Ťukanie pri kolísavých otáčkach
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Ťukanie pri kolísavých otáčkach
Ahojte. Nemá prosím niekto skúsenosť? Zaradená akákoľvek rýchlosť, keď prudko pridám plyn tak niečo ťukne v podvozku. Keď následne uberiem otáčky, zas to ťukne. Ale mám pocit že sa to prejavuje aj na zábere, že motor zaberie až po ťuknutí. Vôľa niekde v diferenciáli alebo spojka? Ďakujem
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20367
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Ťukanie pri kolísavých otáčkach
Ještě by bylo dobré uvést, o jaký motor se jedná.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Ťukanie pri kolísavých otáčkach
Axel.Foley: Tuším, že se jedná o 1,6 CVVT 93kW Ale musel jsem hledat
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
Re: Ťukanie pri kolísavých otáčkach
1,6 crdi 94kw
Re: Ťukanie pri kolísavých otáčkach
Nájezd kilometrů? Může toho být. U tohoto motoru si nejsem jistý, ale dvouhmota? Spojka? Silentblok motoru?
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,66 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,3l/100km
Aktuálně 64500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,66 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,3l/100km
Aktuálně 64500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.