Rachot od turba
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Rachot od turba
Takže aktuátor dnes vymenený. Technik ma medzi rečou upozornil, že niekoľko ich už vymenili. Smutný dovetok bol, že importér začína považovať tieto pazvuky za normálne a už obmedzuje schvaľovanie výmen pokiaľ aktuátor funguje.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Reklama
Re: Rachot od turba
Hmm, je toho moc, tak to přestaneme uznávat!
Z toho vyplývá, že když nějakému debilovi na importu vrazíš facku, tak bude kňučet, ale když jich dostane padesát, tak už to bude považovat za normální
Z toho vyplývá, že když nějakému debilovi na importu vrazíš facku, tak bude kňučet, ale když jich dostane padesát, tak už to bude považovat za normální
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Rachot od turba
nahodou neviete kolko stoji novy aktuator,,,za odpoved dakujem
Re: Rachot od turba
Koľko si to dealer účtoval s importérom netuším, ale v USA stojí cca $51.
https://www.hyundaipartsdeal.com/genuin ... 03aa0.html
https://www.hyundaipartsdeal.com/genuin ... 03aa0.html
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: Rachot od turba
jednu věc nechápu jak muže na novém autě pazvuky nebo rachot importer začít považovat za normální ?
takové věci/zavady by mněly halit předprodukční verze nebo testovaci verze aute , tedy pokud zakaznik netestuje za chodu na místo výrobce
takové věci/zavady by mněly halit předprodukční verze nebo testovaci verze aute , tedy pokud zakaznik netestuje za chodu na místo výrobce
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: Rachot od turba
Na takéto veci má v garančnej knižke pár viet v štýle .
Za chybu(poruchu) sa nepovažujú:
- drobné vibrácie a zvuky spôsobené bežným opotrebením vozidla
- drobné netesnosti na motore
- a ešte x iných výluk zo záruky ..... .
garančnú knižku mám v aute, takže je to napísané veľmi voľne z pamäti ale niečo v tomto štýle tam je.
Za chybu(poruchu) sa nepovažujú:
- drobné vibrácie a zvuky spôsobené bežným opotrebením vozidla
- drobné netesnosti na motore
- a ešte x iných výluk zo záruky ..... .
garančnú knižku mám v aute, takže je to napísané veľmi voľne z pamäti ale niečo v tomto štýle tam je.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Rachot od turba
bol som v servise a povedali mi ze mi stym nevedia nic spravit lebo zatial nikto nereklamoval ja som uz bol 4 krat ale sam nato nestacim,,takze komu to roby musi ist reklamovat aby stym nieco urobily,,lebo uz ten rachot mi zacina ist na nervy.a este mi povedai v servise ze si to mozem zakupit a vymenit na moje vlastne naklady tak ta odpoved ma zarazila.stoji to 100eur.
Re: Rachot od turba
Když si přečteš cele vlákno k čemu dospěješ??? Že asi není vše tak,jak má být že?
No takže asi by stálo za zvážení změnit servis
Trváš v servisu při řešení problému na zápisu a vytištění kopie,nebo se necháš odbýt slovním komentářem?
No takže asi by stálo za zvážení změnit servis
Trváš v servisu při řešení problému na zápisu a vytištění kopie,nebo se necháš odbýt slovním komentářem?
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Rachot od turba
dobry vecer. jedna otazka ked som kupil auto v HYUNDAI v mojom meste mozem ist na reklamaciu alebo servis do ineho HYUNDAI servisu alebo len kde som kupil auto
Re: Rachot od turba
Do kteréhokoli autorizovaného servisu. Já také běžně reklamoval jinde než v místě prodeje, nikdo ani necekl.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Rachot od turba
Kdekoliv v Evropě
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- ramon302010
- *
- Příspěvky: 68
- Registrován: 13 lis 2017, 10:56
- Bydliště: Lipany
Re: Rachot od turba
dibarbora píše:Takže aktuátor dnes vymenený. Technik ma medzi rečou upozornil, že niekoľko ich už vymenili. Smutný dovetok bol, že importér začína považovať tieto pazvuky za normálne a už obmedzuje schvaľovanie výmen pokiaľ aktuátor funguje.
Ako sa to od vtedy sprava?Jazdi auto normalne,pomohlo to?
i30 WGN 1,4T-GDi STYLE RLED POLAR WHITE 6.st
Peugeot 206 1,4l, 55kW, (23000km - uloženka)
EX:
KIA CEE´D 1.6 CVVT TX, 93kW
Škoda Fabia 1,4MPi, 44kW (+ chip,ktorý bol na h...o)
Peugeot 206 1,4l, 55kW, (23000km - uloženka)
EX:
KIA CEE´D 1.6 CVVT TX, 93kW
Škoda Fabia 1,4MPi, 44kW (+ chip,ktorý bol na h...o)
Re: Rachot od turba
Auto jazdí +- rovnako, pazvuky sa zmiernili občas to však aj tak zašramotí.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Rachot od turba
Dneska jsem to zkoušel na garančce znovu, tentokrát v Liberci a opět; rachot při akceleraci je přirozený projev motoru
i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Stargazing Blue
Re: Rachot od turba
JJ, třeba se tam turbo mydlí jako nudle v bandě, ale to je také v pořádku, to není chyba, ale "vlastnost".
Moje i30 III byla motoricky nejméně hlučným autem, v jakém jsem kdy jel, rachtání určitě v pořádku není!
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG