Zmenšení průměru sání

Úpravy od motoru až po plasty

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

rade622
***
Příspěvky: 980
Registrován: 08 črc 2005, 21:26
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Zmenšení průměru sání

Příspěvek od rade622 »

Zdar kolegové
V některém z témat se probírala problematika zvýšení výkonu motoru u ACCENTA. Někdo dal na fórum, že měl zúžený průřez přívodu vzduchu na sání vloženým plechem. Při "přechodech" v sobotu jsem projel motor a našel jsem tam toto, viz fota. Bylo to vloženo za klapku plynu a dále je jen ta hliníková komora a sací potrubí k jednotlivým válcům. V techničáku mám napsáno 66 kw stejně jako na této přírubě,/ říkejme tomuto kusu duralu tak /. Motor je však stejný, aspoň podle mě jako 85 kw.
Je možné aby toto omezovalo výkon motoru tím že přiškrtí přívod vzduchu? Lantra je z Německa, že by kvůli ručení? Když to vydělám a přívod vzduchu bude neutlumen, může to mít na něco vliv?
Teda kromě výkonu motoru, protože se mi zdá že auto jede mnohem lépe a snad i spotřeba je lepší.
Tak co, kdo mi co poradí?
Zdar
Rade 622

Obrázky jsou zde:
http://img17.imageshack.us/my.php?image=napis16no.jpg
http://img243.imageshack.us/my.php?imag ... ky13ur.jpg
http://img243.imageshack.us/my.php?imag ... cu15yt.jpg

:?
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Nightmaster
**
Příspěvky: 151
Registrován: 19 črc 2005, 23:24
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nightmaster »

Moje Lantra je taky původem z Německa a v techničáku mám taky napsáno 66 kW, což se mi od začátku nezdálo, že by 1.6 šestnáctiventil měla tak malý výkon. Asi to tam budu mít taky. Odkud jsi to vytáhl?
Moderátor sekcí Pokec a Srazy
*************************
Hyundai Lantra 1.6 16V DOHC G4GR

http://broumovsko.net
rade622
***
Příspěvky: 980
Registrován: 08 črc 2005, 21:26
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

PŘÍRUBA

Příspěvek od rade622 »

Bylo to za plynovou klapkou.Za tím je centrální rozvod vzduchu do sacích potrubí jednotlivých válců.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
matejz
*
Příspěvky: 54
Registrován: 25 zář 2005, 00:36
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

skrtidlo

Příspěvek od matejz »

thy vole, viem ze nemci radi skrtia motorky, ale ze uz skrtia i auta,
ten medzikus jako skrtidlo urcite funguje ... ja sa bijem o "zlahcenie" sania konickym filtrom a ty tam mas taku hovadinu - ven s ni... akurat neviem co na to ECU.
Conan
*
Příspěvky: 95
Registrován: 13 dub 2005, 15:33
Bydliště: kousek od Úval u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Conan »

Rozhodně to ubírá výkon, ale pokud to odstraníš, asi by to chtělo poladit i řídící jednotku motoru.
I když možná ne, protože senzor nasávaného vzduchu je před klapkou, takže by se nic upravovat nemuselo.
Pokud ten senzor neni ještě i za klapkou ...
Měl jsem tři roky Hyundai Coupe 2.0i, 1. generace ...

Nyní mám:
Volvo XC 90 2.5T AWD, (154kW, MY 2005, LPG 14,5L / 100km)
Bylo:
Volvo V40 T4 (r.v. 1998)
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Je to tak, už jsem se s tím setkal u Accenta. Germáni to opravdu řešili přidáním takového šajsdreku do víka air boxu za čidlo vzduchu nebo restriktorem jak popisuješ - zde je použit restriktor. Dle mého názoru ho klidně můžeš vyndat ... ECU je učenlivá a tudíž by neměl nastat žádný problém.
Švagr má Accenta z Německa a přesně argument sazby povinného ručení byl podán původním majitelem - němcem, stran toho restriktoru ...
rade622
***
Příspěvky: 980
Registrován: 08 črc 2005, 21:26
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

jo

Příspěvek od rade622 »

Švagr má 85 kw, dnes jsem na to hleděl a žádný bazmek tam nemá, čistý průřez. Takže to nechám tak, zatím zkušenosti jen dobré. Pokud jde o měření, tady je jen teplota vzduchu a pak lambda.Jo a samozdřejmě úhel otevření klapky. Pošlu fotky.Věřím že po rezetu ECU který jsem provedl jen tak minochodem a nechtíc, by si ŘJ měla mapy přizpůsobit. Ale snad něco napíše mechanik z Butovic. Hochu ozvi se, potřebuji radu.
Zdar
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Uživatelský avatar
Vyki
**
Příspěvky: 233
Registrován: 16 kvě 2005, 10:50
Bydliště: krkonošské city

Příspěvek od Vyki »

divny... mam 96 a lambda sonda tam neni... 84kw a cisty prurez ...

nic mene stale jsem nazoru a doporucuji poradnou turbinu ....

Obrázek
ObrázekKorean cars forever
Hyundai Avante 1,6V DOHC sport sedan GLS 125PS
Hyundai ELANTRA 2,0 CWT DOHC Elegance 235/40 ZR17 Dunlop SP 9000 Sport
Uživatelský avatar
Vyki
**
Příspěvky: 233
Registrován: 16 kvě 2005, 10:50
Bydliště: krkonošské city

Příspěvek od Vyki »

Obrázek

to nema chybu ....
ObrázekKorean cars forever
Hyundai Avante 1,6V DOHC sport sedan GLS 125PS
Hyundai ELANTRA 2,0 CWT DOHC Elegance 235/40 ZR17 Dunlop SP 9000 Sport
rade622
***
Příspěvky: 980
Registrován: 08 črc 2005, 21:26
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

co?

Příspěvek od rade622 »

Viki teď jsem tě asi nepochopil.Co jsi tím chtěl říct? Ty máš to, co je na těch fotkách namontováno na svém voze? Nebo jsi to jen odněkud stáhnul a sem to napálil? Popiš své zkušenosti, jak ti to jede po takové úpravě.
Zdar
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Uživatelský avatar
Vyki
**
Příspěvky: 233
Registrován: 16 kvě 2005, 10:50
Bydliště: krkonošské city

Příspěvek od Vyki »

Obrázek


papapalala jeste turbo a jede jak ffffffffffffffffrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrmmmmmm
ObrázekKorean cars forever
Hyundai Avante 1,6V DOHC sport sedan GLS 125PS
Hyundai ELANTRA 2,0 CWT DOHC Elegance 235/40 ZR17 Dunlop SP 9000 Sport
rade622
***
Příspěvky: 980
Registrován: 08 črc 2005, 21:26
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Lambda

Příspěvek od rade622 »

Jo a lambda je většinou na VÝFUKOVÉM potrubí za katem, i když ty ji můžeš mít i jinde.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
rade622
***
Příspěvky: 980
Registrován: 08 črc 2005, 21:26
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Zmenšení průměru sání

Příspěvek od rade622 »

Jak jsem slíbil, tady jsou fotky pro bližší určení umístnění té příruby.
Na prvním odkazu pohled na motor se sáním vzduchu do válců a částí v níž je plynová klapka.
http://img92.imageshack.us/my.php?image ... 6202wf.jpg
Na druhém odkazu pohled od vstupu vzduchu přes část s plynovou klapkou,
tady po odšroubování těch čtyřech šroubů a vysunutí části s klapkou bylo to
omezení vidět.
http://img92.imageshack.us/my.php?image ... 7245wb.jpg
Pak jen další pohled na to samé, přiblížení a snímek 18- mezi těmito
dvěma částmi bylo omezení vloženo.
http://img92.imageshack.us/my.php?image ... 7009re.jpg
http://img196.imageshack.us/my.php?imag ... 6418at.jpg
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Uživatelský avatar
Vyki
**
Příspěvky: 233
Registrován: 16 kvě 2005, 10:50
Bydliště: krkonošské city

Příspěvek od Vyki »

Dej tam AIR RAM ... nahore na fotce, je to cisty a zadne klapky fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuka :lol: :arrow: :wink:
ObrázekKorean cars forever
Hyundai Avante 1,6V DOHC sport sedan GLS 125PS
Hyundai ELANTRA 2,0 CWT DOHC Elegance 235/40 ZR17 Dunlop SP 9000 Sport
Uživatelský avatar
joaquinito_lopez
*
Příspěvky: 35
Registrován: 03 srp 2005, 09:12
Bydliště: Miami
Kontaktovat uživatele:

Re: Zmenšení průměru sání

Příspěvek od joaquinito_lopez »

rade622 píše:Jak jsem slíbil, tady jsou fotky pro bližší určení umístnění té příruby.
Na prvním odkazu pohled na motor se sáním vzduchu do válců a částí v níž je plynová klapka.
http://img92.imageshack.us/my.php?image ... 6202wf.jpg
Na druhém odkazu pohled od vstupu vzduchu přes část s plynovou klapkou,
tady po odšroubování těch čtyřech šroubů a vysunutí části s klapkou bylo to
omezení vidět.
http://img92.imageshack.us/my.php?image ... 7245wb.jpg
Pak jen další pohled na to samé, přiblížení a snímek 18- mezi těmito
dvěma částmi bylo omezení vloženo.
http://img92.imageshack.us/my.php?image ... 7009re.jpg
http://img196.imageshack.us/my.php?imag ... 6418at.jpg
Hola Rade622!!
Kamarad si koupil Lantru 1.6 16V - 66Kw :cry: DOHC 1996 Germany Version (chtel koupit neco jineho, ale sedel u toho auto a se zamiloval) chceme to dostat spet na 84 Kw a prave ten prispevek je super.
Chci vedet jaky je vysledek po odstranena "redukce". Vykon, acelerace, spotreba, atd. Ma se rebootovat auto?
Diky moc za radu!!
Con Hyundai, Hasta La Victoria Siempre!
Dodge Stratus 98 2.4 16 DOHC 150 HP Red Wine
Dřive: Accent 1.3i 12V 2000 Desert Sand
Chevrolet Belair 1955
Pristi rok: Sonata, Tucson, Tiburon !
Odpovědět

Zpět na „Lantra - Tuning & Styling“