kde je problém ?
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
kde je problém ?
nejprve Vás všechny zdravím,
včera jsem si jel se svojí Lantrou 1.5i (rv93) rychlostí 150 km/h na 5tý rychlostní stupeň a najednou se rozsvítila kontrolka oleje a ještě než jsem stačil cokoliv udělat ozvala se menší rána a motor ztratil na výkonu (i při sešlápnutém pedálu plynu) a začalo se ozívat rachocení ! Při zastavení ze spodku motoru lehce kapal olej. nezjistil jsem zatím nic více,ptž byla tma a teď jsem v práci. Můžete mi někdo poradit co se stalo popřípadě na co bych se měl zaměřit .. moc děkuji předem
včera jsem si jel se svojí Lantrou 1.5i (rv93) rychlostí 150 km/h na 5tý rychlostní stupeň a najednou se rozsvítila kontrolka oleje a ještě než jsem stačil cokoliv udělat ozvala se menší rána a motor ztratil na výkonu (i při sešlápnutém pedálu plynu) a začalo se ozívat rachocení ! Při zastavení ze spodku motoru lehce kapal olej. nezjistil jsem zatím nic více,ptž byla tma a teď jsem v práci. Můžete mi někdo poradit co se stalo popřípadě na co bych se měl zaměřit .. moc děkuji předem
- Reklama
Jde to normálně nastartovat? Pokud jo, tak pak se to rozjede akorát to nemá výkon? Olej mohl kapat už předtím, to s tím nemusí nutně souviset - i když si mohl prorazit vanu, čert ví. Ztráta výkonu by zase mohlo být podfouklý těsnění hlavy, ale to by zase nerachotilo. Ty jo, jako může to být cokoliv, klidně i něco s převodovkou. Napiš, jak se to chová teď.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
taky to vidim na uz zadrenej motor. Nekde jsi prorazil vanu, ci ti ulitl sroub z vany, nebo filtr se povolil...kazdopadne to vypada, ze utekl olej a mas po srande. Prvne zkontroluj hladinu oleje. Pokud je aspon na dolni rysce tak zkus start a uvidis, pak budem resit dal.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
- mirec
- **
- Příspěvky: 439
- Registrován: 01 úno 2006, 23:09
- Bydliště: Košice, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
no neviem ja by som pozrel ten remen aj ten olej....ale najprv ten remen a potom az by som skusal start....a ja mam taky dojem ze keby mu zadrel motor tak by mu bloklo kola a siel by do smyku pokial by mal zaradenu ryxlost nemam pravdu ? a inak ak ti prdol remen tak mozes zacat setrit na nove ventily piesty atd....teda pokial mam dobre poznatky....
Sonata 2,4 2006 Elegance
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
Nemusi byt pretrhnuty, staci kdyz preskoci, nasledky uz jsme tu videli vsichni...Ale jsi na sucho to je jasny, nepoustel bych motor bez toho ze bych videl ze tam je olej. Nejdriv bych se asi kouknul na vanu a vizualne zkontroloval motor na pripadne defekty potom rozvodak... Kazdopadne motor bez oleje to je vzdyckky spatny
Hyundai Lantra 1.6 16V G4GR,r.98
*** Ivan je nejlepsi!!! ***
*** Ivan je nejlepsi!!! ***
No vidiš, to mě nenapadlo, to je taky jedna z možnostíkokroff píše:Nemusi byt pretrhnuty, staci kdyz preskoci, nasledky uz jsme tu videli vsichni...Ale jsi na sucho to je jasny, nepoustel bych motor bez toho ze bych videl ze tam je olej. Nejdriv bych se asi kouknul na vanu a vizualne zkontroloval motor na pripadne defekty potom rozvodak... Kazdopadne motor bez oleje to je vzdyckky spatny
Mam takovy dojem ze to bude zadreny a mohla vybehnout ojnice blokem(to by byla ta rana),proto to prestalo mazat a svitila kontrolka oleje.Cerpadlo vam behem chvilky vyhaze olej ven a to by mohl byt ten olej na bloku.Je to jen ma domenka.Tesko se takle radi,kdyz se to nevidi.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
dnes jsem neměl po práci tolik času to zkoumat,ale jak jsem okoukl řemeny,tak byly na svém místě a nebyly nijak volné. Netuším jak poznat,zda řetěž proskočil nebo se hnul.
A co se týče oleje povím Vám snad více zítra,ptž už bylo docela šero a nebylo tolik vidět.
Předem děkuji všem za reakce a pomoc
A co se týče oleje povím Vám snad více zítra,ptž už bylo docela šero a nebylo tolik vidět.
Předem děkuji všem za reakce a pomoc
Lantra 1.5i (rv1993)
- zaludnikrs
- **
- Příspěvky: 371
- Registrován: 15 říj 2005, 13:47
- Kontaktovat uživatele:
ani ne pred rokem se me stalo to samo,jedu si takhle na petku cca 2500 otacek a najednou ztrata vykonu a zacalo neco klepat a kourilo se od motoru a auto samo zdechlo.tak sem zastavil pockal az auto zchladne a nastartoval sem to,nic se nedelo a za chvila to zaclo zase klapat tak sem to odtahl na lane do opravny a jen me vymenily olej a bylo to v pohode,prej spatnej olej no tak nevim 16v
Jiřa