i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Moderátoři: Farrael, Lantra Luke, Moderátoři
i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Zdravím přátelé,
hledám náhradu za svůj letitý Ford Focus I. kombi (1,6/74kW), něco nového nebo zánovního, a do hledáčku mi spadlo i i30 kombi.
Jelikož najedu jen cca 7 tis. km ročně, diesel pro mě nemá smysl a malým tříválcům subjektivně nevěřím. Líbí se mi proto, že Hyundai nabízí ještě atmosférický 4-válec 1,4l, což už je dneska s ohledem na eko buzeraci skoro rarita.
Koukal jsem na i30 a mám dilema:
- III. generace končí, 1,4ka podle všeho s ní a už se asi nové auto nedá objednat; jen skladovky; chápu to správně? Za jak rychle se to asi vyprodá?
- Teď nastupuje III. generace/FL, bude mít 1,5ku. Je tam i nějaká jiná zásadní změna? Třeba převodovka...
- Je už nějaká zkušenost s tou 1,5kou? Je to upravená 1,4ka nebo fungl nový motor? Co jsem hledal výkony, mělo by to být 81 kW/144 Nm oproti 73 kW / 134 Nm u 1,4ky. Myslíte, že to v praxi nějak bude znát a má cenu jít do III./FL (cenově vyjde cca 25.000 Kč víc)? Ono těch 73 kW není žádná hitparáda, navíc to prý hodně na dálnici točí, rád bych něco, co by jelo těch 130-140km/h relativně tiše (samozřejmě zrychlení pominu).
- Pokud bych šel do 1,5ky, jak myslíte, že je riziko, že by se nový motor nějak víc kazil vůči již vyzkoušené 1,4ce? Prostě, že by se jim "nepovedl". Nevím, jestli mám být v tom ten "first runner", tj. koupit to krátce po uvedení na trh, když ještě nejsou žádné zkušenosti.
- Máte někdo to základní rádio s čb displejem? Má to vstup na USB flashku? Zvažuju jít do základní verze, lecos bych oželel, ale zrovna tohle by mě asi vadilo nejvíc (chápu, že to je subjektivní). Dá se tam jednoduše když tak dát normální 1 din rádio?
No a poslední dotaz - jak je na tom Hyundai všeobecně s korozí? Nebýt toho, toho focuse bych neměnil.
Předem děkuji za Vaše rady!
hledám náhradu za svůj letitý Ford Focus I. kombi (1,6/74kW), něco nového nebo zánovního, a do hledáčku mi spadlo i i30 kombi.
Jelikož najedu jen cca 7 tis. km ročně, diesel pro mě nemá smysl a malým tříválcům subjektivně nevěřím. Líbí se mi proto, že Hyundai nabízí ještě atmosférický 4-válec 1,4l, což už je dneska s ohledem na eko buzeraci skoro rarita.
Koukal jsem na i30 a mám dilema:
- III. generace končí, 1,4ka podle všeho s ní a už se asi nové auto nedá objednat; jen skladovky; chápu to správně? Za jak rychle se to asi vyprodá?
- Teď nastupuje III. generace/FL, bude mít 1,5ku. Je tam i nějaká jiná zásadní změna? Třeba převodovka...
- Je už nějaká zkušenost s tou 1,5kou? Je to upravená 1,4ka nebo fungl nový motor? Co jsem hledal výkony, mělo by to být 81 kW/144 Nm oproti 73 kW / 134 Nm u 1,4ky. Myslíte, že to v praxi nějak bude znát a má cenu jít do III./FL (cenově vyjde cca 25.000 Kč víc)? Ono těch 73 kW není žádná hitparáda, navíc to prý hodně na dálnici točí, rád bych něco, co by jelo těch 130-140km/h relativně tiše (samozřejmě zrychlení pominu).
- Pokud bych šel do 1,5ky, jak myslíte, že je riziko, že by se nový motor nějak víc kazil vůči již vyzkoušené 1,4ce? Prostě, že by se jim "nepovedl". Nevím, jestli mám být v tom ten "first runner", tj. koupit to krátce po uvedení na trh, když ještě nejsou žádné zkušenosti.
- Máte někdo to základní rádio s čb displejem? Má to vstup na USB flashku? Zvažuju jít do základní verze, lecos bych oželel, ale zrovna tohle by mě asi vadilo nejvíc (chápu, že to je subjektivní). Dá se tam jednoduše když tak dát normální 1 din rádio?
No a poslední dotaz - jak je na tom Hyundai všeobecně s korozí? Nebýt toho, toho focuse bych neměnil.
Předem děkuji za Vaše rady!
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
- Reklama
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Dokážu ti odpovědět pouze na to rádio
ČB rádio je uplně v pohodě. Hudbu z flashky přehrává, umí přehrávat i hudbu z mobilu (včetně zastavení/přeskakování na další skladby a tak), když ho spáruješ přes Bluetooth včetně zobrazení názvu skladby. Handsfree a synchronizace kontaktů z telefonu taky funguje dobře a rádio hraje taky... Jediná nevýhoda ČB displaye je, že tam není navigace, ale to se dá vyřešit telefonem. V případě potřeby se dá cca za 7-10 000Kč koupit barevný android rádio z Aliexpressu (jsou tu na fóru založený témata). Vzhledem k řešení rádia ala tablet tam určitě obyčejný 1din rádio nedostaneš (asi by to šlo, ale bylo by to jak pěst na oko).
Jinak co se týká tříválnce - nikdy jsem tenhle motor v autě mít nechtěl, nakonec jsem dostal takovou nabídku, že jsem to nemohl odmítnout. Po více jak roce zatím naprostá spokojenost. Výkonu má dostatek a zatím žádný problém.
ČB rádio je uplně v pohodě. Hudbu z flashky přehrává, umí přehrávat i hudbu z mobilu (včetně zastavení/přeskakování na další skladby a tak), když ho spáruješ přes Bluetooth včetně zobrazení názvu skladby. Handsfree a synchronizace kontaktů z telefonu taky funguje dobře a rádio hraje taky... Jediná nevýhoda ČB displaye je, že tam není navigace, ale to se dá vyřešit telefonem. V případě potřeby se dá cca za 7-10 000Kč koupit barevný android rádio z Aliexpressu (jsou tu na fóru založený témata). Vzhledem k řešení rádia ala tablet tam určitě obyčejný 1din rádio nedostaneš (asi by to šlo, ale bylo by to jak pěst na oko).
Jinak co se týká tříválnce - nikdy jsem tenhle motor v autě mít nechtěl, nakonec jsem dostal takovou nabídku, že jsem to nemohl odmítnout. Po více jak roce zatím naprostá spokojenost. Výkonu má dostatek a zatím žádný problém.
i30 Fastback - Engine Red, T-GDI 120, Trikolor Komfort
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Odjinud píše: ↑11 čer 2020, 16:59 ......
Koukal jsem na i30 a mám dilema:
- III. generace končí, 1,4ka podle všeho s ní a už se asi nové auto nedá objednat; jen skladovky; chápu to správně? Za jak rychle se to asi vyprodá? Priebežne si sleduj stav skladových zásob na .cz a uvidíš ako rýchlo budú ubúdať... podľa mňa to ale nejaký mesiac ešte potrvá
- Teď nastupuje III. generace/FL, bude mít 1,5ku. Je tam i nějaká jiná zásadní změna? Třeba převodovka...
Je tam zásadná zmena v podobe dvojitého nepriameho vstrekovania namiesto 4 vstrekovačov ich bude 8.... prevodovku neviem, ale odhadujem, že v duchu dnešnej doby bude o niečo dlhšia ako pôvodná.. inak by nový motor nemal o deci viäčší zdvihový objem, o 10koní a 10Nm navyše.. zatiaľ sú len strohé informácie okolo nových motorov
- Je už nějaká zkušenost s tou 1,5kou? Je to upravená 1,4ka nebo fungl nový motor? Co jsem hledal výkony, mělo by to být 81 kW/144 Nm oproti 73 kW / 134 Nm u 1,4ky. Myslíte, že to v praxi nějak bude znát a má cenu jít do III./FL (cenově vyjde cca 25.000 Kč víc)? Ono těch 73 kW není žádná hitparáda, navíc to prý hodně na dálnici točí, rád bych něco, co by jelo těch 130-140km/h relativně tiše (samozřejmě zrychlení pominu).
viď bod vyššie + skúsenosti nemajú byť aké... 25 mája nabiehala len výroba i30FL .. všeobecne už X krát napísané.. základný motor, základná(dostatočná) dynamika, vzhľadom na tlak emisných noriem bude pocitovo 1.4=1,5, nečakal by som od toho zázraky
- Pokud bych šel do 1,5ky, jak myslíte, že je riziko, že by se nový motor nějak víc kazil vůči již vyzkoušené 1,4ce? Prostě, že by se jim "nepovedl". Nevím, jestli mám být v tom ten "first runner", tj. koupit to krátce po uvedení na trh, když ještě nejsou žádné zkušenosti.
Skus poptat věšteckou kouli... od rizika máš záruku a prípadne predáš... ak budeš mať smolu na kus, tak aj tá 1,4 ťa potrápi
- Máte někdo to základní rádio s čb displejem? Má to vstup na USB flashku? Zvažuju jít do základní verze, lecos bych oželel, ale zrovna tohle by mě asi vadilo nejvíc (chápu, že to je subjektivní). Dá se tam jednoduše když tak dát normální 1 din rádio?
Normálne DIN rádio tam podľa mňa nenabastlíš ani náhodou, ale dá sa kúpiť viacero čínskych android riešení, ktoré tam originál pasujú...
No a poslední dotaz - jak je na tom Hyundai všeobecně s korozí? Nebýt toho, toho focuse bych neměnil.
AKo všetky automobilky, lakuje eko farbami takže odolnosť laku je určite slabšia ako v minulosti
Předem děkuji za Vaše rady!
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
A hlavne na 7000km ročne? Nové? šiel by som do "zánovného" teda nejaký ten rok-dva-tri starého s malým nájazdom a tu iste nájdeš aj overený silnejší motor....
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
To by asi chodil pešo . Benzínový základ nie je zrovna flotilový bestseller, takže po dvoch, troch rokoch máš najväčšiu ponuku “zánovných” dieselov uštvaných rôznymi manažérmi. Potom je tu menšia skupina špekulantov, čo dostali fleet zľavu u predajcu a po roku tie autá predávajú za cenu čo kúpili... tu by možno benzín aj bol k dispozícii... od bežnej súkromnej osoby toho veľa nenakúpiš v požadovanom veku, málo kto predáva dvoj troj ročné auto.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
ale neverím že nenájdeš zánovného H.-K. ..... len ho treba hladať.... 7000 je malý nájazd to mám na treťom aute...
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Schválně jsem se na nabídku kombíků s motorem 1,4 CVVT MPi podíval. Jen 2 auta tam mají reálné fotky, takže u těch je jakási jistota, že u dealera byly, zda stále jsou, to je velká otázka.
My jsme teď měli na přelomu června a července měnit jednu i30 HB s motorem 1,4 CVVT MPi za novou (jede to formou půlročních nájmů), ale protože auta nejsou, a nebudou, tak jsme se dohodli, i s ohledem na minimální nájezd toho auta (asi 4.000 km ), že výměnu odložíme až dorazí auta 1,5 CVVT DPi.
Tím chci říct, že pokud bude chtít auto s motorem 1,4 CVVT bude muset chvátnout, vyrobilo se jich celkem málo a výroba skončila, takže už nebude kde brát. Facelifty ještě nedorazily a zatím nemám info kdy se první auta u prodejců objeví.
Pokud by to nemusel být kombík, tak zrovna ta "naše" až se vrátí, tak bude do 8 měsíců stará a bude mít najeto do 6.000 km. A očekávám, že jí prodejce rovnou šoupne do prodeje .
My jsme teď měli na přelomu června a července měnit jednu i30 HB s motorem 1,4 CVVT MPi za novou (jede to formou půlročních nájmů), ale protože auta nejsou, a nebudou, tak jsme se dohodli, i s ohledem na minimální nájezd toho auta (asi 4.000 km ), že výměnu odložíme až dorazí auta 1,5 CVVT DPi.
Tím chci říct, že pokud bude chtít auto s motorem 1,4 CVVT bude muset chvátnout, vyrobilo se jich celkem málo a výroba skončila, takže už nebude kde brát. Facelifty ještě nedorazily a zatím nemám info kdy se první auta u prodejců objeví.
Pokud by to nemusel být kombík, tak zrovna ta "naše" až se vrátí, tak bude do 8 měsíců stará a bude mít najeto do 6.000 km. A očekávám, že jí prodejce rovnou šoupne do prodeje .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Pár takových cvoků se nás najde . My už vlastně jen čekáme až ženě Tucsona vyrobí a její kombík půjde do světa .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Pouvažuj o novom avatare.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Až dorazí Tucson, tak to spláchnu najednou .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Děkuji pánové za Vaše rady.
ad rádio - tak to mi úplně stačí, že umí hrát z USB. Pokud by se ukázalo, že ne, pak bych tedy řešil nějakého "číňana" z Ali. Navigaci mám v telefonu (waze). Tím pádem bych asi psychicky unesl výbavu Start+
Jinak tedy asi nezbude než počkat na nějaké recenze a testy FL verze s 1,5CVVT motorem. Snad budou dřív, než se doprodají skladovky s 1,4kou. Pokud budeme spekulovat, k čemu je tam to dvojité vstřikování? To je zase nějaké úlitba eko-božstvům nebo je to i něco, co mi k něčemu v reálu bude?
Jinak chápu to správně, že nepřímý vstřik má i ta 1,4ka, a oba nemají filtr pevných částic?
Nové vs. zánovní auto... no, je mi jasné, že potenciál nového úplně nevyužiju, a že se mi auto dřív rozpadne sešlostí věkem než nájezdem km na druhou stranu jsem nějak už unaven vybírat ojetiny, kdy si skoro každý majitel myslí, že má doma pomalu svatý grál a za pětileté "zánovní" auto s "drobným nájezdem" 100kkm bude chtít v podstatě skoro jako za nové (1,4ka start). Tj. pokud je dilema starší auto a lepší motor a výbava vs. nové auto v základu a 1,4kou (1,5kou), tak jsem spíš naladěn na nový vůz. Co mi pro to hraje, je neustálý trend zhoršování poměru výkon / cena aut s ohledem na požadavky EU na emise a bezpečnost. Letos je zlomový rok s ohledem na pokuty za emise a pokud EU vlivem korona krize s tím něco neudělá, tak fakt nedokážu odhadnout, co to s celým automotive v horizontu pár let udělá. Čili pokud teď koupím nové, tak to při dobré péči 15 let vydrží (proto jsem se ptal i na to reznutí) a pak se uvidí --- nevím tedy, jestli tato úvaha nemá nějakou logickou chybu to mi když tak rozporujte.
A nebo za cenu nový i30 jít do jetý okty nebo focuse, to se mi nechce. Navíc ford a škoda teď nemají žádný pro mě vhodný motory.
Kombík je nezbytnost, vozím tam kola a je pohoda je tam jen tak do kufru (se sklopenýma sedačkama) hodit a nerozebírat.
ad rádio - tak to mi úplně stačí, že umí hrát z USB. Pokud by se ukázalo, že ne, pak bych tedy řešil nějakého "číňana" z Ali. Navigaci mám v telefonu (waze). Tím pádem bych asi psychicky unesl výbavu Start+
Jinak tedy asi nezbude než počkat na nějaké recenze a testy FL verze s 1,5CVVT motorem. Snad budou dřív, než se doprodají skladovky s 1,4kou. Pokud budeme spekulovat, k čemu je tam to dvojité vstřikování? To je zase nějaké úlitba eko-božstvům nebo je to i něco, co mi k něčemu v reálu bude?
Jinak chápu to správně, že nepřímý vstřik má i ta 1,4ka, a oba nemají filtr pevných částic?
Nové vs. zánovní auto... no, je mi jasné, že potenciál nového úplně nevyužiju, a že se mi auto dřív rozpadne sešlostí věkem než nájezdem km na druhou stranu jsem nějak už unaven vybírat ojetiny, kdy si skoro každý majitel myslí, že má doma pomalu svatý grál a za pětileté "zánovní" auto s "drobným nájezdem" 100kkm bude chtít v podstatě skoro jako za nové (1,4ka start). Tj. pokud je dilema starší auto a lepší motor a výbava vs. nové auto v základu a 1,4kou (1,5kou), tak jsem spíš naladěn na nový vůz. Co mi pro to hraje, je neustálý trend zhoršování poměru výkon / cena aut s ohledem na požadavky EU na emise a bezpečnost. Letos je zlomový rok s ohledem na pokuty za emise a pokud EU vlivem korona krize s tím něco neudělá, tak fakt nedokážu odhadnout, co to s celým automotive v horizontu pár let udělá. Čili pokud teď koupím nové, tak to při dobré péči 15 let vydrží (proto jsem se ptal i na to reznutí) a pak se uvidí --- nevím tedy, jestli tato úvaha nemá nějakou logickou chybu to mi když tak rozporujte.
A nebo za cenu nový i30 jít do jetý okty nebo focuse, to se mi nechce. Navíc ford a škoda teď nemají žádný pro mě vhodný motory.
Kombík je nezbytnost, vozím tam kola a je pohoda je tam jen tak do kufru (se sklopenýma sedačkama) hodit a nerozebírat.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20288
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Kola do kombíku vlezou, osobně vyzkoušeno. Jen to chce sklopit opěradla a naučit se jakým směrem pootočit řídítka kolem plastů, takže napoprvé trochu laborování.
Ad rádio s čb displejem: za mně osobně hodně ošklivá šílenost, kterou si to auto nezaslouží. Z pohledu obsluhy taky nic moc, zvlášť při vyhledávání volaného účastníka
Ad rádio s čb displejem: za mně osobně hodně ošklivá šílenost, kterou si to auto nezaslouží. Z pohledu obsluhy taky nic moc, zvlášť při vyhledávání volaného účastníka
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Lenže ty si ihla v kope sena . Tu na SK som zatiaľ zaregistroval hlavne ponuky typu, "dostal som fleet zľavu... takže benzín kúpený cca s 15% zľavou zo základnej cenníkovej ceny".. voči bežnému smrteľníkovi ušetrené navyše 1000 - 1500€. Po roku sa auto dá slobodne predať... takže šup na inzerát za nákupnú cenu pred rokom.. prípadne pokus ešte nejaké euro zarobiť... keď to človek spočíta, fakt asi lepšie kúpiť nové...Mr. HYUNDAI píše: ↑12 čer 2020, 08:24Pár takových cvoků se nás najde . My už vlastně jen čekáme až ženě Tucsona vyrobí a její kombík půjde do světa .
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Bereš to, co je na webu jako "vozy bez čekání - skladové vozy"?
Tak tam toho fakt moc není, zvlášť pokud nechci příplácet za barvu, chci jen určitou výbavu (Start+ nebo Komfort) a ještě se mi nechce pro to auto jezdit přes půl republiky...
Je šance, že se tam ještě něco z fabriky doplní?
Tak tam toho fakt moc není, zvlášť pokud nechci příplácet za barvu, chci jen určitou výbavu (Start+ nebo Komfort) a ještě se mi nechce pro to auto jezdit přes půl republiky...
Je šance, že se tam ještě něco z fabriky doplní?
Mr. HYUNDAI píše: ↑12 čer 2020, 08:22 Schválně jsem se na nabídku kombíků s motorem 1,4 CVVT MPi podíval. Jen 2 auta tam mají reálné fotky, takže u těch je jakási jistota, že u dealera byly, zda stále jsou, to je velká otázka.
My jsme teď měli na přelomu června a července měnit jednu i30 HB s motorem 1,4 CVVT MPi za novou (jede to formou půlročních nájmů), ale protože auta nejsou, a nebudou, tak jsme se dohodli, i s ohledem na minimální nájezd toho auta (asi 4.000 km ), že výměnu odložíme až dorazí auta 1,5 CVVT DPi.
Tím chci říct, že pokud bude chtít auto s motorem 1,4 CVVT bude muset chvátnout, vyrobilo se jich celkem málo a výroba skončila, takže už nebude kde brát. Facelifty ještě nedorazily a zatím nemám info kdy se první auta u prodejců objeví.
Pokud by to nemusel být kombík, tak zrovna ta "naše" až se vrátí, tak bude do 8 měsíců stará a bude mít najeto do 6.000 km. A očekávám, že jí prodejce rovnou šoupne do prodeje .
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Nejdřív si přiblížíme jak to funguje .
V sekci skladové vozy na hyundai.cz "inzerují" jednotliví dealeři a myšlenka byla taková, že tam budou auta, která skutečně fyzicky skladem mají. Bohužel se to zvrhlo v inzerci i toho, co nemají, ale myslí si, že to je na centrálním skladu. Proto se já řídím u této sekce pouze fyzickými fotkami, kde je jen ilustrační obrázek, obvykle je to jen "bublina" a auto tam fyzicky není a vlastně ani nebylo. Ani fotky ovšem nejsou naprostá jistota, mnohdy jsou fotky použité z hodně podobného auta nebo je nabídka nesmazaná.
Kromě toho existuje centrální sklad dovozce, kam vidí všichni dealeři, ale nikdo zvenčí.
Pokud tedy chceš vědět co nejpřesněji na čem jsi, tak se vydej k nejbližšímu prodejci a poptej konkrétní auto podle Tvých představ. Mrknou do centrálního skladu a hned budeš mít představu jestli ta auta ještě jsou nebo už ne. Hatchbacky 1,4 CVVT Komfort+ už nejsou, proto u nás ta lednová zatím zůstává, protože jí není za co vyměnit. A osobně dost pochybuju, že to u kombíků bude lepší . Tlak na motor 1,0 T-GDi byl opravdu velký, tam výběr možná ještě nějaký bude, ale jinak se drtivá většina aut do finální fáze výroby objednávala v ČR ve specifikaci All Inclusive.
V sekci skladové vozy na hyundai.cz "inzerují" jednotliví dealeři a myšlenka byla taková, že tam budou auta, která skutečně fyzicky skladem mají. Bohužel se to zvrhlo v inzerci i toho, co nemají, ale myslí si, že to je na centrálním skladu. Proto se já řídím u této sekce pouze fyzickými fotkami, kde je jen ilustrační obrázek, obvykle je to jen "bublina" a auto tam fyzicky není a vlastně ani nebylo. Ani fotky ovšem nejsou naprostá jistota, mnohdy jsou fotky použité z hodně podobného auta nebo je nabídka nesmazaná.
Kromě toho existuje centrální sklad dovozce, kam vidí všichni dealeři, ale nikdo zvenčí.
Pokud tedy chceš vědět co nejpřesněji na čem jsi, tak se vydej k nejbližšímu prodejci a poptej konkrétní auto podle Tvých představ. Mrknou do centrálního skladu a hned budeš mít představu jestli ta auta ještě jsou nebo už ne. Hatchbacky 1,4 CVVT Komfort+ už nejsou, proto u nás ta lednová zatím zůstává, protože jí není za co vyměnit. A osobně dost pochybuju, že to u kombíků bude lepší . Tlak na motor 1,0 T-GDi byl opravdu velký, tam výběr možná ještě nějaký bude, ale jinak se drtivá většina aut do finální fáze výroby objednávala v ČR ve specifikaci All Inclusive.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate