Shebisovo i30 kombi, 1,4i Trikolor
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11634
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Shebisovo i30 kombi, 1,4i Trikolor
No, to je dost zvláštní. Nemluvě o tom, že změna výbavy není konstrukční změnou . Každopádně nabídnutá náhrada v podobě Parrotu je vcelku kvalitní, takže bych to asi nakonec skousnul, ale já osobně hodně ztěžka...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Reklama
Re: Shebisovo i30 kombi, 1,4i Trikolor
Abych se připomněl, od 31.10.2019 jsem majitelem červené i30 kombi trikolor. Předání proběhlo v pohodě a vše, na čem jsme se domluvili, tam je. Rezerva a Parrot. Ten mi přidělali na výdech po levé ruce a kvalita hovoru je taky dostačující. Já slyším hovor krásně a na druhé straně prý skoro není poznat, že volám přes HF.
Zatím mám najeto jen nějakých 300 km, ale jsem naprosto spokojen, jak po vzhledové stránce, tak i co se týče řízení. Co říct, pomalu se zajíždíme Bylo mi řečeno, že do 1500 km poslouchat ukazatele řazení rychlostí, a potom tomu můžu trošku šlápnout, tak se snažím poslouchat, ale do 1500 to asi nevydržím
Fórum mám vesměs pročtené, takže jsem se na problémy, které jsem si zapamatoval, trochu zaměřil. Lícování, vrzání, klepání. Zatím se nic neprojevilo, ale jak jsem psal, je za námi jen 300 km.
Dále jsem si zapamatoval z debaty o DPF filtrech jednu věc, co psal Mr. a to tu, o modelových řadách. Že podle osmého místa od konce VIN se dá poznat modelové řada vozu. No, koukl jsem se a mám na té pozici písmeno L, takže pokud se nepletu, je to modelová řada 2020 (kdyžtak mě opravte) Ale počítám, že to je jen estetická věc. Nebo jsou tam nějaké změny oproti 2019?
Fotky snad o víkendu
Zatím mám najeto jen nějakých 300 km, ale jsem naprosto spokojen, jak po vzhledové stránce, tak i co se týče řízení. Co říct, pomalu se zajíždíme Bylo mi řečeno, že do 1500 km poslouchat ukazatele řazení rychlostí, a potom tomu můžu trošku šlápnout, tak se snažím poslouchat, ale do 1500 to asi nevydržím
Fórum mám vesměs pročtené, takže jsem se na problémy, které jsem si zapamatoval, trochu zaměřil. Lícování, vrzání, klepání. Zatím se nic neprojevilo, ale jak jsem psal, je za námi jen 300 km.
Dále jsem si zapamatoval z debaty o DPF filtrech jednu věc, co psal Mr. a to tu, o modelových řadách. Že podle osmého místa od konce VIN se dá poznat modelové řada vozu. No, koukl jsem se a mám na té pozici písmeno L, takže pokud se nepletu, je to modelová řada 2020 (kdyžtak mě opravte) Ale počítám, že to je jen estetická věc. Nebo jsou tam nějaké změny oproti 2019?
Fotky snad o víkendu
Chevrolet Aveo 1,2; hatchback 2011(K.O)
Hyundai i30 1,4i Trikolor; kombi 2019
Hyundai i30 1,4i Trikolor; kombi 2019
Re: Shebisovo i30 kombi, 1,4i Trikolor
Užívej si mazlíka a ať jsi spokojený.
Ohledně toho "kecala na řazení" - zbytečně budeš podtáčet motor Drž se mezi dvěma a třemi tisíci a řadit a řadit.Rozhodně Tě bude chválit víc.
Ohledně toho "kecala na řazení" - zbytečně budeš podtáčet motor Drž se mezi dvěma a třemi tisíci a řadit a řadit.Rozhodně Tě bude chválit víc.
Re: Shebisovo i30 kombi, 1,4i Trikolor
Přesně tak.
Na "kecala" se vůbec nekoukej. Je to jen další EKO kurvítko.
Jinak budeš motor dusit a to mu dělá snad ještě více zle než když trochu vyběhne do otáček - a to i po zahřátí.
A bude mu to dělat zle i po záběhu.
Střídat rychlostní režimy, nevytáčet studené a nedusit teplé.
Na "kecala" se vůbec nekoukej. Je to jen další EKO kurvítko.
Jinak budeš motor dusit a to mu dělá snad ještě více zle než když trochu vyběhne do otáček - a to i po zahřátí.
A bude mu to dělat zle i po záběhu.
Střídat rychlostní režimy, nevytáčet studené a nedusit teplé.
Kona 1.0 T-GDI Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20308
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Shebisovo i30 kombi, 1,4i Trikolor
Shebis: Přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů.
Jak píšou kluci výše, na kecálka se vykašli. Jezdi normálně, jak máš ve zvyku. Raději o trochu víc otáček než méně
Jak píšou kluci výše, na kecálka se vykašli. Jezdi normálně, jak máš ve zvyku. Raději o trochu víc otáček než méně
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Shebisovo i30 kombi, 1,4i Trikolor
Díky za radu
Když jsem se večer po předání koukal do manuálu, tak tam snad bylo i napsáno snad i do 4000 otáček (nechci kecat), ale ty tři bohatě stačí.
Když jsem se večer po předání koukal do manuálu, tak tam snad bylo i napsáno snad i do 4000 otáček (nechci kecat), ale ty tři bohatě stačí.
Chevrolet Aveo 1,2; hatchback 2011(K.O)
Hyundai i30 1,4i Trikolor; kombi 2019
Hyundai i30 1,4i Trikolor; kombi 2019
Re: Shebisovo i30 kombi, 1,4i Trikolor
Když ona ta 1,4 (aspoň v našem IXu) více otáček ani nepotřebuje.
Pokud to začneš časem (po záběhu samozřejmě a zahřáté) víc točit tak sám zjistíš
že to akorát řve, více žere a ten zátah začne tak nějak gumovatět.
Nejlíp je tomu v rozmezí 2 až 3 000 max do 4000.
Tam to šlape v pohodě a dá se jezdit velmi příjemně.
Možná je ten motor v nové I30 jinak naladěný ale obsah je obsah (bez turba).
Pokud to začneš časem (po záběhu samozřejmě a zahřáté) víc točit tak sám zjistíš
že to akorát řve, více žere a ten zátah začne tak nějak gumovatět.
Nejlíp je tomu v rozmezí 2 až 3 000 max do 4000.
Tam to šlape v pohodě a dá se jezdit velmi příjemně.
Možná je ten motor v nové I30 jinak naladěný ale obsah je obsah (bez turba).
Kona 1.0 T-GDI Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20308
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Shebisovo i30 kombi, 1,4i Trikolor
S bývalým Čibrnym sršněm v podobě i30 jsem kdysi s teplým motorem zkoušel omezovač u 6500 - na dvojku zasáhl při 80 km/hod., pak mně to přestalo bavit V případě potřeby nebyl problém podřadit s meziplynem třeba do trojky, zadupnout plyn a pořádně to rozjet, motůrek to byl hodně svižný. Dostával prémiový benzín, našich posledních společných 34.000 km i s VIFem. Nejvíc se mu ale opravdu líbilo mezi 2000 - 4500, i když nad 4000 již začínal byt hlučný. Bohužel, byl to pouze 5tikvalt a při dálničních 130 točil cca 4300. Na běžné ježdění super, projeli jsme spolu i kousek Evropy.
Současná verze je sice jinak zpřevodovaná a má i šestku, výše uvedené otáček bych se ale držel. Jak jsem psal výše, hlavně nepodtáčet. A kecálek řazení je opravdu kecálek. Klidně si ho vyzkoušej, ale když trochu slyšíš motor, zjistíš, že kecálek radí držet otáčky celkem nízko a motor svou nelibost s nimi dává najevo brbláním.
Současná verze je sice jinak zpřevodovaná a má i šestku, výše uvedené otáček bych se ale držel. Jak jsem psal výše, hlavně nepodtáčet. A kecálek řazení je opravdu kecálek. Klidně si ho vyzkoušej, ale když trochu slyšíš motor, zjistíš, že kecálek radí držet otáčky celkem nízko a motor svou nelibost s nimi dává najevo brbláním.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Shebisovo i30 kombi, 1,4i Trikolor
Jasne. Ja predtim jezdil jen v 1.2 a tam ty 3000 otacek stacilo taky.
A jezdil jsem za nejakych 6-7l. Ted mi PP ukazuje 5,8, tak snad se do tech 7 taky vlezu, pokud zajedu motor spravne.
Co se tyce ropy, tak mam v planu tankovat jen na Benzine, maji tam 95 i vervu, tak snad to k necemu bude. Jinak jsem tanlovaval na AB Oilce, a tam bylo obcas poznat, ze benzin byl min kvalitni, proto zkusim zmenu.
Jinak “kecalek” vtipnej kdyz po me v 80km/h chce zaradit 6ku
A jezdil jsem za nejakych 6-7l. Ted mi PP ukazuje 5,8, tak snad se do tech 7 taky vlezu, pokud zajedu motor spravne.
Co se tyce ropy, tak mam v planu tankovat jen na Benzine, maji tam 95 i vervu, tak snad to k necemu bude. Jinak jsem tanlovaval na AB Oilce, a tam bylo obcas poznat, ze benzin byl min kvalitni, proto zkusim zmenu.
Jinak “kecalek” vtipnej kdyz po me v 80km/h chce zaradit 6ku
Chevrolet Aveo 1,2; hatchback 2011(K.O)
Hyundai i30 1,4i Trikolor; kombi 2019
Hyundai i30 1,4i Trikolor; kombi 2019
Re: Shebisovo i30 kombi, 1,4i Trikolor
Nevím, jak je to zpřevodované teď, ale u obou předchozích benzínů jsem šestku řadil i dříve než v 80. Samozřejmě jen pro poklidnou jízdu ustálenou rychlostí, při zrychlení jsem podřazoval.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Shebisovo i30 kombi, 1,4i Trikolor
Konečně jsem, byť jen narychlo, cvakl mazla
400km za námi i stále spokojenost. Kecálka jsem se naučil ignorovat řadím ve 3000 otáčkách a je znát, že to autu dělá líp, jak řadit podle ukazatele.
Vyfotil jsem, jak pořešili ten BT, sice tím zabili ten výdech, že se nedá moc štelovat směr, ale co se dá dělat.
400km za námi i stále spokojenost. Kecálka jsem se naučil ignorovat řadím ve 3000 otáčkách a je znát, že to autu dělá líp, jak řadit podle ukazatele.
Vyfotil jsem, jak pořešili ten BT, sice tím zabili ten výdech, že se nedá moc štelovat směr, ale co se dá dělat.
- Přílohy
-
- IMG_3034 2.JPG (48.44 KiB) Zobrazeno 2999 x
-
- IMG_3032 2.JPG (50.81 KiB) Zobrazeno 2999 x
-
- BT Parrot
- IMG_3030 2.JPG (43.71 KiB) Zobrazeno 2999 x
Chevrolet Aveo 1,2; hatchback 2011(K.O)
Hyundai i30 1,4i Trikolor; kombi 2019
Hyundai i30 1,4i Trikolor; kombi 2019
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11634
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Shebisovo i30 kombi, 1,4i Trikolor
Červený kombík je prostě pěknej .
Nevím jestli bych ten Parrot nedal radši někam jinam, ale je pravda, že je po ruce.
Nevím jestli bych ten Parrot nedal radši někam jinam, ale je pravda, že je po ruce.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Shebisovo i30 kombi, 1,4i Trikolor
Do té červené jsme šli hlavně pro to, že se bude udržovat líp, jak bílá, ale taky, že se nám víc líbila a červených nevídáme jezdit tolik oproti bílým. A i na fotkách není tak moc vidět, jak je zapráskanej
Chevrolet Aveo 1,2; hatchback 2011(K.O)
Hyundai i30 1,4i Trikolor; kombi 2019
Hyundai i30 1,4i Trikolor; kombi 2019
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20308
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Shebisovo i30 kombi, 1,4i Trikolor
Shebis: Užívej mazlíka
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek