Klepání v motoru 1.6 GDI
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Klepání v motoru 1.6 GDI
Jal se s autem jezdilo? Jako s dieslem v nízkých otáčkách? Pochopil jsem to tak z popisu, ze nedostává pod ocas. Já se auta a to i diesly nebojím posílat až na hranici omezovace, někdy i před. benziny tedy častěji.
- Reklama
-
- *
- Příspěvky: 44
- Registrován: 14 bře 2010, 10:13
- Bydliště: Pec pod Čerchovem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání v motoru 1.6 GDI
Ještě jednou díky za tipy a odpovědi. Chápu, že na dálku se nedá s určitostí nic říct a vše odhalí servis při diagnostice, případně rozborce motoru. Pokusím se shrnout odpovědi na vaše otázky do jedné reakce. S autem najezdím cca 12-13 000 km/rok, takže interval výměny oleje není větší než 15000. Svíčky mají nyní nájezd cca 1000 km a nekontroloval jsem je. S autem jezdím v rozmezí 2.5 - 3 tis. otáček. Hlavně okresky, sem tam s károu, jednou za čas dálnice, tam jdu samozřejmě přes 3 tis. a více tisíc otáček. V současné době auto odstavené, nejezdím s tím. Nechci nadělat ještě víc škody.
Příští týden, pátek, rozhodne, určitě dám vědět, co zařvalo a jestli potom nezařvu já
Příští týden, pátek, rozhodne, určitě dám vědět, co zařvalo a jestli potom nezařvu já
Má-li se něco pokazit, pokazí se to.
Re: Klepání v motoru 1.6 GDI
V každom prípade držím palce nech to dobre dopadne a určite daj vedieť.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Klepání v motoru 1.6 GDI
Nemožou to byt rozvody přeskočené?
BYLO:Peugeot 309 1.4i (1992), Renault R5 1.3 (1990), VW Passat 1.9TD (1991), Fabia combi 1.4mpi (2001), SMC Jumbo R5 (2014)
JE:VW Passat B7 2.0TDi (2011), CFmoto 510RX (2015), Hyundai I30cw 1.6GDi (2016), Honda Transalp XL650V (2003)
JE:VW Passat B7 2.0TDi (2011), CFmoto 510RX (2015), Hyundai I30cw 1.6GDi (2016), Honda Transalp XL650V (2003)
Re: Klepání v motoru 1.6 GDI
Kontroloval jsi drážkový (klínový) řemen? Podobně mi zněl natržený řemen na cliu. Při stojícím motoru se zdál v pořádku za běhu klapal.
25.7.2013Hyundai i30 combi.1.6GDi 99KW,Trikolor Parking světle modrá metalíza 170000km.6,59 l/100km
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
-
- *
- Příspěvky: 44
- Registrován: 14 bře 2010, 10:13
- Bydliště: Pec pod Čerchovem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání v motoru 1.6 GDI
Zdravím, takže kdo jste tipoval, že je motor na odchodu do věčných lovišť, vyhráváte Zlatýho Bludišťáka. Vylágrovaná klika a ojnice na 1. válci.
Má-li se něco pokazit, pokazí se to.
Re: Klepání v motoru 1.6 GDI
Hmm, vykloktaná kliky ve 100 tisících, to teda čumim. Já dával GDi do prodeje v 98 tisících, tak doufám, že nový majitel mého cedníka nedopadl stejně
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Klepání v motoru 1.6 GDI
A ako to zdôvodniliblackmarlin píše: ↑01 lis 2020, 14:03 Zdravím, takže kdo jste tipoval, že je motor na odchodu do věčných lovišť, vyhráváte Zlatýho Bludišťáka. Vylágrovaná klika a ojnice na 1. válci.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Klepání v motoru 1.6 GDI
pri dnesnich odbornicich v servisech tak tipuji ze sami nevedi proc se tak stalo, nicmene proc k tomuto dochazi je zanaseni motoru karbonem(zaneseny saci kos-snizeny pruchod oleje-nedostatecne mazani) a potom stav kdy pribyva olej v motoru diky pronikani paliva a dochazi k redeni oleje palivem, takze obecne receno kratke trasy a mestsky provoz,caste razeni atd., toto vse v kombinaci s dlouhym intervalem vymeny oleje a nestesti je na svete.
ono jaksi v prirucce ja psano kdy a jak se maji menit provozni kapaliny,vetsina se ridi intervaly rok nebo kilometraz ale malokdo si uvedomuje ze tam jsou taky napsane vymeny za ztizenych podminek a nikdo se tim neridi.mozna par vyjimek se najde. navic motory kdy je dnes mensi olejova napln v motoru jsou na toto nachylnejsi oproti starsim motorum
blackmarlin jestli ti muzu poradit tak do opravy bych nesel, bude to raketa za opravu a dily, zkus sehnat druhy motor bud u nas jestli neni nekde havarka na vrakovistich,je jich tu dost v republice anebo v polsku podle kodu sveho motoru, byva to tam o nekolik hodne tisicovek levnejsi nez u nas a vyplati se proto zajet.
ono jaksi v prirucce ja psano kdy a jak se maji menit provozni kapaliny,vetsina se ridi intervaly rok nebo kilometraz ale malokdo si uvedomuje ze tam jsou taky napsane vymeny za ztizenych podminek a nikdo se tim neridi.mozna par vyjimek se najde. navic motory kdy je dnes mensi olejova napln v motoru jsou na toto nachylnejsi oproti starsim motorum
blackmarlin jestli ti muzu poradit tak do opravy bych nesel, bude to raketa za opravu a dily, zkus sehnat druhy motor bud u nas jestli neni nekde havarka na vrakovistich,je jich tu dost v republice anebo v polsku podle kodu sveho motoru, byva to tam o nekolik hodne tisicovek levnejsi nez u nas a vyplati se proto zajet.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Klepání v motoru 1.6 GDI
tyto motory se montovaly i do jinych modelu HYU takze kod motoru je rozhodujici,mel bys mit tusim G4FD, blok je stejny a ostani jde premontovat
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Klepání v motoru 1.6 GDI
motory G4FD se montuji
HYU Modelové řady
i30 (GD)
i40 (VF)
i30 kombi (GD)
i40 CW (VF)
i30 kupé
TUCSON (TL, TLE)
ix35 (LM, EL, ELH)
VELOSTER (FS)
KIA Modelové řady
CARENS IV
SOUL (AM)
CEE'D (JD)
SOUL II (PS)
CEE'D Sportswagon (JD)
SPORTAGE (SL)
PRO CEE'D (JD)
SPORTAGE (QL, QLE)
tak snad ti to pomuze v hledani a sehnat bouracku neb motor
omlouvam se za nekolik prispevku ale nejak se ztratila moznost upravit
HYU Modelové řady
i30 (GD)
i40 (VF)
i30 kombi (GD)
i40 CW (VF)
i30 kupé
TUCSON (TL, TLE)
ix35 (LM, EL, ELH)
VELOSTER (FS)
KIA Modelové řady
CARENS IV
SOUL (AM)
CEE'D (JD)
SOUL II (PS)
CEE'D Sportswagon (JD)
SPORTAGE (SL)
PRO CEE'D (JD)
SPORTAGE (QL, QLE)
tak snad ti to pomuze v hledani a sehnat bouracku neb motor
omlouvam se za nekolik prispevku ale nejak se ztratila moznost upravit
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40