Problem s bateriou a startovanim.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Ladislav Ilko
Příspěvky: 2
Registrován: 03 dub 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Problem s bateriou a startovanim.

Příspěvek od Ladislav Ilko »

Ahoj Chcem sa spytat ci ma niekto skusenost s vybitou a bateriou.
Stalo sa mi ze moja polovicka zle zatvorila dvere, a vybila autobateriu,.Po jej dobiti na asi 13,5 V ale na kapacitu asi len 30% som nedokazal nastratovat.Vsetky svetla svietili, problem bol v tom ze strater sa ani nepretocil dokonca sa nezazali ziadne kontrolky.Prosim Vas moze to byt problem s Imobilizerom???Ale problem s poistkou od startera.Ak mate niekto podobnu skusenost prosim Vas poradte.
dakujem.
Laco. :cry:
Reklama
 

Uživatelský avatar
Felotron
****
Příspěvky: 1022
Registrován: 16 lis 2006, 16:05
Bydliště: KM
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Felotron »

To je spis ta baterka uplne mrtva. Zkus to nastartovat pres kabely, nebo si od nekoho pujc baterku.
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006

dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2284
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Felotron píše:To je spis ta baterka uplne mrtva. Zkus to nastartovat pres kabely, nebo si od nekoho pujc baterku.
Přesně tak,kup novou autobaterii,ta Tvá už na to prostě nestačí,ještě k tomu máš dieselový motor,musíš žhavit a ještě startovat s velkým odporem,benzínový motor tolik nepotřebuje,ale diesel jo!! :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4506
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

Ivane,myslím že nemá nafťák(tam je opravdu potřeba větší startovací proud).Píšeš po dobití baterie na 13,5V-to je dost vysoká hodnota.Neměřil jsi to hned po odpojení od nabíječky?Musíš měřit až po nějaké hodince,aby to byl správný údaj.
Pro zajímavost-kdo nemá hustoměr na změření nabití autobaterie,ale má nějaký měřák(voltmetr),tak 100% kapacita baterie=12,6V a výše.
75%=12,40-12,54V
50%=12,24-12,40V
25%=11,88-12,18V
0%=méně než 11,88V
Pokud jsi naměřil po nabití 30% kapacity,tak tě čeká nová baterie.Ptáš se na imobilizér-u mého auta,pokud jsem zkoušel nastartovat neoriginálním klíčem(nechal jsem si udělat obyčejný klíč,bez čipu na deaktivaci imob),tak startér TOČÍ,ale zapalování je bez proudu a samozřejmě nejde nastartovat.V tvém případě,se startér ani neroztočil. :( Koupě baterie,tě nemine.Jak psal Felotron,zkus si vypůjčit od souseda baterii nebo nastartovat na start,kabely,ať máš jistotu. :wink:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Ladislav Ilko
Příspěvky: 2
Registrován: 03 dub 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Bateria

Příspěvek od Ladislav Ilko »

Je to slaba bateria .Dik Moc.
laco.
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2284
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Borek píše:Ivane,myslím že nemá nafťák(tam je opravdu potřeba větší startovací proud).Píšeš po dobití baterie na 13,5V-to je dost vysoká hodnota.Neměřil jsi to hned po odpojení od nabíječky?Musíš měřit až po nějaké hodince,aby to byl správný údaj.
Pro zajímavost-kdo nemá hustoměr na změření nabití autobaterie,ale má nějaký měřák(voltmetr),tak 100% kapacita baterie=12,6V a výše.
75%=12,40-12,54V
50%=12,24-12,40V
25%=11,88-12,18V
0%=méně než 11,88V
Pokud jsi naměřil po nabití 30% kapacity,tak tě čeká nová baterie.Ptáš se na imobilizér-u mého auta,pokud jsem zkoušel nastartovat neoriginálním klíčem(nechal jsem si udělat obyčejný klíč,bez čipu na deaktivaci imob),tak startér TOČÍ,ale zapalování je bez proudu a samozřejmě nejde nastartovat.V tvém případě,se startér ani neroztočil. :( Koupě baterie,tě nemine.Jak psal Felotron,zkus si vypůjčit od souseda baterii nebo nastartovat na start,kabely,ať máš jistotu. :wink:
Ehm :oops: ,mě se zdálo,že jsem tam viděl crdi,ale to se mi asi jenom zdálo :shock: :oops:
Jinak na autobaterie mám záťěžový měřák prověří sílu baterie!! :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Odpovědět

Zpět na „ATOS“