Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
Dobrý den,
rád bych pořídil plecháče na zimu a narazil jsem na info, že kola z GD nejsou kompatibilní z PDE. Jedná se o stejný rozměr (6,5Jx16 5x114,3 ET50 67,1.. někde se uvádí 67) tak nevím v čem by mohl být problém. Může to být jiným otvorem pro TMPS ventilek? Nebo je to jen informace od prodejců, aby šly více na odbyt nové sady kol ze salónů? Má s tím někdo zkušenost?
Díky
rád bych pořídil plecháče na zimu a narazil jsem na info, že kola z GD nejsou kompatibilní z PDE. Jedná se o stejný rozměr (6,5Jx16 5x114,3 ET50 67,1.. někde se uvádí 67) tak nevím v čem by mohl být problém. Může to být jiným otvorem pro TMPS ventilek? Nebo je to jen informace od prodejců, aby šly více na odbyt nové sady kol ze salónů? Má s tím někdo zkušenost?
Díky
Hyundai i30 III Combi (PDe) 1.4 T-GDI | 104kW
Subaru Impreza WRX Sport Wagon | 195kW
Honda Accord 2.4 TypeS | 140kW
BMW e46 Touring 330d | 150kW
BMW e46 Touring 325i | 141kW
Skoda Octavia I 1.8T | 110kW
Audi A6 Avant 2.5TDI | 132kW
Subaru Impreza WRX Sport Wagon | 195kW
Honda Accord 2.4 TypeS | 140kW
BMW e46 Touring 330d | 150kW
BMW e46 Touring 325i | 141kW
Skoda Octavia I 1.8T | 110kW
Audi A6 Avant 2.5TDI | 132kW
- Reklama
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
Řekl bych, že jde o mlžení ze strany prodejce. Rozměry jsou identické a otvory pro ventilky by měly být také. Než jsem prodal i30 3. gen, tak jsem sundal 16" kola a dal je na i30 2. gen kombi. Padlo to tam jak pr..l na hrnec. Pokud je ten rozměr uveden ve velkém TP, nevidím žádný problém.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
taktiez mam tie iste hlinikove disky z gd na pd a bez problemov... tpms su samozrejme nove
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
Tudy, a neházel ti chybu systém TPMS? V tom vidím jediné možné úskalí, nekompatibilita čipů. Jinak rozměry disků, rozteče šroubů, průměr středu, to je stejné. Ledaže by změnili hloubku zálisu.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
Nee, na kombíku rv. 2013 TPMS naštěstí ještě nejsou , ale fyzicky by to mělo padnout do jakéhokoliv kola, jak píšeš. Spárování s PP je věc jiná, ale předpokládám že to fungovat nebude (TPMS z 2. versus 3. generace).
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
Díky za odpovědi. Potřebuji kola na PDE, takže pořídím normálně plecháče klidně i z GD, k nim koupím TMPS od "toho pána na Bazoši;)" a vše by mělo fungovat. Chvíli jsem si říkal jestli by pak nebylo lepší přezouvat gumy, než dát dalších 10k za sadu plecháčů se senzorama. Ale rád bych na zimu měl 15" se 195 gumama, takže proto to řeším. Díky.
Hyundai i30 III Combi (PDe) 1.4 T-GDI | 104kW
Subaru Impreza WRX Sport Wagon | 195kW
Honda Accord 2.4 TypeS | 140kW
BMW e46 Touring 330d | 150kW
BMW e46 Touring 325i | 141kW
Skoda Octavia I 1.8T | 110kW
Audi A6 Avant 2.5TDI | 132kW
Subaru Impreza WRX Sport Wagon | 195kW
Honda Accord 2.4 TypeS | 140kW
BMW e46 Touring 330d | 150kW
BMW e46 Touring 325i | 141kW
Skoda Octavia I 1.8T | 110kW
Audi A6 Avant 2.5TDI | 132kW
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
Hlavně prověř, jestli tam ty patnáctky dáš. Já např. do KIA Ceed JD už patnáckty nemohl kvůli velikosti předních brzdových kotoučů. Velký TP ti napoví.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
DAW1d: To by nedělalo dobrotu, při přezouvání by se musely pokaždé vyndavat a zase vkládat i ty ventilky a mohly by se snadněji poškodit. Lepší je mít 2 kompletní sady.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
Jojo 15" v techničáku mám. A kotouče zas tak velký nejsou. Na WRXku, ze kterýho jsem přesedl, to bylo jiný.. tam mi skoro škrtali 18" o brzdič Tady si ale zas užívám cenové zvýhodnění.. tisícovku za gumu jsem fakt dlouho nedával
Hyundai i30 III Combi (PDe) 1.4 T-GDI | 104kW
Subaru Impreza WRX Sport Wagon | 195kW
Honda Accord 2.4 TypeS | 140kW
BMW e46 Touring 330d | 150kW
BMW e46 Touring 325i | 141kW
Skoda Octavia I 1.8T | 110kW
Audi A6 Avant 2.5TDI | 132kW
Subaru Impreza WRX Sport Wagon | 195kW
Honda Accord 2.4 TypeS | 140kW
BMW e46 Touring 330d | 150kW
BMW e46 Touring 325i | 141kW
Skoda Octavia I 1.8T | 110kW
Audi A6 Avant 2.5TDI | 132kW
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
Pridam moji zkusenost. Kdyz jsem kupoval druhou sadu gum na II.gen, rozhodoval jsem se jestli koupit komplet 15" vcetne TPMS nebo prezouvat. Protoze mi v te dobe nebyl nikdo schopny s jistotou rict jestli RJ dokaze zapamatovat 2 sady ventilku, zvolil jsem metodu prezouvani a za ty 3 roky co to 2x rocne prezouvam nebyl sebemensi problem. A pokud by servis ten ventilek nejak poskodil, tak je samozrejme na nich, aby zavadu odstranili.Tudy píše:DAW1d: To by nedělalo dobrotu, při přezouvání by se musely pokaždé vyndavat a zase vkládat i ty ventilky a mohly by se snadněji poškodit. Lepší je mít 2 kompletní sady.
Ale souhlasim, ze 2 sady jsou asi lepsi.
i30 WG 1.6 GDI, New weekend, Cool red, MY 2015
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
Kupoval sem na GD 16'' kola (6.5x16 et50) z fastbacku a uplně bez problemu. Jinak doporučuju koupit místo plecháčů nějaké levné liťáky. (enzo,dezent).. celkově zaplatíš o pár tisíc víc, ale jednak ti to nerezne a líp to vypadá.. Taky sem kupoval nové plechy, ale nakonec sem to vyměnil za alu.
BYLO:Peugeot 309 1.4i (1992), Renault R5 1.3 (1990), VW Passat 1.9TD (1991), Fabia combi 1.4mpi (2001), SMC Jumbo R5 (2014)
JE:VW Passat B7 2.0TDi (2011), CFmoto 510RX (2015), Hyundai I30cw 1.6GDi (2016), Honda Transalp XL650V (2003)
JE:VW Passat B7 2.0TDi (2011), CFmoto 510RX (2015), Hyundai I30cw 1.6GDi (2016), Honda Transalp XL650V (2003)
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
Zdravím, ještě jsem to pro jistotu ověřoval přímo na Hyundai centrále a po konzultaci s technikem mi bylo řečeno, že kola z GD jsou kompatibilní s PDE a naopak. Mají mít úplně stejné rozměry.
Hyundai i30 III Combi (PDe) 1.4 T-GDI | 104kW
Subaru Impreza WRX Sport Wagon | 195kW
Honda Accord 2.4 TypeS | 140kW
BMW e46 Touring 330d | 150kW
BMW e46 Touring 325i | 141kW
Skoda Octavia I 1.8T | 110kW
Audi A6 Avant 2.5TDI | 132kW
Subaru Impreza WRX Sport Wagon | 195kW
Honda Accord 2.4 TypeS | 140kW
BMW e46 Touring 330d | 150kW
BMW e46 Touring 325i | 141kW
Skoda Octavia I 1.8T | 110kW
Audi A6 Avant 2.5TDI | 132kW
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
Aspoň, že importér nevymýšľa blbosti. Disk je definovaný priemerom, šírkou, roztečou a počtom dier, priemerom stredovej diery na náboj a veľkosťou zálisu ET. Pokiaľ tieto čísla sedia so zápisom v TP a špecifikáciou auta (rozteč a stredová diera definované v TP nie sú) tak disk pasuje a môže byť použitý.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
Tak tak, ale některé eshopy uvádějí právě třeba středovou díru 67 a jiné 67,1. Možné zde vzniká ten zmatek. Dokonce mi v autorizáku řekli, že nemají origo Hyundai plecháče, ale používají plastové redukce když je středová díra jiná To mi přijde trošku prasárna, dostat od dealera takto "vystředěná" kola, která si můžu pořídit sám na eshopu za polovic.
Hyundai i30 III Combi (PDe) 1.4 T-GDI | 104kW
Subaru Impreza WRX Sport Wagon | 195kW
Honda Accord 2.4 TypeS | 140kW
BMW e46 Touring 330d | 150kW
BMW e46 Touring 325i | 141kW
Skoda Octavia I 1.8T | 110kW
Audi A6 Avant 2.5TDI | 132kW
Subaru Impreza WRX Sport Wagon | 195kW
Honda Accord 2.4 TypeS | 140kW
BMW e46 Touring 330d | 150kW
BMW e46 Touring 325i | 141kW
Skoda Octavia I 1.8T | 110kW
Audi A6 Avant 2.5TDI | 132kW
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
za polovic sice možno, ale ked som hladal na internete plechace tak KFZ 6,5Jx16 5x114,3 ET50 67,1 (tieto su pokial viem kompatibilne aj s GD aj s PD aj v technickom liste) s vyrazenym KBA som nevidel pod 50eur kus. Pritom totozny disk len iny stred na suzuki stoji hned 12e menej. Kolko to moze stat rovno u dealera?
Moja predstava predtym nez som to zacal riesit bola, ze plechace kupim za max 30e kus a budem stastny, ale 15" som ja podla vsetkych moznych info ani nemohol nazut, lebo zevraj to pre vozidla s el. rucnou nejde. Takze musim mat minimalne 16". Ale za 50eur kus to bolo uplne mimo, tak som si kupil hlinikace, ktore zas nestali ovela viac.
Moja predstava predtym nez som to zacal riesit bola, ze plechace kupim za max 30e kus a budem stastny, ale 15" som ja podla vsetkych moznych info ani nemohol nazut, lebo zevraj to pre vozidla s el. rucnou nejde. Takze musim mat minimalne 16". Ale za 50eur kus to bolo uplne mimo, tak som si kupil hlinikace, ktore zas nestali ovela viac.
i30 PDe 1.4 T-GDI Now!, 6MT, Fiery Red