Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Holky a kluci, děkuji všem za včerejšek, za setkání, pokec, svezení. Moc rád jsem Vás všechny viděl a rád Vás zase uvidím.
Píšu jako poslední a není to lehké psaní, jelikož vše podstatné již bylo řečeno přede mnou. I tak ale, jako majitel Tucsona, zkusím napsat pár slov. A budu porovnávat.
Vzhled je záležitost hodně individuální. Nemůžu si pomoci, tady se mi pořád líbí původní generace. Změněný dizajn přední masky po FL jsem pořád neskousnul a vadí mi hlavně masivní plocha "chromu" na přední masce. I když řešení existuje, jedno odpoledne s černým plastidipem by to vyřešilo. Horší je to s chromovými lištami pod okny, ty se mi opravdu nelíbí. Na druhou stranu je fajn, že soudruzi zrušili dělící mezeru na pátých dveřích, ta je u předFL dobrá tak akorát na chytání bordelu do dveří. Autu víc sluší 18" kola, dodaná 17" ho ale nešpatí a jsou i praktická. Interiéru dominuje tablet, ten mi nevadí. Palubka je potažena koženkou a ta zde vypadá o milion procent líp než imitace karbonu v jiných verzích. Potah na sedačkách se mi taky zdá víc nápaditý u předFL, kde je to kombinace modrého obšití a středové výplně v kombinaci modrá-černá a potah je i trochu drsnější. Tady je na sedačkách nějaký abstraktní vzor v kombinaci s hladkým textilem.
Posez. Jak z řádků výše vyplývá, v autě se neusadí každý. Sám s ním problém nemám, usadil jsem i zde a vyhovuje mi. Musím ale říct, že výplň sedaček je o něco měkší než v předFL verzi. Pořád to ale není gauč, do kterého zapadnete.
Funkčnost interiéru znám, ta je za mně skvělá. Nejsem zastánce ovládání všeho přes dotykové displeje, takže "analogové" ovládání přes dedikovaná tlačítka mi vyhovuje. Musím ale dát palec dolů za výdechy proudění vzduchu do interiéru - v FL verzi zmizelo kolečko, kterým se dá regulovat proudění množství vzduchu do interiéru, takže zde prakticky existují jen dvě polohy: otevřeno a zavřeno. Vše ostatní je nepoužitelné za předpokladu, že nechcete, aby na vás foukalo bez ohledu na to, zda je proud vzduchu nastaven nahoru, dolů nebo doprostřed. Musím pochválit, že do výbavy bylo přidáno výškově stavitelné sedadlo spolujezdce a jednotykové stahování/vytahování okna taktéž u spolujezdce. Tyto dvě "vychytávky" u před FL chybí. Jak píše petzl, přibyl displej pro teplotu předovky, což také hodnotím jako praktickou věc. Středový displej mezi budíky je barevný, skvěle čitelný. Na budíkách se také nic nezměnilo, ty jsou dostatečně velké a čitelnost také skvělá.
Jak je uvedeno výše, zkoušené auto bylo syrové, s nájezdem jen těsně přes 400 km. I tak motor se svými 100 kW vydolovanými z objemu tří piv a dvou vychodňarskych frťanů (1,6 l) překvapil svou živostí a typicky naftovým zátahem s hodně rozumnou spotřebou kolem 6 l v značně kopcovitém terénu. Zvlášť jsem se podivoval úžasnému spojení se sedmikvaltem DCT (petzl by mohl vyprávět ). Automat řadí neznatelně, zbytečně nepodřazuje, nedrží auto v nízkých otáčkách. Tady se soudruzi konstruktéři předvedli v tom nejlepším světle I když i mně tady chybí pádla pod volantem, přeci jen jsem zvyklý si podřadit si manuálně, když potřebuji. Ano, i tady to jde šaltpákou, ale když už mám automat, pádla by byla praktičtější. Tahle kombinace motoru dopovaného AdBlue a převodovky je i hodně tichá, člověk naftu pod kapotou opravdu nepozná, interiér je od motoru a jeho vibrací skvěle odhlučněný, zase líp, než u předFL. Ačkoliv ani ten se mi nezdá hlučný.
Podvozek je skvěle naladěný už u předFL (viz výše zmínka o mých ulítlých výletech ). To auto mně skrátka pořád baví Pokrok ale nezastavíš a tak má FL verze podvozek opět naladěný jinak. O úroveň výš. Jede víc hladce, lépe žehlí nerovnosti, na nerovnostech se do interiéru přenáší méně hluku, skvěle drží. V tomto ohledu jsou 17" kola vlastně skvělá volba, člověk se nemusí bát, když nedejbože trefí nějakou větší nerovnost. Řízení se mi zdálo v porovnání s předFL verzí přeposilováno a přepnutí do režimu Sport to moc nevylepšilo. Bohužel, auto mělo přefouklá kola, takže nevím, zda to bylo tím, nebo byla změněna charakteristika posilovače.
Záverečné hodnocení? Hodně povedená kombinace motoru, převodovky a posun v komfortu naladění podvozku Hledat aktuálně nové auto v této kategorii, jdu do něj. Přesně v téhle kombinaci.
Mr. , předávám slovo.
Píšu jako poslední a není to lehké psaní, jelikož vše podstatné již bylo řečeno přede mnou. I tak ale, jako majitel Tucsona, zkusím napsat pár slov. A budu porovnávat.
Vzhled je záležitost hodně individuální. Nemůžu si pomoci, tady se mi pořád líbí původní generace. Změněný dizajn přední masky po FL jsem pořád neskousnul a vadí mi hlavně masivní plocha "chromu" na přední masce. I když řešení existuje, jedno odpoledne s černým plastidipem by to vyřešilo. Horší je to s chromovými lištami pod okny, ty se mi opravdu nelíbí. Na druhou stranu je fajn, že soudruzi zrušili dělící mezeru na pátých dveřích, ta je u předFL dobrá tak akorát na chytání bordelu do dveří. Autu víc sluší 18" kola, dodaná 17" ho ale nešpatí a jsou i praktická. Interiéru dominuje tablet, ten mi nevadí. Palubka je potažena koženkou a ta zde vypadá o milion procent líp než imitace karbonu v jiných verzích. Potah na sedačkách se mi taky zdá víc nápaditý u předFL, kde je to kombinace modrého obšití a středové výplně v kombinaci modrá-černá a potah je i trochu drsnější. Tady je na sedačkách nějaký abstraktní vzor v kombinaci s hladkým textilem.
Posez. Jak z řádků výše vyplývá, v autě se neusadí každý. Sám s ním problém nemám, usadil jsem i zde a vyhovuje mi. Musím ale říct, že výplň sedaček je o něco měkší než v předFL verzi. Pořád to ale není gauč, do kterého zapadnete.
Funkčnost interiéru znám, ta je za mně skvělá. Nejsem zastánce ovládání všeho přes dotykové displeje, takže "analogové" ovládání přes dedikovaná tlačítka mi vyhovuje. Musím ale dát palec dolů za výdechy proudění vzduchu do interiéru - v FL verzi zmizelo kolečko, kterým se dá regulovat proudění množství vzduchu do interiéru, takže zde prakticky existují jen dvě polohy: otevřeno a zavřeno. Vše ostatní je nepoužitelné za předpokladu, že nechcete, aby na vás foukalo bez ohledu na to, zda je proud vzduchu nastaven nahoru, dolů nebo doprostřed. Musím pochválit, že do výbavy bylo přidáno výškově stavitelné sedadlo spolujezdce a jednotykové stahování/vytahování okna taktéž u spolujezdce. Tyto dvě "vychytávky" u před FL chybí. Jak píše petzl, přibyl displej pro teplotu předovky, což také hodnotím jako praktickou věc. Středový displej mezi budíky je barevný, skvěle čitelný. Na budíkách se také nic nezměnilo, ty jsou dostatečně velké a čitelnost také skvělá.
Jak je uvedeno výše, zkoušené auto bylo syrové, s nájezdem jen těsně přes 400 km. I tak motor se svými 100 kW vydolovanými z objemu tří piv a dvou vychodňarskych frťanů (1,6 l) překvapil svou živostí a typicky naftovým zátahem s hodně rozumnou spotřebou kolem 6 l v značně kopcovitém terénu. Zvlášť jsem se podivoval úžasnému spojení se sedmikvaltem DCT (petzl by mohl vyprávět ). Automat řadí neznatelně, zbytečně nepodřazuje, nedrží auto v nízkých otáčkách. Tady se soudruzi konstruktéři předvedli v tom nejlepším světle I když i mně tady chybí pádla pod volantem, přeci jen jsem zvyklý si podřadit si manuálně, když potřebuji. Ano, i tady to jde šaltpákou, ale když už mám automat, pádla by byla praktičtější. Tahle kombinace motoru dopovaného AdBlue a převodovky je i hodně tichá, člověk naftu pod kapotou opravdu nepozná, interiér je od motoru a jeho vibrací skvěle odhlučněný, zase líp, než u předFL. Ačkoliv ani ten se mi nezdá hlučný.
Podvozek je skvěle naladěný už u předFL (viz výše zmínka o mých ulítlých výletech ). To auto mně skrátka pořád baví Pokrok ale nezastavíš a tak má FL verze podvozek opět naladěný jinak. O úroveň výš. Jede víc hladce, lépe žehlí nerovnosti, na nerovnostech se do interiéru přenáší méně hluku, skvěle drží. V tomto ohledu jsou 17" kola vlastně skvělá volba, člověk se nemusí bát, když nedejbože trefí nějakou větší nerovnost. Řízení se mi zdálo v porovnání s předFL verzí přeposilováno a přepnutí do režimu Sport to moc nevylepšilo. Bohužel, auto mělo přefouklá kola, takže nevím, zda to bylo tím, nebo byla změněna charakteristika posilovače.
Záverečné hodnocení? Hodně povedená kombinace motoru, převodovky a posun v komfortu naladění podvozku Hledat aktuálně nové auto v této kategorii, jdu do něj. Přesně v téhle kombinaci.
Mr. , předávám slovo.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
“vychodňarskych frťanů” - to nie, frťany jenom u pepikuAxel.Foley píše: ↑10 kvě 2020, 09:41 Holky a kluci, děkuji všem za včerejšek, za setkání, pokec, svezení. Moc rád jsem Vás všechny viděl a rád Vás zase uvidím.
Píšu jako poslední a není to lehké psaní, jelikož vše podstatné již bylo řečeno přede mnou. I tak ale, jako majitel Tucsona, zkusím napsat pár slov. A budu porovnávat.
Vzhled je záležitost hodně individuální. Nemůžu si pomoci, tady se mi pořád líbí původní generace. Změněný dizajn přední masky po FL jsem pořád neskousnul a vadí mi hlavně masivní plocha "chromu" na přední masce. I když řešení existuje, jedno odpoledne s černým plastidipem by to vyřešilo. Horší je to s chromovými lištami pod okny, ty se mi opravdu nelíbí. Na druhou stranu je fajn, že soudruzi zrušili dělící mezeru na pátých dveřích, ta je u předFL dobrá tak akorát na chytání bordelu do dveří. Autu víc sluší 18" kola, dodaná 17" ho ale nešpatí a jsou i praktická. Interiéru dominuje tablet, ten mi nevadí. Palubka je potažena koženkou a ta zde vypadá o milion procent líp než imitace karbonu v jiných verzích. Potah na sedačkách se mi taky zdá víc nápaditý u předFL, kde je to kombinace modrého obšití a středové výplně v kombinaci modrá-černá a potah je i trochu drsnější. Tady je na sedačkách nějaký abstraktní vzor v kombinaci s hladkým textilem.
Posez. Jak z řádků výše vyplývá, v autě se neusadí každý. Sám s ním problém nemám, usadil jsem i zde a vyhovuje mi. Musím ale říct, že výplň sedaček je o něco měkší než v předFL verzi. Pořád to ale není gauč, do kterého zapadnete.
Funkčnost interiéru znám, ta je za mně skvělá. Nejsem zastánce ovládání všeho přes dotykové displeje, takže "analogové" ovládání přes dedikovaná tlačítka mi vyhovuje. Musím ale dát palec dolů za výdechy proudění vzduchu do interiéru - v FL verzi zmizelo kolečko, kterým se dá regulovat proudění množství vzduchu do interiéru, takže zde prakticky existují jen dvě polohy: otevřeno a zavřeno. Vše ostatní je nepoužitelné za předpokladu, že nechcete, aby na vás foukalo bez ohledu na to, zda je proud vzduchu nastaven nahoru, dolů nebo doprostřed. Musím pochválit, že do výbavy bylo přidáno výškově stavitelné sedadlo spolujezdce a jednotykové stahování/vytahování okna taktéž u spolujezdce. Tyto dvě "vychytávky" u před FL chybí. Jak píše petzl, přibyl displej pro teplotu předovky, což také hodnotím jako praktickou věc. Středový displej mezi budíky je barevný, skvěle čitelný. Na budíkách se také nic nezměnilo, ty jsou dostatečně velké a čitelnost také skvělá.
Jak je uvedeno výše, zkoušené auto bylo syrové, s nájezdem jen těsně přes 400 km. I tak motor se svými 100 kW vydolovanými z objemu tří piv a dvou vychodňarskych frťanů (1,6 l) překvapil svou živostí a typicky naftovým zátahem s hodně rozumnou spotřebou kolem 6 l v značně kopcovitém terénu. Zvlášť jsem se podivoval úžasnému spojení se sedmikvaltem DCT (petzl by mohl vyprávět ). Automat řadí neznatelně, zbytečně nepodřazuje, nedrží auto v nízkých otáčkách. Tady se soudruzi konstruktéři předvedli v tom nejlepším světle I když i mně tady chybí pádla pod volantem, přeci jen jsem zvyklý si podřadit si manuálně, když potřebuji. Ano, i tady to jde šaltpákou, ale když už mám automat, pádla by byla praktičtější. Tahle kombinace motoru dopovaného AdBlue a převodovky je i hodně tichá, člověk naftu pod kapotou opravdu nepozná, interiér je od motoru a jeho vibrací skvěle odhlučněný, zase líp, než u předFL. Ačkoliv ani ten se mi nezdá hlučný.
Podvozek je skvěle naladěný už u předFL (viz výše zmínka o mých ulítlých výletech ). To auto mně skrátka pořád baví Pokrok ale nezastavíš a tak má FL verze podvozek opět naladěný jinak. O úroveň výš. Jede víc hladce, lépe žehlí nerovnosti, na nerovnostech se do interiéru přenáší méně hluku, skvěle drží. V tomto ohledu jsou 17" kola vlastně skvělá volba, člověk se nemusí bát, když nedejbože trefí nějakou větší nerovnost. Řízení se mi zdálo v porovnání s předFL verzí přeposilováno a přepnutí do režimu Sport to moc nevylepšilo. Bohužel, auto mělo přefouklá kola, takže nevím, zda to bylo tím, nebo byla změněna charakteristika posilovače.
Záverečné hodnocení? Hodně povedená kombinace motoru, převodovky a posun v komfortu naladění podvozku Hledat aktuálně nové auto v této kategorii, jdu do něj. Přesně v téhle kombinaci.
Mr. , předávám slovo.
Hyundai i30, 1,4 T-GDI STYLE + 7DCT+Safety pack+Style Pack - 5/2017 - ???
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Nebuď tak přísný. Nejspíš postavil poldeci na úroveň frťana (dle povědomí, co si ve kterém regionu lidi nejčastěji objednávají).
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
OK
Hyundai i30, 1,4 T-GDI STYLE + 7DCT+Safety pack+Style Pack - 5/2017 - ???
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Dobře, oprava pro sytamj: vychodňarkych pivdecakoch
Mimochodem, poslední příspěvěk se necituje.
Mimochodem, poslední příspěvěk se necituje.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Škoda reagovať, strata časuAxel.Foley píše: ↑10 kvě 2020, 11:56 Dobře, oprava pro sytamj: vychodňarkych pivdecakoch
Mimochodem, poslední příspěvěk se necituje.
Hyundai i30, 1,4 T-GDI STYLE + 7DCT+Safety pack+Style Pack - 5/2017 - ???
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Ale on sa fakt posledný príspevok necituje.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Moc vám pánové děkuji za možnost se zase vidět. Drobátko alibisticky jsem se zařadil na konec psací fronty doufaje, že mě zatím něco převratného napadne. Byli jste velice rychlí a mě nenapadlo nic...
Tak to zkusím "uzavřít" a tak trochu využít vaše postřehy .
Motor 1,6 CRDi 100kW se povedl. Už verze 85kW je velice příjemná a velice dobře odhlučněná. Silnější provedení si zachovalo až nenaftový projev, výborné odhlučnění a uživatelsky přátelskou charakteristiku. Výkonu je dost a s osvědčenou převodovku DCT je sladěn výborně.
Podvozek je krásně jistý, dlouhé dráhy tlumičů spolu s vysokým profilem pneu ten náš tankodrom parádně žehlí. Sladění náprav je na jedničku, žádné odskakování se nekoná.
V interiéru je spousta místa, což začalo být důležité zejména vzadu. Kufr je dostatečný.
Pozici za volantem jsem nakonec jakžtakž našel, ale ideál to není.
Výbava obsahuje vše potřebné. Cena se mi sice nelíbí, ale když vezmeme do ruky ceníky konkurence, tak je objektivně dobrá.
A žena se v něm cítí dobře, vyloženě si "sedly".
Takže rozhodnuto? Dokonalé auto a je vyřešeno?
NE
Naznačil to Tonda - to auto je objektivně dobré, ale chybí mu to "něco". Pro mě je to jen BEDNA, která pohodlně a úsporně převeze z bodu A do bodu B. Já tam necítím absolutně žádné emoce. Na rozdíl od i30 PDE. Tam se za volant těším pokaždé a je fuk, která z těch průběžně 4 to byla/je.
Díky tomu v Tucsonu velmi intenzivně vnímám drobné otravnosti velmi intenzivně - chybějící háčky v kufru (ten 1 dodatečně našpendlený do opěradla je k ničemu), divně plastový a křupavý chod ovladačů oken, humpolácky reagující LKA.....
Ne, nejsem SUV cílovka, k úvahám o Tucsonu mě přivedla nutnost hledat auto s podstatně větším prostorem pro nohy vzadu. Nevylučuji, že mě okolnosti do tohoto auta dotlačí. Ale bude to nudný a drahý pragmatismus.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Takže zatím co manželka a dcera jsou nadšené, na tvé straně veliké zklamání. Tak nějak jsem to tušil... Jen konstatuji, obhajovat to auto nebudu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
To není zklamání kamaráde. Zatímco holky jsou nadšené tak já tam emoce nemám žádné. Je mi to auto jakoby jedno - udělá svou práci, ale puls mi nezvedne.
Uvidíme jestli mi zvedne puls koncová nabídka, to co mi zatím předložili mi zvedlo akorát tlak...
Rád bych výměnu auta nějak uzavřel nejpozději během léta - uvidíme co z toho vyleze .
Zcela OT - tady je teď nádherná buřina .
Uvidíme jestli mi zvedne puls koncová nabídka, to co mi zatím předložili mi zvedlo akorát tlak...
Rád bych výměnu auta nějak uzavřel nejpozději během léta - uvidíme co z toho vyleze .
Zcela OT - tady je teď nádherná buřina .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
nedá se nic dělat.. Budeš muset sáhnout po americkém veteránu, tam bývá vzádu místa dost a určitě bys i nějaké ty city k němu choval .. např: https://www.bazaramerik.cz/inzerat/chry ... 1969/2966/ místa vzadu hromada, tuším, že to mělo kufr v jedné rovině, akorát bys potřeboval hrábě, abys něco dostal zpoza sedaček
btw. Když jsi delší dobu nic nepsal, tak jsem začínal doufat, že sis vzal včerejší promluvu do duše k srdci a místo vysedávání na foru jsi šel pucovat auta
btw. Když jsi delší dobu nic nepsal, tak jsem začínal doufat, že sis vzal včerejší promluvu do duše k srdci a místo vysedávání na foru jsi šel pucovat auta
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Tomu říkám auto!!! Jen ty provozní výdaje by jaksi byly poněkud vyšší...
No, vlastně trochu vzal. Úklid a pucování jsem zahájil dopoledne na hřbitově - od Vánoc fakt masakr . Pak jsem se vrhnul na Tucsona, protože tak nějak nedokážu půjčené auto vrátit nevyluxované a obalené mrtvým hmyzem - to byl fakt výživný hřbitov - sice to není vypucované dokonale, ale stydět se nebudu. A zakončil jsem posekáním trávy. A když jsem vše pěkně uklidil tak se strhla buřina, takže tráva zase poroste jak splašená .
Pánové! V sobotu 16.5.2020 se otevírá zde - https://muzeumveteranu.cz i zde - https://jkclassics.cz . My se asi vydáme na jih
No, vlastně trochu vzal. Úklid a pucování jsem zahájil dopoledne na hřbitově - od Vánoc fakt masakr . Pak jsem se vrhnul na Tucsona, protože tak nějak nedokážu půjčené auto vrátit nevyluxované a obalené mrtvým hmyzem - to byl fakt výživný hřbitov - sice to není vypucované dokonale, ale stydět se nebudu. A zakončil jsem posekáním trávy. A když jsem vše pěkně uklidil tak se strhla buřina, takže tráva zase poroste jak splašená .
Pánové! V sobotu 16.5.2020 se otevírá zde - https://muzeumveteranu.cz i zde - https://jkclassics.cz . My se asi vydáme na jih
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Já místo trávy doporučuju mech... Nemusí se sekat a některé jsou příjemné na bosou nohu.. jen se jim moc na slunci nedaří
Muzeum je lákavé... Ale radši počkám, než se přežene prvotní nápor lidí..
Muzeum je lákavé... Ale radši počkám, než se přežene prvotní nápor lidí..
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
My nepočkáme, my máme absťák!!!
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Jestli pojedete, přeji hezký výlet. Jeď ale Karkulkou, ať šetříš kilometry na Sněhurce novému majiteli
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek