i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort
Chlapci obaja ,dobrá práca.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Reklama
Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort
Děkuji pánům za moc pěkně napsanou recenzi. Už se nemůžu dočkat na mé nové auto s tímto motorem. Mělo by být do 14 dnů doma.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort
Nazdar výletníci a spol.
Po vstřebání dojmů ze včerejška- všech možných a díky "muzeu" i nemožných se dávám, díky Štěpánovi do krátké recenze "NOVÉHO" i30 combi. Recenze kterou tady napsal Mr. je natolik vypsaná a obsahující prakticky vše, že půjde jen o pár mých dojmů z času, který jsem měl možnost v tomto autě strávit, ať jako spolucestující, tak jako řidič. Moc díky Štěpáne
Začnu naprosto odzadu. Mě ten facelift naprosto nedává žádný smysl a nechápu, co nám tím vlastně chce říct Že jsme pitomci bez vkusu a rozumu? Na celém autě, co do exteriéru i interiéru nenajdu nic, proč bych si měl nový model pořídit
Hrozné zjištění,že? Píšu jen svůj dojem s klasickou variantou i30. U Nline už je to podstatně jinak, co jsem měl zatím možnost vidět.
Takže, proč vlastně ne. Nic mě na novém voze neupoutalo natolik, abych řekl, jo kvůli tomuhle jsem ochoten oželet dosavadní a pořídit nové. A tohle je lepší, než to co bylo. Vůbec nic.
Ano uznávám, nová i30 je a myslím, že nejen pocitově lépe odhlučněná, hlavně hluk od kol. U motoru nejsem schopen posoudit optimálně, chtělo by to stejný motor, což už nepůjde. Ale nemyslím, že by předchozí generace měla špatné, nebo horší odhlučnění motoru, než nová. Řekl bych že zrovna odhlučnění motorů (benzínových) je u poslední generace na velmi vysoké úrovni. S naftou zkušenost překvapivě nemám. Kola a podběhy ano,jednoznačně, ale nakolik je to dílem lepšího a ve větší míře použitého materiálu-řekl bych že v plastu je větší podíl měkčí složky a podílu tlumení a nakolik je to dílem změny pneumatik ukáže čas a změna pneu
Přední část vozu- Za mě bohužel NE. Ani esteticky, ani prakticky. Je to rozebráno už v předchozích recenzích a za mě, někdy je méně podstatně více. Tady platí dvojnásob.
O dílčím poškození chladičů odletujícími kamínky už tady řeč byla, tak při jakémkoli i sebemenším ťuknutí značkou-držákem do čehokoliv jde náraz přímo do grilu a ten nebude zrovna nejlevnější záležitost Pojišťovny a servisy budou šťastné
Zadní část- Fejkové výfuky- proboha proč? Ono se to fakt někomu líbí??? Jinak vše při starém.
Interiér- Vše při starém a dobrém a novinky opět proti rozumu a uživatelskému komfortu
Z logična a přehledna jdeme opačným směrem LKAS- za to bych někoho opravdu s chutí nakopl do řiti hodně špičatou botou Ale jinak v pohodě.
Brzdy- Vše při starém a velmi dobrém.
Řazení- Stejně tak. Naprosto bez výhrad. Tedy kromě kvedlání, ale rád jsem si zařadil
Řízení- Stejné jako v předchozí generaci, mě vyhovuje. Ale nikde jsem nenašel možnost změny režimu. Eco bych vůbec nepostrádal, ale sport by se i občas hodil, nicméně s atmosférou asi nejde z principu, nebo jsem blbě hledal.
Zadní náprava- Za mě pro standardní uživatele torzka úplně v pohodě(jednou mi v "trošku rychlejším" průjezdu esíčkem malinko kopla, ale úplně v pohodě řešitelné. Uvidíme v zimě, budou li ještě nejaké Jako nadstandardní uživatel, jezdící s mírně naloženým kufrem bych možnost výběru mezi torzkou a víceprvkem uvítal.
Kufr- Tady bych to raději opravdu nekomentoval Ještě před třemi lety jsme se na Autosalonu v Bratislavě holedbali tím, jaké máme s , Kia koncernu luxusní podlážky v kufru a možnosti zvýšených podlah a úložných prostorů a za pár let jsme v ještě větší s prominutím prdeli, než kde kdo. Lid si žádá větší kufr? Tak já navrhuju, nedávejte tam nic!!! A zase bude o 5litrů větší kufr. Na vzduch Vypadá to naprosto hrozně a hlavně nepoužitelně Kupuju si kombi, abych do kufru dal bundu a papírové kapesníčky?
A teď ?
Motor- Pro mě největší překvapení. V pozitivním! Přiznávám se, měl jsem velké obavy, co v dnešní debilní EKO době budou schopni konstruktéři motorárny vymyslet a co jim EU legislativa dovolí. A pokud je to kompromis, tak se fakt moc povedl. A zároveň to bude kopanec do vlastních řad, protože podle mě, ztrácí smysl kupovat nasraného sršně 1,0TGdi. Tedy pokud někdo v rámci obr kufru , zároveň neřeší výšku povinného ručení i když i to je do budoucna diskutabilní
Na to jak byl ten motor syrový, tak na mě zanechal dojem ticha,mlčení a uznale vykulených očí. Je krásně sametový,lineární a kultivovaný v celém využitelném spektru. Chvilku si člověk zvyká(daň turbo doby), ale ve chvíli, kdy zapomenete na efekty učesané patky vlasů-pokud je vlastníte- je jízda s tímhle autem na okreskách a zatočených silničkách, včetně městského provozu opravdu radost. Převody jsou velmi dobře poskládané a motor nemá absolutně problém plynule, ale ne líně, jezdit ve spektru 4,5,6 rychlostního stupně, bez nějakého šíleného řazení. Velký rozdíl oproti 1,4 atmosféře. A to byl fakt syrový jak tatarský biftek. Ale výborně okořeněný I ježdění po městě bylo naprosto v pohodě. S tímhle motorem podle mě nešlápnul vedle, a jestli bude základem pro budoucí 1,5 TGDi, tak je na co se docela těšit- pro turbofily
Zvuk motoru je krásně atmosférický a líbivý. A bonus navrch,pokud jsou mé informace správné, tak by motor neměl mít eko fičuru GPF, což taky není k zahození A ještě jedna taková maličkost . Všimli jste si z fotografie motoru to úžasné ušetření prostoru a peněz, díky "nové" pozici vyrovnávací nádržky chladící kapaliny? Ano je přímo na chladičové stěně ze zadní strany A chladič je báječně chráněný novou maskou. Co mi to jen v myšlenkách evokuje ve vztahu k peněžence klientů a potenciální možné druhovýrobě??
Takže finální resumé.
Kromě motoru- naprosto nového a super, pro mě "nový" Hyundai i30 v ničem nový není, až na věci, které bych nejraději oželel. Čili, jako majitel "starého" modelu nemám důvod nic měnit a všem Vám, kteří stojíte před rozhodnutím pořídit si nové auto i30 ve standartní verzi upřímně nezávidím. Ale to je čistě můj pohled na věc. Každý z Vás má jistě svou hlavu a svůj pohled na "krásu" vozidla.
Já pokud bych měl volit, tak z hlediska vizuálního a stejných motorů, tak dceřinný koncern Kia, ale tam je zase cena trošku jinde.
Závěrem.
Když se nad tím zamyslím... Je nový facelift vlastně bomba. Každý potenciální zákazník zaplatí za méně daleko více. Takže z pohledu je to dobrý obchod
A ty zákazníku si trhni nohou, nebo počítej a zkoušej i jinde. Ale pokud chceš atmosféru, moc možností nemáš a ve stejné cenové hladině...
A na úplný konec, díky Vám všem se kterými bylo opět a zase bude radost se potkat.
Byl to báječný den
Po vstřebání dojmů ze včerejška- všech možných a díky "muzeu" i nemožných se dávám, díky Štěpánovi do krátké recenze "NOVÉHO" i30 combi. Recenze kterou tady napsal Mr. je natolik vypsaná a obsahující prakticky vše, že půjde jen o pár mých dojmů z času, který jsem měl možnost v tomto autě strávit, ať jako spolucestující, tak jako řidič. Moc díky Štěpáne
Začnu naprosto odzadu. Mě ten facelift naprosto nedává žádný smysl a nechápu, co nám tím vlastně chce říct Že jsme pitomci bez vkusu a rozumu? Na celém autě, co do exteriéru i interiéru nenajdu nic, proč bych si měl nový model pořídit
Hrozné zjištění,že? Píšu jen svůj dojem s klasickou variantou i30. U Nline už je to podstatně jinak, co jsem měl zatím možnost vidět.
Takže, proč vlastně ne. Nic mě na novém voze neupoutalo natolik, abych řekl, jo kvůli tomuhle jsem ochoten oželet dosavadní a pořídit nové. A tohle je lepší, než to co bylo. Vůbec nic.
Ano uznávám, nová i30 je a myslím, že nejen pocitově lépe odhlučněná, hlavně hluk od kol. U motoru nejsem schopen posoudit optimálně, chtělo by to stejný motor, což už nepůjde. Ale nemyslím, že by předchozí generace měla špatné, nebo horší odhlučnění motoru, než nová. Řekl bych že zrovna odhlučnění motorů (benzínových) je u poslední generace na velmi vysoké úrovni. S naftou zkušenost překvapivě nemám. Kola a podběhy ano,jednoznačně, ale nakolik je to dílem lepšího a ve větší míře použitého materiálu-řekl bych že v plastu je větší podíl měkčí složky a podílu tlumení a nakolik je to dílem změny pneumatik ukáže čas a změna pneu
Přední část vozu- Za mě bohužel NE. Ani esteticky, ani prakticky. Je to rozebráno už v předchozích recenzích a za mě, někdy je méně podstatně více. Tady platí dvojnásob.
O dílčím poškození chladičů odletujícími kamínky už tady řeč byla, tak při jakémkoli i sebemenším ťuknutí značkou-držákem do čehokoliv jde náraz přímo do grilu a ten nebude zrovna nejlevnější záležitost Pojišťovny a servisy budou šťastné
Zadní část- Fejkové výfuky- proboha proč? Ono se to fakt někomu líbí??? Jinak vše při starém.
Interiér- Vše při starém a dobrém a novinky opět proti rozumu a uživatelskému komfortu
Z logična a přehledna jdeme opačným směrem LKAS- za to bych někoho opravdu s chutí nakopl do řiti hodně špičatou botou Ale jinak v pohodě.
Brzdy- Vše při starém a velmi dobrém.
Řazení- Stejně tak. Naprosto bez výhrad. Tedy kromě kvedlání, ale rád jsem si zařadil
Řízení- Stejné jako v předchozí generaci, mě vyhovuje. Ale nikde jsem nenašel možnost změny režimu. Eco bych vůbec nepostrádal, ale sport by se i občas hodil, nicméně s atmosférou asi nejde z principu, nebo jsem blbě hledal.
Zadní náprava- Za mě pro standardní uživatele torzka úplně v pohodě(jednou mi v "trošku rychlejším" průjezdu esíčkem malinko kopla, ale úplně v pohodě řešitelné. Uvidíme v zimě, budou li ještě nejaké Jako nadstandardní uživatel, jezdící s mírně naloženým kufrem bych možnost výběru mezi torzkou a víceprvkem uvítal.
Kufr- Tady bych to raději opravdu nekomentoval Ještě před třemi lety jsme se na Autosalonu v Bratislavě holedbali tím, jaké máme s , Kia koncernu luxusní podlážky v kufru a možnosti zvýšených podlah a úložných prostorů a za pár let jsme v ještě větší s prominutím prdeli, než kde kdo. Lid si žádá větší kufr? Tak já navrhuju, nedávejte tam nic!!! A zase bude o 5litrů větší kufr. Na vzduch Vypadá to naprosto hrozně a hlavně nepoužitelně Kupuju si kombi, abych do kufru dal bundu a papírové kapesníčky?
A teď ?
Motor- Pro mě největší překvapení. V pozitivním! Přiznávám se, měl jsem velké obavy, co v dnešní debilní EKO době budou schopni konstruktéři motorárny vymyslet a co jim EU legislativa dovolí. A pokud je to kompromis, tak se fakt moc povedl. A zároveň to bude kopanec do vlastních řad, protože podle mě, ztrácí smysl kupovat nasraného sršně 1,0TGdi. Tedy pokud někdo v rámci obr kufru , zároveň neřeší výšku povinného ručení i když i to je do budoucna diskutabilní
Na to jak byl ten motor syrový, tak na mě zanechal dojem ticha,mlčení a uznale vykulených očí. Je krásně sametový,lineární a kultivovaný v celém využitelném spektru. Chvilku si člověk zvyká(daň turbo doby), ale ve chvíli, kdy zapomenete na efekty učesané patky vlasů-pokud je vlastníte- je jízda s tímhle autem na okreskách a zatočených silničkách, včetně městského provozu opravdu radost. Převody jsou velmi dobře poskládané a motor nemá absolutně problém plynule, ale ne líně, jezdit ve spektru 4,5,6 rychlostního stupně, bez nějakého šíleného řazení. Velký rozdíl oproti 1,4 atmosféře. A to byl fakt syrový jak tatarský biftek. Ale výborně okořeněný I ježdění po městě bylo naprosto v pohodě. S tímhle motorem podle mě nešlápnul vedle, a jestli bude základem pro budoucí 1,5 TGDi, tak je na co se docela těšit- pro turbofily
Zvuk motoru je krásně atmosférický a líbivý. A bonus navrch,pokud jsou mé informace správné, tak by motor neměl mít eko fičuru GPF, což taky není k zahození A ještě jedna taková maličkost . Všimli jste si z fotografie motoru to úžasné ušetření prostoru a peněz, díky "nové" pozici vyrovnávací nádržky chladící kapaliny? Ano je přímo na chladičové stěně ze zadní strany A chladič je báječně chráněný novou maskou. Co mi to jen v myšlenkách evokuje ve vztahu k peněžence klientů a potenciální možné druhovýrobě??
Takže finální resumé.
Kromě motoru- naprosto nového a super, pro mě "nový" Hyundai i30 v ničem nový není, až na věci, které bych nejraději oželel. Čili, jako majitel "starého" modelu nemám důvod nic měnit a všem Vám, kteří stojíte před rozhodnutím pořídit si nové auto i30 ve standartní verzi upřímně nezávidím. Ale to je čistě můj pohled na věc. Každý z Vás má jistě svou hlavu a svůj pohled na "krásu" vozidla.
Já pokud bych měl volit, tak z hlediska vizuálního a stejných motorů, tak dceřinný koncern Kia, ale tam je zase cena trošku jinde.
Závěrem.
Když se nad tím zamyslím... Je nový facelift vlastně bomba. Každý potenciální zákazník zaplatí za méně daleko více. Takže z pohledu je to dobrý obchod
A ty zákazníku si trhni nohou, nebo počítej a zkoušej i jinde. Ale pokud chceš atmosféru, moc možností nemáš a ve stejné cenové hladině...
A na úplný konec, díky Vám všem se kterými bylo opět a zase bude radost se potkat.
Byl to báječný den
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort
Dočetl jsem vaše postřehy, klady a zápory s tímhle autem. Nyní bych se tedy vyjádřil i já k napsanému. Vy všichni recenzenti nové i30 už auto této značky Hyundai máte a máte zkušenosti, ale já vycházím z postřehů člověka, co si chce toto auto koupit poprvé jako nové.
Za mně co se vašich zjištěných negativ týče: Mně maska chladiče připadá hezčí, než před FL. Ano, má sice větší otvory, jenže kdo bude chtít, dá si tahokov a auto naopak může získat atraktivní individuální vzhled. Sundání nárazníku zvládne každý -4xkřížový šroubek a 16xplastový.
Zadní fejkové výfuky mi připadají fakt hezké. Jo, je to imitace, ale oproti verzi před FL moc povedená. LKAS je teď na volantu, tak předpokládám půjde snadno vypnout. Doteď v mém autě nebyl, takže mi to neva, na okresky nepotřebuji a dálnici jezdím párkrát za rok.
Důležité je srdce auta-motor a tam jste se všichni shodli, že je super a to mně velmi těší. Ještě zmiňovaný kufr. Bral jsem HB, protože nepotřebuji kombi, takže jak je udělaná podlaha je mi šumafuk. Ještě jednou díky za vaše postřehy, sám už se těším až bude mé auto u dealera a pak se také podělím o dojmy.
Za mně co se vašich zjištěných negativ týče: Mně maska chladiče připadá hezčí, než před FL. Ano, má sice větší otvory, jenže kdo bude chtít, dá si tahokov a auto naopak může získat atraktivní individuální vzhled. Sundání nárazníku zvládne každý -4xkřížový šroubek a 16xplastový.
Zadní fejkové výfuky mi připadají fakt hezké. Jo, je to imitace, ale oproti verzi před FL moc povedená. LKAS je teď na volantu, tak předpokládám půjde snadno vypnout. Doteď v mém autě nebyl, takže mi to neva, na okresky nepotřebuji a dálnici jezdím párkrát za rok.
Důležité je srdce auta-motor a tam jste se všichni shodli, že je super a to mně velmi těší. Ještě zmiňovaný kufr. Bral jsem HB, protože nepotřebuji kombi, takže jak je udělaná podlaha je mi šumafuk. Ještě jednou díky za vaše postřehy, sám už se těším až bude mé auto u dealera a pak se také podělím o dojmy.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort
Fakt som potešený ,že má nový atmo motor?
No trošku mi vŕta v hlave ,síce je objem nižší o 100 kubíkov ako má môj motor,ale absencia 13kw sa mi zdá dosť.Aj môj motor plní normu Euro6 aj keď má pôvod ešte z predchádzajúcej generácie.
Čakal by som trochu vyššie hodnoty.
No trošku mi vŕta v hlave ,síce je objem nižší o 100 kubíkov ako má môj motor,ale absencia 13kw sa mi zdá dosť.Aj môj motor plní normu Euro6 aj keď má pôvod ešte z predchádzajúcej generácie.
Čakal by som trochu vyššie hodnoty.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort
Euro 6 už je dneska hodně široký pojem .
A co se výkonu týče - když máš v nabídce jako další výkonový stupeň 1,0 T-GDi s 88 kW....
A co se výkonu týče - když máš v nabídce jako další výkonový stupeň 1,0 T-GDi s 88 kW....
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort
Však nech naladia 1,5 na 90kw a 1,0tgdi si môžu nechať.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort
Super report hošani .... k tomu motoru 1.0tgdi... v roku 2018 som riešil rozhodnutie 1.4 tgdi vs 1.0tgdi... cenový rozdiel bol 700€... nad príplatkom som neváhal ani minútu. Ked pred X týždňami SK import zverejnil cennik, tak som zistil, že elektrifikované 1.5tgdi sa cenovo vyšvihlo do sféry naftových motorov. V relácíí kde som v 2018 kupoval 1.4tgdi je dnes 1.0tgdi bez elektriky a o tých 700€ je lacnejšia 1.5DPI. Pri prvom pohľade do cenníka a technických údajov som si položil otázku či tých 700€ stojí za to. Odpoveď bola, že na 80% nie... ako pozerám vaše recenzie tak, ma nos neklamal .Axel.Foley píše: ↑22 srp 2020, 23:14 .....€
Celkově hodnotím auto jako také velmi pozitivně a vím, že své kupce si najde. A když tak nad tím přemýšlím, nevidím důvod, proč kupovat 1,0 T-GDI.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort
Jedna věc jsou psané a druhá reálné
Nicméně po vlastní zkušenosti musím napsat, že tvůj motor v Elantře je obzvlášť povedený, mimo jiné...
Nicméně po vlastní zkušenosti musím napsat, že tvůj motor v Elantře je obzvlášť povedený, mimo jiné...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort
Řeknu to za sebe následovně. Po tom co jsem napsal a co jsi napsal ty, bych ani neuvažoval o 1,0 TGDidibarbora píše: ↑23 srp 2020, 22:04Super report hošani .... k tomu motoru 1.0tgdi... v roku 2018 som riešil rozhodnutie 1.4 tgdi vs 1.0tgdi... cenový rozdiel bol 700€... nad príplatkom som neváhal ani minútu. Ked pred X týždňami SK import zverejnil cennik, tak som zistil, že elektrifikované 1.5tgdi sa cenovo vyšvihlo do sféry naftových motorov. V relácíí kde som v 2018 kupoval 1.4tgdi je dnes 1.0tgdi bez elektriky a o tých 700€ je lacnejšia 1.5DPI. Pri prvom pohľade do cenníka a technických údajov som si položil otázku či tých 700€ stojí za to. Odpoveď bola, že na 80% nie... ako pozerám vaše recenzie tak, ma nos neklamal .Axel.Foley píše: ↑22 srp 2020, 23:14 .....€
Celkově hodnotím auto jako také velmi pozitivně a vím, že své kupce si najde. A když tak nad tím přemýšlím, nevidím důvod, proč kupovat 1,0 T-GDI.
A teď v podvečer jsem se byl vyvětrat svou 1,4TGDi a i po 130tis. km jsem šťastný a vděčný, za tehdejší rozhodnutí pro tento motor a pro Hatch(lift) back
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort
Už teď ti gratuluji, hlavně k volbě HB. Není nás moc oproti combi. Ale to auto je parádní.Maras píše: ↑23 srp 2020, 20:38 Důležité je srdce auta-motor a tam jste se všichni shodli, že je super a to mně velmi těší. Ještě zmiňovaný kufr. Bral jsem HB, protože nepotřebuji kombi, takže jak je udělaná podlaha je mi šumafuk. Ještě jednou díky za vaše postřehy, sám už se těším až bude mé auto u dealera a pak se také podělím o dojmy.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort
Tak i já jakožto poslední víkendový tester napíšu své hodnocení příhodně zas jak poslední. Vše důležité zde již bylo napsáno, tak jen v rychlosti dodám pár postřehů řidiče auta, které ještě není ovlivněné eko blbostmi.
Na úplném začátku psaní se musím přiznat, že mě večer před testováním hrozně chytili záda, a tak jsem si nejvíc z celého auta užil vynikající řidičovu sedačku, která mě tak příjemně obklopila a dodala patřičnou oporu, že jsem si posed za volantem vychutnával celou dobu, co jsem měl možnost testovat.
Když už jsem nezvykle začal sedačkou, tak si dovolím zůstat v interiéru. Volant příjemně padne do ruky a řízení reaguje přesně tak, jak uživatel očekává. Při točení doleva auto zatáčí opravdu vlevo a tak dále.
S všemožnými tlačítky všude jsem si ale radši nehrál, na polovině z nich nerozeznávám piktogramy a bojím se je vyzkoušet (kdysi jsem ve filmu viděl tlačítko, které nejdřív odpálilo dveře a následně řidiče i se sedačkou vysadilo z auta [přesně jak katapult ve stíhačkách] a tak jsem radši nechtěl riskovat.. člověk nikdy neví!!) Takže vám nic nenapíšu k fungování tempomatu, divné zkratce LKAS (jsem zvyklý auto řídit a ne si do toho nechat kecat vším možným)
Dokonce si již začínám i zvykat na ten vystouplý infotainment, který když jsem viděl prvně, tak jsem si říkal, jestli to někdo myslí opravdu vážně.. Ale taky jsem jsem se v něm Mr. radši nevrtal, abych mu náhodou nesmazal navigaci a nemusel mu cestou domů dělat vedoucí vůz (by mi jen stěží stačil! Ale o tom později )
Zůstanu stále v interiéru, ale na chvilku se přesunu do kufru, který je zde lehce kritizován. Přiznám se, že jsem ho sice moc nezkoumal, ale klidně bych snesl kufr i hlubší (u Accenta je ten shod o něco větší a ještě je díky sedanové konstrukcí vyhrabávání věcí od sedačky lehce náročné). Ale je fakt, že stavitelná podlaha by automobilku moc nestála a celkovy pocit z kufru by byl o trochu lepší, ale ani s tímto provedením nemám problem.
A konečně se dostávám k exteriéru. Celkově se mi to auto líbí, když jede za vámi tak ty světla denního svícení alias blinkry jsou.. dech beroucí! Sice kýčovité, ale přehlednout rozhodně nejdou Ale tu masku si také nedovedu představit na světlém vozu, v tomto zapůjčeném odstínu (který chválím) to naštěstí nebylo tak hrozně.. ale ta (ne)praktičnost
Tak! A konečně se dostáváme k tomu, na co určitě nedočkavě čekáte.. a to konkrétně k hodnocení nové atmosféry od Hyundai z pohledu řidiče, který si užívá staré poctivé dílo, které ještě není ovlivněné evropskou unií a jejich věčnou honbou a za emisemi.
Když jsem se dozvěděl, co konkrétně budeme testovat, tak jsem byl nadšený, přeci jen konečně po delší době motor, o kterém bych v budoucnu mohl uvažovat. Jenže pak jsem se nad tím zamyslet, vzpomněl jsem si na ekoškrcení a došlo mi, že i přestože je papírově motor silnější, tak je zde možnost, že budu zklamaný a že áca se základním motorem bude mít proti i30 lehce sportovní ambice a.. kupodivu je i má!
Ale je to možná i tím, že nejsem vůbec zvyklý na ty ekoblbosti, a tak když jsem se poprvé pokusil opatrně rozjet, tak se málem nic nestalo Ale naštěstí to byla jen má počáteční nevědomost a motor mě i tak posléze celkem mile překvapil. Přeci jen ještě nebyl ani trochu zajetý a určitě ještě ožije,a když ho potkám na silnice, tak mě i potrápí! Hezky, pravidelně si přede, uvnitř o něm takřka nevíte a jde ochotně do otáček. Nemůžete od atmosféry čekat nějaký ten turbokopanec, ale hezky lineární zátah v celém spektru otáček a hezky točit a točit a auto se vám odvděčí dostatečným výkonem na předjíždění a nízkou spotřebou při klidné jízdě (jak jistě zítra Mr. doplní hodnotu, se kterou předváděcí vůz vrátil do salónu)
A to jsem si myslel, jak budu stručný
Teď jen doufám, že jsem nebyl k motoru moc kritický, opravdu je to povedený kousek technologie, sice v rámci možností, co nám EU povolí, ale opravdu jsem za něj rád a určitě ho někdy v budoucnu rád znovu vyzkouším!
Na závěr bych rád poděkoval všem zúčastněným jak za organizaci, za příjemně strávený den v dobré společnosti a za ukázání krásného místa! Rád jsem Vás všechny znovu viděl (i rád poznal nové tváře) a těším se na příští setkání
Na úplném začátku psaní se musím přiznat, že mě večer před testováním hrozně chytili záda, a tak jsem si nejvíc z celého auta užil vynikající řidičovu sedačku, která mě tak příjemně obklopila a dodala patřičnou oporu, že jsem si posed za volantem vychutnával celou dobu, co jsem měl možnost testovat.
Když už jsem nezvykle začal sedačkou, tak si dovolím zůstat v interiéru. Volant příjemně padne do ruky a řízení reaguje přesně tak, jak uživatel očekává. Při točení doleva auto zatáčí opravdu vlevo a tak dále.
S všemožnými tlačítky všude jsem si ale radši nehrál, na polovině z nich nerozeznávám piktogramy a bojím se je vyzkoušet (kdysi jsem ve filmu viděl tlačítko, které nejdřív odpálilo dveře a následně řidiče i se sedačkou vysadilo z auta [přesně jak katapult ve stíhačkách] a tak jsem radši nechtěl riskovat.. člověk nikdy neví!!) Takže vám nic nenapíšu k fungování tempomatu, divné zkratce LKAS (jsem zvyklý auto řídit a ne si do toho nechat kecat vším možným)
Dokonce si již začínám i zvykat na ten vystouplý infotainment, který když jsem viděl prvně, tak jsem si říkal, jestli to někdo myslí opravdu vážně.. Ale taky jsem jsem se v něm Mr. radši nevrtal, abych mu náhodou nesmazal navigaci a nemusel mu cestou domů dělat vedoucí vůz (by mi jen stěží stačil! Ale o tom později )
Zůstanu stále v interiéru, ale na chvilku se přesunu do kufru, který je zde lehce kritizován. Přiznám se, že jsem ho sice moc nezkoumal, ale klidně bych snesl kufr i hlubší (u Accenta je ten shod o něco větší a ještě je díky sedanové konstrukcí vyhrabávání věcí od sedačky lehce náročné). Ale je fakt, že stavitelná podlaha by automobilku moc nestála a celkovy pocit z kufru by byl o trochu lepší, ale ani s tímto provedením nemám problem.
A konečně se dostávám k exteriéru. Celkově se mi to auto líbí, když jede za vámi tak ty světla denního svícení alias blinkry jsou.. dech beroucí! Sice kýčovité, ale přehlednout rozhodně nejdou Ale tu masku si také nedovedu představit na světlém vozu, v tomto zapůjčeném odstínu (který chválím) to naštěstí nebylo tak hrozně.. ale ta (ne)praktičnost
Tak! A konečně se dostáváme k tomu, na co určitě nedočkavě čekáte.. a to konkrétně k hodnocení nové atmosféry od Hyundai z pohledu řidiče, který si užívá staré poctivé dílo, které ještě není ovlivněné evropskou unií a jejich věčnou honbou a za emisemi.
Když jsem se dozvěděl, co konkrétně budeme testovat, tak jsem byl nadšený, přeci jen konečně po delší době motor, o kterém bych v budoucnu mohl uvažovat. Jenže pak jsem se nad tím zamyslet, vzpomněl jsem si na ekoškrcení a došlo mi, že i přestože je papírově motor silnější, tak je zde možnost, že budu zklamaný a že áca se základním motorem bude mít proti i30 lehce sportovní ambice a.. kupodivu je i má!
Ale je to možná i tím, že nejsem vůbec zvyklý na ty ekoblbosti, a tak když jsem se poprvé pokusil opatrně rozjet, tak se málem nic nestalo Ale naštěstí to byla jen má počáteční nevědomost a motor mě i tak posléze celkem mile překvapil. Přeci jen ještě nebyl ani trochu zajetý a určitě ještě ožije,a když ho potkám na silnice, tak mě i potrápí! Hezky, pravidelně si přede, uvnitř o něm takřka nevíte a jde ochotně do otáček. Nemůžete od atmosféry čekat nějaký ten turbokopanec, ale hezky lineární zátah v celém spektru otáček a hezky točit a točit a auto se vám odvděčí dostatečným výkonem na předjíždění a nízkou spotřebou při klidné jízdě (jak jistě zítra Mr. doplní hodnotu, se kterou předváděcí vůz vrátil do salónu)
A to jsem si myslel, jak budu stručný
Teď jen doufám, že jsem nebyl k motoru moc kritický, opravdu je to povedený kousek technologie, sice v rámci možností, co nám EU povolí, ale opravdu jsem za něj rád a určitě ho někdy v budoucnu rád znovu vyzkouším!
Na závěr bych rád poděkoval všem zúčastněným jak za organizaci, za příjemně strávený den v dobré společnosti a za ukázání krásného místa! Rád jsem Vás všechny znovu viděl (i rád poznal nové tváře) a těším se na příští setkání
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort
Bohužel, díky debilitě EU je teď LKAS trvalá funkce, která se aktivuje po každém nastartování Tlačítko na vypnutí je sice na volantu, člověk ho ale musí držet asi 5 sekund, než ho opravdu vypne
PS: Bude to opravdu "zajímavé":
1. nastartovat klíčkem na pravé straně
2. vypnout Stop-Start na levé straně pod volantem
3. vypnout LKAS na pravé straně volantu
4. připoutat se pásem zleva doprava
Hotová rozcvička po ránu
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort
Já to měl v jiném pořadí:
1. zapnout pás
2. nastarovat
3. vypnout S/S
4. vypnout LKA
Dnes ráno jsem kombíčka vrátil a toto se zobrazovalo na PP: Můj odhad byl dle dotankování správný, "kecá" o cca 0,2 litru, průměr vyšel 5,7 litru Naturalu 95 na 100 kilometrů.
Děkuji Axelovi, petzlovi a kyrmonovi za spolupráci, doufám, že se nám opět brzy podaří se sejít u zajímavého auta !
1. zapnout pás
2. nastarovat
3. vypnout S/S
4. vypnout LKA
Dnes ráno jsem kombíčka vrátil a toto se zobrazovalo na PP: Můj odhad byl dle dotankování správný, "kecá" o cca 0,2 litru, průměr vyšel 5,7 litru Naturalu 95 na 100 kilometrů.
Děkuji Axelovi, petzlovi a kyrmonovi za spolupráci, doufám, že se nám opět brzy podaří se sejít u zajímavého auta !
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort
Na surový motor veľmi slušné.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...