Závislák píše:Přesně to se mě stalo ne předváděčce, dvojka, z vedlejší přijíždím na hlavní a ze zatáčky vyjelo auto snad stovkou a litříku se moc nechtělo, takže přes spojku. Ale žádná tragédie, jezdím s denně s naftou a tam je to úplně stejný.Chasnik píše:přijíždím na dvojkou po vedlejší, zpomalím, zjistím, že můžu jet, přidám plyn a .... pomlka! Pokud by se v ten moment na hlavní něco přiřítilo (např. ze zatáčky), tak to bude ošmetná situace. Nevím, jak to uživatelé těch turbotříválců řeší, jestli v rychlosti 15 - 20 km/h podřazují na jedničku (pro mě dost velká rychlost na první kvalt) nebo jestli prokluzují spojku, aby měli dostatek otáček, nevím. Ale tohle mi fakt dost vadilo.
..
A co mi vadilo, tak start stop vynález, za tu krátkou chvilku jsem to taky zažil, že se motor při pomalém odbočování vypnul - kdo toto vymyslel
V rychlosti 15-20 km/h na dvojku už by ti mělo běžet turbo, to co popisuješ ty spíš vypadá, že si jel ještě pomaleji a možná i skoro zastavil a pak si se rozjížděl na dvojku skoro na volnobeh a to turbo ještě nefoukalo. Chce to jen trochu cviku než pochopíš co ten motor potřebuje, ale potom zjistíš, že je plně dostačující a i úspornej.
Ještě Start-stop, když dojizdim ke křižovatce a při neutralu pustím spojku tak pri rychlosti do 5 km mi to taky vypne, počítač asi nepočítá s tím, že za takovych podmínek asi človek nebude chtit zrychlovat, což je i logický. Hlavně nevěřím tomu, že by Start-stop pri zařazeny rychlosti pri pomalem odbocovani vypnul motor, to co popisuješ vypadá na to, že bud si odbočoval s neutrálem, neni to nic divnyho, muj 70.letej otec to dela taky, netusim proc anebo ti to uplne normálně chciplo.
Jinak za mě je motor 1.0 T-GDI úplně v pohodě a neměl by ses ho bát. Silnější bych volil jenom při větším nájezdu po dalnici, ale i tak si myslím, že stačí.