No co jsem zatím četl v několika článcích, že prý řešení hybrid je celkem spolehlivé a bezproblémové (Lexus, Toyota hybridy bez nabíjení ze zásuvky atd.) Otázka je jak velký jsou v
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
baterky a jaké. Je tam li-ion blok na cca 10kw, nebo používají 4 ks AGM baterek? V tomto případě je třeba upozornit na cenu baterek a jejich relativně krátkou životnost při tomto způsobu užití a vysokou cenu
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Úspora by mohla být cca 0,5-1l na 100 a těžko se dá uvést víc, snad jen to, že co na autě není nemůže se rozbít
Docela mě rozsekalo, že v Autosalonu teď byl test KAMIQ a testující prohlásil, že se mu spotřeba ustálila na 7,5 l na 100 - no potěš koště, mrňavý auto s oturbeným litrem, bez pohonu 4x4 a tohle to žere??????
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Mr Hyundai jezdil IX55 za 7,5 já tak do 9
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
a jedná se o malinko jiné auto, ano je to nafta, ale ty emise jsou skoro stejné, v něčem lepší, v něčem horší ale vždy odpovídají spotřebě
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175