Aha... takže logicky, všichni co máme nové turbomotory s rozvodovým řetězem jsme tady řešily výměnu řetězu, ostatně tady na to všichni mají nájezd
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Já mám aktuálně skoro 100tis. a o řetězu v autě nevím. Absolutní klid a ticho. U minulého
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
dieslu jsem měl i na 180tis. původní řetěz, vím o autě a znám majitele, který má na dieslovém motoru s řetězem najeto 340 tis. a vše v pořádku a to je prosím autoškola. Kluci v servisu kam jezdím, dělali dvě Elantry 1,6 benzíny taxi z Mostu- a první výměna řetězů ve 480tis. km. Ano čteš dobře 480- ne 48
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
A jeli si ty rozvody nechat udělat přes celou republiku sem k nám.
Jezdí tady auta benziny i 30 FD i GD s nájezdem přes 150tis. na původní rozvody a bez problémů. Ono je to hodně o majiteli, ne uživateli. Ale to ti tady nemá cenu vysvětlovat. Je to marné
A co sem motáš koncernové TDi s rozvodovým řemenem???
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
- úplně jiný princip
Viděl jsi vůbec rozvodový řetěz na motorech
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
, jeho umístění a princip?
Jo a úprava příspěvků? Vpravo nahoře ikonka tužky
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)