Vím, že bych sem měl psát spíše zkušenosti s dpf v hyundai, ale nedá mi to a musím si postěžovat na filtr ve služebním transportéru 2,0 TDI 110kW z roku 2016 (s adblue).. Auto má k dnešnímu dni najeto 47k km a již podruhé svítí zaplněný filtr (poprvé před rokem s nájezdem 23k km pokud si dobře pamatuji). Bohužel je to montážnický vozidlo a člověk se nemůže při rozsvícení filtru jen tak sebrat, přerušit práci a jet ho vypálit, tak i s plným filtrem se bohužel dělají krátké trasy. Vloni se to vyhrotilo do té míry, že auto spadlo do nouzáku a při určitých otáčkách škubalo, v servise to následně stálo měsíc
Transportér od té doby jezdil 2x denně minimálně 50km v kuse+méně časté poskakování (což vlastně i předtím, při prvním zanešení jezdil také těch +-50 v kuse, poslední 3týdny však jen 30km vkuse) až do minulého týdne kdy jen v Po a Čt 110km v kuse (Pátek a víkend nic) a mezitím skákání max 2km, takže věčně studený motor
. Toto pondělí dalších 110 vkuse a zas jen skákání a dnes si mi kolega stěžuje/chlubí, že se mu to zase rozvítilo
A ani to ho neodradilo v podtáčení motoru (např 35km/hod na 4ku) a zhášení motoru
Ještěže jsem byl Ácou a dneska potřeboval odjet domů (jsou tam přes víkend, v sobotu se za nimi vracím) Začínám se bát, jestli jim tam v sobotu nepovezu z podniku náhradního transportéra.. Snad mu dneska po práci umožnili pořádnou projíždku kvůli vypalování, i když se ty kilometry pak špatně vysvětlují na podniku, když je auto hlídaný gpskou a člověk se nesmí moc vzdálit od povolené oblasti
Tady je aspoň krásně vidět špatný výběr motorizace vůči zamýšlenému provozu a špatné seznámení veřejnosti, jak se k takovému autu chovat.. Mě se třeba ještě u služebního nestalo, aby mi ukazoval, že mám podřadit, vždy ukazuje jen eko šipku přeřadit na vyšší stupeň, kolegům svítí šipka dolů skoro pořád a i tak ho dál v těch nízkých otáčkách trápí