Mám na ostatní majitele Tucsonu (2015...a více) dotaz, jakou mají zkušenost s brzdovými kotouči a deskami (přední i zadní). Na předních byly rýhy již po 1500 km - vyměněno v záruce - údajně tvrdé desky, měkké kotouče. V 10 tis. km, vyměněny zadní kotouče a desky - vibrace - opět v záruce. Teď mám najeto 20 tis. km a po několika zabrždění v teplém počasí jsou vibrace jak ve volantu, tak v brzdovém pedálu. A vnímám, že je to ve předu i v zadu? Ale reklamaci mi v servisu nechtějí uznat.
Podotýkám, že mám za život naježděno hodně a vím jak se s brzdami zachází, ale tady je evidentní, že ten brzdový systém je poddimenzovaný? Údajně se stejný systém desek a kotoučů používá i u nižších modelových řad? I30..., apd? Ale Tucson je přece mnohem těžší...
Tucson 2015 - Kvalita brzdových kotoučů a desek
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Tucson 2015 - Kvalita brzdových kotoučů a desek
Zatím mám na původních brzdách a kotoučích najeto 107.000+ km a jedu dál.
Co vím, tady na fóru se na brzdy stěžoval uživatel milan74ma, tomu neustále pískají.
Co vím, tady na fóru se na brzdy stěžoval uživatel milan74ma, tomu neustále pískají.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Tucson 2015 - Kvalita brzdových kotoučů a desek
Ja som teraz menil komplet brzdy v pri 130 000 a počas celej doby boli OK.
TUCSON PREMIUM
2.0 CRDI A/T 136kw
2.0 CRDI A/T 136kw
Re: Tucson 2015 - Kvalita brzdových kotoučů a desek
Zaujimave, akurat vcera som sa pozeral na moje kotuce, ake su nadherne hladke, ziadne ryhy ani vibracie. Najazdene 20kkm.
Hyundai Tucson, 1.6 T-GDI, FWD, 2017
Re: Tucson 2015 - Kvalita brzdových kotoučů a desek
Já mám momentálně 25 tis. a zatím v pohodě. Zvlněný kotouče jsem řešil na Elantře mám pocit okolo 60 tis., na dálnici to při brždění děsně vibrovalo do volantu, šly kotouče i destičky komplet nový. Do nájezdu 10 nebo 20 tisíc je to sakra brzy
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Re: Tucson 2015 - Kvalita brzdových kotoučů a desek
stav v podstate spred roka:
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 45#p542818
Pri 105tkm boli znova menene predne platnicky (opotrebenie)
Teraz mam 115tkm a vyzera to tak ze pri prehliadke 120tkm. pojdu na vymenu zase platnicky zadne
dost malo vydrzia, sice jazdim dost a casto v case spicky ci mesto, ci medzimesto, ci dialnica ale aj tak
takyto isty problem s vydrzou som mal aj pri ix35
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 45#p542818
Pri 105tkm boli znova menene predne platnicky (opotrebenie)
Teraz mam 115tkm a vyzera to tak ze pri prehliadke 120tkm. pojdu na vymenu zase platnicky zadne
dost malo vydrzia, sice jazdim dost a casto v case spicky ci mesto, ci medzimesto, ci dialnica ale aj tak
takyto isty problem s vydrzou som mal aj pri ix35
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW 4WD AT / PREMIUM / Micron Grey / 04/2016