1.2 - 62 KW - dlhodobé skúsenosti
Moderátor: Moderátoři
1.2 - 62 KW - dlhodobé skúsenosti
Ahojte. Máme v pláne kúpiť jazdenku i20 od roku 2015 a vyššie no iba s motorizáciou 1.2 62kw. Prosím vás o rady na čo si dať pozor pri kúpe ( komplexne) , tiež aky je motor 1.2 62 kw z hľadiska poruchovosti, resp. spolahlivosti vramci vyššieho nájazdu km ?. Ďakujem za každý vecný komentár.
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.2 - 62 KW - dlhodobé skúsenosti
pytam sa ako majitel auta s najazdenymi 310 000km co je pre teba vyssi najazd? ten 1,2 je pri rozumnej udrzbe a najma rozumnom pouzivani slusny moto, ktory netrpi ziadnymi problemami. Jednoducha atmosfera kde ked ju nedrzis casto pod krkmo, menis pravidelne a poctivo olej a filtre tak vydrzi fakt dlho
ziaden specificke muchy to auto nema. Takze klasicka kontrola
ziaden specificke muchy to auto nema. Takze klasicka kontrola
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: 1.2 - 62 KW - dlhodobé skúsenosti
Presne taky, aspoň od 120 tis a viac. Asi si budem dlho zvykať ak si vôbec zvyknem keďže som mal do teraz iba preplňované benzínové motory. Každopádne chcel by som niečo ako je práve i20 alebo tomu podobné. No nie som zástanca 3 valcovych. 1.0l kosačiek.
Díky moc za odpoveď. To ci mi bude niečo v aute klepat alebo pri nerovností hrkat neriešim. Ide mi vyslovene o motor.
Díky moc za odpoveď. To ci mi bude niečo v aute klepat alebo pri nerovností hrkat neriešim. Ide mi vyslovene o motor.
Re: 1.2 - 62 KW - dlhodobé skúsenosti
- tak ja myslím že kosačka bude tá 1.2 a nie 3v turbomotor.Mikino69 píše:Presne taky, aspoň od 120 tis a viac. Asi si budem dlho zvykať ak si vôbec zvyknem keďže som mal do teraz iba preplňované benzínové motory. Každopádne chcel by som niečo ako je práve i20 alebo tomu podobné. No nie som zástanca 3 valcovych. 1.0l kosačiek.
Díky moc za odpoveď. To ci mi bude niečo v aute klepat alebo pri nerovností hrkat neriešim. Ide mi vyslovene o motor.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: 1.2 - 62 KW - dlhodobé skúsenosti
Možná by jsi se divil,jak ta 1,2 atmo jede a za kolik. Bezproblémový motor(pokud bude dobře oservisován,co se oleje týká) a slušné svezení. Neváhal bych...pokud máš ty preference,které jsi popsal.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: 1.2 - 62 KW - dlhodobé skúsenosti
slabostka: mal som možnosť jazdiť 4 roky s preplnovanymi motormi tsi. Od 1.2 tsi cez 1.4 tsi rôznych KW. Poviem ti ze ori tsi je kazdy motor iný. Doslovne. Preto som sa zbavil aj toho posledného a posledné dva roky mam auris 1.2 T. Auto ma ale 4 valce a okolo 118 koní cize žiadny strašný downsizing, no to co teraz predvadzaju tí výrobcovia aj koli nariadeniam EU je katastrofa. Auto potrebujem ako druhe vozitko a naozaj ruku do ohna nedam za objem 0.9 l, 3 V potrebujem aby mi to auto slúžilo dlhsiu dobu ako najazd 100 tis. Km. Neverím totižto že tieto 3 valcove prepĺňané motory daju napr. 200 tis km. To ze je ecoboost motor roka niekolko krát po sebe ešte neznamená ze u iných výrobcov to bude také isté. Povedzme si pravdu ze ecoboost bol rozobrany za účelom zistenia opotrebenia suciastok pri 100 tis. Km. Jasne ze nic nevykazoval no skoda ze takýto test nerobili aj pri 200 a viac tis. Km.
Každopádne, som za prepĺňaný benzin ale nie za každú cenu pri 3 valcoch. Kazdy preferuje to čomu je lepšie. To len pre vysvetlenie preco atmo.
Každopádne, som za prepĺňaný benzin ale nie za každú cenu pri 3 valcoch. Kazdy preferuje to čomu je lepšie. To len pre vysvetlenie preco atmo.