Podsvícení palubní desky
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Podsvícení palubní desky
Tohle je jedna z drobností, co se moc nepovedla. Ve snaze vše automatizovat je z této funkce paskvil. Regulace podsvícení palubky má totiž 2 režimy, noční a denní. Noční je v pohodě, ale denní se nepovedl. Možnost snížit jas je totiž přes den velmi omezena a je jedno, jestli máte světla zapnutá nebo ne. Myslím si že je to spřažené s kamerou ve zpětném zrcátku. Jakmile se totiž rozední, jas se zvýší a nejde ztlumit i když je ještě šero a palubka oslňuje. To samé chvíli po západu Slunce. V předchozí i30 jsem měl jas pořád na min a jen přes den jsem ho trochu zvýšoval.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Podsvícení palubní desky
Podívej se do nastavení rádia. U Tucsona lze nastavit pohotovostní režim buď úplně černý nebo hodiny s datumem. Mohlo by to být podobné, když ne stejné.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Podsvícení palubní desky
Díky za radu, máš pravdu, je to u nastavení rádia. Vše jsem tedy ručně přehodil na noční režim a je po problému. Z výroby je tam nastaveno automatické přepínání, což dělá problémy, jak jsem psal výše. Celkem jsou k dispozici 3 režimy: auto, denní a noční.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Podsvícení palubní desky
Nemáš zač. Důležité je, že je po problému
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Podsvícení palubní desky
Nakonec má radost byla předčasná. Budíky se totiž ručně nastavit nedají (nebo jsem to nenašel) - je tam automat, který se řídí dle kamery. Ruční přepnutí je možné jen u displaye. Ale aspoň něco.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Podsvícení palubní desky
Nemáš tlačítko podsvícení ještě na levé straně pod volantem?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Podsvícení palubní desky
Vlevo od volantu. Tím se ale tlumí jen jas, nelze přepínat režimy jako u displeje rádia, bohužel. Už jsem si zvykl.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Podsvícení palubní desky
Na začátku píšeš, že tě oslňuje podsvícení budíků a všeho ostatního a že ti vadí automat. Pak už najednou ruční změna není to pravé... Nějak nechápu poslední příspěvek, trochu si odporuješ
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Podsvícení palubní desky
Podsvícení budíků se samo přenastavuje dle světla venku (noční a denní režim) a ručně lze regulovat jen jas. Když se rozednívá, přepnou se budíky na denní režim a i když jas stáhnu na min, tak to oslňuje. U rádia lze režimy (denní, noční, automat) přepínat ručně, tak jak jsi mi poradil. Zkrátka podsvícení rádia je lépe regulovatelné.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podsvícení palubní desky
Nova i30 ma nejake auto nastavovani podsviceni budiku? Neni to nahodou stejna funkce jako ma GD, kde pri zapnuti potkavacich svetel (automatika) se jen prehodi nastaveni podsviceni z deniho na nocni, ale ne podle zadnyho senzoru nebo kamery, jen kvuli zapnuti svetel.
Ale snizenej jas na minimum ve dne jak oslnuje to si fakt nedovedu predstavit
Ale snizenej jas na minimum ve dne jak oslnuje to si fakt nedovedu predstavit
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Podsvícení palubní desky
Ano, systém je stejný u GD i PD a je jedno, jestli máš světla na automat nebo ne. Prostě se podsvícení budíků, rádia a klimatizace přepíná dle světelných podmínek mezi nočním (hodně tlumeným) a denním režimem. Dobře je to poznat u obou aut pokud máš zhasnutá světla (vyloženě poloha OFF) a vjedeš do podzemních garáží, hned vše ztmavne. U PDe lze natvrdo nastavit, že rádio bude pořád v nočním režimu, u budíků to nejde a i když jsou stažené na úroveň 1 (nula u PDe nejde) tak svítí fakt hodně. Při svítání, kdy auto už to považuje za den, ale přeci jen je ještě šero, to může být dost nepříjemné, zejména pokud nejedeš proti slunci, které to "přesvítí". Já jezdím už poměrně pozdě, takže světla venku je už hodně, ale i těch pár metrů v garáži není žádná hitparáda.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Podsvícení palubní desky
U Tukyho je to ještě trochu jinak - světla i podsvícení mám na AUTO a i když světla už / ještě svítí, intenzita podsvícení někdy zůstane stejná jako přes den a pohasne až při větší tmě. V tunelech podsvícení budíků pohasíná současně s rozsvícením světel. Aby mě ale denní režim oslňoval, to fakt ne.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- erikbencik
- *
- Příspěvky: 17
- Registrován: 27 led 2018, 19:30
Re: Podsvícení palubní desky
Tak ja som si pár krát všimol že keď som vošiel do podjazdu alebo podzemného parkoviska, palubovka pekne stiahla farbu, ale teraz mi to nejako nejde. V noci mi ostáva svietiť tak ako cez deň, jedine keď to upravím tým tlačítkom na lavo od volantu. Na rádiu mám nastavené auto. Som to hladal tiež v palubnom počítačí ale tam nič také nie je. Tak neviem teda... či nejaký senzor alebo čo blbne, alebo volačo mám zle nastavené....
Hyundai i30 kombi 3. gen, 1.4 T-GDi, 2018, Style, Fiery red
Re: Podsvícení palubní desky
Tak mne to robi presne to iste co tebe erikbencik...resp. nerobi to nic...mam taky pocit ze to sposobilo prepalenie softu koli kamere ktora vyhazovala pri oslneni chybu na palubke...predtym to fungovalo bez najmensieho problemu, ked som vosiel trebars do podzemnych garazi stiahla sa intenzita podsvietenia,po nahrati noveho softu to len svieti na plne pecky a da sa to stiahnut iba rucne tlacidlom nalavo od volantu...jedno opravili druhe posrali...