Tak tucson zase ďalšia porucha
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
. Začínam mať podozrenie, že sa mu v servise začína páčiť. Po prejdení cca 135000 km absolvoval výmenu automatickej prevodovky
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
. Niečo začalo jemne šúchať pri pridávaní plynu a tak pri výmene bŕzd som v servise nechal pozrieť aj na to. Všetka česť servisu, na rovinu povedali že to môže byť buď prevodovka alebo diferák žiadne vyhováračky. Objednali má o týžden (2.9), že to všetko musia pozrieť a rozobrať. Hneď na druhý deň volali že je to prevodovka a idú objednávať ND.
Dnes telefonovali že je to hotové . Bolo rozpadnuté nejaké ložisko a úlomky boli po prevodovke,tak sa s tým ani nehrali a vymenili celú prevodovku.
A som naozaj rád že všetky garančky aj výmenu oleja v automate som robil u nich. Netvrdím že by sa teraz hádzali a vyhovárali no táto možnosť padla.
Trocha smutné je ,že 3,5 ročné auto za 30000€ a 130000km má za sebou tieto poruchy : výmena alternátora, porucha ostrekovačov a čerešnička v podobe prevodovky. Ešteže je to v rámci záruky.
Na Tucsone jazdí manželka ,ja mám VW Caddy 2008 (cez 300000 km) a okrem spotrebných súčiastok som menil len motorček kúrenia a voľnobežku na alternátor. A to dostáva zabrať oveľa viac ako Tucsík.