Zdravím, dnes som chcel otvoriť zadné dvere na mojej i30, ale nešlo to ani zvonku ani zvnútra....všimol som si, že keď zatiahnem za vonkajšiu klučku a pustím ju, nevráti sa mi naspať do povodnej polohy, ale ostane povytiahnutá, ako keby ju nevracala pružinka a zámok sa neodblokoval....Nemal niekto podobný problém?
...Navyše, keď som skúsil za kľučku zatiahnúť silnejšie, ostala mi v ruke, celá sa vytrhla...zlomil sa úchyt na tej malej krytke vonkajšej klučky... Čo som pozeral zahraničné fora, lámanie kľučiek je veľmi častý problém, je to sposobené nekvalitnými plastami Niektorí ľudia už museli meniť aj všetky 4 kľučky...
Také problémy na aute s nájazdom 85 000km som nečakal
Mám doma aj starého 20 ročného Passata, ale žiadna kľučka sa nikdy nezlomila a ani sa nepokazil zámok dverí.
Kvalita Hyundaiu je pekne mizerná vo všetkých smeroch, také problémy, aké ma nemá ani Dacia
Zadné dvere nejdú otvoriť
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Zadné dvere nejdú otvoriť
Najel jsem s i30 124.100 km, dveře a kliky byly v pořádku.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Zadné dvere nejdú otvoriť
180000 km s první generací, 90000-zatím s třetí generací a nikdy s žádnou kličkou,ani zámkem problém. A teď pozor s Passatem B4 ujeto 500tis. - měněny 3 kličky a mirospínač zámku řidiče 2x, B5 150000- dvě kličky řidiče,jedna spolujezdce,mikrospínač zámku a druhý mikrospínač byl v prd... pří prodeji. Octavia1- 390tis.
Klička řidiče 2x, mikrospínač řidičova zámku 3x- to si opravdu nedělám srandu,to je fakt. Nemám zapotřebí honit si ego nad VW group.
No a k Dacii se vyjadřovat fakt nebudu,nemám a zatím netoužím s ní mít zkušenosti. Stačí mi reference kolegů z branže,kteří s nimi musí jezdit.
Klička řidiče 2x, mikrospínač řidičova zámku 3x- to si opravdu nedělám srandu,to je fakt. Nemám zapotřebí honit si ego nad VW group.
No a k Dacii se vyjadřovat fakt nebudu,nemám a zatím netoužím s ní mít zkušenosti. Stačí mi reference kolegů z branže,kteří s nimi musí jezdit.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.