Ahoj Všem uživatelům Hyundai I30.
Mám v plánu pořídít skladovku I30 1,4 atmosféru. Napište mi prosím jaké s tímto vozem a motorem máte zkušenosti.
Děkuju moc Pavel
Hyundai i30 1,4i CVVT 2019
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
Re: Hyundai i30 1,4i CVVT 2019
Je to líná a relativně hlučná mrcha (na dnešní poměry), předka tohoto motoru jsem měl v i30 gen 1. Jinak to má samá pozitiva, při dobré údržbě téměř nesmrtelný a konstrukčně jednoduchý motor, který netrpí karbonizací, je vhodný i do města. Pokud Ti nebude vadit podprůměrný výkon, který je umocněn na atmosféru nesmyslně dlouhými převody (ekoterorismus), je to dobrá volba. Dokonce bych mu dal přednost před 1.0 T-GDi pokud u Tebe výkon (a zčásti i spotřeba) není rozhodující věcí.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Hyundai i30 1,4i CVVT 2019
ako píše Tudy. ak by som mal vybrať motorizáciu vhodnú do mesta a na okresky, prípadne pre pokojného vodiča, najčastejšie 2 ľudí v aute, tak 1.4 MPI úplne kľudne. motor odskúšaný, muchy (ak nejaké vôbec niekedy boli) vychytané. Ak v tom aute budeš meniť pravidelne olej/filtre, tak je to asi to jediné o čo sa budeš starať.
Výkon to má síce nízky, ale ono sa to s ohľadom na ostatné výhody za určitých okolností (som spomínal) dá akceptovať. V rámci rýchlostných limitov mesto a okresky čistá pohoda. Na diaľnici ak to už rozgúľaš na 120-130 tak už cestuješ. Predbiehať treba vždy s rozumom a prehľadom.
Výkon to má síce nízky, ale ono sa to s ohľadom na ostatné výhody za určitých okolností (som spomínal) dá akceptovať. V rámci rýchlostných limitov mesto a okresky čistá pohoda. Na diaľnici ak to už rozgúľaš na 120-130 tak už cestuješ. Predbiehať treba vždy s rozumom a prehľadom.
i30 PDe 1.4 T-GDI Now!, 6MT, Fiery Red
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Hyundai i30 1,4i CVVT 2019
Dovolím si upozornit na konec předchozího příspěvku a to "Predbiehať treba vždy s rozumom a prehľadom" ano samozřejmě, ale to musíš s každým autem jakéhokoli výkonu třeba i s Porsche, jinak nepatříš na silnici ale do Bohnic
1,4 CVVT má dcera v Kia Ceed , když s ním jedu, nemám pocit, že to nejede - spotřeba mezi 6-7 l - akorát na dálnici by to chtělo 6 - kvalt kvůli spotřebě a hlučnosti při jízdě povolenou rychlostí.
Pokud ti nevadí na dálnici trochu ubrat třeba na 120 tacho (116 GPS) tak pojedeš úsporněji a pohodlněji..... ale dcera má r.2009 a ten nejsilnější motor myslím 80Kw /109 koní s 5stup. převodovkou a krátkými převody, tak to jede - to už bohužel po sešněrování emisními normami už dnes motor dávno nemá a i reakce budou jistě "vláčnější" díky těžšímu zpřevodování.......
Jinak pro jízdu ve dvou s používání spíše mimo dálnice zcela dostačující.....
1,4 CVVT má dcera v Kia Ceed , když s ním jedu, nemám pocit, že to nejede - spotřeba mezi 6-7 l - akorát na dálnici by to chtělo 6 - kvalt kvůli spotřebě a hlučnosti při jízdě povolenou rychlostí.
Pokud ti nevadí na dálnici trochu ubrat třeba na 120 tacho (116 GPS) tak pojedeš úsporněji a pohodlněji..... ale dcera má r.2009 a ten nejsilnější motor myslím 80Kw /109 koní s 5stup. převodovkou a krátkými převody, tak to jede - to už bohužel po sešněrování emisními normami už dnes motor dávno nemá a i reakce budou jistě "vláčnější" díky těžšímu zpřevodování.......
Jinak pro jízdu ve dvou s používání spíše mimo dálnice zcela dostačující.....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Hyundai i30 1,4i CVVT 2019
Presne ked som pisal tu vetu som rozmyslal nad tym ako ju napisat a ocakaval som ze to niekto doplni. Ano slovo "vzdy" malo vystihnut vsetky okolnosti aj jazdu v porsche. Ale nemam s tym problem a suhlasim.
i30 PDe 1.4 T-GDI Now!, 6MT, Fiery Red
Re: Hyundai i30 1,4i CVVT 2019
Ahoj dobří lidé,
stár sice jště nejsem ale už nejsem ani mladý bouřlivák. Předjíždím hodně málo, - mockrát jsem se s těmi co jsem předjel, nebo s těmi co mě předjeli, potkali na nejbližší křižovatce, železničním přejezdu nebo semaforech. Moje astřička G r.v. 98 se 66Kw by mi stačila jen její oprava aby prošla technickou a sloužila další dva roky by spolkla více než je její zůstatková hodnota. Tak proto se dívám po něčem novém a od pár lidí jsem slyšel že jsou atmosféry spolehlivější než turba - tak jsem se zeptal tady.
Děkuji Vám moc za všechny Vaše názory a příspěvky
Pavel
stár sice jště nejsem ale už nejsem ani mladý bouřlivák. Předjíždím hodně málo, - mockrát jsem se s těmi co jsem předjel, nebo s těmi co mě předjeli, potkali na nejbližší křižovatce, železničním přejezdu nebo semaforech. Moje astřička G r.v. 98 se 66Kw by mi stačila jen její oprava aby prošla technickou a sloužila další dva roky by spolkla více než je její zůstatková hodnota. Tak proto se dívám po něčem novém a od pár lidí jsem slyšel že jsou atmosféry spolehlivější než turba - tak jsem se zeptal tady.
Děkuji Vám moc za všechny Vaše názory a příspěvky
Pavel