Špatně startuje
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
Špatně startuje
Mám podezření že je špatná hadička od čerpadla,ale chci se ujistit.Sonátu mám chvilku,tak se ptám vás.Když chci nastartovat,tak musím dlouho startovat a několikrát,parkrát to blafne,a až po dlouhém,několikaterém startování to chytne.Když to je nastartovaný,vypnu motor,tak chytne hned,po delším čase už ne.
Díky za rady.
Díky za rady.
Naposledy upravil(a) tipo dne 27 bře 2007, 13:07, celkem upraveno 1 x.
mr.tipotuning
HYUNDAI SONÁTA
FIAT TIPO 2,0 16V
db Drag,db Race
HYUNDAI SONÁTA
FIAT TIPO 2,0 16V
db Drag,db Race
- Reklama
Mám jednu radu která by ti možná mohla pomoct.Na Ponym když jmám míň jak půl nádrže tak to nechce chytnou.Chytne třeba až za 10 sekund točení.Ale přišel jsem na fígl, že když startuji poprvé tak necám motor jen dvakrát převalit a půstíím to, počkám pár sekund a pak chytné nadrc jak nic.Tak zkus tohle.Nevím čím to je.Zatím jsem po tom nepídíl a provozuji tenhle postup, a nastartoval jsme i při -25.
Naposledy upravil(a) rbrodsky dne 26 dub 2007, 14:07, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Sonata 2.0 16V 92kW, r.v. 98
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Další z možností může být čerpadlo nebo svíčky.Čerpadlo zjistíš celkem jednoduše.Otoč klíčkem startéru a musíš slišet plinulé naběhnutí čerpedla.Má tu většinou lehce slyšitelný zvuk v podobě zzzz.Většinou to po 2-3 sekundách přestane.(natlačí palivo do vstřikování).Čerpadlo je uložené v okolí nádrže.Dle modelu.U předchozího auta jsem ten problém řešil a byli pryč svíčky.Šlo,ale o Hondu.Mohu se ovšem plést.
Nic není takový jak vypadá.
- Tommas33
- **
- Příspěvky: 475
- Registrován: 03 pro 2006, 09:51
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Kontaktovat uživatele:
Takovým startováním akorád doblbneš jednotku.... načte si to chyby a potom se nebudeš stačit divit.rbrodsky píše:Mám jednu radu která by ti možná mohla pomoct.Na Ponym když jmám míň jak půl nádrže tak to nechce chytnou.Chytne třeba až za 10 sekund točení.Ale přišel jsem na fígl, že když startuji poprvé tak necám motor jen dvakrát převalit a půstíím to, počkám pár sekund a pak chytné nadrc jak nic.Tak zkus tohle.Nevím čím to je.Zatím jsem po tom nepídíl a provozuji tenhle postup, a nastartoval jsme i při -25.
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
- Lukino
- Moderátor
- Příspěvky: 457
- Registrován: 30 bře 2006, 10:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
to tipo: pokud se nepletu máš 92-jku. Já mám stejný model o rok mladší. Měl jsem podobný problém, taky jsem to šacoval na přívod paliva nebo zapalování. Studený start až na podruhé - zahřátý motor naskočil okamžitě. Shodou okolností mi odešla baterka, dle palubního voltmetru byla sice OK, ale byla "měkká" - nízký zkratový proud, tak jsem koupil novou a problém se studeným startem zmizel.
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Accent 1.3 12V, 1996
Baterka je ok.Při zahřátým motoru,když ho vypnu a nechám 5min stát,tak už opět nenastartuju,až po delším točení(hodně dlouhým,a několikrát).Lukino píše:to tipo: pokud se nepletu máš 92-jku. Já mám stejný model o rok mladší. Měl jsem podobný problém, taky jsem to šacoval na přívod paliva nebo zapalování. Studený start až na podruhé - zahřátý motor naskočil okamžitě. Shodou okolností mi odešla baterka, dle palubního voltmetru byla sice OK, ale byla "měkká" - nízký zkratový proud, tak jsem koupil novou a problém se studeným startem zmizel.
mr.tipotuning
HYUNDAI SONÁTA
FIAT TIPO 2,0 16V
db Drag,db Race
HYUNDAI SONÁTA
FIAT TIPO 2,0 16V
db Drag,db Race
tipo napsal:při zahřátým motoru,když ho vypnu a nechám 5min stát,tak už opět nenastartuju,až po delším točení(hodně dlouhým,a několikrát).
To nebude moc dobrý řešení.Být tebou tak to tak dlouhu netrápím.Startér není stavěný na dlouhodobé zatížení.Je lepší řešit problém dejmetomu za pár stovek než za nějakou tisícovku.
To nebude moc dobrý řešení.Být tebou tak to tak dlouhu netrápím.Startér není stavěný na dlouhodobé zatížení.Je lepší řešit problém dejmetomu za pár stovek než za nějakou tisícovku.
Nic není takový jak vypadá.
Tak jasně že to nenechám točit minutu,to dá rozum ,ale jinak když to nechtělo chytnout tak mě nic jinýho nezbylo.Ted s ní nejezdímComic píše:tipo napsal:při zahřátým motoru,když ho vypnu a nechám 5min stát,tak už opět nenastartuju,až po delším točení(hodně dlouhým,a několikrát).
To nebude moc dobrý řešení.Být tebou tak to tak dlouhu netrápím.Startér není stavěný na dlouhodobé zatížení.Je lepší řešit problém dejmetomu za pár stovek než za nějakou tisícovku.
mr.tipotuning
HYUNDAI SONÁTA
FIAT TIPO 2,0 16V
db Drag,db Race
HYUNDAI SONÁTA
FIAT TIPO 2,0 16V
db Drag,db Race
- Lukino
- Moderátor
- Příspěvky: 457
- Registrován: 30 bře 2006, 10:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
hmm, tak leda nechat zkusit v servisu změřit tlak paliv. čerpadla, nebo zkusit vyměnit palivový filtr. Jinak při jízdě jde motor dobře? Myslím jestli necuká, táhne apod.? Pokud je to jenom start, tak by to opravdu mohl být i krokový motorek, nebo zapalovací modul, ale to by se asi projevovalo i při jízdě, co volnoběh? Drží otáčky když zapneš klimu?
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Accent 1.3 12V, 1996