Je mi jasné, že je na to informačné embargo. Skúsim vypáčiť čo najviac info. Som zvedavý ako sú na také otázky pripravený.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
only_one: Dík, taky už jsem na ně koukal, snad nezměnili tvar náústku a rozteč šroubů, když na EURO 6 motory dali jiný EGR.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
mnkk: Jak píše Chasnik, budou mlžit a zatloukat.
Chasnik: Pošťouchneme zahraniční média, jak navrhuje petzl?
Chasnik: Pošťouchneme zahraniční média, jak navrhuje petzl?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Vzhledem k mým jazykovým schopnostem můžeme oslovit tak max. Rasťu Chválu
Ale vážně, v angličtině bych asi něco sesmolil, ale s tímto jazykem nevím, koho bych oslovil. Německy to fakt nedám a přitom jediný smysl podle mě (pokud mají stejné problémy jako my, předpokládám, že ano) má oslovit německé motoristické magazíny, zdali už mají nějaké podněty a chtějí se s tím zabývat.
Nebo je možnost oslovit import a natvrdo se jich zeptat, co s tím hodlají dělat. Předpokládaná odpověď je ovšem mlžení, betonování a vylepšení školení techniků, aby se někde neprokecli...
Dále je možno napsat přímo na nejvyšší vedení do Koree (to už by anglicky šlo)
Otázka je, jestli to někoho vůbec bude zajímat, když se všichni stejně chystají hodit naftu v Evropě přes palubu...
Čili pak přichází na řadu alternativní strategie - někde sehnat původní soft. Chtěl jsem dát inzeráty, ale to by asi cílová skupina nečetla. Oslovovat provozovatele shodných vozidel např. vzkazem za stěračem mi přijde už dost otravné. A hlavně ani nevím, jaká přesně auta bych měl shánět, pokud bych chtěl přehrát soft: musí mít úplně shodnou výbavu nebo stačí shodný motor a převodovka?? Na to už jsem se tady jednou dotazoval, ale zapadlo to ve víru diskuse.
Takže si Axeli nemysli, že jsem to x-krát neprobíral odspodku navrch a zvršku důle, jak na to. Ale přiznám se, že si nejsem jistý, kterou cestou se dát
Ale vážně, v angličtině bych asi něco sesmolil, ale s tímto jazykem nevím, koho bych oslovil. Německy to fakt nedám a přitom jediný smysl podle mě (pokud mají stejné problémy jako my, předpokládám, že ano) má oslovit německé motoristické magazíny, zdali už mají nějaké podněty a chtějí se s tím zabývat.
Nebo je možnost oslovit import a natvrdo se jich zeptat, co s tím hodlají dělat. Předpokládaná odpověď je ovšem mlžení, betonování a vylepšení školení techniků, aby se někde neprokecli...
Dále je možno napsat přímo na nejvyšší vedení do Koree (to už by anglicky šlo)
Otázka je, jestli to někoho vůbec bude zajímat, když se všichni stejně chystají hodit naftu v Evropě přes palubu...
Čili pak přichází na řadu alternativní strategie - někde sehnat původní soft. Chtěl jsem dát inzeráty, ale to by asi cílová skupina nečetla. Oslovovat provozovatele shodných vozidel např. vzkazem za stěračem mi přijde už dost otravné. A hlavně ani nevím, jaká přesně auta bych měl shánět, pokud bych chtěl přehrát soft: musí mít úplně shodnou výbavu nebo stačí shodný motor a převodovka?? Na to už jsem se tady jednou dotazoval, ale zapadlo to ve víru diskuse.
Takže si Axeli nemysli, že jsem to x-krát neprobíral odspodku navrch a zvršku důle, jak na to. Ale přiznám se, že si nejsem jistý, kterou cestou se dát
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Možná by stačil soudní znalec v oboru vznětových motorů a nějaké základní odborná diagnostika třeba ve spolupráci s FCD.eu a to mít jako základní podklad pro reklamaci výrobce. Auto totiž v podstatě funguje a dělá co má, regenerace spouštěna je, dokončuje se. A to je dost složité reklamovat něco co vlastně funguje i když jednoznačně asi ne ideálně. A výsledek může být to, že si zaplatíš DPF jako spotřební díl, jako kotouče a destičky.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Právě z důvodů, které jsi napsal, do nějakých reklamací a právních sporů nemá cenu jít, tam pro ně není problém vykličkovat.
Pokud o tom jsou média ochotná informovat, tak je řešení dostat mezi uživatele povědomí, že jsou tady uživatelé jiné než koncernové značky, jejichž motory vykazují podobné symptomy jako motory skupiny VW "ošetřené" v rámci tzv. nápravy dieselgate. A jako napotvoru je u této značky samotný DPF více než 4x dražší. A že by si proto zákazníci měli na tuto značku dát pozor, a to i při koupi benzinových motorů, které jsou také vybaveny částicovým filtrem. Sice zcela jiné konstrukce, ale není vyloučeno, že bylo použito opět nějaké levnější řešení, které ve finále odnese zákazník...
Nehledě na to, že takový multitest, jak dlouho a jak často různá vozidla regenerují by taky nebyl k zahození. Ale to si žádný magazín podle mě nevezme na triko, protože by je automobilky bombardovaly kvůli metodice měření, použitým vozům apod.
Pokud o tom jsou média ochotná informovat, tak je řešení dostat mezi uživatele povědomí, že jsou tady uživatelé jiné než koncernové značky, jejichž motory vykazují podobné symptomy jako motory skupiny VW "ošetřené" v rámci tzv. nápravy dieselgate. A jako napotvoru je u této značky samotný DPF více než 4x dražší. A že by si proto zákazníci měli na tuto značku dát pozor, a to i při koupi benzinových motorů, které jsou také vybaveny částicovým filtrem. Sice zcela jiné konstrukce, ale není vyloučeno, že bylo použito opět nějaké levnější řešení, které ve finále odnese zákazník...
Nehledě na to, že takový multitest, jak dlouho a jak často různá vozidla regenerují by taky nebyl k zahození. Ale to si žádný magazín podle mě nevezme na triko, protože by je automobilky bombardovaly kvůli metodice měření, použitým vozům apod.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
only_one to nápísal dobre.
Neviem či je môj nápad prekusnuteľný pre každého, ale veselo by som jazdil a po 4roch rokoch by som auto predal. Aby budúci majiteľ mal aspoň rok záruku. Alebo by som skúsil poladiť ten EGR... SW vidím ako problém a pri každej prehliadke by určite nahrali nový, aj keď chápem, že by to bolo najlepšie riešenie.
Média nič nevyriešia, zbytočná strata času. Aky by mal byť výsledok? Že dajú pôvodný SW, ktorý je vlastne podvodný?only_one píše:Auto totiž v podstatě funguje a dělá co má, regenerace spouštěna je, dokončuje se.
Neviem či je môj nápad prekusnuteľný pre každého, ale veselo by som jazdil a po 4roch rokoch by som auto predal. Aby budúci majiteľ mal aspoň rok záruku. Alebo by som skúsil poladiť ten EGR... SW vidím ako problém a pri každej prehliadke by určite nahrali nový, aj keď chápem, že by to bolo najlepšie riešenie.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Nemám sice diesel, ale jak tu stále přibývají příspěvky popisující problémy s filtry, jsem velmi rád, že jsem na jaře stihl koupit jeden z posledních kusů bez filtru. A další auto už asi bude na elektřinu, bohužel...
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG