Silentbloky Powerflex
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Silentbloky Powerflex
Zdravím,
Objednal jsem ty fialové s tvrdostí 80 ShA, žluté nebo černé už jsou na mě dle popisu moc hardcore. Máte někdo s těmito silentbloky zkušenosti?
http://www.polyuretanove-silentbloky.cz ... gJsXfD_BwE
Objednal jsem ty fialové s tvrdostí 80 ShA, žluté nebo černé už jsou na mě dle popisu moc hardcore. Máte někdo s těmito silentbloky zkušenosti?
http://www.polyuretanove-silentbloky.cz ... gJsXfD_BwE
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Reklama
Re: Silentbloky Powerflex
Se ptáš na fóru... Pro nás se ani nevyrábějí.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Silentbloky Powerflex
Tak chodí sem lidé, kteří měli/mají i jiná auta než
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Silentbloky Powerflex
Uvažoval jsem o tom, když jsem řešil repase nápravy na E46. Pak jsem si o tom něco přečetl a rozhodl se že ne. Několik borců tak udelalo E46. Bylo to super na okruh, ale posléze to davali dolu a prodávali. Někteří si dali měkčí poweflexy a nebo standard silentbloky (bylo to strašně tvrdne na normální ježdění). Já jsem dal komplet 21 silentbloku podvozku Lemforder, +2 meyle a + 2x swag.
Jeden z nich dal tvrdost 90A a to bylo peklo, hlučnost podvozku šla šílené nahoru. Pak je vyměnil za kombinaci, 4x 60A do uchycení do karoserie a zbytek zadní nápravy standard gumove.
Jeden z nich dal tvrdost 90A a to bylo peklo, hlučnost podvozku šla šílené nahoru. Pak je vyměnil za kombinaci, 4x 60A do uchycení do karoserie a zbytek zadní nápravy standard gumove.
Re: Silentbloky Powerflex
Díky za odpověď, takže fialová (měkčí) byla dobrá volba. Kromě silentbloků budu měnit i stabilizátory a tlumiče (za tužší), ale pořád to bude kára na denní ježdění - tj. určitý komfort chci zachovat (a proto ponechám i origo pružiny).
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Silentbloky Powerflex
A které silentbloky měníš? Jaké máš kola? On ma 225/45/17. Což je tak maximum i z mého pohledu co e46 snese.
Re: Silentbloky Powerflex
Silentbloky předních ramen, kola mám 225/40 R18 na léto (jsou sériová z výroby, žádný tuning) a 225/45 R17 na zimu. No snad mi to nevymlátí zuby.
Naposledy upravil(a) Tudy dne 28 dub 2019, 12:15, celkem upraveno 2 x.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Silentbloky Powerflex
Bude to zase o kus tvrdsi, takže to musíš vědět ty. Já bych už 18" nesnesl s ohledem na komfort + horší zrychlení i brzdění. Brzdy se dají vyřešit instalaci větších, ale zrychleni tak leda kovanymi koly a na to hz nemam finance Mě tak trochu láká vyměnit silentbloky stabilizatoru vpředu i vzadu. Ještě jsem koukal na uložení motoru, normální silentbloky jsou kapalinové, tak nevím jak by se změnily vibrace motoru. Plánuji jejich výměnu.
Re: Silentbloky Powerflex
To je také otázka, bude stačit vyměnit jen 2 ks na předním rameni (přední silentbloky) nebo všechny? Nerad bych něco podělal...
Jinak jezdím převážně na kvalitním povrchu, na ty 18" jsem si už zvykl a výkon 162 kW na 1310 kg těžké auto mi plně postačuje.
Jinak jezdím převážně na kvalitním povrchu, na ty 18" jsem si už zvykl a výkon 162 kW na 1310 kg těžké auto mi plně postačuje.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Silentbloky Powerflex
To je otázka, jak se to bude chovat, když tam budou výrazně různé tvrdé silentbloky, ten měkčí může uhýbat trvdší straně, , tak pokazili přední nápravu u BMW F30,31 kdy je tam měkký kapalinovy silentblok a druhý tvrdší a stojí to za prd u ojrtin to mění za tvrdší oba silentbloky, já bych volil prvně tlumiče a uložení stabilizátoru. U E46 je to vpředu jednoduché, má to na každé straně jen jeden silentblok, nevím kolik jich na Leon.
Re: Silentbloky Powerflex
Leon má na předním rameni 2 silentbloky, přední a zadní, takže budu muset měnit objednávku a vzít raději všechny (tj. 2x2 ks), díky za radu.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Silentbloky Powerflex
Silentbloky stabilizátoru neměníš? To je na zatáčení taky důležité. U predokolky možná lepší dát jen dozadu tvrdé a vpředu nechat měkčí.
Re: Silentbloky Powerflex
FR verze Leonu má sportovní podvozek už z výroby, tak zatím zůstanu jen u výměny předního/zadního stabilizátoru a tlumičů. Powerflex půjde jen na zadní ramena přední nápravy. Takhle mi to bylo doporučeno od automechanika a nezávisle na něm od člověka, co si nechává auta upravovat už řadu let. Vše (kromě Powerflexu) to jsou sériové díly (platforma MQB, GTi a Cupra). Až bude hotovo, dám vědět jak to jezdí.
Edit: jinak je fakt, že Powerflex vyrábí silentbloky pro hromadu automobilek, včetně těch asijských, ale pro jsem nenašel nic.
Edit: jinak je fakt, že Powerflex vyrábí silentbloky pro hromadu automobilek, včetně těch asijských, ale pro jsem nenašel nic.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Silentbloky Powerflex
Když měníš stabilizátory, předpokládám že za takové, co mají větší průměr? Takže je potřeba i nové uložení.
Re: Silentbloky Powerflex
To už je na mě moc detailně, ale určitě větší průměr, tak snad tedy vymění i uložení, bez toho by to nešlo nainstalovat, ne? Ale díky za upozornění, pošlu automechanikovi dotaz.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG