1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
Doživotní= konec záruky..
Jinak v Accentu mám o výměně oleje v manuální převodovce zmíňku ve Stížených provozních podmínkách.. tuším, že tam je uveden interval 100t km. Na časový si teď nevzpomenu..
Jinak v Accentu mám o výměně oleje v manuální převodovce zmíňku ve Stížených provozních podmínkách.. tuším, že tam je uveden interval 100t km. Na časový si teď nevzpomenu..
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
kyrmon: servisny plan na konkretne Accenta je na 295 000km.. takze topocitaju asi ako zivotnost
u i30 to moze byt inak (a urcite je)
u i30 to moze byt inak (a urcite je)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
Koukal jsem te´d do manuálu na můj nový I30 a tam výměna rozvodů v servisním plánu také není.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
Servisní plán je rozepsán na dobu záruky, tj. mění se díly/náplně tak, aby to vydrželo 5 let. Málokdo během záruky najede >200 tis. km. Co bude pak, to už výrobce nezajímá (spíše je v jeho zájmu, aby se něco rozbilo)
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
Tudy, to nemas celkom pravdu - zaruka napr na Accenta bola 3 roky alebo 90 000km ked som ho kupoval. tz zivotnost/servisny plan predpokladal trojnasobok vydrze oproti zaruke. Ak jazdis cca 30 000km/rocne (co je z mojho pohladu uz nadstandard na sukromne auto) tak si za 5 rokov na srandovnych 150 000km, co je vlastne auto pri najlepsich kilometroch
rozvody su trochu zakerna vec, myslim si vsak ze zodpovednym pouzivanim auta (tz nevyrazit hned naplno po nastartovani, snaha nerobit to co nie je logicke napr len kvalt v kopci, pretacanie motora pri brzdeni z kopca, pravidelna vymena oleja okolo 15 000km) sa zivotnost retaze brutalne predlzi.
trochu iny priklad - mam moto yamaha, kde je rozvodak tiez retaz - vyrobca doporucuje vymenu pri 50-70 000km (podlastavu retaze v napinaku) - moj servisak ma tiez tu istu moto (XJ600) a sledoval si opotrebenie - menil pri doporucovanej norme (3 zuby napinaku od konca) u 118 000km. takze prakcticky dvojnasobok predpokladanej zivotnosti
rozvody su trochu zakerna vec, myslim si vsak ze zodpovednym pouzivanim auta (tz nevyrazit hned naplno po nastartovani, snaha nerobit to co nie je logicke napr len kvalt v kopci, pretacanie motora pri brzdeni z kopca, pravidelna vymena oleja okolo 15 000km) sa zivotnost retaze brutalne predlzi.
trochu iny priklad - mam moto yamaha, kde je rozvodak tiez retaz - vyrobca doporucuje vymenu pri 50-70 000km (podlastavu retaze v napinaku) - moj servisak ma tiez tu istu moto (XJ600) a sledoval si opotrebenie - menil pri doporucovanej norme (3 zuby napinaku od konca) u 118 000km. takze prakcticky dvojnasobok predpokladanej zivotnosti
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
Tudy píše:Servisní plán je rozepsán na dobu záruky, tj. mění se díly/náplně tak, aby to vydrželo 5 let. Málokdo během záruky najede >200 tis. km. Co bude pak, to už výrobce nezajímá (spíše je v jeho zájmu, aby se něco rozbilo)
nejaky dokaz na toto tvrdenie?
bud si vymyslas, alebo mi napr. pri dieslovych i30tkach nieco uslo? v servisnom plane pre diesel je rozpis na 16 rokov {192mesiacov} a 240 000km.
na accenta som mal plan udrzby na dlhsie ako 3 roky/100 000km... taktiez aj na sucastne a aj predchadzajuce auto bol servisny plan dlhsi ako 5 rokov...
ja mam info, ze standardne sa auta {vseobecne} vyvijaju na 250 000km... ale to neznamena, ze po tomto najazde sa auto rozpadne, ale bude mozno potrebne menit diely, ktore su drahsie na vymenu... samozrejme, ak nie je konstrukcny problem........
iny zdroj: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
Kód: Vybrat vše
Pojďme k turbodmychadlům. Škodovka teď rozjíždí masivní akci na podporu prodeje malolitrážního turba 1.2 TSI. Zdánlivě má samé výhody – nízkou spotřebu, výborný zátah... Ale co životnost? Všichni víme, jaké problémy mívaly některé diesely, když se musela po pár desítkách tisíc kilometrů dělat drahá generálka turba...
Je to jednoduché – u nás je to tak, že životnost turba = životnost motoru. Tak, jak testujeme motory na životnost čtvrt milionu kilometrů, turbo vydrží taky tolik. Není to ozubený řemen nebo jiná výměnná součástka. Záleží samozřejmě taky na údržbě, jestli je mu dopřáván kvalitní olej.
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
I benzinova i30 má servisní plán do nějakých 240 tis km, což je rozepsano na 8-16 let. Doufám, ze pak už nebudou jen x krát oturbeny jednovalec s hromadou filtru a jiných hnusu...
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
Zdravím,
tak dnes uběhlo 14 dnů a konečně mě přišla vytoužená sms zpráva " vaše auto je připraveno k vyzvednutí"
Tož stálo mě to bratru 10 520 Kč přesně.
Bylo mě řečeno, že se prostě vytahal řetěz a že se to prostě stává. Dále jsem se ptal na interval rozvodů a prej se na mé i30 dělají ve 100 tis. km.
Další rozvody (pokud se auto nerozpadne ) by se měli udělat po ujetí dalších max 80 000 tis. km. Olej prý nejlépe měnit po každých 10 -15 tis. km.
Tak asi tak.
Tak jsem to dnes trošku projel (cca 80km) a zajímavý je, že mě palubní počítač ukazoval před opravou dlouhodobou spotřebu cca 6,2 na zimních pneu a dnes jsem dojel domu a měl jsem tam poprvé v živote za těch 6,5 roku co auto mám 5,7 spotřebu. To mě nikdy neukázalo, ani když jezdím na letních gumách, tak nevím zda si tam něco sedá nebo to kecá
tak dnes uběhlo 14 dnů a konečně mě přišla vytoužená sms zpráva " vaše auto je připraveno k vyzvednutí"
Tož stálo mě to bratru 10 520 Kč přesně.
Bylo mě řečeno, že se prostě vytahal řetěz a že se to prostě stává. Dále jsem se ptal na interval rozvodů a prej se na mé i30 dělají ve 100 tis. km.
Další rozvody (pokud se auto nerozpadne ) by se měli udělat po ujetí dalších max 80 000 tis. km. Olej prý nejlépe měnit po každých 10 -15 tis. km.
Tak asi tak.
Tak jsem to dnes trošku projel (cca 80km) a zajímavý je, že mě palubní počítač ukazoval před opravou dlouhodobou spotřebu cca 6,2 na zimních pneu a dnes jsem dojel domu a měl jsem tam poprvé v živote za těch 6,5 roku co auto mám 5,7 spotřebu. To mě nikdy neukázalo, ani když jezdím na letních gumách, tak nevím zda si tam něco sedá nebo to kecá
Hyundai i30, 2012, 1,6 CVVT/88kW combi, hazel brown (od 8/2012)
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
Hlavne nech spoľahlivo jazdí, a pokiaľ pôjde spotreba dole,tak to snáď rozdýchaš.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
a potom, ze su retaze bezporuchove..
Hyundai i30 cw, 1.6GDI 99kw STYLE
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
Nejsou bezporuchové, jenom doživotní.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
za predpokladu, ze nebudes zit prilis dlho... v tomto kontexte su mi praktickejsie remene s danou zivotnostou a moznostou jednoduchsej kontroly
Hyundai i30 cw, 1.6GDI 99kw STYLE
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Re: 1. porucha při 94 000 km (i30 II, 1,6 benzín 88kw)
Řemen se po čase pretrhne a motor konci, pokud se řemen včas nevymění. Řetěz nepraskne max skočí a jak jsme se docetli tady rozdíl při preventivní výměně a skončení je cena za odtah a blbe načasování...
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105