only_one píše:děláme to právě kvůli ostatním uživatelům, aby v případě čtení diskuze mohli mít přehled a né, jen tyhle výstřelky pana měděného.
A propo. Na oficiálních stránkách FB Vifu jsem náhodou našel zmíňku o tom, že kromě nového obalu na zelený byl měněný i detergent a viskozita finálového výrobku pro přímovstřikované motory.
ale tohle si neodpustím ,ovce k ovci sedá a přitom hezky beká )
až to někdo předloží rozbor připravku super aditiv benzin tak se mužeme bavít dalé ! vše již bylo řečeno a kdo má ještě zbytek zdravého rozumu a umí ho používat tak si obrezek udělal sam , stačí si čichnotu k super aditiv benzin ! případně si nechat udělat rozobor na vlastní naklady ! nebo si napsat "výrobci " který nehodlá komunikovat takže mít duvěru v takového vyrobce muže jen slepy člověk ! dale nehodlám tohle tema rozebírat , protože se zde vyrojilo stado "lidi" kteří tupě braní vyrobek super aditiv benzin , a nejsou schopni nic předložít
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
copper, nezlob se, ale Bukaj má pravdu. Celý čas tvrdíš, že máš výsledky jakéhosi rozboru, nikdo ho ale - kromě tebe - nikdy neviděl. To je jak s paní Columbovou - taky se o ní mluví. Hezky - na rozdíl od tebe a VIFu.
Buď předlož důkazy nebo mlč Tvoje diskuze nikam nevede.
Nebráním VIF ani výrobce, jen mně už nebaví číst tvé bezduché výplody omílané pořád dokola.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
hele mně je to fuk ovečky jen si tu sračku lijte dal do motoru tady to je jako hazet perly víte komu
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Je mi to celkem fuk, kdo co napíše, jsou to jen názory. Ale Ty coppere tady pořád píšeš něco o nějaké sračce a jakémsi rozboru, byl jsi už několikrát vyzván, aby jsi ho předložil a pořád nic. Tak asi nic nemáš a meleš furt dokola to stejný. Tak tohle mě fakt vadí. Kdyby jsi psal tak jako ostatní, že si to myslíš nebo že je to Tvůj subjektivní názor, budiž. Ale neoháněj se něčím, co nechceš nebo nemůžeš ukázat!
VW Tiguan Allspace R-line 2,0 TSI 162 kW 7DSG Prodáno
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
Cooper5252 je jako naši politici. Prostě usilovně hledat problém tam, kde absolutně žádný není.
Já budu i nadále přidávat VIF při každém tankování. A že jsem ovečka, to mi vůbec nevadí.
K závěru problematiky...,
dumám co je lepší-jestli být ovce,nebo osel.
CUPRA Formentor 1,5TSI, 110kW- 2023 matná petroleum
6,9l/100km
Aktuálně 40000 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
tankuj Aral Ultimate so vsetkym respektom k VIF, pocitovo je Aral ultimate uplne, ale uplne nieco ineho nez akakolvek nafta v stredoeuropskom priestore
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Tak VIF je snad jedno z nejlepších poctivých aditiv.
Dají se koupit i jiné, také kvalitní (+- stejně) od jiných značek, ale za ceny 2-5x tolik.
Složení je opravdu dobré, nitráty alifatických uhlovodíků, zimní verze přídavek naftalenů. Teď mluvím o verzi pro naftu. A jsou na to rozbory i studie z ČVUT na aditiva, i přímo na VIF a srovnávací testy aditiv, je to sice postarší, tuším to bylo rok 2012, ale složení je stále stejné a účinné.
Jinak samotným VIF (pro naftu) lze dobře chemicky čistit ucpané injektory. Buďto přemostit oběh nafty a dát jako palivo jen čistý VIF na 1-2 litry nechat běžet na volnoběh.
To v případě přicpaných, ale ještě funkčních vstřiků.
Nebo vymontováním trysek, napojením na aparaturu (což je jen napojení na hadice s čerpadlem a v nouzi i to lze provést v garáži), jako průplachové medium se použije čistý VIF nebo propylnitrát, butylnitrát a při teplotě 40-50°C se to 48 hodin nechá cirkulovat. Musíte mít čerpadlo stavěné na teploty nad 32°C. VIF je ale levnější než kupovat chemikálie v P-labu.
To v případě hodně ucpaných vstřiků.
Takto se oficiálně repasují ucpané vstřiky, pokud nejsou mechanicky nebo tepelné poškozeny. Když si to spočítáte, tak cena vifu vás vyjde kolem 1000 Kč. Cena chemikálií v laboratorních potřebách 2000 Kč. 10l balení VIF vyjdou ještě levněji.
Za tuto cenu vyčistíte asi 10 vstřiků, podle zanesení. Někdy jen 5. Celkem náklady 100-200 Kč/ vstřik bez práce. Firma Vám pak naúčtuje cenu 6000 Kč za jeden repasovaný vstřik.
Tolik jen k tomu, že ten VIF se používá profesně i jinak a není důvod pochybovat o tom, že by nefungoval.
Mexican píše:tankuj Aral Ultimate so vsetkym respektom k VIF, pocitovo je Aral ultimate uplne, ale uplne nieco ineho nez akakolvek nafta v stredoeuropskom priestore
Ano, dlouhodobě potvrzovaná pravda od spousty řidičů. Pár let jsme měli možnost to tankovat i u nás, než se Aral stáhl z CZ trhu. Ale prakticky všichni šoféři, které znám a Německo jezdí, mi potvrdí to samé.