
Mr.

Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Pravil člověk, který se k dealerovi chystá poprvé po dvou letech člověku, který se v rámci pravidelného servisu, přezouvání, řešení záručních oprav, řešení pojistných událostí a obměny vozového parku vydává k dealerovi 100x až 150x ročně, a to kromě svojí vlastní práce. Věř tomu, že každá ušetřená čtvrthodina nebo dokonce celá návštěva díky tomu, že mohu věci s dealerem/servisem předdomluvit po telefonu nebo emailu má pro mě cenu zlata. On je obrovský rozdíl, jestli kvůli jedné věci jedeš do servisu 3x nebo jednou. Zejména, když je těch aut 20Boryš píše:Pak ale je celkem fuk nějaké "nastavování poprodejních služeb", které jsi zmiňoval.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |