problém s posilovačem řízení
Moderátoři: vipe, Moderátoři
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 27 led 2007, 21:30
problém s posilovačem řízení
zdravím všechny,
mám problém s elektrickým posilovačem řízení, při parkování couváním se posilovač přehřeje a vypne. v servise mi řekli že závadu nelze odstranit.
nemáte někdo taky tento problém?
muj getz je ročník 2006 je to diesel crdi 1,5
mám problém s elektrickým posilovačem řízení, při parkování couváním se posilovač přehřeje a vypne. v servise mi řekli že závadu nelze odstranit.
nemáte někdo taky tento problém?
muj getz je ročník 2006 je to diesel crdi 1,5
- Reklama
Prosímtě kam jezdíš do servisu. Jak nejde odstranit co to vypouštěj z držky to snad neni možný, podle popisu máš ročník 2006 tak to máš v záruce, tak se tam vrať a ať ti to opraví nebo vymění vadnou část. Přeci si nekupoval auto s tím že na parkování se ti bude vypínat posilovač když ho právě pro to parkování nejvíc potřebuješ, nehledě na to že bez toho posilovače snad ani neutáhneš volant.
Pani Nováková čeho se ještě nedočkáme od těch servismenů.
Pani Nováková čeho se ještě nedočkáme od těch servismenů.
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 27 led 2007, 21:30
Byl jsem v servisu mnohokrát ale všichni jen krčí rameny. S podobnou neochiotou jsem se nikdy nesetkal.Mám na něm najeto 21 000 km a při vypnutí posilovače řízení skutečně nelze utáhnout.Koupil jsem ho jako nové v prodejně v Praze Pruhonice a z toho zřejmě zde plyne neochota ho garantovat /opravit v rámci garance/. Samozřejmě to nevzdám, je to příliš mnoho peněz.
-
- **
- Příspěvky: 191
- Registrován: 18 dub 2005, 20:42
- Bydliště: Košice /Slovensko/
- Kontaktovat uživatele:
..hmm
..v tomto prípade nieje čo riešiť. Ak servis určil že posilovač je v rámci záruky nefunkčný, jednoducho ho mal objednať z centrálneho skladu a do 5 - 7 dni ho vymeniť kus za kus a tak by si tam mal nový a nebolo by čo riešiť. Tvoj pôvodný vadný posilovač by sa poslal importérovi a následne výrobcovi.
Karel : mimochodom koľko máte rokov? ....pretože takto pristupovať zo strany servisu ku vlastníkovi nového auta sa možno dá ak má cez 70 rokov alebo okolo 18 rokov
Karel : mimochodom koľko máte rokov? ....pretože takto pristupovať zo strany servisu ku vlastníkovi nového auta sa možno dá ak má cez 70 rokov alebo okolo 18 rokov
Hyundai Getz 1.1 5dv /VS celadon blue/
Tomu "Karle"nerozumím. Závada je zcela zjevná, vůz je v záruce, tak co řešíš?
Nepamatuji, že bych někdy neuspěl s reklamací. Jednou jsem reklamoval zboží, prodavač neustále něco oponoval, že vada není zřejmá, že to není tak zlý a bla, bla, bla..... A já mu na to povídám: "Tak jsem si Vás poslechl a teď můžeme sepsat ten reklamační protokol". Do týdne jsem měl zboží vyměněné za nové.
Jsem přesvědčený, že najdeš to správné řešení a že všechno dobře dopadne. Tak to nevzdávej a bojuj!
Nepamatuji, že bych někdy neuspěl s reklamací. Jednou jsem reklamoval zboží, prodavač neustále něco oponoval, že vada není zřejmá, že to není tak zlý a bla, bla, bla..... A já mu na to povídám: "Tak jsem si Vás poslechl a teď můžeme sepsat ten reklamační protokol". Do týdne jsem měl zboží vyměněné za nové.
Jsem přesvědčený, že najdeš to správné řešení a že všechno dobře dopadne. Tak to nevzdávej a bojuj!
GETZ Dynamic 1.1/48kW
POZOR!
U elektornických posilňovačov je tento efekt možný.
Je to automatický chránič elektronickej cievky, ktorá je súčasťou posilňovača.
Avšak táto funkcia sa aktivuje, až po dlhom používaní posilňovača, resp. po neustálom točení volantom na mieste.
Vtedy sa rosvieti kontrolka EPS, no je to len na pár sekúnd.
Záleži ako dlho parkuješ
Je to automatický chránič elektronickej cievky, ktorá je súčasťou posilňovača.
Avšak táto funkcia sa aktivuje, až po dlhom používaní posilňovača, resp. po neustálom točení volantom na mieste.
Vtedy sa rosvieti kontrolka EPS, no je to len na pár sekúnd.
Záleži ako dlho parkuješ
- zubmachine
- *
- Příspěvky: 60
- Registrován: 09 led 2006, 19:02
- Bydliště: slovensko
- Kontaktovat uživatele:
bigosp
Fiha, getz a 150000km? Velmi pekna hodnota? Ako sa sprava cele auto po tolko km? Mal si uz nejake vazne zavady? Ako je na tom motor? Napis nejake informacie, urcito to bude zaujimat viac majitelov Getz-u:) diki!
Fiha, getz a 150000km? Velmi pekna hodnota? Ako sa sprava cele auto po tolko km? Mal si uz nejake vazne zavady? Ako je na tom motor? Napis nejake informacie, urcito to bude zaujimat viac majitelov Getz-u:) diki!
i40cw 1.7crdi 7dct.. 75000km
i30cw 1.6vvti classic.. predane
1.3i/62.5Kw - 60500km - Predane....
i30cw 1.6vvti classic.. predane
1.3i/62.5Kw - 60500km - Predane....
Podělím se s Vámi tedy o zkušenosti s Hyundai GETZ po 150000 km.
Pokud jsem ještě jezdil na benzín tak spotřeba mezi 6,0 - 6,5 (rozumná jízda převážně po dálnici rychlostí 120 km/hod.
Na LPG spotřeba 7,0 - 8,0 (rozumná jízda převážně po dálnici rychlostí 120 km/hod.
Nyní konečně nejezdím do práce 280 km denně, ale nějakých 70, je to teprve měsích takže spotřebu ještě nevím přesně, ale je o dost menší ( okresky, kde se nedá jezdit více než 100 km/hod.
Jak měřím spotřebu: např. září 07 najeto 4669,7 km, spotřebováno 350,97 litrů LPG, utraceno 4697 kč. To je 1,01 L / 100 km, pr.spotřeba 7,52 L LPG na 100 km.
To bylo LPG asi o 1,5 kč levnšjší než teď. K tomu je třeba připočítat benzín, nádrž na půl roku.
Tak a k údržbě:
9 krát motorový olej s filtrem
4 krát vzduch filtr
4 krát zap. svíčky
2 krát zap. kabely ( 87170 km / 107994 km )
2 krát brz. kapalina ( 28562 km / 112179 km )
2 krát brz.destičky (60665km/117320km,vždy měněno s velkou rezervou)
1 krát klíňáky , rozvoďák a kladky ( 94226 km )
1 krát levé rameno ( 105110 km )-rána do patníku starline
1 krát indukční cívka nebo co to je ( 108500 km ) originál
1 krát chl. kapalina ( 109000 km )
1 krát paliv. filtr ( 59801 km ) originál
1 krát brzd. kotouče ( 117320 km ) originál
1 krát výměna převod. oleje ( 146070 km ) CASTROL TAF-X
chystám se na kapalinu v SERVU
A k závadám:
orig. zap. okousaly myši, koupil jsem NIPARTS 950 kč- za chvilku podéně popraskaly fajfky, potom STARLINE 300 kč a zatím pohoda
na ty rozkousané kabyly jsem jezdil a tím jsem zničil tu indukční cívku nebo co to je 1800 Kč
na náledí jsem dělal u nákupního centra hovadiny a bouchl jsem kolem do patníku a ohle jsem levé rameno koupil jsem STARLINE asi 1500 Kč a doteď OK
do 60000 km servis Hyundai ( velká nespokojenost) potom doma v garáží ( mimo rozvody ty dělal servis sítě ELIT )
Takže za závady jsem si mohl sám nebyla to chyba Getzíka.
PNEU Letní KUMHO najeto 46210 km
Zimní PIRELLI najeto 82652 km
současné letní i zimní jako nové
SERE MNE JEDNA VĚC reziví mi přední kapota 3 puchýře , za 4 roky dost brzo
S LPG naprostá spokojenost
S autem taky: co mám rodinu je trochu menší, ale sám najedu 90 procent km. Na hory se musí do a na auto vejít lyže, sáně, kočár, věcy na týden. To auto sedí na řiti, ale jede.
Na jeře jsem chtěl koupit Sonatu a dát ji na plyn, ale koupim motorku V-stroma. Druhé auto musí počkat.
Pokud Vás moje zkušenosti zajímaly tak jsem rád.
Přeji spoustu šťastných km BIGOSP
Pokud jsem ještě jezdil na benzín tak spotřeba mezi 6,0 - 6,5 (rozumná jízda převážně po dálnici rychlostí 120 km/hod.
Na LPG spotřeba 7,0 - 8,0 (rozumná jízda převážně po dálnici rychlostí 120 km/hod.
Nyní konečně nejezdím do práce 280 km denně, ale nějakých 70, je to teprve měsích takže spotřebu ještě nevím přesně, ale je o dost menší ( okresky, kde se nedá jezdit více než 100 km/hod.
Jak měřím spotřebu: např. září 07 najeto 4669,7 km, spotřebováno 350,97 litrů LPG, utraceno 4697 kč. To je 1,01 L / 100 km, pr.spotřeba 7,52 L LPG na 100 km.
To bylo LPG asi o 1,5 kč levnšjší než teď. K tomu je třeba připočítat benzín, nádrž na půl roku.
Tak a k údržbě:
9 krát motorový olej s filtrem
4 krát vzduch filtr
4 krát zap. svíčky
2 krát zap. kabely ( 87170 km / 107994 km )
2 krát brz. kapalina ( 28562 km / 112179 km )
2 krát brz.destičky (60665km/117320km,vždy měněno s velkou rezervou)
1 krát klíňáky , rozvoďák a kladky ( 94226 km )
1 krát levé rameno ( 105110 km )-rána do patníku starline
1 krát indukční cívka nebo co to je ( 108500 km ) originál
1 krát chl. kapalina ( 109000 km )
1 krát paliv. filtr ( 59801 km ) originál
1 krát brzd. kotouče ( 117320 km ) originál
1 krát výměna převod. oleje ( 146070 km ) CASTROL TAF-X
chystám se na kapalinu v SERVU
A k závadám:
orig. zap. okousaly myši, koupil jsem NIPARTS 950 kč- za chvilku podéně popraskaly fajfky, potom STARLINE 300 kč a zatím pohoda
na ty rozkousané kabyly jsem jezdil a tím jsem zničil tu indukční cívku nebo co to je 1800 Kč
na náledí jsem dělal u nákupního centra hovadiny a bouchl jsem kolem do patníku a ohle jsem levé rameno koupil jsem STARLINE asi 1500 Kč a doteď OK
do 60000 km servis Hyundai ( velká nespokojenost) potom doma v garáží ( mimo rozvody ty dělal servis sítě ELIT )
Takže za závady jsem si mohl sám nebyla to chyba Getzíka.
PNEU Letní KUMHO najeto 46210 km
Zimní PIRELLI najeto 82652 km
současné letní i zimní jako nové
SERE MNE JEDNA VĚC reziví mi přední kapota 3 puchýře , za 4 roky dost brzo
S LPG naprostá spokojenost
S autem taky: co mám rodinu je trochu menší, ale sám najedu 90 procent km. Na hory se musí do a na auto vejít lyže, sáně, kočár, věcy na týden. To auto sedí na řiti, ale jede.
Na jeře jsem chtěl koupit Sonatu a dát ji na plyn, ale koupim motorku V-stroma. Druhé auto musí počkat.
Pokud Vás moje zkušenosti zajímaly tak jsem rád.
Přeji spoustu šťastných km BIGOSP
Hyundai GETZ 1,3 ( 60 KW ) LPG.