to netuším, mám to nastavené tak, že PP vyhodnocuje stav baterie jako podlimitní (napětí) pro spuštění funkce start-stop.dibarbora píše:...predpokladam, ze rekuperacne nabijanie vypnute nemas....
Nevhodné podmínky pro start-stop
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Nevhodné podmínky pro start-stop
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Reklama
Re: Nevhodné podmínky pro start-stop
Díky shavt. Protože s i30 jsem jel úplně poprvé, netroufl jsem si vůbec nějaké tlačítko zmáčknout. A že jich tam je. Kdoví, jestli bych vůbec někam dojel.
Asistent jízdy v jízdních pruzích, asistent rozjezdu do kopce, asistent rozpoznávání dopravních značek, TPMS, brzdový asistent, asistent vozidla za mnou …
Koukám dopředu, sem tam do zrcátka, když mě předjíždí třeba BMW, Audi, nebo Mercedes uberu, uhnu, a jízdu si užívám. I když v dnešním provozu a s blbečkama, které potkávám, to už žádný extra zážitek není. Když konečně zaparkuju před barákem, jsem rád, že jsem ještě naživu.
Asistent jízdy v jízdních pruzích, asistent rozjezdu do kopce, asistent rozpoznávání dopravních značek, TPMS, brzdový asistent, asistent vozidla za mnou …
Koukám dopředu, sem tam do zrcátka, když mě předjíždí třeba BMW, Audi, nebo Mercedes uberu, uhnu, a jízdu si užívám. I když v dnešním provozu a s blbečkama, které potkávám, to už žádný extra zážitek není. Když konečně zaparkuju před barákem, jsem rád, že jsem ještě naživu.