Nevím, v jak velkém podniku pracuješ, pokud to není nějaký rigidní moloch (se kterým se nehne) a vedení má rozum, tak po logickém vysvětlení, co se s motorem děje, by mohli oficiálně povolit prodloužené jízdy, příp. víkendové (či jiné) zápůjčky zaměstnanci. Najet nějaký km navíc je levnější, než řešit problémy s DPF. Navíc, jak jsi poznamenal, při prvním problému stálo auto v servisu několik týdnů, takové auto je podniku velmi prospěšnékyrmon píše:Ještěže jsem byl Ácou a dneska potřeboval odjet domů (jsou tam přes víkend, v sobotu se za nimi vracím) Začínám se bát, jestli jim tam v sobotu nepovezu z podniku náhradního transportéra.. Snad mu dneska po práci umožnili pořádnou projíždku kvůli vypalování, i když se ty kilometry pak špatně vysvětlují na podniku, když je auto hlídaný gpskou a člověk se nesmí moc vzdálit od povolené oblasti
Intenzita regeneracia DPF filtra
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20286
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Další rege přesně po 170 km. Aktuální nájezd na nádrž 970 km (ujeté km + zbytek v nádrži), tento údaj sedí s těmi od záčátku provozu auta.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
úplně děsivé když si vezmeš, že skoro pětinu celého času co jezdí auto regeneruje.. Tohle bych od Hyundai rád nějak explicitně dostal vysvětleno proč tomu tak je.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Axeli, ty jseš často pod 200 km. Poznáš to i na průměrné spotřebě? Myslím jako, jestli se od posledního servisu nezvedla.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20286
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Spotřeba je víceméně konstantní Jediné navýšení jsem pozoroval, když jsem jel přes 600 km po dálnici v kuse kolem 130 km/hod. + trvale zapnutá klima, to stoupla na 6,4 l/100 (což, úpřimně, u tohoto auta s kastlí tvaru letící cihly taky není nijak zvlášť hodně).
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Ahoj, tiez sa zapojim do diskusie. Sledujem tuto temu uz dlhsie, mam Ceeda 1.6 CRDI 100kw s automatom. Regeneracie mam v priemere kazdych 300km (obcas 250, obcas 350). Jazdim prakticky len dlhe trasy (200+km, okresky a dialnice). Celkom ma desia tie vase nove intervaly (pod 200km ). Priemernu spotrebu mam medzi 5.5 az 6 litrov. Na jar ma caka serviska po 2 rokoch, asi im explicitne poviem az ziadny novy SW nenahravaju, lebo regeneracia po menej ako 200km urcite nie je v poriadku.
Kia Cee'd 1.6 CRDi 100kW DCT (2016)
http://moje.auto.cz/melonsvk/cednik.html
http://moje.auto.cz/melonsvk/cednik.html
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Myslím si, že už ten upravený software máš. Já před tou inkriminovanou servisní prohlídkou, kde mi prý "nic nepřehrávali", měl intervaly v průměru okolo 500 km, někdy i 600. Takže okolo 250 je to podle mě "po úpravě".
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Je to mozne, auto som kupoval ako rocne a bolo tesne po servise, takze nemozem porovnavat pred a po. Inak si logujem kazdu jazdu, v archive mam data za viac ako rok, tak to mozno pred prehliadkou preberiem a vysypem na nich detailne statistiky DPF rege
Len pre doplnenie tunajsej zbierky - tesne po regeneracii mi Torque ukazuje rozdielovy tlak 0.68 - 1.38 (skace to medzi tymito cislami), tesne pred regeneraciou to bolo 5.5 (nie je to malo?)
Len pre doplnenie tunajsej zbierky - tesne po regeneracii mi Torque ukazuje rozdielovy tlak 0.68 - 1.38 (skace to medzi tymito cislami), tesne pred regeneraciou to bolo 5.5 (nie je to malo?)
Kia Cee'd 1.6 CRDi 100kW DCT (2016)
http://moje.auto.cz/melonsvk/cednik.html
http://moje.auto.cz/melonsvk/cednik.html
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
A máš jednotky nastavené psi nebo bar? Já měl po instalaci Torque defaultně psi, v nastavení jsem měnil na bar (ve skutečnosti jsou to milibary).
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Mali by to byt (mili)bary, tiez som menil nastavenia podla nasich jednotiek.
Teraz ked sa na to pozeram, tak 100km pred cielom bol volnobezny tlak 6.2 a v cieli 5.5 - zeby pasivna regeneracia? Tych 100km bolo aj do celkom prudkeho kopca a potom asi 60km po dialnici.
A regeneracia sa spustila prakticky hned na zaciatku dalsej jazdy, par km po starte.
Teraz ked sa na to pozeram, tak 100km pred cielom bol volnobezny tlak 6.2 a v cieli 5.5 - zeby pasivna regeneracia? Tych 100km bolo aj do celkom prudkeho kopca a potom asi 60km po dialnici.
A regeneracia sa spustila prakticky hned na zaciatku dalsej jazdy, par km po starte.
Kia Cee'd 1.6 CRDi 100kW DCT (2016)
http://moje.auto.cz/melonsvk/cednik.html
http://moje.auto.cz/melonsvk/cednik.html
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Mam pocit ze pasivna regeneracia nehrozi, mam na torque zapnute lambda sondy a teploty filtra pred a za. Pasivna regeneracia by mohla nastat keby sa ti filter v tom kopci zahrial na vysoku teplotu (co nie je problem) a mal pri tom dostatok kyslika, ale vyzera to ze kvoli NOX redukcii motor drzi EGR stale tak ze je kyslika je nedostatok (aby NOX nemohol vzniknut), takze pasivna rege asi nehrozi ani do kppca. Ale mozno som len taky rezim nezazil. Jedina moznost je, ze po tom kopci si zase siel z kopca a mal si zaradene a pedal plynu pusteny. V tom rezime motor uplne zavrie EGR a ak mal filter dost velku teplotu, regeneroval sa pri dostatku vzduchu z kopca ... kym nevychladol.
Skorej by som ale vsadil na rozdiel teplot, ten pretlak na volnobeh trochu zavisi od teploty filtra, teplejsi ma vyssi pretlak ako studensi.
Trocha ma ale prekvauju cisla co pises, mne to ukazuje tlaky skokovo po 0.7 takze 0,7 1,4 2,1 atd. Ciska co pises som nikdy nevidel. skus si skontrolovat ci sa to to nastvenie nevratilo na PSI, mam pocit ze ked som to rozchadzal, tak nieco take sa mi stalo.
Skorej by som ale vsadil na rozdiel teplot, ten pretlak na volnobeh trochu zavisi od teploty filtra, teplejsi ma vyssi pretlak ako studensi.
Trocha ma ale prekvauju cisla co pises, mne to ukazuje tlaky skokovo po 0.7 takze 0,7 1,4 2,1 atd. Ciska co pises som nikdy nevidel. skus si skontrolovat ci sa to to nastvenie nevratilo na PSI, mam pocit ze ked som to rozchadzal, tak nieco take sa mi stalo.
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Ano, je to nieco podobne, 10km do kopca, potom z kopca s tym, ze zrovna pomaly hore nechodim EGT bola v tej chvili miestami aj cez 500st. A pri ceste hore vo vysokej zatazi mi EGR ukazuje ako zavrety.
Neviem teda na zaklade akych dat sa spusta regeneracia, mozno je tam fakt kilometrovy limit, kedy rege spusti a hotovo. V tomto pripade som bol uz viac ako 340km bez regeneracie.
A k tym jednotkam - ja mam nastavene "presne" nezaokruhlene hodnoty, takze to co ty vidis ako 1.4 mam ja ako 1.38... a 5 dalsich cisel.
Neviem teda na zaklade akych dat sa spusta regeneracia, mozno je tam fakt kilometrovy limit, kedy rege spusti a hotovo. V tomto pripade som bol uz viac ako 340km bez regeneracie.
A k tym jednotkam - ja mam nastavene "presne" nezaokruhlene hodnoty, takze to co ty vidis ako 1.4 mam ja ako 1.38... a 5 dalsich cisel.
Kia Cee'd 1.6 CRDi 100kW DCT (2016)
http://moje.auto.cz/melonsvk/cednik.html
http://moje.auto.cz/melonsvk/cednik.html
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Samotna hodnota ERG ti vela neppovie, moze byt kludne zavrety, ale stale tam moze byt prilis bohata zmes (vecsi vstrek ako mnozstvo vzduchu) takze stale moze dymit a neregenerovat. Treba pozriet lamda sondu, regenovat moze len v pripade prebytku vzduchu, to znamena hodnoty niekde k 1V. Pod 0,5V je vzduchu nedostatok a mne to aj po rovinke aj do kopca ukazuje niekde k 0,3 alebo 0,2V. Vsetko za predpokladu ze torque ukazuje co ma. Cim som si nie 100% isty, lebo obcas tam vidim aj hodnoty cez 1V.
Pri prebiehajucej regeneracii musis vidiet na druhej lambde nizsiu hodnotu ako na prvej. To ukazuje ze nieco v DPF vyhorelo a tym minulo kyslik.
Pri prebiehajucej regeneracii musis vidiet na druhej lambde nizsiu hodnotu ako na prvej. To ukazuje ze nieco v DPF vyhorelo a tym minulo kyslik.
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
melonsvk: Předpokládám, že tu hodnotu 1,38xxxx nevidíš na displeji, ale v logu.
Tak, jak popisuješ zřejmě částečně probíhají pasivní regenerace. Já mám taky občas volnoběhový tlak 9,3 a potom to spadne na 6,9. 340 km bez rege je možné, já se při optimálních provozních podmínkách dostávám na 380 - 400 km.
Tak, jak popisuješ zřejmě částečně probíhají pasivní regenerace. Já mám taky občas volnoběhový tlak 9,3 a potom to spadne na 6,9. 340 km bez rege je možné, já se při optimálních provozních podmínkách dostávám na 380 - 400 km.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
@Pampa: Lambdu nesledujem, ale dobry napad, pridam ju tam. Ktory senzor to je?
@Chasnik: Ano, v logu, pocas jazdy Torque vacsinou nesledujem. To regeneraciu poznam podla nenulovej spotreby, pripadne vnimam nepravidelny chod motora na tempomate, hlavne v nizsich rychlostiach.
400km som snad este nemal odkedy to sledujem. 95% renegeracii spada do intervalu 250-350km, obcas autu prepne a zregeneruje uz po 150km pocas jednej cesty, ale to je tak jedna z 20.
@Chasnik: Ano, v logu, pocas jazdy Torque vacsinou nesledujem. To regeneraciu poznam podla nenulovej spotreby, pripadne vnimam nepravidelny chod motora na tempomate, hlavne v nizsich rychlostiach.
400km som snad este nemal odkedy to sledujem. 95% renegeracii spada do intervalu 250-350km, obcas autu prepne a zregeneruje uz po 150km pocas jednej cesty, ale to je tak jedna z 20.
Kia Cee'd 1.6 CRDi 100kW DCT (2016)
http://moje.auto.cz/melonsvk/cednik.html
http://moje.auto.cz/melonsvk/cednik.html