Jak vypnout START/STOP
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Jak vypnout START/STOP
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... =0#p566090
Po rozpojení konektoru na procesoru baterie se to po každém startu postupně srovná a pak to vypadá takhle celou dobu jízdy.
Systém S&G se samozřejmě bez informace o tom kolik lze ještě z AKU vydusit deaktivuje do cca 1/2 minuty po startu:
(zatím jediný nevyřešený problém je blikající kontrolka S&G malfunction)
Po rozpojení konektoru na procesoru baterie se to po každém startu postupně srovná a pak to vypadá takhle celou dobu jízdy.
Systém S&G se samozřejmě bez informace o tom kolik lze ještě z AKU vydusit deaktivuje do cca 1/2 minuty po startu:
(zatím jediný nevyřešený problém je blikající kontrolka S&G malfunction)
Kona 1.0 T-GDI Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
- Reklama
Re: Jak vypnout START/STOP
Jediné řešení, co mě pro i30 napadá, tak přerušit/vložit do plus kabelu vedoucímu k tomu senzoru diodu, aby snížila napětí a systém si myslel, že je napětí baterie nižží, nedostatečné pro aktivaci startstopu. Ta pidikrabička na konektoru je totiž digitální senzor. Mínus si bere od baterky, kde si měří i proud a teplotu. Jeden z těch dvou drátů je plus a druhý je digitální signál. Díval jsem se na to u mé ix20, ale tam je kabel do konektoru a opačně do hlavního kabelového svazku zamotán spolu se spoustou dalších. Kdyby vedl rovnou k plus baterie, bylo by to hodně snadné. Stříhat kabel se asi nikomu chtít nebude, takže tohle řešení padá a další alternativa je jedině sehnat oba ty konektory a vložit malý mezikus s diodou. Jenže konektory do auta se shánějí dost blbě...
ix20 2019- 1.6/92kW Trikolor Club White Sand
i20 2014-2019 1.2/64kW Family Start Baby Elephant
i20 2014-2019 1.2/64kW Family Start Baby Elephant
Re: Jak vypnout START/STOP
Je to zajímavý nápad ale myslím že jedna je málo (cca 0,7 V křemík).
Je třeba se dostat někam k 12,1 - 12,2 V. Otázka je aby to pak neskočilo to toho šíleného režimu nabíjení 16V apod.
(Ono.... ten procesor nebude asi úplně na nic. V IXu je taky a není tam S&G ani "inteligentní nabíjení". Baterka má 6 let a zatím je v pohodě )
Je třeba se dostat někam k 12,1 - 12,2 V. Otázka je aby to pak neskočilo to toho šíleného režimu nabíjení 16V apod.
(Ono.... ten procesor nebude asi úplně na nic. V IXu je taky a není tam S&G ani "inteligentní nabíjení". Baterka má 6 let a zatím je v pohodě )
Kona 1.0 T-GDI Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
Re: Jak vypnout START/STOP
Obavam sa ze logika s/s nie je postavena na napeti baterky ale na nabijakom prude, ten je totiz ukazovatelom stavu nabitia akumulatora a preto je ten senzor na - pole baterky. Uz o tom isla rec v tom druhom vlakne.
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Re: Jak vypnout START/STOP
Jinak celé to má rozsah napájení od 5V do 16,5V zhruba u všech výrobců toho krámu.
Na obrázku je IBS Hella.
P.S.
Je tam suma více proměnných - informace stavu AKU je jen jedna z nich.
"inteligentní" nabíjení funguje (a ničí baterku ) i s vypnutým S&G.
Kašlal bych na to kdyby to nedělalo takové hovadiny jaké jsem popsal výše.
Kona 1.0 T-GDI Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
Re: Jak vypnout START/STOP
Tak ten dělič řešit nemusíš uvnitř. Stačí zapojit diodu či dvě a vybereš si, jestli chceš s úbytkem 0.4, 0.6. Takže kombinací můžeš shodit 0.4, 0.6, 0.8, 1.0, 1.2 dle potřeby. Já myslím, že jedna 0.6 by stačila.
S tím 16V dobíjením je to sice otázka, což je hodně za plynovacím napětím, tedy naprosto nevhodné pro AGM baterii. Na druhou stranu, já jsem schválně zapojil ten kabel zpět a mám HUD displej, co ukazuje i napětí a ještě se mi nestalo, že by to při jakémkoliv režimu hodilo nabíjení baterie těch 16 V. Nikdy jsem tam neměl přes 14.4 V. Ten graf, co to nabíjení dělá, tak jsem na netu viděl, ale otázka je,jestli to tak dělá zrovna i hyundai a pokud ano, jestli všechny hyundaie, já to zatím nebyl schopen nijak vyvolat. Ani delší jízdou z kopce a brzdění motorem, ani při přibrzďování při tom i brzdou,aby systém věděl, že fakt chci zpomalit, prostě nepodařilo se.
Kdybych sehnal konektory, klidně zaexperimentuju, ale přerušovat drát se mi nechce. Zejména když u moji ix20 ani nesvítí žádná kontrolka chyby, co by otravovala.
S tím 16V dobíjením je to sice otázka, což je hodně za plynovacím napětím, tedy naprosto nevhodné pro AGM baterii. Na druhou stranu, já jsem schválně zapojil ten kabel zpět a mám HUD displej, co ukazuje i napětí a ještě se mi nestalo, že by to při jakémkoliv režimu hodilo nabíjení baterie těch 16 V. Nikdy jsem tam neměl přes 14.4 V. Ten graf, co to nabíjení dělá, tak jsem na netu viděl, ale otázka je,jestli to tak dělá zrovna i hyundai a pokud ano, jestli všechny hyundaie, já to zatím nebyl schopen nijak vyvolat. Ani delší jízdou z kopce a brzdění motorem, ani při přibrzďování při tom i brzdou,aby systém věděl, že fakt chci zpomalit, prostě nepodařilo se.
Kdybych sehnal konektory, klidně zaexperimentuju, ale přerušovat drát se mi nechce. Zejména když u moji ix20 ani nesvítí žádná kontrolka chyby, co by otravovala.
ix20 2019- 1.6/92kW Trikolor Club White Sand
i20 2014-2019 1.2/64kW Family Start Baby Elephant
i20 2014-2019 1.2/64kW Family Start Baby Elephant
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: Jak vypnout START/STOP
no spíše bych přepokládál že SS bude detekovat stav akumulátoru mněřením vnitřního odporu akumulatoru , aspon u i20 rv 2016 to tak je , jelikož přez čildo na akumulatoru neprochází nabijeci prud , z toho vycházím
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: Jak vypnout START/STOP
Je to sice na Ochcavku (viz video), ale po drobne dratove uprave si myslim, ze tohle reseni za 150,- pujde implementovat i na Hyundai. Vse mam jiz doma.
Nevi nekdo jak se u i30 dosta pod radici paku k dratum tlacitka ? kde zatlacit abych cely ramecek paky vycvaknul ?? nechci moc zabirat, abych nic nikde nezlomil.
https://youtu.be/F9FLCRowyd4
Nevi nekdo jak se u i30 dosta pod radici paku k dratum tlacitka ? kde zatlacit abych cely ramecek paky vycvaknul ?? nechci moc zabirat, abych nic nikde nezlomil.
https://youtu.be/F9FLCRowyd4
Re: Jak vypnout START/STOP
Tady je řešení, který je přímo ověřený na i30, ale do elektroniky se mi zatím zasahovat nechce
https://www.ebay.com/itm/NEW-Start-Stop ... ctupt=true
a video o montáži do i30 https://www.youtube.com/watch?v=4iMv_jgzs-g
https://www.ebay.com/itm/NEW-Start-Stop ... ctupt=true
a video o montáži do i30 https://www.youtube.com/watch?v=4iMv_jgzs-g
i30 Kombi PDe, 1.4 T-GDI 140, Style go!, Champion blue (2018)
Re: Jak vypnout START/STOP
to je stejny primcip jako pres rele viz video co jsem sem dal ale 8x drazsi.
Re: Jak vypnout START/STOP
Jasně, ale je to trochu namakanější (volba prvotního stavu po spuštění motoru, dočasná deaktivace přes tlačítko S/S atd.). Šlo mi spíš o to, že tohle ten Němec v i30 vyzkoušel a jede to.
i30 Kombi PDe, 1.4 T-GDI 140, Style go!, Champion blue (2018)
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak vypnout START/STOP
Docela vymakaný, je to 1000kč, ale v autorizáku mi chtěli SS deaktivovat nějakým modulem (na stálo) za 4000kč
Už to někdo máte v i30? Docela se mi to líbí.
Už to někdo máte v i30? Docela se mi to líbí.
Re: Jak vypnout START/STOP
jestli máš namysli tu věcičku z ebay, tak tu v autě mám. Nicméně to jen obrátilo funkci toho tlačítka = po nastartování se SS vypne a tlačítkem ho můžu aktivovat. Nastavování režimu jestli mám být SS po startu aktivované nebo ne mě nefunguje. Možná je to tím jak to autoelektrikář zapojil do kabeláže. Já jsem stejně chtěl primárně mít SS po startu vypnuté, což to umí, takže já jsem spokojený
Re: Jak vypnout START/STOP
Uz len mat take sedacky v nasich i30 ako ma ten nemec....Schnack píše: ↑22 pro 2019, 21:02 Tady je řešení, který je přímo ověřený na i30, ale do elektroniky se mi zatím zasahovat nechce
https://www.ebay.com/itm/NEW-Start-Stop ... ctupt=true
a video o montáži do i30 https://www.youtube.com/watch?v=4iMv_jgzs-g
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Re: Jak vypnout START/STOP
Kup N ko (N line) a máš je tam
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.