Hyundai i30 N
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20269
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
Asi by to chtělo zkontrolovat těsnění u blinkrů
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
Re: Hyundai i30 N
Tady se někdo udeřil do hlavy, Kia Ceed GT za mega?
https://m.autorevue.cz/kia-ceed-gt-a-pr ... ionu-korun
I30N je nesrovnatelně lepší nabídka a nejde jen o cenu
https://m.autorevue.cz/kia-ceed-gt-a-pr ... ionu-korun
I30N je nesrovnatelně lepší nabídka a nejde jen o cenu
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20269
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
Určitě ne
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11624
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hyundai i30 N
To je profi práce! Prostě přepočtu rakouskou cenu na českou . Co třeba vzít v potaz odlišné zdanění, odlišnou cenovou politiku atd.?! Mrhání časem je to i číst...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20269
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
Mr. : Úplně chápu tvé oprávněné na*rání, máš pravdu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai i30 N
Tak jsem se měl dneska svézt s i30 N, ale bohužel, prý jim to někdo v H Butovice rozstřelil, takže pešek. Netušíte někdo, jestli se bude v ČR prodávat N-line a proč se vlastně neprodává, když třeba na Slovensku ano?
Re: Hyundai i30 N
Tento víkend to dopadlo, N-ko mám od pátku do neděle. Už chápu, proč tady někteří z vás psali, že není dobré si ho půjčovat . Ty v-le, tak to je teda auto, wov.igys píše:Tak jsem se měl dneska svézt s i30 N, ale bohužel, prý jim to někdo v H Butovice rozstřelil, takže pešek. Netušíte někdo, jestli se bude v ČR prodávat N-line a proč se vlastně neprodává, když třeba na Slovensku ano?
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20269
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
Psal jsi Ježíškovi? Bude pod stromečkem?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai i30 N
igys: Tak se trošku rozepiš
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Hyundai i30 N
Já jsem na tom trošku hůře. Waw efekt se u mě už nedostavuje Měl jsem to štěstí/smůlu se posledních pár víkendů vozit v prototypech BMW M850i s V8 4.4 o výkonu 530 koní. Sám jsem s auty najel dohromady už snad ke 300 km a můžu vám říct, že když z luxusního GT přesednete do eNka, tak se spíš dostaví pocit, jako že sedíte v něčem zastaralém a pomalém
To BMW se totiž rozjede díky pomohu 4x4 a launch controlu na stovku za 3.7 sec a musím říct, že zažít něco podobného prvně v životě je prostě nezapomenutelný zážitek. Ten launch control jsem si vychutnal snad už 10x Jen přítelkyni je z toho obcas šoufl. Ale ta brutalita zrychlení je prostě tak opojná, chcete zas a zas...
Ale s kamarádem jsme si asi už před měsícem udělali výlet do jižních Čech. Rozhodli jsme se vyrazit cestičkama po Šumavě, směr Sušice, Vacov... kde jsou krásně točivé silničky a nemusí se tak jezdit moc rychle. Co mě překvapilo, bylo to, že eNko se toho bavoráku dokáže udržet. Sice jsem z toho musel ždímat opravdu všechno, ale na výjezdech z vraceček jsem až tolik neztrácel, protože BMW šlo hned do smyku a eNko se naopak zakouslo do asfaltu a vyrazilo. V podstatě každá rovinka znamenala úprk BMW, ale na brzdách a v zatáčkách jsem ztrátu dohnal.
Ale vidět toho bavoráka, jak vystřelí bokem ze zatáčky je něco neuvěřitelného. No užíval jsem si každou sekundu a byl jsem na eNko náležitě pyšný. Dokonce i ten kamarád/testovací řidič složil eNku velkou poklonu a hned se soukal za volant. Já s tím problém samozřejmé neměl, protože to znamenalo jediné. Klíčky od 530 koní a 750Nm krouťaku
Co vám budu povídat. Sedět v autě za 4 mil je něco zcela jiného a hned vidíte, že tu cenu si to auto obhájí. Kvalita, materiály, zpracování. To se s Hyundaiem nedá ani zdaleka srovnávat. Rozdíl asi jako když presednete z felicie do i30....
Zapínám hned režim sport plus, stabilizaci do sportu a manuální režim převodovky. Blíží se první vracečka, podřazuji na dvojku, trhnu volantem, dám plný plyn a čekám, co se stane. Turba se nafoukla okamžitě, je cítit, jak auto jde bokem, ale žádné drama, žádné hnědé spodky se nekonají. Asi jsem talent od přírody, prostě king Říkám si ouky douky, to musím zažit ještě jednou, když mi to tak jde. Při další vracečce si už ale uvědomuji, že to já nejsem ten machr, ale BMW. Když se zaměříte na to, co dělá podvozek, tak je krásně cítit, jak vás zadek hodí pod tím náporem mocné V8 bokem, ale v ten okamžik se připojí předek a v podstatě vás vytáhne za ručičky ven zcela efektivním driftem, bez nějakého dramatu za volantem a vy máte z toho tak úžasný pocit, který vám ani eNko nedokáže zprostředkovat.
Díky benevolentní stabilizaci vám skoro nic nehrozí. Dovolí vám se krásně sklouznout a pokud to nemáte pod kontrolou, tak si vás zase hezky hodí do latě, aniž by jste to při té eufórii vůbec postřehli. Pak nastává ten okamžik, kdy musím BMW opustit a jít zpět do eNka. Po takovém zažitku si najednou připadáte, jako byste si právě sedli do něčeho, co se vyrobilo v minulém století
Kamarád ale byl ze schopností eNka celkem překvapen a jen říkal, že už chápe, proč mě nemohl setřást ze zpětného zrcátka. Prý se mu tohle ještě nikdy nestalo, aby se ho v takovém autě dokázal někdo udržet. Schopnosti eNka jsou opravdu vynikající a dokáže potrápit i 2x výkonnější auta
Jen přesednout z M850i do eNka je prostě něco, co nechcete. Přitom si řikám, co by většina lidí za to dala a mě se do eNka skoro ani nechce. Ale přímé srovnání ukazuje, že se eNko opravdu nemá za co stydět. Nemá sice tolik trakce, ale je oproti BMW takové hravější, můžete si s nim pohrávat a nemáte nějaké obavy. To BMW je sice úžasný stroj, ale dvou tunový stroj a ta hmotnost je strašně cítit. Nemá tak briskní reakce. BMW vás prostě baví jiným způsobem. Dalo by se říci, že surovým, kdežto eNko svoji hravostí, prostě si ho do zatáčky hodite a i když to přeženete, tak pořád se nic dramatického neděje. Naopak u BMW je to jiné. Tam, když to přeženete, tak jen čekáte a modlíte se, aby se to chytlo. Pořád se sune po předku blíž a blíž k tomu příkopu a začíná být zle. V tomhle je enko mnohem ochotnější odpouštět. V enku stačí ubrat, zadek se mu sklouzne, auto výrazně zpomaluje a zatáčka se najednou krásné utáhne a vy můžete jít hned zase na plyn a máte úsměv od ucha k uchu. U BMW si naopak musíte vyměnit kalhoty.
Obě auta jsou zábavná, jen každe jinak a to, že eNko se dokáže udržet za zadkem takhle vymazleného stroje je jasným důkazem jeho kvalit. Navíc za ty prachy...
To BMW se totiž rozjede díky pomohu 4x4 a launch controlu na stovku za 3.7 sec a musím říct, že zažít něco podobného prvně v životě je prostě nezapomenutelný zážitek. Ten launch control jsem si vychutnal snad už 10x Jen přítelkyni je z toho obcas šoufl. Ale ta brutalita zrychlení je prostě tak opojná, chcete zas a zas...
Ale s kamarádem jsme si asi už před měsícem udělali výlet do jižních Čech. Rozhodli jsme se vyrazit cestičkama po Šumavě, směr Sušice, Vacov... kde jsou krásně točivé silničky a nemusí se tak jezdit moc rychle. Co mě překvapilo, bylo to, že eNko se toho bavoráku dokáže udržet. Sice jsem z toho musel ždímat opravdu všechno, ale na výjezdech z vraceček jsem až tolik neztrácel, protože BMW šlo hned do smyku a eNko se naopak zakouslo do asfaltu a vyrazilo. V podstatě každá rovinka znamenala úprk BMW, ale na brzdách a v zatáčkách jsem ztrátu dohnal.
Ale vidět toho bavoráka, jak vystřelí bokem ze zatáčky je něco neuvěřitelného. No užíval jsem si každou sekundu a byl jsem na eNko náležitě pyšný. Dokonce i ten kamarád/testovací řidič složil eNku velkou poklonu a hned se soukal za volant. Já s tím problém samozřejmé neměl, protože to znamenalo jediné. Klíčky od 530 koní a 750Nm krouťaku
Co vám budu povídat. Sedět v autě za 4 mil je něco zcela jiného a hned vidíte, že tu cenu si to auto obhájí. Kvalita, materiály, zpracování. To se s Hyundaiem nedá ani zdaleka srovnávat. Rozdíl asi jako když presednete z felicie do i30....
Zapínám hned režim sport plus, stabilizaci do sportu a manuální režim převodovky. Blíží se první vracečka, podřazuji na dvojku, trhnu volantem, dám plný plyn a čekám, co se stane. Turba se nafoukla okamžitě, je cítit, jak auto jde bokem, ale žádné drama, žádné hnědé spodky se nekonají. Asi jsem talent od přírody, prostě king Říkám si ouky douky, to musím zažit ještě jednou, když mi to tak jde. Při další vracečce si už ale uvědomuji, že to já nejsem ten machr, ale BMW. Když se zaměříte na to, co dělá podvozek, tak je krásně cítit, jak vás zadek hodí pod tím náporem mocné V8 bokem, ale v ten okamžik se připojí předek a v podstatě vás vytáhne za ručičky ven zcela efektivním driftem, bez nějakého dramatu za volantem a vy máte z toho tak úžasný pocit, který vám ani eNko nedokáže zprostředkovat.
Díky benevolentní stabilizaci vám skoro nic nehrozí. Dovolí vám se krásně sklouznout a pokud to nemáte pod kontrolou, tak si vás zase hezky hodí do latě, aniž by jste to při té eufórii vůbec postřehli. Pak nastává ten okamžik, kdy musím BMW opustit a jít zpět do eNka. Po takovém zažitku si najednou připadáte, jako byste si právě sedli do něčeho, co se vyrobilo v minulém století
Kamarád ale byl ze schopností eNka celkem překvapen a jen říkal, že už chápe, proč mě nemohl setřást ze zpětného zrcátka. Prý se mu tohle ještě nikdy nestalo, aby se ho v takovém autě dokázal někdo udržet. Schopnosti eNka jsou opravdu vynikající a dokáže potrápit i 2x výkonnější auta
Jen přesednout z M850i do eNka je prostě něco, co nechcete. Přitom si řikám, co by většina lidí za to dala a mě se do eNka skoro ani nechce. Ale přímé srovnání ukazuje, že se eNko opravdu nemá za co stydět. Nemá sice tolik trakce, ale je oproti BMW takové hravější, můžete si s nim pohrávat a nemáte nějaké obavy. To BMW je sice úžasný stroj, ale dvou tunový stroj a ta hmotnost je strašně cítit. Nemá tak briskní reakce. BMW vás prostě baví jiným způsobem. Dalo by se říci, že surovým, kdežto eNko svoji hravostí, prostě si ho do zatáčky hodite a i když to přeženete, tak pořád se nic dramatického neděje. Naopak u BMW je to jiné. Tam, když to přeženete, tak jen čekáte a modlíte se, aby se to chytlo. Pořád se sune po předku blíž a blíž k tomu příkopu a začíná být zle. V tomhle je enko mnohem ochotnější odpouštět. V enku stačí ubrat, zadek se mu sklouzne, auto výrazně zpomaluje a zatáčka se najednou krásné utáhne a vy můžete jít hned zase na plyn a máte úsměv od ucha k uchu. U BMW si naopak musíte vyměnit kalhoty.
Obě auta jsou zábavná, jen každe jinak a to, že eNko se dokáže udržet za zadkem takhle vymazleného stroje je jasným důkazem jeho kvalit. Navíc za ty prachy...
Naposledy upravil(a) Deegr dne 19 lis 2018, 15:30, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
- Andy182
- **
- Příspěvky: 452
- Registrován: 30 kvě 2011, 10:29
- Bydliště: Bánovce nad Bebravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai i30 N
Deegr,
to je podla mna uplne pochopitelne... samozrejme keby sa ti doma vala 10 Mega tak si take auto za 4 Mega kupis...
Jasne ze to musi byt poznat, ked to stoji 4,5x viac ako Nko .
Keby nie, tak by nebolo nieco v poriadku.
My, obycajni smrtelnici ti mozme toto povozenicko len zavidiet a skusit sa vcitit do tvojej koze skrz tvoj prispevok
to je podla mna uplne pochopitelne... samozrejme keby sa ti doma vala 10 Mega tak si take auto za 4 Mega kupis...
Jasne ze to musi byt poznat, ked to stoji 4,5x viac ako Nko .
Keby nie, tak by nebolo nieco v poriadku.
My, obycajni smrtelnici ti mozme toto povozenicko len zavidiet a skusit sa vcitit do tvojej koze skrz tvoj prispevok
i20 BC3, 1.0T-Gdi, 7DCT, Nline+, intense blue, 10/2022 -
i30 PD Wagon, 1.6CRDi, 7DCT, Style, Moon Rock, 6/2018 - 12/2023
Seat Ibiza FR 1.2 TSI, 81kw, Pirineos Grey - 3/2017-7/2018
i30 1.6 CRDi, 81kw, Creamy White - 8/2013 - 03/2017
i30 1.4 CVVT 80kw, Black - 6/2011-7/2013
i30 PD Wagon, 1.6CRDi, 7DCT, Style, Moon Rock, 6/2018 - 12/2023
Seat Ibiza FR 1.2 TSI, 81kw, Pirineos Grey - 3/2017-7/2018
i30 1.6 CRDi, 81kw, Creamy White - 8/2013 - 03/2017
i30 1.4 CVVT 80kw, Black - 6/2011-7/2013
Re: Hyundai i30 N
A ještě jen tak pro zajímavost. Co se týče spotřeby na tom výletě, tak jsme ji resetovali v Klatovech a po příjezdu do cíle ukazovalo eNko celkem přijatelnych 14.5 litru. BMW M850i ukazovalo 25 litrů
Ale zkoušel jsem pak i jiný víkend cestu do Plzně, kdy jsem jel dle předpisů a hrál si s asistenty. BMW vám ukáže, že za třeba 900m bude vesnice a bude tam 50 km/h a vy můžete na volantu to potvrdit a auto začne samo zpomalovat tak, aby u cedule vesnice jelo 50 km/h a naopak, ke konci vesnice vám zase nabídne 90 km/h, vy jen potvrdíte a auto začne u cedule konec vesnice samo zrychlovat. Funguje to tak, ze vy na palubní desce, potažmo head up displeji vidíte aktuální maximalní povolenou rychlost, nad ni se pak zobrazí šedá rychlost, která má přijít a odpočítavají se metry a vedle naskočí set, jako že tu navrhovanou rychlost můžete potvrdit.
V podstatě stačí mít položenou ruku na volantu a jen mačkat tlačítko set. Až na pár prudších zatáček jsem takto dojel až do Plzně s překvapivě výbornou spotřebou. Rovných 8 litrů.
Ono se možná není zase čemu tak divit. Při 90 km/h motor točí asi jen 1300 otáček na osmičku.
Co mě překvapilo na podvozku byla až neznatelná změna tuhosti tlumičů a i na režim sport plus bylo auto stále měkčí, než eNko v režimu normal. BMW bylo totiž vybaveno aktivními stabilizátory, díky kterým se auto naklání asi jako eNko v rezimu prkno... jen je stále zachován komfort.
A mimochodem. To BMW má naprosto fantastický zvuk. Díky klapkám ve výfuku už má BMW s V8 zvuk, jaký se na takové auto patří. Krasně dokonce prská do výfuku a mate pocit, že pod tou kapotou je neskutečná bestie. eNko spíše řve, ale tohle brostě burácí, prská a chrchlá. Prostě paráda.
Co mě celkem překvapilo byl vnitřní prostor. Auto z venku je doslova obrovské, ale vnitřek už tak velkorysý není a na zadních sedačkách je podstatně méně místa, než v i30. Když jsem si do toho auta prvně sedal, tak jsem dokonce hlavou škrtal strop. Sedačka byla ale naštěstí nastavena výš, ale i tak jsem seděl asi jako v eNku s nejnižším nastavení polohy sedačky. Palubka vás naopak zcela obklopí, ale nemáte pocit stísněnosti, spíše intimnosti s autem. Naopak, když přesednete zpět do eNka, tak najednou máte před sebou místo, prostornost...
Měl jsem možnost se svést i v 840d a novou X5 M50d, ale z těch aut jsem už tolik nadšen nebyl. Hlavně X5 mi nesedla vůbec a i na 400 koní to moc nejelo. Asi jako eNko. Prostě M850i vám zcela převrátí pohled na to, co je rychlé. Najednou ani 400 koní v SUV vás na zadek neposadí...
M850i je jiný svět a já měl tu čest s nim najezdit pár stovek kilometrů a snad ještě i najezdím. Je to totiž neopakovatlný zážitek.
Ale zkoušel jsem pak i jiný víkend cestu do Plzně, kdy jsem jel dle předpisů a hrál si s asistenty. BMW vám ukáže, že za třeba 900m bude vesnice a bude tam 50 km/h a vy můžete na volantu to potvrdit a auto začne samo zpomalovat tak, aby u cedule vesnice jelo 50 km/h a naopak, ke konci vesnice vám zase nabídne 90 km/h, vy jen potvrdíte a auto začne u cedule konec vesnice samo zrychlovat. Funguje to tak, ze vy na palubní desce, potažmo head up displeji vidíte aktuální maximalní povolenou rychlost, nad ni se pak zobrazí šedá rychlost, která má přijít a odpočítavají se metry a vedle naskočí set, jako že tu navrhovanou rychlost můžete potvrdit.
V podstatě stačí mít položenou ruku na volantu a jen mačkat tlačítko set. Až na pár prudších zatáček jsem takto dojel až do Plzně s překvapivě výbornou spotřebou. Rovných 8 litrů.
Ono se možná není zase čemu tak divit. Při 90 km/h motor točí asi jen 1300 otáček na osmičku.
Co mě překvapilo na podvozku byla až neznatelná změna tuhosti tlumičů a i na režim sport plus bylo auto stále měkčí, než eNko v režimu normal. BMW bylo totiž vybaveno aktivními stabilizátory, díky kterým se auto naklání asi jako eNko v rezimu prkno... jen je stále zachován komfort.
A mimochodem. To BMW má naprosto fantastický zvuk. Díky klapkám ve výfuku už má BMW s V8 zvuk, jaký se na takové auto patří. Krasně dokonce prská do výfuku a mate pocit, že pod tou kapotou je neskutečná bestie. eNko spíše řve, ale tohle brostě burácí, prská a chrchlá. Prostě paráda.
Co mě celkem překvapilo byl vnitřní prostor. Auto z venku je doslova obrovské, ale vnitřek už tak velkorysý není a na zadních sedačkách je podstatně méně místa, než v i30. Když jsem si do toho auta prvně sedal, tak jsem dokonce hlavou škrtal strop. Sedačka byla ale naštěstí nastavena výš, ale i tak jsem seděl asi jako v eNku s nejnižším nastavení polohy sedačky. Palubka vás naopak zcela obklopí, ale nemáte pocit stísněnosti, spíše intimnosti s autem. Naopak, když přesednete zpět do eNka, tak najednou máte před sebou místo, prostornost...
Měl jsem možnost se svést i v 840d a novou X5 M50d, ale z těch aut jsem už tolik nadšen nebyl. Hlavně X5 mi nesedla vůbec a i na 400 koní to moc nejelo. Asi jako eNko. Prostě M850i vám zcela převrátí pohled na to, co je rychlé. Najednou ani 400 koní v SUV vás na zadek neposadí...
M850i je jiný svět a já měl tu čest s nim najezdit pár stovek kilometrů a snad ještě i najezdím. Je to totiž neopakovatlný zážitek.
Naposledy upravil(a) Deegr dne 19 lis 2018, 15:33, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20269
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
Deegr: Tiše závidím a zároveň ti přeji všechny možnosti svezení se v různých vozítkách. Navíc jsi to úžasně poutavě popsal, jako vždy Úžasné počtení
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai i30 N
Deegr
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Hyundai i30 N
Deegr:
hezke dva clanky pro porovnani BMV a N, ale jak jiz bylo psano, jsou to veci, ktere porovnat neda.
My mame skvele, jedinecne auto, N performance dvojnasob, navic za dobre penize, no alspon te prvni. Cestou do prace potkavam tak mozna 5 Octavii RS, ale N pochopitelne zadne.
Na normalni silnici pokud chci, predjedu snad kazdeho, a opravdu "ujedu vsem" a pokud najizdim hezky na trojku v 40 km/h z 63 od Teplic na Usti na D8 tak pri zrychleni i to moje N normal par krat hezky prdne (te vzacne chvili velice cenim), kdyz predjizdim par nejakich Audi a BMW, na druhou stranu to auto hned nevypada, ze by neco umelo.
BMV je znacka a jejich divize M je neprekonatelna, ale Biermann a my s nim sli dal na pismeno N.
hezke dva clanky pro porovnani BMV a N, ale jak jiz bylo psano, jsou to veci, ktere porovnat neda.
My mame skvele, jedinecne auto, N performance dvojnasob, navic za dobre penize, no alspon te prvni. Cestou do prace potkavam tak mozna 5 Octavii RS, ale N pochopitelne zadne.
Na normalni silnici pokud chci, predjedu snad kazdeho, a opravdu "ujedu vsem" a pokud najizdim hezky na trojku v 40 km/h z 63 od Teplic na Usti na D8 tak pri zrychleni i to moje N normal par krat hezky prdne (te vzacne chvili velice cenim), kdyz predjizdim par nejakich Audi a BMW, na druhou stranu to auto hned nevypada, ze by neco umelo.
BMV je znacka a jejich divize M je neprekonatelna, ale Biermann a my s nim sli dal na pismeno N.
Hyundai i30N 2018- jen jako N
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010