U této baterie píše recenzi MirdaP,že je dobrá a že originálka u něho vydržela 13 let?Je o možné?
https://autobaterie.heureka.cz/bosch-s3 ... e/#section
Baterie Bosch S3 45 Ah
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Baterie Bosch S3 45 Ah
Hyundai i20 INCLUSIVE 1.2 DOHC 16V (1248ccm/63kW/86HP) Electric Red,Paket Plus.
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie Bosch S3 45 Ah
ja mam S4 (pretoze diesel) a spokojny som - baterka ma zatial 5 rokov a aj pri stani cca tyzden v mraze (-5 a horsie) to startovalo pekne
Toho Boshu by som sa nebal, ale mozno by som si priplatil za tu S4
Toho Boshu by som sa nebal, ale mozno by som si priplatil za tu S4
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- cernymotyl
- **
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 říj 2019, 20:01
- Bydliště: Kozinec
Re: Baterie Bosch S3 45 Ah
MirdaP píše, že doufá, že vydrží stejně jako originál Huyndai, kterou měl 13 let.Láďa515 píše: ↑16 pro 2019, 10:48 U této baterie píše recenzi MirdaP,že je dobrá a že originálka u něho vydržela 13 let?Je o možné?
https://autobaterie.heureka.cz/bosch-s3 ... e/#section
Životnost samozřejmě záleží nejen na kvalitě autobaterie, ale i na stylu provozování aku. Počet startování, startovací proud, délky jízd, systém dobíjení, teplota....
Hyundai Kona EV Smart
Suzuki SX4 1.6 VVT, 4x4, 2013
Staré pověsti české: Hyundai Kona
Suzuki S-Cross, Honda CR-V, Honda Civic, Honda Jazz, Renault Mégane, Š 120LS, Š 120L.
Suzuki SX4, VW Lupo, Suzuki Ignis, Subaru Justy, Suzuki Alto 2x.
Suzuki SX4 1.6 VVT, 4x4, 2013
Staré pověsti české: Hyundai Kona
Suzuki S-Cross, Honda CR-V, Honda Civic, Honda Jazz, Renault Mégane, Š 120LS, Š 120L.
Suzuki SX4, VW Lupo, Suzuki Ignis, Subaru Justy, Suzuki Alto 2x.
Re: Baterie Bosch S3 45 Ah
Výdrž originál baterie ve vozidle Getz může být klidně i 16 roků, jako v mém případě (DELKOR 45Ah/410A)... se musím pochlubit, no
Je to zřejmě tím, že tahle originálka je poctivě udělaná (vyšší, tlustší a těžší olověné destičky) a sloužila v technicky udržovaném a na elektrické spotřebiče skromném vozidle... anebo jsem měl jen štěstí na pověstný středeční kousek
Před měsícem jsem ji však s velmi těžkým srdcem nahradil za novou, protože už při teplotách okolo nuly dosti váhavě startovala a musel jsem ji během posledního týdne její věrné služby už 2x dobíjet. Jelikož si auto občas půjčují i rodinní příslušníci, tak jsem je nechtěl vystavovat zbytečnému stresu, že někde zůstanou stát. Pořád ji mám ještě uloženu na zemi v garáži a po měsíci stání má stále slušných 12,62 V (před dopsáním tohoto příspěvku jsem ji zašel z plezíru změřit), ale hádám, že její kapacita už bude za ty roky hluboko pod nominální hodnotou, což pro auto už není moc použitelné... leda, že bych ji ještě prubnul v létě ... ne, ne, dělám si srandu
Jako jejího nástupce jsem zvolil baterii EXIDE Premium EA530 53AH/540A s technologií Carbon Boost 2.0, která by měla - alespoň podle slov výrobce - zajistit až 2x rychlejší dobíjení oproti "běžné" baterii (vyrobená je 9J.... 10/2019). Byly na ni veskrze dobré recenze, tož to jsem fakt zvědavý, jak moc se životností přiblíží k originálu, protože pomyslná laťka je nastavena hoooodně vysoko
Je to zřejmě tím, že tahle originálka je poctivě udělaná (vyšší, tlustší a těžší olověné destičky) a sloužila v technicky udržovaném a na elektrické spotřebiče skromném vozidle... anebo jsem měl jen štěstí na pověstný středeční kousek
Před měsícem jsem ji však s velmi těžkým srdcem nahradil za novou, protože už při teplotách okolo nuly dosti váhavě startovala a musel jsem ji během posledního týdne její věrné služby už 2x dobíjet. Jelikož si auto občas půjčují i rodinní příslušníci, tak jsem je nechtěl vystavovat zbytečnému stresu, že někde zůstanou stát. Pořád ji mám ještě uloženu na zemi v garáži a po měsíci stání má stále slušných 12,62 V (před dopsáním tohoto příspěvku jsem ji zašel z plezíru změřit), ale hádám, že její kapacita už bude za ty roky hluboko pod nominální hodnotou, což pro auto už není moc použitelné... leda, že bych ji ještě prubnul v létě ... ne, ne, dělám si srandu
Jako jejího nástupce jsem zvolil baterii EXIDE Premium EA530 53AH/540A s technologií Carbon Boost 2.0, která by měla - alespoň podle slov výrobce - zajistit až 2x rychlejší dobíjení oproti "běžné" baterii (vyrobená je 9J.... 10/2019). Byly na ni veskrze dobré recenze, tož to jsem fakt zvědavý, jak moc se životností přiblíží k originálu, protože pomyslná laťka je nastavena hoooodně vysoko
Hyundai Getz 1,3i SOHC/60 kW, Sea Side Blue, Elegance, r.v. 2003