A to je přesně můj případ - o vyhřívání jsem věděl, při čtení manuálu mi to ale uniklo Snad ti to, sarine, pomůže, když o tom víš Nejen tobě
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Axel.Foley píše:Dnes jsem přišel na to, jak se aktivuje ohřev pod předními stěrači - tlačítkem pro ohřev zadního okna To soudruzi trochu nevychytali, tohle sloučení ohřevů pod jedno tlačítko (přední stěrače + zadní okno + zrcátka) jsem opravdu nečekal Rozmrazování předního okna je totiž řešeno samostatným tlačítkem.
No teda Axeli... na to, že to máš v autech už 7,5 roku (i30 1. generace to měla taky tak), tak jsi na to přišel brzo
Ale podle mě to vyhřívání předku není žádný zázrak, mnohem lépe funguje ofuk topením na sklo. Na zadním okně a vnějších zrcátkách vidím efekt téměř okamžitě, na tom předním jsem ho na žádném z našich 5 aut, které touto fičurou byla vybavena, nějak nepozoroval.
Na druhou stranu, raději později než nikdy Včera v noci jsem to celkem využil, v hustém sněžení na D1 začali stěrače namrzat celkem rychle, ačkoliv topení mám stabilně puštěné (také) na přední okno. Subjektivně se mi zdá, že zapnutím ohřevu trochu změkly gumičky na stěračích a ty pak stíraly líp (a tak by to, podle mně, mělo fungovat). Ale jak píšu, subjektivní názor.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Myslím že rozdíl mezi tvým Trikolorem Plus 08/2011 a mým 07/2011 Trikolorem Exclusive byl jinde než v tom vyhřívání předku, takže jsi ho tam asi měl (musel bych někde najít ty původní prospekty a nabídky, ale ty mám v kanclu). Ale přiznám se, že jsem o tom věděl jenom proto, že jsem si to přečetl v manuálu, v reálu bych to ani nepoznal - třeba to ani nefungovalo, vím já?
Právě že u i30 jsem taky žádný ohřev pod stěrači nezaznamenal Proto píšu, že jsi nejsem jistý, zda to tam bylo. Možná že ano, ale jen na papíře
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
To je jasné, že nechtějí, aby jim někdo koukal pod ruce nebo měřil čas. Ale pamatuju, že za starých časů to bylo normální. Byly servisy, kde zákaznická zóna byla od dílny oddělená skleněnou stěnou a zákazník si v klidu seděl v křesle, popíjel kafíčko a díval se na práci mechanika na jeho autě. Osobně jsem to zažil...ale někdy před 30 lety To se ještě ta práce tak neojebávala, tak se toho nebáli
Jj, souhlasím s tebou, že práci flákají (slušně řečeno). Ale hájí se hezky - že prý bezpečnost zákazníka
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Pomalu abych začal přemýšlet, kam půjde Tuky na třetí servisku
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Axel.Foley píše:Pomalu abych začal přemýšlet, kam půjde Tuky na třetí servisku
Nad čím přemýšlíš...udělej si výlet do Hodonína
A chodící auto bych fakt vidět nechtěl. Úlet maximálního kalibru.
CUPRA Formentor 1,5TSI, 110kW- 2023 matná petroleum
6,9l/100km
Aktuálně 40000 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
To auto myslím, že by sa aj uplatnilo na tých naších "akože" cestách a už aj dialniciach. Skúsenosť od Popradu smer Bratislava kde boli doslova diery niekde pri Východnej
Hyundai i20 YES 1.2 62kW 2016 Agua Sparkling Renault thalia 1,2 16V 55kw expression (*2006) 2017 predané