i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Nedělejte si názor předem .
Berte to jako dobrou radu od někoho, kdo to má už 48 hodin k dispozici .
Berte to jako dobrou radu od někoho, kdo to má už 48 hodin k dispozici .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20286
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Že k tobě vyrazím hned a vyzkoušíme to prázdných půlnočních cestách
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Máš možnost ...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
To jsi si naběhl S kultem spánku to bude tentokrát špatné. To já si počkám na ty správné silnice. A že nás zítra čekají Snad nás mine ten déšť
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Zkuste, jak to plave v Labi...
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Podle yr.no to vypadá na mrholení.
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
No právě, horší než déšť... Ale zajíci se počítají až po honu, tak uvidíme
Stejně se těším i kvůli tomu místu a jeho atmosféře
Stejně se těším i kvůli tomu místu a jeho atmosféře
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Páni,hlavne srozumom.
No už sa teším na vaše výstupy.
No už sa teším na vaše výstupy.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Plánoval jsem stručné hodnocení - teď jsem dokončil úpravu pátečního textu a Word hlásí více jak 2.000 slov ...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Ja mávam opačný problém.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Časté reštarty budú spaľovaciemu motoru vždy vadiť nech ho skonštruujú ako chcú (vždy to bude najextrémnejší prechodový dej) ... MH systém umožňuje to vypínanie na dlhšiu dobu a umožňuje komfortnejší štart - pre užívateľa, pre motor je to úplne jedno z ktorej strany kľuky dostane impulz, trpieť bude rovnako.stefanpilat píše: ↑27 zář 2020, 11:19 Ve spojení s MHEV by snad ale neměl SS ničemu vadit, takže ho ani nemá smysl vypínat. Klasicky přes startér z autobaterie to má startovat jen při studeném startu, tak už si připojování motoru přebírá MHEV ústrojí. S vypnutým SS by spíš pak MHEV nedával žádný smysl. Aspoň tak jsem se dočetl, že by to mělo fungovat. Doufám, že to tak i v praxi bude. Jsem moc zvědavý na reálné zkušenosti.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- stefanpilat
- **
- Příspěvky: 494
- Registrován: 11 úno 2020, 11:26
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Asi bude hlavně záležet, jak je ten motor zkonstruován a jestli je na takový způsob zátěže připraven. Hybridní Toyoty Prius už jezdí více jak 20 let, spalovací motor si vypínají a zapínají dle potřeby, a přesto jsem nikdy neslyšel, že by kvůli tomu měly staré Priusy se spalovacími motory problémy. Ani u starých (mild)hybridních Hond není spalovací motor problém, když se mu pravidelně mění olej. Takže bych neřekl, že je důvod k nějaké hromadné panice. Hybridy i mild-hybridy, když se dobře udělají a majitel nekašle na servis, mohou sloužit klidně i 20 let. Otázka tedy je, jestli je ten mild-hybrid u Hyundaje dobře udělaný. To bohužel může definitivně potvrdit až čas. Ale protože už Hyundai/Kia hybridní pohony pár let vyrábí a žádné fatální problémy se u nich zatím neobjevily, nevidím důvod k přehnanému pesimismu. A nový motor 1.5 T-GDI byl (snad) pro spolupráci s mild-hybridním systémem už zkonstruován. Zbytečně bych se toho nebál.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI WhiteSand Style+Nav (2020-)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20286
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Neratov v Orlických horách. Jemně mrholí. Stojíme vedle auta a dostáváme rychlé školení o třech bodech:
1. při startování sešlápnout spojku a brzdu, vyřadit do neutrálu a otočit klíčkem, jinak motor nenastartuje
2. po nastartování má auto vždy nastaven režim jízdy ECO, jinak má ještě NORMAL a SPORT
3. před vyjetím je doporučeno vypnout LKAS, jelikož kecá do řízení, ačkoliv na silnici není středová čára
Zvědavý dotaz: co Stop-Start? Odpověď zní: v režimech NORMAL a SPORT ho lze vypnout. Úlevné vydechnutí.
Beru si klíč jako první a usedám za volant do sportovní sedačky s textilním potahem. Jede se mnou petzl62. Nastavuji si polohu za volantem, prodloužení sedáku nechávám vytaženo. Sedačka je v porovnání s "civilní" verzí tvrdší, ale skvělá Je jakoby dělaná na mou nekonfekční postavu - dostatečně široká, se skvělým, ale ne excesivním bočním vedením, vysoké opěradlo drží i boky od beder až nad ramena, opěrka hlavy nastavitelná ve dvou směrech. Perforovanou kůží čalouněný volant je tlustý tak akorát, jak se na tohle auto patří. A velice příjemný do dlaní. Bonus: na dolním konci prostředního ramene je znáček "N" Ten je i v hlavici řadící páky, která má také specifický tvar a velice příjemně padne do dlaně. A také na textilních kobercích. K zaměření auta skvěle ladí černě očalouněný strop a sloupky. Nad prostředními výdechy je 8" displej MMS, bohužel, bez navi. První dojem po usednutí je opravdu skvělý
Otáčím klíčkem spínací skříňce. Samozřejmě, nedá mi to a zkouším nastartovat pouze s vyšlápnutou spojkou. Nejde to, auto píše na středovém displeji, že chce sešlápnout brzdu. Šlapu tedy pravou nohou na brzdu a startuji. Vypínám LKAS, jehož tlačítko nacházím s pomocí petzl na volantě na pravé straně. Řadím zpátečku, na displeji se objeví obraz z couvací kamery s celkem slušným rozlišením. Kousek couvnu, řadím za 1 a snažím se rozjet. Motor chcípne. Znovu startuji a na druhý pokus se mi to s motorem vytočeným do trochu vyšších otáček, než by se mi to líbilo, povede. Spojka je nějaká zvláštní, jakoby mdlá, bez místa záběru. Dva, tři, čtyři. Kvalty naskakují, plynový pedál se noří do podlahy. Mno... nic moc Na to, že to má být turbem dopovaná jedna pětka, celkem vlažný projev Jsem sice v kopcích Orlických hor, motor má najeto jen něco málo přes 900 km (takže syrový), ale i tak... Asi po dvou kilometrech nám to s petzl docvakne: auto má nastaven ECO mód Okamžitě nasleduje změna jízdního režimu na NORMAL a motor ožívá. Tohle už je trochu jiné kafe, konečně to jede Čtyři, plyn do podlahy. Auto se nádherně rozjíždí, motor hezky táhne. Esíčko, brzdy zabírají téměr okamžitě a lze je hezky dávkovat, podřadit do tři, plyn. Otáčky letí nahoru, čtyři, pět, plyn. Auto pořád táhne i v ne právě malých kopcích okolo Neratova. Přepínáme do SPORT... a padá nám brada Motor se asi napil energeťáku, jeho reakce na plyn je ještě ostřejší a není problém zrychlit na pětce nebo šestce - né že bych tam byl moc často, spíš vůbec Na výjezdu z jedné vracečky trochu víc zašlápnu plyn do podlahy. Mám zařazeno za dva. Otáčky letí nahoru rychlostí blesku a kola si na mokrém asfaltu hrábnou Neuvěřitelné. Zátah je famózní. Na motor o tomto objemu opravdu parádní A návykový. Navíc motor je úžasně utlumený, při klidné jízdě není vůbec slyšet, v otáčkách je jeho zvuk příjemně jadrnější, ale nic, co by rušilo či vadilo. Spíš naopak.
Zastavujeme na place vedle cesty a necháváme běžet motor. Tahle šedivá barva autu moc sluší. Tipuji, že v červené bude vypadat stejně skvěle. Kola o průměru 18" jsou taky moc hezká, navíc mají i dobrý tvar, jejich hrana je chráněna pneumatikou, tudíž člověk se nemusí tak moc obávat o obrubníky. Jasně, jsou tady pneu o bočním profilu 40, člověk musí dávat pozor, ale skrátka disky nejsou prvoplánovitě na ráně. Přední maska v dizajnu N-Line s LED světly s typickou grafikou vypadá úžasně. Ve světlech je písmeno "V" na ležato jako denní svícení, které slouží i jako blinkr. Točíme volantem, abychom zjistili, zda světla mají přísvit do zatáček. Mají. Taky LED Zadní světla mají taky nápaditou grafiku. Z LED jsou poskládána koncová a brzdová světla a mlhovky, blinkry a zpátečka jsou osazeny halogenovou žárovkou. Vpředu mlhovky nejsou, není pro ně ani spínač na levé páčce. Lezeme do kufru. Podlaha je v rovině se zadním nárazníkem, pod podlahou jsou přihrádky. Místo rezervy je tady akumulátor.
Obrovským překvapením je podvozek. Na kvalitním asfaltu o něm člověk nemá co říct, pouze od širokých kol se při klidné jízdě ozývá šum. Nedalo nám to a vzali jsem to na Říčky. Cesta je po opravě, s trochu drsnějším asfaltem, ale hrbolatá. Ačkoliv na 18" kolech, podvozek neprotestoval, spíš naopak. Ano, je tvrdší a člověk o něm ví, ale je příjemně tvrdý. Dovolím si ho přirovnat k podvozku i30 I, tam si také nechal líbit hodně. Ačkoliv tady je značně líp odhlučněn. Žádné bouchání tlumičů ála Citroen Berlingo (kdo zažil, ví), žádné pazvuky, nic. Je nádherně tuhý a člověk zadnicí cítí, co se děje pod koly. Tím příjemným způsobem. Nekroutí se a drží. Zpětná vazba od kol ve volantu sice není jako u auta s hydraulickým posilovačem, ale nějaká tady je a řízení není tak přeposilováno jako u "civilní" verze. Řazení pak už jen jako třešnička na dortu podtrhuje charakter auta: přesné, s krátkými dráhami, hlavice páky skvěle padne do ruky.
Auto mě dostalo. Rozsekalo. Nečekal jsem žádné zázraky, ale tohle je opravdu milé překvapení. Sedačky, posez za volantem, volant sám o sobě. Podvozek a motor jsou kapitoly samy o sobě. Je brzy říkat, že to bude skvělý motor. Ale vypadá to tak, jen bude chtít dobře zajet A starat se něj. První jízdní dojmy z této kombinace jsou veskrze pozitivní. A jestliže by byl stejně podvozkově naladěn i hatchback, dokázal bych si ho představit jako příští auto.
Děkuji Mr. za zapůjčení a možnost svezení. A vám všem, že jsem vás zase viděl, za krásný výlet.
1. při startování sešlápnout spojku a brzdu, vyřadit do neutrálu a otočit klíčkem, jinak motor nenastartuje
2. po nastartování má auto vždy nastaven režim jízdy ECO, jinak má ještě NORMAL a SPORT
3. před vyjetím je doporučeno vypnout LKAS, jelikož kecá do řízení, ačkoliv na silnici není středová čára
Zvědavý dotaz: co Stop-Start? Odpověď zní: v režimech NORMAL a SPORT ho lze vypnout. Úlevné vydechnutí.
Beru si klíč jako první a usedám za volant do sportovní sedačky s textilním potahem. Jede se mnou petzl62. Nastavuji si polohu za volantem, prodloužení sedáku nechávám vytaženo. Sedačka je v porovnání s "civilní" verzí tvrdší, ale skvělá Je jakoby dělaná na mou nekonfekční postavu - dostatečně široká, se skvělým, ale ne excesivním bočním vedením, vysoké opěradlo drží i boky od beder až nad ramena, opěrka hlavy nastavitelná ve dvou směrech. Perforovanou kůží čalouněný volant je tlustý tak akorát, jak se na tohle auto patří. A velice příjemný do dlaní. Bonus: na dolním konci prostředního ramene je znáček "N" Ten je i v hlavici řadící páky, která má také specifický tvar a velice příjemně padne do dlaně. A také na textilních kobercích. K zaměření auta skvěle ladí černě očalouněný strop a sloupky. Nad prostředními výdechy je 8" displej MMS, bohužel, bez navi. První dojem po usednutí je opravdu skvělý
Otáčím klíčkem spínací skříňce. Samozřejmě, nedá mi to a zkouším nastartovat pouze s vyšlápnutou spojkou. Nejde to, auto píše na středovém displeji, že chce sešlápnout brzdu. Šlapu tedy pravou nohou na brzdu a startuji. Vypínám LKAS, jehož tlačítko nacházím s pomocí petzl na volantě na pravé straně. Řadím zpátečku, na displeji se objeví obraz z couvací kamery s celkem slušným rozlišením. Kousek couvnu, řadím za 1 a snažím se rozjet. Motor chcípne. Znovu startuji a na druhý pokus se mi to s motorem vytočeným do trochu vyšších otáček, než by se mi to líbilo, povede. Spojka je nějaká zvláštní, jakoby mdlá, bez místa záběru. Dva, tři, čtyři. Kvalty naskakují, plynový pedál se noří do podlahy. Mno... nic moc Na to, že to má být turbem dopovaná jedna pětka, celkem vlažný projev Jsem sice v kopcích Orlických hor, motor má najeto jen něco málo přes 900 km (takže syrový), ale i tak... Asi po dvou kilometrech nám to s petzl docvakne: auto má nastaven ECO mód Okamžitě nasleduje změna jízdního režimu na NORMAL a motor ožívá. Tohle už je trochu jiné kafe, konečně to jede Čtyři, plyn do podlahy. Auto se nádherně rozjíždí, motor hezky táhne. Esíčko, brzdy zabírají téměr okamžitě a lze je hezky dávkovat, podřadit do tři, plyn. Otáčky letí nahoru, čtyři, pět, plyn. Auto pořád táhne i v ne právě malých kopcích okolo Neratova. Přepínáme do SPORT... a padá nám brada Motor se asi napil energeťáku, jeho reakce na plyn je ještě ostřejší a není problém zrychlit na pětce nebo šestce - né že bych tam byl moc často, spíš vůbec Na výjezdu z jedné vracečky trochu víc zašlápnu plyn do podlahy. Mám zařazeno za dva. Otáčky letí nahoru rychlostí blesku a kola si na mokrém asfaltu hrábnou Neuvěřitelné. Zátah je famózní. Na motor o tomto objemu opravdu parádní A návykový. Navíc motor je úžasně utlumený, při klidné jízdě není vůbec slyšet, v otáčkách je jeho zvuk příjemně jadrnější, ale nic, co by rušilo či vadilo. Spíš naopak.
Zastavujeme na place vedle cesty a necháváme běžet motor. Tahle šedivá barva autu moc sluší. Tipuji, že v červené bude vypadat stejně skvěle. Kola o průměru 18" jsou taky moc hezká, navíc mají i dobrý tvar, jejich hrana je chráněna pneumatikou, tudíž člověk se nemusí tak moc obávat o obrubníky. Jasně, jsou tady pneu o bočním profilu 40, člověk musí dávat pozor, ale skrátka disky nejsou prvoplánovitě na ráně. Přední maska v dizajnu N-Line s LED světly s typickou grafikou vypadá úžasně. Ve světlech je písmeno "V" na ležato jako denní svícení, které slouží i jako blinkr. Točíme volantem, abychom zjistili, zda světla mají přísvit do zatáček. Mají. Taky LED Zadní světla mají taky nápaditou grafiku. Z LED jsou poskládána koncová a brzdová světla a mlhovky, blinkry a zpátečka jsou osazeny halogenovou žárovkou. Vpředu mlhovky nejsou, není pro ně ani spínač na levé páčce. Lezeme do kufru. Podlaha je v rovině se zadním nárazníkem, pod podlahou jsou přihrádky. Místo rezervy je tady akumulátor.
Obrovským překvapením je podvozek. Na kvalitním asfaltu o něm člověk nemá co říct, pouze od širokých kol se při klidné jízdě ozývá šum. Nedalo nám to a vzali jsem to na Říčky. Cesta je po opravě, s trochu drsnějším asfaltem, ale hrbolatá. Ačkoliv na 18" kolech, podvozek neprotestoval, spíš naopak. Ano, je tvrdší a člověk o něm ví, ale je příjemně tvrdý. Dovolím si ho přirovnat k podvozku i30 I, tam si také nechal líbit hodně. Ačkoliv tady je značně líp odhlučněn. Žádné bouchání tlumičů ála Citroen Berlingo (kdo zažil, ví), žádné pazvuky, nic. Je nádherně tuhý a člověk zadnicí cítí, co se děje pod koly. Tím příjemným způsobem. Nekroutí se a drží. Zpětná vazba od kol ve volantu sice není jako u auta s hydraulickým posilovačem, ale nějaká tady je a řízení není tak přeposilováno jako u "civilní" verze. Řazení pak už jen jako třešnička na dortu podtrhuje charakter auta: přesné, s krátkými dráhami, hlavice páky skvěle padne do ruky.
Auto mě dostalo. Rozsekalo. Nečekal jsem žádné zázraky, ale tohle je opravdu milé překvapení. Sedačky, posez za volantem, volant sám o sobě. Podvozek a motor jsou kapitoly samy o sobě. Je brzy říkat, že to bude skvělý motor. Ale vypadá to tak, jen bude chtít dobře zajet A starat se něj. První jízdní dojmy z této kombinace jsou veskrze pozitivní. A jestliže by byl stejně podvozkově naladěn i hatchback, dokázal bych si ho představit jako příští auto.
Děkuji Mr. za zapůjčení a možnost svezení. A vám všem, že jsem vás zase viděl, za krásný výlet.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Okolí Neratova za mokra... no ,to je docela maso, byli jsme tam v létě na pár dní.
K autu - ten pocit z jízdy - dá se říct, jak moc se na tom podílí ta el. část? Protože já mám u mild hybridů pocit, že tato kategorie aut existuje jen a jen proto, že EU má ty šílené ekonormy.
K autu - ten pocit z jízdy - dá se říct, jak moc se na tom podílí ta el. část? Protože já mám u mild hybridů pocit, že tato kategorie aut existuje jen a jen proto, že EU má ty šílené ekonormy.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20286
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Za mně ne. Nebýt ukazatele, který ukazuje tok energie z motoru do akumulátoru a zpět, opravdu to nepoznám.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek