Studený štart
Moderátor: Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Studený štart
Co jsem se včera bavil v servisu s přijímacím technikem, diagnostika prý vadný žhavič neukáže. Neptej se proč, víc mi k tomu neřekl. Jo, a prý je nový přípis z centrály, žhaviče se prý budou povinně měnit každých 60.000 km (t. j. každou druhou sevisku), záruka je na 40.000 km.
Jak jsem nakoupil, tak prodávám.
Jak jsem nakoupil, tak prodávám.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
Re: Studený štart
A k tomu si neodpustím opravdu rýpavou poznámku... Ještě někdo věříte na NEOMEZENOU ZÁRUKU NA 5 LET???
Tlumiče, brzdy,spojka, čepy, díly podvozku,svíčky, žhaviče, vstřiky, rádio(MMS),atd. atd.
V souvislosti s očekávaným dalším zdražením garančních prohlídek... má to ještě smysl, servisovat vozidla v "autorizovaných" servisech? O odbornosti a přístupu pracovníků v těchto servisech-až na opravdu pár výjimek raději pomlčet.
Tlumiče, brzdy,spojka, čepy, díly podvozku,svíčky, žhaviče, vstřiky, rádio(MMS),atd. atd.
V souvislosti s očekávaným dalším zdražením garančních prohlídek... má to ještě smysl, servisovat vozidla v "autorizovaných" servisech? O odbornosti a přístupu pracovníků v těchto servisech-až na opravdu pár výjimek raději pomlčet.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Studený štart
Tipuji, že neomezená záruka (vyjma věcí uvedených v servisní knížce) bude do nájezdu tak 50.000 km možná 100.000
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Studený štart
Nové poznatky. Štart po výmene žhavičov uplne v pohode. Auto naštartuje ale hneď po ňom začnú lietať otáčky motora. Cca po 10 sek. sa to upraví. Robí to iba pri mínusových teplotách. Potom už všetko ok. Pripadá mi to ako keby sa sytič nevedel rozhodnúť koľko paliva dať.
Hyundai Tucson 1,7 CRDi 7DCT PREMIUM 104kW/141k Thunder Grey
Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)
Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Studený štart
Žhavící svíčky - diagnostika pozná která žhavící svíčka je v háji, pokud žhavení zařizuje řídící jednotka a žhavící svíčky jsou na menší napětí než je cca 11V . U Tusconu 1,7 CRDI jsou žhavičky na 11V tedy nejspíš opravdu diagnostika chybu žhaviče nepozná...... je tam nejspíš jen relé žhavení a všechny žhavičky jsou paraelně zapojené , přes relé na baterku
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Studený štart
https://youtu.be/34Sr-RMZFfA
Takto je.e autu po naštartovaní. Toto bol slabý odvar ako kolíšu po naštartovaní otáčky. Žhaviče vymenené, auto chytí na 1 šup a potom mu začne na chvíľu je.ať. Bol som v servise. Vstreky , palivová sústava a ostatné je ok. Vraj nafta. Jazdím na nej už roky a vždy bola ok. Ešte ma napadlo čidlo chladiacej kvapaliny, ale to budík ukazuje ako má. Jedine, že by blblo pri studenom motore, keď ma vyhodnocovať studený motor. Nejaké nápady? Dík
Takto je.e autu po naštartovaní. Toto bol slabý odvar ako kolíšu po naštartovaní otáčky. Žhaviče vymenené, auto chytí na 1 šup a potom mu začne na chvíľu je.ať. Bol som v servise. Vstreky , palivová sústava a ostatné je ok. Vraj nafta. Jazdím na nej už roky a vždy bola ok. Ešte ma napadlo čidlo chladiacej kvapaliny, ale to budík ukazuje ako má. Jedine, že by blblo pri studenom motore, keď ma vyhodnocovať studený motor. Nejaké nápady? Dík
Hyundai Tucson 1,7 CRDi 7DCT PREMIUM 104kW/141k Thunder Grey
Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)
Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)
Re: Studený štart
Ahoj mne to robieva tiez a o dost viac a dokonca to sem tam az zhasne, pozri videa: https://youtu.be/UUwyXhe8T7A alebo https://youtu.be/PeSWqpAwcPc ja mam 1,6 tgdi takze naftou to asi nebude tankujem slovnaft a sem tam aj Vif pridam no robilo to aj tak aj tak.
V servise mi uz 4x menili olej za 4mesiace a cerpadlo paliva, lebo stale pribuda benzin do oleja. Vraj to piibudanie bude vzdy a robia to kratke trasy /v mojom pripade rano 10km a vecer 10km domov/. Po vymene oleje su starty nejaky cas ok a potom znova, alebo ked su chladnejsie dni, no na videach sam vidis,ze az tak chladno ani nemusi byt - jeden start je vonku 9 a druhy 14 stupnov.
V servise mi uz 4x menili olej za 4mesiace a cerpadlo paliva, lebo stale pribuda benzin do oleja. Vraj to piibudanie bude vzdy a robia to kratke trasy /v mojom pripade rano 10km a vecer 10km domov/. Po vymene oleje su starty nejaky cas ok a potom znova, alebo ked su chladnejsie dni, no na videach sam vidis,ze az tak chladno ani nemusi byt - jeden start je vonku 9 a druhy 14 stupnov.
Hyundai Tucson, 1.6 T-GDI STYLE, 130kw, 4x4, 2019, manuál
Suzuki SX4 S-Cross 1,4 BoosterJet, benzín 103KW 4WD, 2016, manuál
Honda Civic Coupe 1.6 - benzín, 1998, automat
Honda Civic 1.5 VTEC 1.5 benzín, 1996, manuál
Daewoo Tico 0,8 benzín, 1996, manuál
Suzuki SX4 S-Cross 1,4 BoosterJet, benzín 103KW 4WD, 2016, manuál
Honda Civic Coupe 1.6 - benzín, 1998, automat
Honda Civic 1.5 VTEC 1.5 benzín, 1996, manuál
Daewoo Tico 0,8 benzín, 1996, manuál
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Studený štart
Palivem to být může. herkulo, to, že tankuješ pořád u stejného prodejce neznamená, že nemohl dostat várku, která není stoprocentní. To za předpokladu, že se to objevilo náhle, ze dne na den, po posledním natankování. Zkus jinou čerpačku, nic za to nedáš, maximálně ujedeš pár kilometrů navíc. Marek85, to samé. I když u tebe si myslím, že za to může přechod na E10 a ŘJ si s tím neumí poradit.
Je to jen názor...
Je to jen názor...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Studený štart
Obidve moje videa su z minuleho roku, kedy som este e10 netankoval. Videi som mohol natocit aj 20, ale stacili dve na ukazku, aby som mal zdokumentovane pre servis. Robilo mi to aj po roznych tankovaniach, takze to nebol problem jednej konkretnej natankovanej nadrze (nekvalitna varka benzinu je tym asi vylucena). V servise mi povedali, ze to je spojene s tym mojim problemom pribudania paliva do oleja a zalezi kolko ho tam uz je. Cim viac, tym sa kolisanie otacok castejsie prejavuje.
Hyundai Tucson, 1.6 T-GDI STYLE, 130kw, 4x4, 2019, manuál
Suzuki SX4 S-Cross 1,4 BoosterJet, benzín 103KW 4WD, 2016, manuál
Honda Civic Coupe 1.6 - benzín, 1998, automat
Honda Civic 1.5 VTEC 1.5 benzín, 1996, manuál
Daewoo Tico 0,8 benzín, 1996, manuál
Suzuki SX4 S-Cross 1,4 BoosterJet, benzín 103KW 4WD, 2016, manuál
Honda Civic Coupe 1.6 - benzín, 1998, automat
Honda Civic 1.5 VTEC 1.5 benzín, 1996, manuál
Daewoo Tico 0,8 benzín, 1996, manuál
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Studený štart
Díky za vysvětlení. Na datum zveřejnění jsem se nedíval.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Studený štart
No a už sa ochladilo a motor naštartuje pekne ale hneď po naštartovaní kolíšu otáčky. Ako traktor. Nafta je iba premium. Skusená slovnaft, omv a aj benzina. Rovnaký problém. Skúsim ešte vymeniť snímač teploty chl. kvapaliny. Uvidím čo to urobí.
Hyundai Tucson 1,7 CRDi 7DCT PREMIUM 104kW/141k Thunder Grey
Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)
Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Studený štart
herkulo: Kolik máš najeto? Napadlo mě, zda to nemůžou dělat žhaviče
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Studený štart
Žhaviče má nové...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Studený štart
Mě to přijde, jak nějaká hadička od podtlaku. Zkusil bych je všechny zkontrolovat.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Studený štart
90 tisíc. V servise vraj všetko v poriadku. Robí to pod 3 stupne. Ešte nebol tuhý mráz tak neviem či aj pri -10 a viac bude taký problém.
Hyundai Tucson 1,7 CRDi 7DCT PREMIUM 104kW/141k Thunder Grey
Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)
Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)