Brzdové kotouče i40
Moderátor: Moderátoři
Re: Brzdové kotouče i40
Ano, možná je můj nájezd nízký, ale to nic nemění na faktu, že mám jako druhé auto TUCSON z roku 2007 a tam je najeto 180tkm a problémy s tím autem nejsou a nebyly.
Nechci se tím zastávat a vůbec neříkám, že bych si nekoupil jiné auto. Jen vidím, že u jiných jsou problémy podobné, to nebudu mluvit o škodě a jejich TSI motorech... To jsi můžeš přečíst na fórech a mám vlastní zkušenosti.
A pokud mi vyměnili věc na záruku, tak mi to nevadí a neberu to jako mínus
Nechci se tím zastávat a vůbec neříkám, že bych si nekoupil jiné auto. Jen vidím, že u jiných jsou problémy podobné, to nebudu mluvit o škodě a jejich TSI motorech... To jsi můžeš přečíst na fórech a mám vlastní zkušenosti.
A pokud mi vyměnili věc na záruku, tak mi to nevadí a neberu to jako mínus
Hjú i40 sedan 2016, 2.0 121kW Premium Sleek Silver
Hjú Tucson 2.0CVVT 4WD LPG 2007
Hjú Tucson 2.0CVVT 4WD LPG 2007
- Reklama
Re: Brzdové kotouče i40
Ved suhlasim, pokial ti vymenia veci v zaruke je to OK, ale ja mam skor inu skusenost. S motorom TSI suhlasim, ved preto som aj napisal ze VW kupa s TSI motorom je fakt dobra volba... .
Moja skusenost a ked si citam toto forum ake ma zavady, tak to beriem ako nie moc dobru znacku.
Moja skusenost a ked si citam toto forum ake ma zavady, tak to beriem ako nie moc dobru znacku.
i40 combi 1,7 manual CRDi PREMIUM 2015
HYUNDAI je uplna katastrofa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HYUNDAI je uplna katastrofa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Brzdové kotouče i40
A čteš i jiná fóra
Protože pokud budeš posuzovat vozidla a jejich kvalitu podle fór,tak by mne zajímalo které auto by jsi vybral
Protože pokud budeš posuzovat vozidla a jejich kvalitu podle fór,tak by mne zajímalo které auto by jsi vybral
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Brzdové kotouče i40
Kedze toto nie je moje prve auto v zivote a momantelna i40 nie je moje jedine auto, ano citam aj ine fora.
Este neviem do coho pojdem do buducna, bolo ze skusim nieco nove ked sa o tom v poslednej dobe tak rozprava ake je to uz dnes super auto.
Bud si kupim opat MONDEO alebo SUPERBA ktoreho mam aj teraz.
Este neviem do coho pojdem do buducna, bolo ze skusim nieco nove ked sa o tom v poslednej dobe tak rozprava ake je to uz dnes super auto.
Bud si kupim opat MONDEO alebo SUPERBA ktoreho mam aj teraz.
i40 combi 1,7 manual CRDi PREMIUM 2015
HYUNDAI je uplna katastrofa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HYUNDAI je uplna katastrofa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Brzdové kotouče i40
Ahoj co ti to dělalo ž ejsi byl v servise kde ti čistili nádrž, měnili filtr apd ? a od té doby o.k ,?Markus85 píše:Tak kdysi se bralo, že Brembo byla na brzdy taková lepší firma ne? Dneska jsem měl 40tku na servise, čištění palivové nádrže, výměna pal.filtru atd. Kvalitní nafta!Hardcam píše:Proc je ulitle kupovat kotouce Brembo, kdyz jsou to uplne obycejne standardni kotouce?
Hyundai I40, 100kw, Premium Nav - Blue spirit.
Toyota M.R.2 115 kw.
Toyota Corolla 1.6 Gti 95 kw
Opel Ascona 2.0 i
Škoda 120 M. Koní = málo.
Toyota M.R.2 115 kw.
Toyota Corolla 1.6 Gti 95 kw
Opel Ascona 2.0 i
Škoda 120 M. Koní = málo.
Re: Brzdové kotouče i40
Mohu se poptat?
Ceka me vymena brzdovych desticek a udajne i kotouce. Rad se poptam,jake znacky sehnat ci jsou kvalitni. Ne zrovna ty nejdrazsi ale takovy spise lepsi. Mam najeto cca 78tisic,koupe z dovozu pred skoro 3lety, ja najel za ty roky cca 30tisic km. Nejsem brzda a plyn. Takze asi predesly majitel byl.
Dotaz je na vas, vase zkusenosti a doporuceni.. A ja pak se servisem domluvim. Dle mne ten servis bude davat asi ty standardni (dodavatel asi Kelly).
Diky predem
Ceka me vymena brzdovych desticek a udajne i kotouce. Rad se poptam,jake znacky sehnat ci jsou kvalitni. Ne zrovna ty nejdrazsi ale takovy spise lepsi. Mam najeto cca 78tisic,koupe z dovozu pred skoro 3lety, ja najel za ty roky cca 30tisic km. Nejsem brzda a plyn. Takze asi predesly majitel byl.
Dotaz je na vas, vase zkusenosti a doporuceni.. A ja pak se servisem domluvim. Dle mne ten servis bude davat asi ty standardni (dodavatel asi Kelly).
Diky predem
Hyundai i40 Style WC,1,7CRDi,85kw,6T,2015(My2016-3.gen),silver (11/2017-)
Skoda Fabia 1.2HTP, 40kW,2007,Red
Skoda Fabia Com. 1.4MPi,50kW,2000,Red
ex Ford Mondeo 1.8TD, 66kw,1999 (2002-2017)
ex Ford Escort 1.6i CLX KOM(-2016)
ex Ford Escort 1.8D(-2005)
Skoda Fabia 1.2HTP, 40kW,2007,Red
Skoda Fabia Com. 1.4MPi,50kW,2000,Red
ex Ford Mondeo 1.8TD, 66kw,1999 (2002-2017)
ex Ford Escort 1.6i CLX KOM(-2016)
ex Ford Escort 1.8D(-2005)
Re: Brzdové kotouče i40
Nedavno jsem daval predni desky TRW GDB3642 za cca 900kc a spokojenost. Dival jsem se ze kotouc od TRW vychází zhruba kolem 1000kc, takze az nastane cas, tak pujdu i do nich. Za tu cenu to klidne risknu, i kdyz si nemyslim ze budou o moc horší nez origo.
Akorat si dej pozor, po faceliftu mame prumer tech prednich kotoucu 320mm
Akorat si dej pozor, po faceliftu mame prumer tech prednich kotoucu 320mm
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
Re: Brzdové kotouče i40
Diky za upozorneni.. To vim ze mame 320mm..
Ok az tam do servisu pujde uvidim co nabidnou..
Ok az tam do servisu pujde uvidim co nabidnou..
Hyundai i40 Style WC,1,7CRDi,85kw,6T,2015(My2016-3.gen),silver (11/2017-)
Skoda Fabia 1.2HTP, 40kW,2007,Red
Skoda Fabia Com. 1.4MPi,50kW,2000,Red
ex Ford Mondeo 1.8TD, 66kw,1999 (2002-2017)
ex Ford Escort 1.6i CLX KOM(-2016)
ex Ford Escort 1.8D(-2005)
Skoda Fabia 1.2HTP, 40kW,2007,Red
Skoda Fabia Com. 1.4MPi,50kW,2000,Red
ex Ford Mondeo 1.8TD, 66kw,1999 (2002-2017)
ex Ford Escort 1.6i CLX KOM(-2016)
ex Ford Escort 1.8D(-2005)
Re: Brzdové kotouče i40
Jelikoz mam pri brzdeni trochu vybrace hlavne diky vymlacenym cepum(je to vice citet) na ramenech, tak jsem objednal vsechny 4 kotouce Rotinger graphite line T5, to znamena vrtane s drazkovanim. Co jsem cetl recenze, tak skoro sama chvala. Celkem vcetne postovneho 5.091kc. Predni mam urcite 320mm ale u zadních jsem si nebyl jist, jestli mam 284 nebo 300mm. Podle vinka me hodilo cislo dilu, kde se pise 300mm ale i tak premyslim, jestli radsi nesundat kolo a mrknout se. Pokud by to nekoho zajimalo, tak cisla na predek jsou 21302-GL/T5 a zadek 1957-GL/T5. Čekací lhuta cca 14 dni.
- Přílohy
-
- TogAAgB7j-A-960_copy_532x399.jpg (69.27 KiB) Zobrazeno 1428 x
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
Re: Brzdové kotouče i40
Ahoj, prosím o radu.
Co cca 3000km se mi zvlní kotouče a při mírném zabrždění začne kopat do pedálu, při silnějším přestane. Už jsem absolvoval:
3x výměnu kotoučů - 1x nové, pak staré soustruh a pak i ty nové
nové brzdové destičky
výměna horního uložení tlumičů
výměna čepů řízení
změření házivosti kotoučů a nábojů - ok
geometrie - ok
kontrola tlumičů - ok
Po výměně kotoučů vždy cca 3000km ok a pak nanovo.
Napadá vás prosím ještě něco? Nájeto mám 150.000, do 140.000 to bylo v pohodě...
Díky moc
D.
Co cca 3000km se mi zvlní kotouče a při mírném zabrždění začne kopat do pedálu, při silnějším přestane. Už jsem absolvoval:
3x výměnu kotoučů - 1x nové, pak staré soustruh a pak i ty nové
nové brzdové destičky
výměna horního uložení tlumičů
výměna čepů řízení
změření házivosti kotoučů a nábojů - ok
geometrie - ok
kontrola tlumičů - ok
Po výměně kotoučů vždy cca 3000km ok a pak nanovo.
Napadá vás prosím ještě něco? Nájeto mám 150.000, do 140.000 to bylo v pohodě...
Díky moc
D.
Re: Brzdové kotouče i40
Mne pomohlo viackrát po sebe z veľkej rýchlosti tvrdo zsbrzdiť.Tesné pred zastavením pustiť a potom jazdou kotúče ochladiť.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Brzdové kotouče i40
- na nový kotúč si dal vždy nové dostičky? Keď sa kotuč frezoval na náboji? skúšal si rozne značky kotúčov?farberd píše: ↑06 led 2022, 13:34 Ahoj, prosím o radu.
Co cca 3000km se mi zvlní kotouče a při mírném zabrždění začne kopat do pedálu, při silnějším přestane. Už jsem absolvoval:
3x výměnu kotoučů - 1x nové, pak staré soustruh a pak i ty nové
nové brzdové destičky
výměna horního uložení tlumičů
výměna čepů řízení
změření házivosti kotoučů a nábojů - ok
geometrie - ok
kontrola tlumičů - ok
Po výměně kotoučů vždy cca 3000km ok a pak nanovo.
Napadá vás prosím ještě něco? Nájeto mám 150.000, do 140.000 to bylo v pohodě...
Díky moc
D.
- jedna vec je odfajknúť čo sa urobilo a druhá je či naozaj a či poctivo
- ak by sme pripustili že Všetko urobili OK - tj vyčistený náboj, zmeraná hádzavosť, náboj v poriadku, brzdy zabehnuté, brzdič všetko v poriadku... tak ešte napr. https://forum.autobazar.eu/diagnostika- ... 53103.html
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: Brzdové kotouče i40
Kotouče 2 typy. No, je pravda že destičky se už pak asi neměnily, tím že byly nové. Děkuji za odkaz, nechám ještě v servise prověřit - včera jsem se byl v Hyundai zeptat, údajně to ještě mohou způsobovat nějaké ztvrdlé gumy v brzdě, které už tolik nepruží a způsobují, že se obložení stále lehce dotýká kotouče, promazávání prý nestačí...vypadl mi ten název, materiál říkali 3500,-Kčslabostka píše: ↑06 led 2022, 17:38- na nový kotúč si dal vždy nové dostičky? Keď sa kotuč frezoval na náboji? skúšal si rozne značky kotúčov?farberd píše: ↑06 led 2022, 13:34 Ahoj, prosím o radu.
Co cca 3000km se mi zvlní kotouče a při mírném zabrždění začne kopat do pedálu, při silnějším přestane. Už jsem absolvoval:
3x výměnu kotoučů - 1x nové, pak staré soustruh a pak i ty nové
nové brzdové destičky
výměna horního uložení tlumičů
výměna čepů řízení
změření házivosti kotoučů a nábojů - ok
geometrie - ok
kontrola tlumičů - ok
Po výměně kotoučů vždy cca 3000km ok a pak nanovo.
Napadá vás prosím ještě něco? Nájeto mám 150.000, do 140.000 to bylo v pohodě...
Díky moc
D.
- jedna vec je odfajknúť čo sa urobilo a druhá je či naozaj a či poctivo
- ak by sme pripustili že Všetko urobili OK - tj vyčistený náboj, zmeraná hádzavosť, náboj v poriadku, brzdy zabehnuté, brzdič všetko v poriadku... tak ešte napr. https://forum.autobazar.eu/diagnostika- ... 53103.html
Re: Brzdové kotouče i40
asi myslia gumičky ktoré sú navlečené na niektorých vodiacich trnoch ale tie keď napuchnú kvôli zlej vazeline hneď to poznáš - trň sa nedá jednoducho dostať von ani potom dnu, v zásade ich tam ani netreba, mali by tlmiť vibrácie ale všetko funguje aj bez nich.
Skôr to vidím na chybu- vôľu v tom ložisku ktorá spôsobí rozkmitanie náboja a kotúča za jazdy. Alebo sa fakt nevracia bud piestik alebo sú zaseknuté vodiace trne. Skôr ale to prvé ako je to popísané v tom príspevku id Hlavatého na autobazar.eu
Skôr to vidím na chybu- vôľu v tom ložisku ktorá spôsobí rozkmitanie náboja a kotúča za jazdy. Alebo sa fakt nevracia bud piestik alebo sú zaseknuté vodiace trne. Skôr ale to prvé ako je to popísané v tom príspevku id Hlavatého na autobazar.eu
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: Brzdové kotouče i40
Tohle byla bolest Octavie 1 v některých verzích. Kup si poslední Speciál Světa motorů, tam je o tom pojednání. Možná něco z toho půjde i na i40.farberd píše: ↑06 led 2022, 13:34 Ahoj, prosím o radu.
Co cca 3000km se mi zvlní kotouče a při mírném zabrždění začne kopat do pedálu, při silnějším přestane. Už jsem absolvoval:
3x výměnu kotoučů - 1x nové, pak staré soustruh a pak i ty nové
nové brzdové destičky
výměna horního uložení tlumičů
výměna čepů řízení
změření házivosti kotoučů a nábojů - ok
geometrie - ok
kontrola tlumičů - ok
Po výměně kotoučů vždy cca 3000km ok a pak nanovo.
Napadá vás prosím ještě něco? Nájeto mám 150.000, do 140.000 to bylo v pohodě...
Díky moc
D.
Jinak jde soustružit kotouče přímo na autě. Možná i to by byla cesta.