Servis pri zarucnej oprave posiela fakturu Importerovi, servisu je jedno pokial to importer uzna a preplati.
Moje auto je IMPORT z CZ tak to nebolo take jednoduche ( dostanem sa k tomu ked napisem celu vec), dalej
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
Moderátor: Moderátoři
Axel.Foley píše: ↑05 dub 2020, 13:46 Motor na výměnu po 150.000... tipuji, že ten si na německých dálnicích užil jízdu na limitu celkem dosyta... chápu, že člověk někam pospíchá a chce tam být co nejdřív, ale nemyslím, že z hlediska objemu je 1,7 ten správný motor pro tyhle účely. Přeci jen utahat ho je mnohem snažší než nějaký šestiválec, ten by byl přeci jen o hodně méně namáháný.
A teď se můžeš do mně pustit, že nic nevím...
Presne ako pises, a hlavne este vsetci tak ako v DE aj v AT jazdia stale v lavom pruhu. V DE nemas sancu jazdit na max speed, lebo by si musel stale brzdit a pridavat. Bud musis mat vykonne auto a hlavne premiove kde ked ta vidia tak ti aj uhnu. Pokial mas i40 tak nemas sancu sa nikam extra ponahlat, lebo sa nikam ani o moc skor nedostanes. A dalsia vec je ze tie dialnice su hodne preplnene.dibarbora píše: ↑05 dub 2020, 14:22 Problémom na DE diaľnici ani nie je tak kontinuálne vysoké zaťaženie na motor ale dynamické zmeny. Neustále spomaľovanie za kamiónmi a pomalšími autami a následné zrýchľovanie na limity týchto malých motorov sú najväčšie sústo. Kto nebol v DE tak nepochopí zmysel 250k 6valcov v prémiových autách... 140 - 150k je na dané použitie aké také minimum v aute segmentu C (na vyskakovanie to ale nie je) a nie to ešte v strednej triede...
Práve tie detaily by boli najužitočnejšia informácia vzhľadom k téme tohoto vlákna. Nie hejt typu celýRacerSK píše: ↑05 dub 2020, 15:24 Mojim cielom nebolo v tomto vlakne rozoberat veci do detailov, zakladatel vlakna sa pyta kto je na tom a ako pri vysokom najazde s i40, tak som napisal odpoved, to je cele. Naozaj som nepredpokladal ze ludia tu budu uzatvarat vec na zaklade pocitu a predpokladu. Nemam problem diskutovat a odpovedat na veci, keby sa ma uzivatel fora opytal ci tomu autu davam SODU alebo ako ho pouzivam tak OK, ale nie ze ty si urcite uplny K... lebo ja si to o tebe myslim a preto sa ti to pokazilo![]()
![]()
Nema to byt ani reklama na novy film, ja si teraz potrebujem napisat reklamaciu na zastupenie v CR a doriesit aby som mal funkcne auto. Ked budem mat cas tak zalozim nove vlakno tak ako to pises ty, a napisem co sa dialo.
Zatial to bolo OK aj s Mondeom a Superbom, teraz po case si viem povedat ze superb je o hodne pohodlnejsie auto ako i40. Vela Managerov pouziva 2,0L octavie, Seperby Passat atd, tie motorizacie zvladaju slusny pocet km. Uverejnim prispevok kde to vsetko rozpisem a urobte si nazor ci je problem s najazdom KM na 1,7L i40 alebo niekde inde. A este raz ja som v DE 1x alebo 2x do mesiaca, tak zas z toho nerobte tragediu ze ako to ten motor nezvlada ( problem je niekde inde, ale dostaneme sa ku tomu.lumix píše: ↑05 dub 2020, 17:51 Je to sice asi mimo, ale já kdybych jezdil obchodně autem po celé EU, tak bych si hlavně nekoupil auto s 1,7 naftou. Na takové kilometry bych chtěl určitý komfort, určitě si musíš přijít na slušné peníze, tak bych jich část investoval do lepšího auta s motorem trilitrem a 6 válcem v naftě ideálně A6, nebo E klasse, či Lexus.
dibarbora píše: ↑05 dub 2020, 19:13Práve tie detaily by boli najužitočnejšia informácia vzhľadom k téme tohoto vlákna. Nie hejt typu celýRacerSK píše: ↑05 dub 2020, 15:24 Mojim cielom nebolo v tomto vlakne rozoberat veci do detailov, zakladatel vlakna sa pyta kto je na tom a ako pri vysokom najazde s i40, tak som napisal odpoved, to je cele. Naozaj som nepredpokladal ze ludia tu budu uzatvarat vec na zaklade pocitu a predpokladu. Nemam problem diskutovat a odpovedat na veci, keby sa ma uzivatel fora opytal ci tomu autu davam SODU alebo ako ho pouzivam tak OK, ale nie ze ty si urcite uplny K... lebo ja si to o tebe myslim a preto sa ti to pokazilo![]()
![]()
Nema to byt ani reklama na novy film, ja si teraz potrebujem napisat reklamaciu na zastupenie v CR a doriesit aby som mal funkcne auto. Ked budem mat cas tak zalozim nove vlakno tak ako to pises ty, a napisem co sa dialo.je na H... a vysypať kopu informácii kde sú pomiešané poruchy a spotrebný materiál... (taký zotrvačník je spotrebný tovar, ložiská detto, spojka tiež......za istých okolností aj vstrekovač..). Máš na tom nabehané skoro 300tkm, takže nejaké nároky na opravy musia logicky byť..... ako som už napísal, racionálne podanou informáciou sa vyhneš urazeniu vlastného ega a ega iných ľudí.....
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |