Tak jsem našel akorát toto.Vypadá to na spolehlivou čtyčkolku.rfarsky píše:Zdravím majitele IX 55.
Zvažuji koupi tohoto auta v cene kolem 350 tis. a rozhoduji se ještě nad Q7 nebo Kia Sorento. Nevybíral někdo mezi temito auty. Jde mi o to aby auto bylo bezpečné a spolehlivé. Jak je na tom pohon 4x4 jak vůbec funguje. Moc jich nejezdí a to se mi líbí . Děkuji za rady a postřehy.
Koupě ojetiny ix55
Moderátor: Moderátoři
Re: Koupě ojetiny ix55
- Přílohy
-
- 4x4.png (130.3 KiB) Zobrazeno 6477 x
- Reklama
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Koupě ojetiny ix55
4x4 je vždy v pohotovosti nedá se úplně vypnout. Dá se jen "zamknout" 4wd lock tedy rozdělit 50-50 mezi nápravy.
Kia Sorento je s 2,2 naftou a stejným systémem 4x4 , je ale menší než IX55, sesterské auto IX55 je Kia Mohave, ale ta se tady snad ani neprodávala. I Audi Q7 je s podobným systémem 4x4 (on Haldex je podobný), ale co jsem četl na forech není ojetá Q7 žádná výhra......
Kia Sorento je s 2,2 naftou a stejným systémem 4x4 , je ale menší než IX55, sesterské auto IX55 je Kia Mohave, ale ta se tady snad ani neprodávala. I Audi Q7 je s podobným systémem 4x4 (on Haldex je podobný), ale co jsem četl na forech není ojetá Q7 žádná výhra......
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Koupě ojetiny ix55
O IX55 je toho žalostně málo a když, tak veskrze pozitivní.Q7 mám taky nastudovaný fóra a žádná hitparáda to není. Protože chco funkční tank jdu do IX55. Ještě musím někde pořešit ty zadní tlumiče.Skoro všechny co jsem viděl byly před výměnou nebo ko. Někdo se tu určitě bude zaobírat repasí tlumičů .Stejně to funguje i na motorkách.
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Koupě ojetiny ix55
ty zadní tlumiče jsou problém, pokud tečou, pokud ne tak jsou snad OK. Mění se to celý a je to dost drahý.
Pokud máš čas dá se to objednat v Koreji a sada zadních tlumičů stojí 300 dolarů a nějaký clo + dph . Oproti cenám tady je to ale o něčem jiné , jsi zhruba na poloviční ceně.
http://shop.korea-motors.com/mobis-rear ... 5310-.html
Pokud máš čas dá se to objednat v Koreji a sada zadních tlumičů stojí 300 dolarů a nějaký clo + dph . Oproti cenám tady je to ale o něčem jiné , jsi zhruba na poloviční ceně.
http://shop.korea-motors.com/mobis-rear ... 5310-.html
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Koupě ojetiny ix55
Super odkaz , tahle cena už by šla. A koukal jsem ,že dodání do 7 dní.
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Koupě ojetiny ix55
No chce to zkusit, pokud potřebuješ nějaký díl, jinde než v . Tam jsou úplně mimo realitu. Je tu několik témat, kde si ceny můžeš srovnat.
Teď naposledy - řídící jednotka žhavení - oprava v Plzni 1700,- - nový Ebay cca 4500,- - nový 26000,-
řešil jsem i "LED blikátko" do zrcátka Ebay asi 600,- asi 3800,-
Takže asi tak.....
Teď naposledy - řídící jednotka žhavení - oprava v Plzni 1700,- - nový Ebay cca 4500,- - nový 26000,-
řešil jsem i "LED blikátko" do zrcátka Ebay asi 600,- asi 3800,-
Takže asi tak.....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Koupě ojetiny ix55
Zdravím. Pro mne je důvodem proč koukám po ix55 hlavně a především tahání karavanu. Skoro 2t. Máte na to prosím nějaký názor? Co ta převodovka na to?
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Koupě ojetiny ix55
Nevím, s tím použitím k tahání těžkého karavanu. Ten Aisin co je v IX55 je docela na hraně s autem, dokonce se softwarově prý snižoval kroutící moment motoru, aby vydržel. Určitě to utáhne, ale dlouhodobě fakt nevím. 1 tunu štěrku ve vozíku poznám, ale auto s tím problém nemá, ale jestli jsem takhle ujel 100km tak je to moc
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Koupě ojetiny ix55
Zdravím všechny členy. Jsem zde nový a jsme před koupí IX55. Ideálně do vánoc. Vše co o autu vím je z netu. Našel by se tady někdo kolem Ostravy, rád bych pozval na kafe, nebo jinak odměnim praktické rady majitelu. Předem moc děkuji, a všem věla štastných km
Re: Koupě ojetiny ix55
Ahoj,řeknu jen toto,slušný auto za dobrý peníz.Mám r.v 2010/9,koupený v ČR a jen v cca 300.tis km!vyměněna převodovka,nyní mám najeto 516tis km a pořád jede jak má.
Re: Koupě ojetiny ix55
Tak sice se to dá +/- dohledat, ale když to shrnu, je to výborné auto, aktuálně asi nejlepší poměr cena/výkon. Recenzí jsou na webu mraky a vždy mi přišly velmi kladné, v jádru s nimi souhlasím. Koupíš to skoro za cenu stejně starého/stejně jetého SantaFe a je to někde úplně jinde (řekl bych, že ne jen jízdním projevem a komfortem, ale i kvalitou zpracování obecně). Srovnávám z praxe, mám najeté tisíce s oběma modely. V kostce - super motor který se velice povedl, nic se nesype, krásný projev, sílu má adekvátní, žere tak 10-11. Když se do toho leje shiiitova nafta, může časem potrápit EGRko a nějaké ty trubky okolo páč se to zakarbonuje, ale to není průser auta ale dieselů obecně.. pak to chce vyčistit. Jinak tankovat u Eurooilu naftu bez biosložky a lejt si do toho VIF, nic lepšího zatím nikdo nevymyslel. Auta před modelovou změnou (auto má víc kW a od oka poznáš jiné OE disky) můžou trápit ložiska horního uložení předních tlumičů (jsou v nich prý nějaké plastové kroužky, co se časem vymačkají) - hlavně při dobržďování/rozjezdu a natočeném volantu může člověk z pod kapoty z těchto míst slyšet takové kovové křupání/praskání. Je to spíš "kosmetická" záležitost, dá se to řešit. Auta s filtrem částic by to měly mít už konstrukčně upravené. No, pak jsou tady ty obligátní zadní tlumiče, já mám někde před 200tkm a jsou v pořádku. Až odejdou, koupíš z Koreje za 300USD + dph originály.. takže pohoda, kdo chce opici, musí mít na banány. V interiéru praskají madla klik (uvnitř v mechanismu, udělali tam ten plast moc slabej), takže většinou u řidiče to může být po pár letech ko - poznáš, že páčka je trochu vyčvachtaná a s trochou snahy se i dá její konec procpat ven. Výměna za pár stovek, prkotina. Pak taky některé kusy zlobí ten jostick na ovládání nastavení volantu = ebay. Na některých kusech z počátku výroby moc nedrží těsnění dveří, na některých autech byl tuším problém s těmi velkými plastovými krytkami, co jsou na koncích podélníků (nějak tam moc nedrželi, či co). Dále orezají ty trubky zadního topení, to už tady někdo taky řešil, rusáci to tuším rovnou měnili za gumové hadice ale také v případě potřeby řešitelné, u mého auta v pohodě. Jinak celkově je protikorozní ochrana auta a podvozku na vysoké úrovni. Ještě bych asi zmínil kola - ix55 jsou celkem dost náchylné na správné vyvážení a usazení kol, když se to neudělá poctivě (idiot to tam dorazí pistolí atd) tak to prostě pořád lehce, nebo i víc vibruje a člověku to leze na nervy. Takže sehnat dobrý pneuservis a nedávat na to 19" nebo podobné ptákoviny, spíš naopak třeba 17" na zimu je asi dobrý krok, protože jsou prostě lehčí (a stejně budeš mít ještě vyšší komfort). Nekašlat na servis, to platí u každého auta. Olej v AT měnit po 60tkm nebo cca 4-5ti letech.
To je asi tak vše, co se všech možných dětských nemocí a problémů týče, co dám teď z hlavy. Když se na to podíváš z nadhledem, jsou to vlastně samé prkotiny, auto je povedený model a má holt trochu dražší zadní tlumiče než ochcávka, no. Hrůza, žejo ix55 je podle mě nejlepší model co Korejci pro náš trh zatím vyplodili (jasně není to hothatch na okresky, ale gauč na cruising).. komfort (amerika), výborný V6 diesel (jediné auto, ve kterém to tady kdy měli), příjemný jízdní projev, dobrý podvozek, velikost (Grand SantaFe se může jít zahrabat - V4 a uvnitř menší - 6 dospělých nesveze), Hyundai (=polák ti to pravděpodobně neukradne ), a má to klasický hyundaiácký interiér z doby sonaty NF a grandeura TG = prostorný, hromada místa. V novějších modelech už člověka plasty víc obklopují, v tomto autě je to ještě takové vzdušné, pro mě +.
To je asi tak vše, co se všech možných dětských nemocí a problémů týče, co dám teď z hlavy. Když se na to podíváš z nadhledem, jsou to vlastně samé prkotiny, auto je povedený model a má holt trochu dražší zadní tlumiče než ochcávka, no. Hrůza, žejo ix55 je podle mě nejlepší model co Korejci pro náš trh zatím vyplodili (jasně není to hothatch na okresky, ale gauč na cruising).. komfort (amerika), výborný V6 diesel (jediné auto, ve kterém to tady kdy měli), příjemný jízdní projev, dobrý podvozek, velikost (Grand SantaFe se může jít zahrabat - V4 a uvnitř menší - 6 dospělých nesveze), Hyundai (=polák ti to pravděpodobně neukradne ), a má to klasický hyundaiácký interiér z doby sonaty NF a grandeura TG = prostorný, hromada místa. V novějších modelech už člověka plasty víc obklopují, v tomto autě je to ještě takové vzdušné, pro mě +.
Re: Koupě ojetiny ix55
mohol by si povedat kde si to dal robit kolko to stalo a ako to vychadalo casovo s opravou len pre zaujimavost keby ma nieco take postrehlo, vdaka
Re: Koupě ojetiny ix55
nevies nahodou objednavacie cislo ? mi to zacalo to praskanie robit, ked prehodim volic napr na D alebo R a pustim brzdu tak zapraska v predu resp prednych miestach, sem tam aj na kruhaci , najprv som myslel ze ostavaju visiet brzdy a mechanic ma pocit ze je to "unasac" na prevodovke?vrenn píše: ↑22 říj 2019, 11:09 můžou trápit ložiska horního uložení předních tlumičů (jsou v nich prý nějaké plastové kroužky, co se časem vymačkají) - hlavně při dobržďování/rozjezdu a natočeném volantu může člověk z pod kapoty z těchto míst slyšet takové kovové křupání/praskání. Je to spíš "kosmetická" záležitost, dá se to řešit.
Re: Koupě ojetiny ix55
Ahojte Klubaci,
Som fanusik Hyundai a v minulosti som mal aj jedno auto od nova...a po dlhsej anabaze u inych automobiliek, som sa rozhodol pre ix 55 , bez DPF...rodina sa rozrasta a vychadza mi to ako fajn kombinacia pomer cena/vykon. Chcel by som auto kupovane na SR a nasiel som par. Jeden, ktory vyzera celkom fajn , ma cca 245 000 km, len priotazke na jedineho majitela vozidla ma zarazili odpovede, resp som mierne zmateny.
1. Pri roku 6/2009 a cca 245 000 km, či menil zadne tlmice , tak ze este nie a su v super stave, ze nie je potrebná výmena. Vacsinou po nete co citam tak okolo 200 000 km a viac uz zacinaju tiec_?
2. Či menil olej v automate, tak ze neviem, ze on chodil do autorizovaneho servisu a tam to podla servisneho manualu riesili. V servosnom manualy je ukon, vymena oleja v automate?
3, Neviete o niekom s diagnostikou na tento voz na Vychodnom Slovensku , nahodou☺
Ďakujem za nazor
JETY
Som fanusik Hyundai a v minulosti som mal aj jedno auto od nova...a po dlhsej anabaze u inych automobiliek, som sa rozhodol pre ix 55 , bez DPF...rodina sa rozrasta a vychadza mi to ako fajn kombinacia pomer cena/vykon. Chcel by som auto kupovane na SR a nasiel som par. Jeden, ktory vyzera celkom fajn , ma cca 245 000 km, len priotazke na jedineho majitela vozidla ma zarazili odpovede, resp som mierne zmateny.
1. Pri roku 6/2009 a cca 245 000 km, či menil zadne tlmice , tak ze este nie a su v super stave, ze nie je potrebná výmena. Vacsinou po nete co citam tak okolo 200 000 km a viac uz zacinaju tiec_?
2. Či menil olej v automate, tak ze neviem, ze on chodil do autorizovaneho servisu a tam to podla servisneho manualu riesili. V servosnom manualy je ukon, vymena oleja v automate?
3, Neviete o niekom s diagnostikou na tento voz na Vychodnom Slovensku , nahodou☺
Ďakujem za nazor
JETY
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Koupě ojetiny ix55
Dle mě dobrý rozhodnutí je to ještě auto
a teď k odpovědím-vezmu to obráceně:
3. protože jsem z Prahy tak fakt o nikom s diagnostikou na východním Slovensku nevím nicméně by stačila snad i diag. HICOM dej hledat
2. Olej v automatu by se měl měnit určitě poprvé nejpozději tak ve 100000km a pak každých 60000km jde o cca 8000Kč filtr je v převodovce nepřístupný a tak se proplachuje - pro výměnu filtru musí převodovka ven a snad se i půlí........
1. Tlumiče se mění když tečou, tedy když budou od oleje budou po smrti. Samozřejmě je můžeš nechat někde otestovat, ale pokud nentečou nechal bych je a pokud tečou objednat z Koreje - je tu na to i téma
a teď k odpovědím-vezmu to obráceně:
3. protože jsem z Prahy tak fakt o nikom s diagnostikou na východním Slovensku nevím nicméně by stačila snad i diag. HICOM dej hledat
2. Olej v automatu by se měl měnit určitě poprvé nejpozději tak ve 100000km a pak každých 60000km jde o cca 8000Kč filtr je v převodovce nepřístupný a tak se proplachuje - pro výměnu filtru musí převodovka ven a snad se i půlí........
1. Tlumiče se mění když tečou, tedy když budou od oleje budou po smrti. Samozřejmě je můžeš nechat někde otestovat, ale pokud nentečou nechal bych je a pokud tečou objednat z Koreje - je tu na to i téma
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175