Alternator
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Alternator
Pani mam taky problem...nedobija mi alternator ...ked je auto studene tak mi pri otoceny kluciku svieti kontrolka dobijania a po nastartovani zhasne....co by malo byt spravne...auto dobija normalne!!!..po chvili ako sa motor ohreje tak alternator dobija cca 12.20 co je malo..teda vlastne nedobija....Potrebujem novy alternator alebo mi staci vymenit REGLER pripadne KOTVU?..alternator bol uz dva krat v servise a ked ho skusali mimo vozidla na trenazeri isiel,teda dobijal normalne..../ale nebolo v miestnosti pri nom take teplo ako v motorovom priestore/..kable su prekontrolovane cize neny ziadni studeny spoj na ceste k baterke...
- Reklama
- mirec
- **
- Příspěvky: 439
- Registrován: 01 úno 2006, 23:09
- Bydliště: Košice, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
ak poznate princip supravodicov....tak teoria ze ked sa alternator zahreje a nedobija dobre moze byt pravdiva....ak sa zahreje tak je tam vecsi pohyb molekul a prud sa prenasa horsie...cim vacsia zima tym lepsie prenasa kov prud....cize...je to plausible skus ho nejako odizolovat nejakym tepelnym "shieldom" a uvidis ze co to spravi teda ak sa ti s tym chce babrat...a ak je to aspon trosku mozne respektive....chod spet do servisu a povedz im nech ho nevyberaju ale nechaju ho tak jak je... a potom nech rozhoduju daaale
ps: ked sa rozhodnes dat tam ten shield...pozor na prenos prudu zeby si tam nic neskratoval to by bolo neprijemne
ps: ked sa rozhodnes dat tam ten shield...pozor na prenos prudu zeby si tam nic neskratoval to by bolo neprijemne
Sonata 2,4 2006 Elegance
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
..alternator bol komplet rozobraty a vsetko je ok..aj diodi...vsetci si myslia ze je to regler..regulator..ale nevedia na 100 percent...novy stoji 3000sk a alternator az 14 000sk...ryba píše:jestli se neprotaci remenice ci remen, muzou byt haji diody, nebo pravdepodobne regulator. Pri vyssi teplote se neco teplem stane a prestane dodavat. Napada me fakt po vsech tech testech zkusit uplne jinej altik
regulátor se nemusí měnit jako celek, dá se rozebrat a vyměnit jen určitá součástka. Moje rada zní: Najdi šikovnýho autoelektrikáředriver píše:..alternator bol komplet rozobraty a vsetko je ok..aj diodi...vsetci si myslia ze je to regler..regulator..ale nevedia na 100 percent...novy stoji 3000sk a alternator az 14 000sk...ryba píše:jestli se neprotaci remenice ci remen, muzou byt haji diody, nebo pravdepodobne regulator. Pri vyssi teplote se neco teplem stane a prestane dodavat. Napada me fakt po vsech tech testech zkusit uplne jinej altik
..dnes som bol u kamosa a vcera doniesol z talianska coupe naburane z predu..chcel ho opravovat ale ze ho da na dieli..takze som hned zobral alternator a tie male puklicky na elektrony..pretoze mi chybali...inak je cely na rozpredanie..model ako mam ja...ryba píše:na elitu alternator 6800 kc. A to by sel urcite levneji. Ale je to tak zkus sikovnyho autoelektrikare, ten to da do kupy.