hyundai i30 - 3. generacia
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: hyundai i30 - 3. generacia
650 vs. 450?
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
- Reklama
Re: hyundai i30 - 3. generacia
V době kdy jsem to kupoval, byl rozdíl u srovnatelných výbav cca 50 tis Kč ( samozřejmě levnější). Ještě minulý týden jsem viděl jednu skladovku Leona za 494 tis ( to byla i moje nákupka), ale ten už zmizel - motor 1.8 TSi 132 kW skončil a bude ještě letos nahrazen 2.0 TSi 140 kW, cena půjde určitě nahoru (větší objem, výkon a navíc filtr).
Edit: tak už jsem to našel, aktuální cena je 599 tis za dvoulitr 140 kW s automatem, to podražilo hodně a pomalu se blíží ceně i30N
Edit: tak už jsem to našel, aktuální cena je 599 tis za dvoulitr 140 kW s automatem, to podražilo hodně a pomalu se blíží ceně i30N
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Jedna dost důležitá informace pro majitele i30 3.generace ve vyšších výbavách s min. 17" koly.
V druhovýrobě po zadání VIN a i parametrech motoru nenajdete žádné brzdové kotouče,ani desky co se přední nápravy týká-pouze original díly . Jedná se o kotouče o rozměrech 305mm průměr, 25mm tloušťka...
Chvilku mi to trvalo,ale s klidným svědomím,vám můžu sdělit,že existují a slušný výběr,jen si vybírejte v nabídce dílů pro TUCSON 2015 1,7CRDi 85kW - číslo dílu Hyundai: 51712-C1000, desky taktéž,číslo dílu Hyundai:58101-J9A70, 58101-2SA70, 58101-3ZA10, 58101-2YA00, 58101-2YA50, 58101-D7A00, 58101-D7A50,
Výběr je vcelku slušný a brzdy i kotouče oproti originál dílech min cca o 1tis. na kusu kotouče i sady desek při brzdách Zimmermann a to by docela šlo
V druhovýrobě po zadání VIN a i parametrech motoru nenajdete žádné brzdové kotouče,ani desky co se přední nápravy týká-pouze original díly . Jedná se o kotouče o rozměrech 305mm průměr, 25mm tloušťka...
Chvilku mi to trvalo,ale s klidným svědomím,vám můžu sdělit,že existují a slušný výběr,jen si vybírejte v nabídce dílů pro TUCSON 2015 1,7CRDi 85kW - číslo dílu Hyundai: 51712-C1000, desky taktéž,číslo dílu Hyundai:58101-J9A70, 58101-2SA70, 58101-3ZA10, 58101-2YA00, 58101-2YA50, 58101-D7A00, 58101-D7A50,
Výběr je vcelku slušný a brzdy i kotouče oproti originál dílech min cca o 1tis. na kusu kotouče i sady desek při brzdách Zimmermann a to by docela šlo
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20290
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
petzl: Jsi skvělý, klobouk dolů
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: hyundai i30 - 3. generacia
petzl: Ty už jsi zhobloval původní kotouče?
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Ještě ne,ale blíží se to A vzal jsem si příklad z měděného kolegy a jsem v předstihu
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
To jsi mě vystrašil, já po zkušenostech s předchozími auty jsem předpokládal tuto operaci až okolo 100 tkm... Asi o víkendu shodím kola a vytáhnu šupleru.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Taky jsem předpokládal,skutečnost bude naprosto odlišná. 100tis. ani náhodou Dílem je to automatem,přece jen se brzdí víc,jak u manuálu a dílem bych řekl novými materiály a výrobcem.
Šetří se všude a i Ferodo jako výrobce musel asi ustoupit ceně na úkor kvality
Takže vyzkoušíme výhledově Zimmermann
Jen porovnání:
Hyundai i30 FD 1,6CRDi-přední kotouče i desky 100tis.
Kia CEE´D JD 1,6CRDi-př.kotouče i desky 75tis.
Hyundai i30 PD 1,4TGDi DCT - vypadá to tak max. na 60-65tis
Šetří se všude a i Ferodo jako výrobce musel asi ustoupit ceně na úkor kvality
Takže vyzkoušíme výhledově Zimmermann
Jen porovnání:
Hyundai i30 FD 1,6CRDi-přední kotouče i desky 100tis.
Kia CEE´D JD 1,6CRDi-př.kotouče i desky 75tis.
Hyundai i30 PD 1,4TGDi DCT - vypadá to tak max. na 60-65tis
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Ahojte takze uz aj ja som majiteľ novej i30 kombi vo výbave family - červená bez príplatku 1,4tgdi. čo ma prekvapilo je že v tejto verzii už niesu snímače tlaku v pneu ale ide to cez riadiacu jednotku
Re: hyundai i30 - 3. generacia
No dobré ráno,stará mama!
Hyundai Elantra,1,6 Comfort-prodáno
Renault Mégane Grand Coupé-od 12/2018
Renault Mégane Grand Coupé-od 12/2018
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Jj, když si vzpomenu jak jsem sháněl 2. sadu TPMS ventilků v USA (v za to chtěli přes 4 tisíce), čekal na to 3 týdny a jak ještě stál frontu na celním úřaděstofo píše:... v tejto verzii už niesu snímače tlaku v pneu ale ide to cez riadiacu jednotku
Buď rád, že je ta fičura pryč, akorát to lezlo do peněz.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20290
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů.stofo píše:Ahojte takze uz aj ja som majiteľ novej i30 kombi vo výbave family - červená bez príplatku 1,4tgdi. čo ma prekvapilo je že v tejto verzii už niesu snímače tlaku v pneu ale ide to cez riadiacu jednotku
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Pridávam sa ku kolegovi.
Inak ja som mal snímače na aute cca. 5rokov,pneu som prezúval a slúžili bez chyby.
Inak ja som mal snímače na aute cca. 5rokov,pneu som prezúval a slúžili bez chyby.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Funkce auto hold u manuální převodovky?
Chystáme se přejít ze stávající i30 II Hatchback z roku 2013 na novou i30 III Kombi. Náš kousek ještě není vyroben, teprve půjdeme na objednání do výroby, ale máme malinko jednu nesrovnalost a někdo z majitelů tohoto kombíku by nám mohl poradit jak to je skutečně.
Byly jsme se projet s KIA Ceed SW (nová) a tam byla funkce "auto hold", která auto držela na brzdě když se zastavilo, aniž by se muselo stát na brzdě. Ceed byl s 1.4 T-GDI, manuální převodovka. U prodejce v Hyundai nám říkal, že si není jistý jestli tato funkce je dostupná u manuální převodovky. Hledal jsem kde se dalo. Oficiální dotaz jsem položil, ale odpověď se nějak zatím nekoná. Co sem viděl tak by to mělo být tak, že kdo má v autě Elektronickou parkovací brzdu má i funkci autohold, ale oficiálně takovou informaci najít nedokážu. V ceníku, katalogu a recenzích se o tom nezmiňují. Manželka trvá na tom, že tahle funkce je pro ní velmi důležitá. V podstatě je to takový asistent pro rozjezd do kopce, který zabere "kdekoliv" i na mírném kopečku. Do automatické převodovky nechceme jít. Jednak by to zvedlo cenu a druhá věc je, že manuální řazení nás baví .
Náš kombík bude vypadat takhle:
Byly jsme se projet s KIA Ceed SW (nová) a tam byla funkce "auto hold", která auto držela na brzdě když se zastavilo, aniž by se muselo stát na brzdě. Ceed byl s 1.4 T-GDI, manuální převodovka. U prodejce v Hyundai nám říkal, že si není jistý jestli tato funkce je dostupná u manuální převodovky. Hledal jsem kde se dalo. Oficiální dotaz jsem položil, ale odpověď se nějak zatím nekoná. Co sem viděl tak by to mělo být tak, že kdo má v autě Elektronickou parkovací brzdu má i funkci autohold, ale oficiálně takovou informaci najít nedokážu. V ceníku, katalogu a recenzích se o tom nezmiňují. Manželka trvá na tom, že tahle funkce je pro ní velmi důležitá. V podstatě je to takový asistent pro rozjezd do kopce, který zabere "kdekoliv" i na mírném kopečku. Do automatické převodovky nechceme jít. Jednak by to zvedlo cenu a druhá věc je, že manuální řazení nás baví .
Náš kombík bude vypadat takhle:
- i30 Kombi, 1.4 T-GDI, manuální převodovka
- Výbava: Style
- Paket: Premium
- i30 III kombi 1.4T-GDI Style, Premium / Stellar Blue od 2019
- i30 II hatchback 1.4i CVVT TRIKOLOR, komfort+, parking, Steel Gray II, 2013 - 2019
- Seat Córdoba, 1.4, r.2000