Je fakt, že často potkávám auta s xenony nebo s LED, co oslňují. Ale ne když jede přímo proti mě, ale z mírné zatáčky. Dálková zapnutá nemá, to bych si všiml změny intenzity, navíc proti mě jede delší dobu, takže by dávno přepnul. Už na něj chci bliknout, ale pak se dostane do lepšího úhlu proti mě a je vše v pohodě. Podle mě i u xenonů nebo LED (bavím se o originálech) může nastat nějaký úhel, kde se zkrátka vyzáří něco blbě. U LEDek u Tucsona je třeba problém, že on nemá tak výrazný automatický sklon. Jako ok, naložim auto nebo tak podobně a vidim, že se světla sníží, ale čekal bych to o mnoho víc. A jestli to nějak funguje za jízdy, to jsem si zatim nevšiml. Takže pak stačí jet horizont nebo nějaký zpomalovací práh a pak oslnim, ale s tím nic neudělám. Kvůli tomu si nesklopim světla, abych viděl na 50m, to je u těch světel dost nebezpečný. Tma tma a najednou auto přede mnou
Na druhou stranu se zase dobře nastavujou, protože člověk hned vidí, kde končí světlo a kde je už tma a může to porovnat na autech co jedou proti nebo přede mnou. Pokud jsou oni ve tmě a já vidim, je to ok.
U mě u baráku vyjíždim třeba od garáží a tam je tak blbý kopec (a ještě na konci udělají retardér), že když přijíždim na hlavní silnici, svítim do 4. patra paneláku. Ale co s tim. Samo, že ty co jedou proti mě asi nemají radost