Deaktivace Stop/start
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Deaktivace Stop/start
Tak jen moje prubezne info : agm jsem celou noc nabijel, rano nabijecku odpojil. Cely den auto stalo a ted odpoledne ma 12,6V
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
- Reklama
Re: Deaktivace Stop/start
tak je jasný že stop start není o spotřebě ale o EU která nakázala co nejmenší emise a proto toto zlo. možná nám příště nakážou ať při zrychlení vozidla nepoužíváme plyn. Ten můj první příspěvek nebyl hanění kutilů, jen konstatování proč kvůli jednomu zmáčknutí tlačítka si rozdělávat přístrojovku.
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Smart (výroba 07 2023)
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Start + Paket plus (výroba 07 2020)
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Start + Paket plus (výroba 07 2020)
Re: Deaktivace Stop/start
Dalsi prubezne info : s odpojenym konektorem je pri jizde dle OBD2 napeti stabilnich 14,5-14,6V. Je jedno jestli je motor studeny, teply, jedete pod plynem nebo na volnobeh nebo z kopce se zarazenou rychlosti. SS je deaktivovany. Jedina nevyhoda je ze na palubce blika chyba ISG. ECU zadny chybovy kod nehlasi a o zadnem vlivu na dalsi vlastnosti nevim. Tedy akumulator se dobiji a SS je deaktivovane.
Takze za me asi nejlepsi volba, jen to blikani chyby ISG me stve.
Takze za me asi nejlepsi volba, jen to blikani chyby ISG me stve.
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
-
- **
- Příspěvky: 204
- Registrován: 05 srp 2020, 09:03
Re: Deaktivace Stop/start
Já jsem to přelepil černou samolepkou (a další u varovky prasklých žárovek protože vzadu mám LEDky) a je po problému.
i30 Kombi 2019 1.4 T-GDI 103kW Comfort "Clean Slate Blue"
Tucson NX4e FL 2024 1.6 T-GDI 118kW Style "Ecotronic Gray Pearl"
RIP Focus MK2 Kombi FL 2008 1.6 TDCi 66kW 33x xxx km
RIP Focus MK1 Kombi 2004 1.8 TDCi 74kW 414xxx km
Tucson NX4e FL 2024 1.6 T-GDI 118kW Style "Ecotronic Gray Pearl"
RIP Focus MK2 Kombi FL 2008 1.6 TDCi 66kW 33x xxx km
RIP Focus MK1 Kombi 2004 1.8 TDCi 74kW 414xxx km
Re: Deaktivace Stop/start
Pjotr1 to napětí baterie 12,6 volt je normální , není to olověná baterie. Já jsem měl také podezření že baterie má neustále malé napětí, při 1 garančce jsem nechal dělat test a vše v pořádku. Má baterie vyrobena 2018/05, auto IX20 koupeno 2019/03,klidový odběr 10 mA, jenom odemkneš auto odběr třes 300 mA. Než auto usne na 10 mA trvá to asi 3 minuty. Jízdy autem 3 km do práce a nazpět neustále to dobijí přes 14 volt a stop start vypnutý. Baterii jsem nabíjel v práci 2x7 hodin speciálním dobíječem a skončil jsem na 14,6 volt/100 mA a při jízdě teprve inteligentní dobíjení ukazovalo 12,8 volt,druhy den opět dobíjení přes 14 volt. Těch 12,8 volt kdy to nedobijí jsem viděl jenom 2x . Proto si myslím že je zbytečné odpojovat konektor u baterie inteligentního dobíjení a stop startu.
Re: Deaktivace Stop/start
Něco k těmto odkazům:
https://www.auto.cz/nesmysl-jmenem-stop ... rie-113291
a https://www.auto.cz/nespolehlivost-bate ... rzi-125770
Taky mě při řešení vypínání stop-start (většinou jsem zmáčkl tlačítko na první křižovatce-jezdím denně asi 70km) napadlo odpojit inteligentní nabíjení. Měřil jsem napětí baterie při provozu auta a hodnoty mi vyšly trošku jinak než uvádí výše uvedený server, horní byly skoro stejné ale dolní neklesaly pod 13,4V. Takže jsem od tohoto řešení upustil. Baterii jsem párkrát dal na inteligentní nabíječku pro AGM aku a žádný velký dobíjení se nekonalo. Pravda vyhřívání volantu ani sedadel nemám (nikdy mě nebavilo mít zapařenou prdel- ).
https://www.auto.cz/nesmysl-jmenem-stop ... rie-113291
a https://www.auto.cz/nespolehlivost-bate ... rzi-125770
Taky mě při řešení vypínání stop-start (většinou jsem zmáčkl tlačítko na první křižovatce-jezdím denně asi 70km) napadlo odpojit inteligentní nabíjení. Měřil jsem napětí baterie při provozu auta a hodnoty mi vyšly trošku jinak než uvádí výše uvedený server, horní byly skoro stejné ale dolní neklesaly pod 13,4V. Takže jsem od tohoto řešení upustil. Baterii jsem párkrát dal na inteligentní nabíječku pro AGM aku a žádný velký dobíjení se nekonalo. Pravda vyhřívání volantu ani sedadel nemám (nikdy mě nebavilo mít zapařenou prdel- ).
Re: Deaktivace Stop/start
Zdravím, ne pročítal jsem celé vlákno, ale dnes jsem potřeboval vyřešit totéž, tedy trvale de aktivaci stop&start motoru. Máme H IX20 a bohužel tady jsem se dočetl jen o možnostech použít kurvitko nebo krkolomné odpojení kabelu u hlídání stavu baterie a podobný rady. Ve finále dle Vás to trvale normálně nejde.
Tak vážení jde to. Postup zde. Otočit klíček do polohy 2, podržet pár sekund S&S, nastartovat poté vypnout motor a u zamknout vozidlo po opětovném odemknout a startu automobilu, je již tlačítko deaktivováno, signalizuje svítící kontrolka na tlačítku. Pozn: takto de aktivovány S&S nelze ovládat tedy v případě že chcete zapnout to nepůjde.
Tak vážení jde to. Postup zde. Otočit klíček do polohy 2, podržet pár sekund S&S, nastartovat poté vypnout motor a u zamknout vozidlo po opětovném odemknout a startu automobilu, je již tlačítko deaktivováno, signalizuje svítící kontrolka na tlačítku. Pozn: takto de aktivovány S&S nelze ovládat tedy v případě že chcete zapnout to nepůjde.
Re: Deaktivace Stop/start
odpojenim kabelu jeste resime inteligentni (ne)dobijeni baterie ... ale zni to minimalne hodne zajimave, a mas i postup pro pripadnou reaktivaci?
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Re: Deaktivace Stop/start
Selským rozumem bych řekl, že úplně stejným postupem, jako deaktivaci
Ale přijde mi to přinejmenším divné. 1) kdyby to bylo takto jednoduché, už by se o tom dávno vědělo a byl by toho plný internet a 2) podle mě to má automobilka nějak ošetřeno, protože tento postup by teoreticky mohl někdo aplikovat úplně náhodou - stačí, že by tlačítko omylem zmáčknul ještě dřív než nastartuje a pak po nastartování si vzpomene, že něco zapomněl doma a zase vypne motor, zamkne auto a odchází...
Jasně, je to málo pravděpodobné (prakticky asi vůbec, že by někdo zmáčknul tlačítko ještě před nastartováním) ale stát se to může. Proto si myslím, že zrovna tato funkce takto jednoduše trvale vyřadit nejde... Ale jen můj názor a nebudu to zkoušet
Ale přijde mi to přinejmenším divné. 1) kdyby to bylo takto jednoduché, už by se o tom dávno vědělo a byl by toho plný internet a 2) podle mě to má automobilka nějak ošetřeno, protože tento postup by teoreticky mohl někdo aplikovat úplně náhodou - stačí, že by tlačítko omylem zmáčknul ještě dřív než nastartuje a pak po nastartování si vzpomene, že něco zapomněl doma a zase vypne motor, zamkne auto a odchází...
Jasně, je to málo pravděpodobné (prakticky asi vůbec, že by někdo zmáčknul tlačítko ještě před nastartováním) ale stát se to může. Proto si myslím, že zrovna tato funkce takto jednoduše trvale vyřadit nejde... Ale jen můj názor a nebudu to zkoušet
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20283
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Deaktivace Stop/start
Ono se někdo najde, kdo to zkusí Otázka je, zda se tím i pochlubí bez ohledu na výsledek
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Deaktivace Stop/start
Vyskusal som to na mojej i20 (rv2022) a nefunguje to. skusal som rozne kombinacie aj nastartovat s pridrzanym tlacidlom aj len dlhsie podrzat, pustit a az tak nastartovat, nepomohlo vobec nic.