Kyrmonův accent 1,4- Bronze gray metallic
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Re: Kyrmonův accent 1,4- Bronze gray metallic
Pokud to má výrobce udělané tak, že je lehký přístup k těm šroubům, které to drží, tak je to potom vlastně taky odnímatelné A pokud jsou šrouby kolmo k tažné síle, tj. zleva nasazuju šroub a zprava matku, tak ty síly nejsou tak hrozné. Dobré je ale vyměnit tu samojistnou matici s plastovým kroužkem, aby to fakt fungovalo.
Horší je to u TZ, které se šroubují tak, že ty šrouby jsou ve směru tažné síly (zepředu šroub, zezadu matka), tak to mají např. dodávky nebo pick-upy. Tam by se při každé manipulaci se závitem měl šroub měnit, a pozor, pevnostní.
Jinak pokud nic netahám, tak tam kouli nechci mít. Výrobce auta naprojektoval dozadu deformační zóny pro případ nárazu zezadu a když ten náraz půjde na tvrdou kouli, tak to efekt zmírnění nárazu prostřednictvím deformační zóny eliminuje - samozřejmě s rizikem horších důsledků nehody pro posádku
kyrmon: vylomit nosič kol můžeš i za kombíkem - jde o to dodržovat předepsané hmotnosti a jet rozumně. A stejně tak můžeš urvat ta kola ze střechy. Nemluvě o tom, když si v půli cesty vzpomeneš zajet do nějakého obchoďáku na sváču / přestávku. Naštěstí jsou už dnes před vjezdy do podzemních garáží kontroly výšky, ale i ty dokážou kolo pošramotit, někdy i střechu.
Každopádně čím víc je to placatější a lehčí, tím výhodnější je použít zahrádku místo přívěsu, v tom ti rozumím
Horší je to u TZ, které se šroubují tak, že ty šrouby jsou ve směru tažné síly (zepředu šroub, zezadu matka), tak to mají např. dodávky nebo pick-upy. Tam by se při každé manipulaci se závitem měl šroub měnit, a pozor, pevnostní.
Jinak pokud nic netahám, tak tam kouli nechci mít. Výrobce auta naprojektoval dozadu deformační zóny pro případ nárazu zezadu a když ten náraz půjde na tvrdou kouli, tak to efekt zmírnění nárazu prostřednictvím deformační zóny eliminuje - samozřejmě s rizikem horších důsledků nehody pro posádku
kyrmon: vylomit nosič kol můžeš i za kombíkem - jde o to dodržovat předepsané hmotnosti a jet rozumně. A stejně tak můžeš urvat ta kola ze střechy. Nemluvě o tom, když si v půli cesty vzpomeneš zajet do nějakého obchoďáku na sváču / přestávku. Naštěstí jsou už dnes před vjezdy do podzemních garáží kontroly výšky, ale i ty dokážou kolo pošramotit, někdy i střechu.
Každopádně čím víc je to placatější a lehčí, tím výhodnější je použít zahrádku místo přívěsu, v tom ti rozumím
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8140
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kyrmonův accent 1,4- Bronze gray metallic
ja mam tazne od slovenskej firmy Galia, montovali mi to v Brne dva roky dozadu
https://galia.sk/h0715-hyundai-accent-3 ... evedenie-a
cena s montazou 4000kc
tazne sa da demontovat za cca 2 minuty, treba vsak na to 2 kluce 19tky (myslim), vacsinou vozim v kufri pri rezerve
https://galia.sk/h0715-hyundai-accent-3 ... evedenie-a
cena s montazou 4000kc
tazne sa da demontovat za cca 2 minuty, treba vsak na to 2 kluce 19tky (myslim), vacsinou vozim v kufri pri rezerve
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Kyrmonův accent 1,4- Bronze gray metallic
Mexican: a ty máš max. hmotnost přívěsu jenom 1200 kg? I pro CRDi?
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8140
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kyrmonův accent 1,4- Bronze gray metallic
ano.. a uprimne, je to tak akurat
par kart som tu tonu / 1100kg tahal a bolo to v pohode aj do kopca
par kart som tu tonu / 1100kg tahal a bolo to v pohode aj do kopca
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Kyrmonův accent 1,4- Bronze gray metallic
Hmm, ono to asi bude tím, že áca je lehčí. Motor by to určitě zvládl, ale když je přívěs těžší než auto, tak se s tím fakt blbě jede.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Kyrmonův accent 1,4- Bronze gray metallic
na Galiu taky koukám, ale v tomto provedení https://www.tazne.cz/tazne-zarizeni-hyu ... ia-p56005/ jen k tomu vybrat zásuvku, které dráty dosáhnou až k pojistkové skříni, to se tu už taky párkrát řešilo, že mají korejci prý moc slabý drátky na to, aby se to dávalo klasicky na zadní světla
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
Re: Kyrmonův accent 1,4- Bronze gray metallic
Já mám z pojistkové skříně vytaženo napájení k řídící jednotce tažného, která je schovaná za tapecem kufru v levém podběhu. Dnes běžné řešení. Elektriku používám přímo pro daný model a délka kabelů je OK.
Ano, propojovat silové kabely přímo od žárovek k zásuvce TZ, jak to míval v pohodě táta na Š 100 a Š 120, to už je dnes riziková operace.
Ano, propojovat silové kabely přímo od žárovek k zásuvce TZ, jak to míval v pohodě táta na Š 100 a Š 120, to už je dnes riziková operace.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Kyrmonův accent 1,4- Bronze gray metallic
Tak dnes po hodně dlouhé době nějaká delší jízda s ácou, rozhodl jsem se ho vzít na služební cestu do Českých Budějovic, cca180km v kuse.. Pro spoustu z vás, to jsou jistě běžné kilometry, ale pro mě a mého ácu to už je hezká porce... Aspoň se před nějakou tou dovolenou rozjezdí No.. a protože to je služební cesta a já vzal ácu jen kvůli menšímu zařizování v okolo, tak kolega jel služebním transportérem a já měl jednoduchý úkol.. Alespoň to jsem si říkal, než se mi začal poprvé vzdalovat
Jsem měl v plánu ho trochu protáhnout, ale takhle svižně snad ještě nejel... celou dobu jsem se kolegy skoro držel a kousek před Táborem jsme si udělali menší zastávku, kde si mi stihl postěžovat, jestli vím, jak je těžký si mě držet na dohled ve zpětným zrcátku Já celou cestu jel, co to dalo (víceméně v méně v mezích zákona) a on na mě ještě čeká
V Táboře jsme se ale již měli rozdělit, kolega na dálnici, já po okreskách podle navigace, s domněním, že už konečně budu moc jet trochu v klidu. A možná by to i vyšlo, kdyby mě nezradila navigace a silničáři, kteří uzavřeli v Táboře ulici Na Parkánech, kterou mě chtěla stále táhnout. Než se mi jí podařilo vnutit jinou trasu a vybloudit se, tak jsem ztratil zhruba 15minut a můj plán na jízdu na spotřebu zas zkrachoval
Naštěstí na konci vší tý, pro mě šílený, jízdy na mně svítilo na PP překvapujících 6,4l/100l což jsem čekal o dost víc, zvlášť když jsem se minulou nádrž snažil urputně jezdit na spotřebu a výsledek dle tankování 6,0
No a protože jsem byl na zeměpis vždycky tak trochu tupej, tak až teď jsem si všiml, že je poblíž Hluboká.. tak musím nějak naplánovat na zpáteční cestě menší zajíždku
Jsem měl v plánu ho trochu protáhnout, ale takhle svižně snad ještě nejel... celou dobu jsem se kolegy skoro držel a kousek před Táborem jsme si udělali menší zastávku, kde si mi stihl postěžovat, jestli vím, jak je těžký si mě držet na dohled ve zpětným zrcátku Já celou cestu jel, co to dalo (víceméně v méně v mezích zákona) a on na mě ještě čeká
V Táboře jsme se ale již měli rozdělit, kolega na dálnici, já po okreskách podle navigace, s domněním, že už konečně budu moc jet trochu v klidu. A možná by to i vyšlo, kdyby mě nezradila navigace a silničáři, kteří uzavřeli v Táboře ulici Na Parkánech, kterou mě chtěla stále táhnout. Než se mi jí podařilo vnutit jinou trasu a vybloudit se, tak jsem ztratil zhruba 15minut a můj plán na jízdu na spotřebu zas zkrachoval
Naštěstí na konci vší tý, pro mě šílený, jízdy na mně svítilo na PP překvapujících 6,4l/100l což jsem čekal o dost víc, zvlášť když jsem se minulou nádrž snažil urputně jezdit na spotřebu a výsledek dle tankování 6,0
No a protože jsem byl na zeměpis vždycky tak trochu tupej, tak až teď jsem si všiml, že je poblíž Hluboká.. tak musím nějak naplánovat na zpáteční cestě menší zajíždku
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Kyrmonův accent 1,4- Bronze gray metallic
Dobrý výlet Užij si výlet na Hlubokou.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Kyrmonův accent 1,4- Bronze gray metallic
Pokud mě opět nezradí navigace, tak snad i užiju , dneska mě hnala z jednoho zákazu vjezdu do druhého
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Kyrmonův accent 1,4- Bronze gray metallic
To od ní nebylo vůbec hezké
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Kyrmonův accent 1,4- Bronze gray metallic
Dá se jezdit i podle mapy a dopravních značek
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Kyrmonův accent 1,4- Bronze gray metallic
Tak co, už jsi byl na zámku nebo dole v ZOO?
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Kyrmonův accent 1,4- Bronze gray metallic
rokolo: podle mapy bych to asi už nedal zvlášť v nějakém městě ne.. a kvůli značkám jsem se v tom Táboře trochu ztratil, ještě neměli značenou objížďku a Sygic to nechtěl pochopit, že tamtudy nechci
Mr. HYUNDAI: Bohužel ještě ne, moje pracovní doba do 18:00 se neslučuje s mými toulavými sklony.. ke všemu máme jen jednu sadu klíčů od hotelu a po toulce bych narazil na troje zamčené dveře.. takže si Hlubokou nechávám na zítřejší cestu domů ještě za světla Takže jsem navštívil zatím jen Masné krámy
Mr. HYUNDAI: Bohužel ještě ne, moje pracovní doba do 18:00 se neslučuje s mými toulavými sklony.. ke všemu máme jen jednu sadu klíčů od hotelu a po toulce bych narazil na troje zamčené dveře.. takže si Hlubokou nechávám na zítřejší cestu domů ještě za světla Takže jsem navštívil zatím jen Masné krámy
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Kyrmonův accent 1,4- Bronze gray metallic
Masné krámy jsou sice nejznámější, ale já jsem v Budějcích chodíval do jiných občerstvoven .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate