3. Garanční prohlídka
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Kamílek
- **
- Příspěvky: 427
- Registrován: 29 čer 2018, 19:47
- Bydliště: skoro Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3. Garanční prohlídka
Mně brzdovku měnili už na druhý garančce, na kterou jsem musel kvůli vysokýmu nájezd (60 000 km) o čtyři měsíce dříve. Po třech letech mi přijde rozumný jí vyměnit, takže bych to být tebou neřešil. Na třetí garančce byly měněný ještě zadní brzdový destičky, ale oproti Caramelce má ta moje najeto o 50 000 víc.
- Reklama
Re: 3. Garanční prohlídka
Diky za odpoved. Cetl jsem ze se meni po 2 a to sem mel asi malo najeto, takze v pohode. Jeste psali, ze vice zalezi na case, nez na najezdu.
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: 3. Garanční prohlídka
Tak 3 prohlidka hotova a jsem debil. Brzdovka se menila presne pred rokem, kdy melo auto najeto o 10k mene, no nevadi. Dale jsem rekl, ze mam vymenen pylovy filtr, ale oni mi tam dali jejich original s tim, ze pry ten co tam mam neni original a pry nesedi presne. Technik mluvil o nejakych kridelkach na stranach a ty se pry zvedaji a netesni to, kdyz se pusti na plno vetrani, kdezto original je pry presnejsi rozmerove. Filtr jsem kupoval dle cisla vizk odkaz nize. No cele mi to znelo rozumne, tak sem to neresil a zaplatil za original filtr. Nicmene Mann mam jeste jeden a jak budu menit priste, tak to porovnam s original hyundai a to jsem zvedav. Stav brzd a kotoucu dobry na najezd co mam pry, taky se snazim brzdit motorem co to jde. A taky mi pry prehazovali kola udajne kvuli rozdilu dezenu.
Celkova cena 3400 Kc, loni za to same bez pyloveho filtru 2700Kc
Jinak spokojenost v Ricanech jako vzdy. Rozumna domluva a fajn pokec s technikem. Zadne blbe kecy, ze mam vlastni olej a to Mobil 1 10W40.
https://granex.cz/kabinovy-pylovy-filtr ... order_item
Celkova cena 3400 Kc, loni za to same bez pyloveho filtru 2700Kc
Jinak spokojenost v Ricanech jako vzdy. Rozumna domluva a fajn pokec s technikem. Zadne blbe kecy, ze mam vlastni olej a to Mobil 1 10W40.
https://granex.cz/kabinovy-pylovy-filtr ... order_item
- Přílohy
-
- 3 garancka.jpg (111.2 KiB) Zobrazeno 3068 x
-
- 3 garancka 2.jpg (223.38 KiB) Zobrazeno 3068 x
-
- 2 garancka.jpg (204.06 KiB) Zobrazeno 3068 x
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: 3. Garanční prohlídka
Tak nakoniec som skúsil servis v Uherskom Hradišti všetko prebehlo ok, ochotne ma odviezli a prišli pre mňa do mesta...
Olej som mal svoj / akceptovali bez problému
Kabinový som si menil sam
Výsledná cena za 3 garančku cca 1400 kč.
Co ma prekvapilo je že našli vuli na stabilizačných tyčkách objednali nové a v rámci záruky bude výmena. Mam najeto pouze 28 000 km tak nevím z ceho to je vyrobene asi z roxoru.
Olej som mal svoj / akceptovali bez problému
Kabinový som si menil sam
Výsledná cena za 3 garančku cca 1400 kč.
Co ma prekvapilo je že našli vuli na stabilizačných tyčkách objednali nové a v rámci záruky bude výmena. Mam najeto pouze 28 000 km tak nevím z ceho to je vyrobene asi z roxoru.
Re: 3. Garanční prohlídka
Dnes třetí garančka v UH (na té nové adrese směr Zlín): olej vlastní za poplatek, filtry jsem měnit nechtěl (samozřejmě kromě olejového). A ještě jsem nechal udělat dezinfekci klimy, což je doporučený úkon a je potřeba si o něj říct, pokud ho chcete. Cena rovné 2000,- plus cena vlastního oleje cca 600,-. Komplet tedy 2600,-
BYLO:Peugeot 309 1.4i (1992), Renault R5 1.3 (1990), VW Passat 1.9TD (1991), Fabia combi 1.4mpi (2001), SMC Jumbo R5 (2014)
JE:VW Passat B7 2.0TDi (2011), CFmoto 510RX (2015), Hyundai I30cw 1.6GDi (2016), Honda Transalp XL650V (2003)
JE:VW Passat B7 2.0TDi (2011), CFmoto 510RX (2015), Hyundai I30cw 1.6GDi (2016), Honda Transalp XL650V (2003)
Re: 3. Garanční prohlídka
Tak to tedy fest podražili. Příští měsíc půjdu na třetí garančku, ptal jsem se v Horimex Cars na cenu a prý 7,5 tácu... Za druhou jsem platil zhruba stejně, a dostal jsem dárek. 5 l kanystr vody do ostřikovačů... Jo a vlastní olej neakceptují, prý když ručí, tak to musí být jejich.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: 3. Garanční prohlídka
Horimex je obzvlášť drahý
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: 3. Garanční prohlídka
"prý když ručí, tak to musí být jejich"
Vymluva. Musí to splňovat specifikaci danou výrobcem. Pokud jde o olej, tak i originálně zabalen - tzn. neotevren. Dodací list si schovej.
Napiš na zastoupení Hyundai. Psal jsem tam několikrát kvůli výměnám a podle toho jsem se i řídil.
Emaily s konverzaci jsem si pochopitelně také schoval. Je to všechno o tom jakou zákaznickou politiku má ten servis nastavenou. Proč by akceptovat zákazníkovo olej, když ho může odrbat na svém předraženem oleji. Pak spustí na zákazníka písničku se zárukou a nikdo se proti tomu už neozve.
Znejte své práva. Jak se tahle situace má se informujte na zastoupení Hyundai. Podle toho se pak následně rozhodujete.
Nejde jen zdaleka o oleje o šechny provozní kapaliny, svíčky, filtry atd...
Vymluva. Musí to splňovat specifikaci danou výrobcem. Pokud jde o olej, tak i originálně zabalen - tzn. neotevren. Dodací list si schovej.
Napiš na zastoupení Hyundai. Psal jsem tam několikrát kvůli výměnám a podle toho jsem se i řídil.
Emaily s konverzaci jsem si pochopitelně také schoval. Je to všechno o tom jakou zákaznickou politiku má ten servis nastavenou. Proč by akceptovat zákazníkovo olej, když ho může odrbat na svém předraženem oleji. Pak spustí na zákazníka písničku se zárukou a nikdo se proti tomu už neozve.
Znejte své práva. Jak se tahle situace má se informujte na zastoupení Hyundai. Podle toho se pak následně rozhodujete.
Nejde jen zdaleka o oleje o šechny provozní kapaliny, svíčky, filtry atd...
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: 3. Garanční prohlídka
Alfe, s Horimexem maily jsou o ničem, prostě na ně nereagují. Když to u nich urguješ, tak že se má telefonovat, že jim maily často padají do spamu...
A zastoupení: jejich infolinka je o ničem. Např. jsem u nich zjišťoval jaké mohu dát na auto příčníky. Chtěli VIN a pak mi poslali odkazy na příčníky na hagusy.Prý od technického oddělení. Přitom na autě lišty na střeše jsou jen na ozdobu a musí se montovat příčníky na montážní body, jak jsem si sám následně zjistil.
Dle Horimex Cars vše co se mi na autě nezdá je vlastnost. Přitom na jiných autech co jsem s nimi kdy jel ty problémy nikdy nebyly... K ceně: loni jsem se ptal celkem u třech servisů na cenu 2. garančky, cena +- stejná. Letos pojedu do Automima. Uvidím co u nich. I když co jsem s nimi řešil tak také ne k plné spokojenosti. Asi jsem ten na kterého i kadibudka spadne... Ale když jsou chváleni, tak se to třeba zlomí.
A zastoupení: jejich infolinka je o ničem. Např. jsem u nich zjišťoval jaké mohu dát na auto příčníky. Chtěli VIN a pak mi poslali odkazy na příčníky na hagusy.Prý od technického oddělení. Přitom na autě lišty na střeše jsou jen na ozdobu a musí se montovat příčníky na montážní body, jak jsem si sám následně zjistil.
Dle Horimex Cars vše co se mi na autě nezdá je vlastnost. Přitom na jiných autech co jsem s nimi kdy jel ty problémy nikdy nebyly... K ceně: loni jsem se ptal celkem u třech servisů na cenu 2. garančky, cena +- stejná. Letos pojedu do Automima. Uvidím co u nich. I když co jsem s nimi řešil tak také ne k plné spokojenosti. Asi jsem ten na kterého i kadibudka spadne... Ale když jsou chváleni, tak se to třeba zlomí.
Re: 3. Garanční prohlídka
Ještě dodatek k zastoupení (již nemůžu příspěvek upravit):
Garážistovi co mi dělal servis na starém autě na zastoupení řekli, že může v pohodě dělat garančky. Ale ten určitě nemá k veškeré popisy servisních úkolů a vůbec by dle mého skromného názoru nemohl prokázat že dodržuje vše co je výrobcem předepsáno. Když jsem se ho ptal na to jestli kolem vše zná tak mi odpověděl, že olej vyměnit umí, že to je na všech autech podobné.
Garážistovi co mi dělal servis na starém autě na zastoupení řekli, že může v pohodě dělat garančky. Ale ten určitě nemá k veškeré popisy servisních úkolů a vůbec by dle mého skromného názoru nemohl prokázat že dodržuje vše co je výrobcem předepsáno. Když jsem se ho ptal na to jestli kolem vše zná tak mi odpověděl, že olej vyměnit umí, že to je na všech autech podobné.
Re: 3. Garanční prohlídka
Zastoupení úplně v pohodě. Na všechny mé emaily odpověděli. Nemůžu říct křivé slovo. Ale třeba se to za ty roky změnilo. Popisy servisních úkonů jsou v manuálu.
I když rozumím tomu, že to je těžké. Taky jsem teď ze servisu ve Strakonicích sklamanej. A to bych za ně 5 let dával ruku do ohně.
I když rozumím tomu, že to je těžké. Taky jsem teď ze servisu ve Strakonicích sklamanej. A to bych za ně 5 let dával ruku do ohně.
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: 3. Garanční prohlídka
Alfe, manuálem myslíš návod k používání, který každý dostane s autem? Tam je rámcově v tabulce co, ale není tam jak. A co jsem tu četl, tak servisní manuál je za prachy a nevím jestli ten garážista by si něco sháněl a platil, když by k němu jezdilo jedno auto... A jak tu psal nedávno petzl62, tak při reklamaci při servisování mimo bude chtít doložit jestli byly úkony byly provedeny dle jejich postupů.
Na Mareu jsem měl servisní manuál s popisem a obrázky kde co je, s popisem montáže, s popisem seřizování, s hodnotami seřízení, s elektroschématy, a to zadarmo. A v češtině. Občas mi docela pomohl. Jen s návodem k autu bych informace a přehled co a jak nezískal.
Na Mareu jsem měl servisní manuál s popisem a obrázky kde co je, s popisem montáže, s popisem seřizování, s hodnotami seřízení, s elektroschématy, a to zadarmo. A v češtině. Občas mi docela pomohl. Jen s návodem k autu bych informace a přehled co a jak nezískal.
Re: 3. Garanční prohlídka
A když se tu již tak rozepisuji, tak na Mareu jsem měl i OBD scaner na PC, přímo určený na koncernové značky Fiatu, který byl mnohem lepší než nějaký Torque např. Osekaný byl zadarmo, měl např. omezení, že live šly naráz zobrazovat jen 4 veličiny. Dalo se v něm vyčíst a měřit plno věcí, i např. mazat naučená data. Ukazoval jak hodnoty, tak vykresloval grafy...
Nechápu, proč lze upravovat své příspěvky jen krátkou dobu...
Nechápu, proč lze upravovat své příspěvky jen krátkou dobu...
Re: 3. Garanční prohlídka
Podle toho co je v manuálu se prováděl servis. Já jezdil do autorizovaného servisu. Dovolil mě si přinést veškerý svůj materiál. Ten jsem ale nepoužíval primárně abych ušetřil, ale proto, abych našel kvalitativně lepší náhradu za to co bylo v autě z výroby a nebo dával samotný servis.
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: 3. Garanční prohlídka
Tak firemní servis má k dispozici veškeré manuály, přípravky. A i kdyby neudělal vše jak se má dělat tak se nejspíš předpokládá, že udělal vše. Ale já psal o tom, že garážista mi řekl, že volal do zastoupení a že oni mu řekli, že může dělat garančky. A já říkám, že pokud nebude moci prokázat, že to dělá dle postupů stanovených jinde než v manuálu pro zákazníka, tak může být problém s reklamací.
A ještě jedna poznámka: podle faktury bohužel nepoznám, že firemní servis udělal vše jak měl. Tam je víceméně obecně čas práce a použitý materiál.
To jako když jsem reklamoval nepřirozený hluk od zadních kol, tak mi jen napsali na fakturu mechanické práce a cenu aniž by mě předtím informovali, že mi reklamaci neuznávají. Co přesně dělali jsem se nedozvěděl. A problém přetrvává furt.
A třeba firemní servis při dotazu na cenu třetí garančky tvrdil že se mění brzdovka, což dle návodu není pravda, co jsem se následně díval.
A ještě jedna poznámka: podle faktury bohužel nepoznám, že firemní servis udělal vše jak měl. Tam je víceméně obecně čas práce a použitý materiál.
To jako když jsem reklamoval nepřirozený hluk od zadních kol, tak mi jen napsali na fakturu mechanické práce a cenu aniž by mě předtím informovali, že mi reklamaci neuznávají. Co přesně dělali jsem se nedozvěděl. A problém přetrvává furt.
A třeba firemní servis při dotazu na cenu třetí garančky tvrdil že se mění brzdovka, což dle návodu není pravda, co jsem se následně díval.