EGR VENTIL

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
kdojinej
Příspěvky: 3
Registrován: 11 srp 2019, 21:03

EGR VENTIL

Příspěvek od kdojinej »

Dobrý den, chystám se zaslepit EGR. Neví někdo rozměry záslepka? Hyundai Tucson 2007 2.0CRDI 103kw. Děkuji za každou odpověd.
Reklama
 

Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5123
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: EGR VENTIL

Příspěvek od petzl62 »

KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: EGR VENTIL

Příspěvek od Richard555 »

Zaslepil jsem to takhle u Nubiry, z plechu jsem vystřihl tvar jako těsnění bez díry a hotovo , nic mi nesvítilo a vždy jsem s obrovskou rezervou prošel i na emisích ;-) ale to bylo EURO2 s podtlakovým EGR. Myslím , že se tohle řešení motoru s EURO 3 nebo 4 nebude asi líbit
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: EGR VENTIL

Příspěvek od Chasnik »

Richarde, to jsi trefil, když z EGRu nejde žádný špinavý luft, tak ECU hudruje. Ale viděl jsem u Alfy (dokonce se to prodávalo jako originální náhradní díl) částečnou záslepku, kdy byly v záslepce vyvrtány tuším 4 otvory, které měly za účel omezit průtok špinavých spalin přes EGR. Možná, že by to na Tucson 2007 mohlo fungovat.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Odpovědět

Zpět na „Tucson 2015- Motor a převodovka“