Motor 1.5DPi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
proviron
*
Příspěvky: 53
Registrován: 16 čer 2019, 14:33

Motor 1.5DPi

Příspěvek od proviron »

Reklama
 

Uživatelský avatar
matejfck
*
Příspěvky: 24
Registrován: 26 bře 2018, 19:10

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od matejfck »

Som zvedavy, ake otacky toci pri dialnicnych 130kmh. Uz aj na topspeed.sk maju video test na youtube, ale zeby tam povedali nieco zaujimave mimo katalogovych informacii....
dibarbora
*****
Příspěvky: 2247
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od dibarbora »

To mali prvé oboznámenie sa.. tam ťažko čakať nejaké podrobné informácie.... ale už z ponuky motorov pre novinárske účely je jasné, s čím počítajú ako s bestsellerom. .... pri pohľade do cenníka sa ani nečudujem...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9109
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od idam.i »

No 144Nm sa mi zdá trochu málo.Tak nejak som dúfal,že aspoň tých 160Nm nejako vykúzlia. :?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
dibarbora
*****
Příspěvky: 2247
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od dibarbora »

1.0 Tgdi má 172Nm... nejaký odskok museli urobiť.. aj z marketingového hľadiska. Tak ako bola 1,4MPI základná motorizácia pre nenáročného motoristu, prípadne ako racionálne riešenie na mestské jazdy "o dve ulice ďalej", teraz túto úlohu prevezme 1,5DPI. Malý rozdiel bude akurát v tom, že nad týmto motorom budú uvažovať aj kupujúci, ktorý by rok, dva dozadu na 1,4MPI ani nepomysleli.

Stačí pohľad do cenníka .... diesle a hlavne 1,5TGDI cenovo astronomicky odskočili. Neviem či trojvalec 1.0TGDI ponúkne adekvátnu protihodnotu za 700€ oproti 1,5DPI.

Tak ako som v 2018 nerozmýšľal ani sekundu a 700€ za 1,4TGDI oproti motoru 1.0TGDI doplatil, tak dnes v tej istej výbave (family) a cene by som vyberal medzi 1,5DPI a 1.0TGDI... veru neviem či by som tých 700€ navyše pustil...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9109
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od idam.i »

Za trojválec? Určite nie
[-(
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Nemenuj
*
Příspěvky: 12
Registrován: 28 črc 2020, 09:40

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Nemenuj »

matejfck píše: 20 črc 2020, 18:05 Som zvedavy, ake otacky toci pri dialnicnych 130kmh. Uz aj na topspeed.sk maju video test na youtube, ale zeby tam povedali nieco zaujimave mimo katalogovych informacii....

3500ot./min - 130km/h
Odjinud
***
Příspěvky: 976
Registrován: 11 čer 2020, 15:30
Bydliště: Praha

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Odjinud »

3500 ot./min pri 130 km/h? Tak je, tusim, lepsi nez 1.4ka, ze? ...a vis to odkud?
Btw, ted jsem na to koukal u meho focuse prvni generace, a ten na petku pri tehle rychlosti toci cca 3700 ot. - a je to nic moc.

Jinak tohle uplne nechapu:
Tento nový motor síce nemá preplňovanie, ale dvojité vstrekovanie paliva, čo je podľa mnohých lepšie. V skutočnosti sa správa tak, akoby turbo mal...
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Nemenuj
*
Příspěvky: 12
Registrován: 28 črc 2020, 09:40

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Nemenuj »

Odjinud píše: 30 črc 2020, 13:06 3500 ot./min pri 130 km/h? Tak je, tusim, lepsi nez 1.4ka, ze? ...a vis to odkud?
Btw, ted jsem na to koukal u meho focuse prvni generace, a ten na petku pri tehle rychlosti toci cca 3700 ot. - a je to nic moc.

Jinak tohle uplne nechapu:
Tento nový motor síce nemá preplňovanie, ale dvojité vstrekovanie paliva, čo je podľa mnohých lepšie. V skutočnosti sa správa tak, akoby turbo mal...
Netuším jak to má jiný motor.

Vím to z pohledu na otáčkoměr při 130km/h.

Opravdu se to nechová jako přeplňovaný motor. Ani 5 injektorů na válec nenahradí přísun stlačeného vzduchu turbokompresorem.
Uživatelský avatar
Cecil67
**
Příspěvky: 348
Registrován: 06 srp 2020, 19:09
Bydliště: Kozlov

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Cecil67 »

Přesně tak, ale zatím jsem spokojený.....
H i30 combi Comfort 1.5DPI
DanielP
*
Příspěvky: 43
Registrován: 18 zář 2016, 23:09

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od DanielP »

Tlak na snizovani emisi je zrejmy. A uprimne auto designove je to krasny, uz jsem ho i potkal na silnici v HB verzi, ale ty udaje me trochu desi.
Napr 1.5 T-GDI MH 118kW ale jen 158Nm? :roll: Neco mi rika, ze to nebude prilis ostra pastelka v penale :hyu:.
III.generace i30 Fastback 1.4T-GDi 103kW 2019 Style - navi. 6st.man
II.generace i30kombi 1.6 crdi 81kW 2014 Weekend (ex)
sud
**
Příspěvky: 226
Registrován: 01 kvě 2020, 12:07
Bydliště: SVK

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od sud »

to ste si s niecim pomylili, 1,5t-gdi ma 253Nm
i30 Combi FAMILY; vyrobene 3/2020; 1.4T-GDI
Uživatelský avatar
stefanpilat
**
Příspěvky: 494
Registrován: 11 úno 2020, 11:26

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od stefanpilat »

Těch 158 Nm je v českém konfigurátoru na stránkách Hyundaje. Je to chyba. Těch 253 Nm je správný údaj.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI WhiteSand Style+Nav (2020-)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Uživatelský avatar
Cecil67
**
Příspěvky: 348
Registrován: 06 srp 2020, 19:09
Bydliště: Kozlov

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Cecil67 »

Chlapci, tohle je vlákno o 1.5 dpi(atmosfera) a ne o turbomotoru:-)
H i30 combi Comfort 1.5DPI
DanielP
*
Příspěvky: 43
Registrován: 18 zář 2016, 23:09

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od DanielP »

jj je to v konfiguratoru, pokud je to chyba tak ok
III.generace i30 Fastback 1.4T-GDi 103kW 2019 Style - navi. 6st.man
II.generace i30kombi 1.6 crdi 81kW 2014 Weekend (ex)
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“