Silentbloky Powerflex

Vše kolem úprav na Vašem miláčkovi - kola, hudba, osvětlení, úpravy motoru, styling.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Silentbloky Powerflex

Příspěvek od Tudy »

Zdravím,

Objednal jsem ty fialové s tvrdostí 80 ShA, žluté nebo černé už jsou na mě dle popisu moc hardcore. Máte někdo s těmito silentbloky zkušenosti?

http://www.polyuretanove-silentbloky.cz ... gJsXfD_BwE
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Reklama
 

Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5122
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od petzl62 »

Se ptáš na :hyu: fóru... :?: :idea: Pro nás se ani nevyrábějí.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od Tudy »

Tak chodí sem lidé, kteří měli/mají i jiná auta než :hyu: :roll:
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
lumix
****
Příspěvky: 1427
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od lumix »

Uvažoval jsem o tom, když jsem řešil repase nápravy na E46. Pak jsem si o tom něco přečetl a rozhodl se že ne. Několik borců tak udelalo E46. Bylo to super na okruh, ale posléze to davali dolu a prodávali. Někteří si dali měkčí poweflexy a nebo standard silentbloky (bylo to strašně tvrdne na normální ježdění). Já jsem dal komplet 21 silentbloku podvozku Lemforder, +2 meyle a + 2x swag.

Jeden z nich dal tvrdost 90A a to bylo peklo, hlučnost podvozku šla šílené nahoru. Pak je vyměnil za kombinaci, 4x 60A do uchycení do karoserie a zbytek zadní nápravy standard gumove.
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od Tudy »

Díky za odpověď, takže fialová (měkčí) byla dobrá volba. Kromě silentbloků budu měnit i stabilizátory a tlumiče (za tužší), ale pořád to bude kára na denní ježdění - tj. určitý komfort chci zachovat (a proto ponechám i origo pružiny).
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
lumix
****
Příspěvky: 1427
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od lumix »

A které silentbloky měníš? Jaké máš kola? On ma 225/45/17. Což je tak maximum i z mého pohledu co e46 snese.
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od Tudy »

Silentbloky předních ramen, kola mám 225/40 R18 na léto (jsou sériová z výroby, žádný tuning) a 225/45 R17 na zimu. No snad mi to nevymlátí zuby.
Naposledy upravil(a) Tudy dne 28 dub 2019, 12:15, celkem upraveno 2 x.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
lumix
****
Příspěvky: 1427
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od lumix »

Bude to zase o kus tvrdsi, takže to musíš vědět ty. Já bych už 18" nesnesl s ohledem na komfort + horší zrychlení i brzdění. Brzdy se dají vyřešit instalaci větších, ale zrychleni tak leda kovanymi koly a na to hz nemam finance Mě tak trochu láká vyměnit silentbloky stabilizatoru vpředu i vzadu. Ještě jsem koukal na uložení motoru, normální silentbloky jsou kapalinové, tak nevím jak by se změnily vibrace motoru. Plánuji jejich výměnu.
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od Tudy »

To je také otázka, bude stačit vyměnit jen 2 ks na předním rameni (přední silentbloky) nebo všechny? Nerad bych něco podělal... :-k
Jinak jezdím převážně na kvalitním povrchu, na ty 18" jsem si už zvykl a výkon 162 kW na 1310 kg těžké auto mi plně postačuje.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
lumix
****
Příspěvky: 1427
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od lumix »

To je otázka, jak se to bude chovat, když tam budou výrazně různé tvrdé silentbloky, ten měkčí může uhýbat trvdší straně, , tak pokazili přední nápravu u BMW F30,31 kdy je tam měkký kapalinovy silentblok a druhý tvrdší a stojí to za prd u ojrtin to mění za tvrdší oba silentbloky, já bych volil prvně tlumiče a uložení stabilizátoru. U E46 je to vpředu jednoduché, má to na každé straně jen jeden silentblok, nevím kolik jich na Leon.
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od Tudy »

Leon má na předním rameni 2 silentbloky, přední a zadní, takže budu muset měnit objednávku a vzít raději všechny (tj. 2x2 ks), díky za radu.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
lumix
****
Příspěvky: 1427
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od lumix »

Silentbloky stabilizátoru neměníš? To je na zatáčení taky důležité. U predokolky možná lepší dát jen dozadu tvrdé a vpředu nechat měkčí.
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od Tudy »

FR verze Leonu má sportovní podvozek už z výroby, tak zatím zůstanu jen u výměny předního/zadního stabilizátoru a tlumičů. Powerflex půjde jen na zadní ramena přední nápravy. Takhle mi to bylo doporučeno od automechanika a nezávisle na něm od člověka, co si nechává auta upravovat už řadu let. Vše (kromě Powerflexu) to jsou sériové díly (platforma MQB, GTi a Cupra). Až bude hotovo, dám vědět jak to jezdí.

Edit: jinak je fakt, že Powerflex vyrábí silentbloky pro hromadu automobilek, včetně těch asijských, ale pro :hyu: jsem nenašel nic.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
lumix
****
Příspěvky: 1427
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od lumix »

Když měníš stabilizátory, předpokládám že za takové, co mají větší průměr? Takže je potřeba i nové uložení.
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od Tudy »

To už je na mě moc detailně, ale určitě větší průměr, tak snad tedy vymění i uložení, bez toho by to nešlo nainstalovat, ne? Ale díky za upozornění, pošlu automechanikovi dotaz.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Úpravy (tuning)“